The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai
Vos Wrote:SPANNEND!!!!! Al doe ik zelf niet mee om de prijzen,ik ben toch wel erg benieuwd naar de teams van de toppers.En dan nog afwachten wat het allemaal opleverd.

Ik ben al blij als ik bij de eerste 50 blijf (m'n beste TM prestatie ooit), maar ook heel benieuwd of Buurs het redt tegen Arco en Cor.
Veel succes en klamme handjes allemaal.
May the best man win.
Reply
Niet zo slim van de bomgaarsjes om allebei een team te nemen zonder Federer :eeeek:
Geef Buurs verreweg de meeste kans nu....... :Big Grin
Reply
Morgen cruciale partij tussen Agassi en Davydenko.. [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Morgen cruciale partij tussen Agassi en Davydenko.. [-o<

The Vegas Kid pakt gewoon de Rus in en daarna gaat Federer er na een dramatische 3e set af tegen Nalbandian. Wat een droomscenario..... :razz: (maar ja, dromen zijn meestal bedrog).
Reply
THE MAILMAN Wrote:
buurs Wrote:Morgen cruciale partij tussen Agassi en Davydenko.. [-o<

The Vegas Kid pakt gewoon de Rus in en daarna gaat Federer er na een dramatische 3e set af tegen Nalbandian. Wat een droomscenario..... :razz: (maar ja, dromen zijn meestal bedrog).

Ik help het je hopen...
Reply
Ik geloof dat er een foutje in de stats van Elikian zit.
Nalbandian heeft 20 punten ipv Ljubicic.
Maar hem kennende zal dat zeker hersteld worden.
Reply
hahaha, zie de MV Game thread hieronder Wink
Reply
federer en ljubicic winnen gelukkig. morgen agassi is heel belangrijk. kan je meteen zien hoe ie er voor staat. rafa zal ook wel winnen, die moet er tegen davy of agassi maar af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer wint eerste partij tegen toch een moeilijke tegenstander voor hem...
LIjkt me nu al zeker dat Fed Ex gewoon alles gaat winnen verder...heel misschien dat Ljubo 1x kan winnen tegen hem maar Federer gaat gewoon tenminste 130 punten pakken en waarschijnlijk de volle 150.
Reply
Van de top 10 maar 2 mensen met Federer :eeeek:
Daarentegen heeft bijna iedereen Nadal. Ik ben benieuwd. Als Federer nu alles wint, wat niet onaannemelijk is, knal ik misschien nog wel de top 10 in!

Centre, bijna 1500 over, niet een beetje zonde? Verwacht je zoveel van Agassi?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
sowieso halve finale, daarin moet ie ljubicic pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en daarom is de pot morgen tegen davy ook zo belangrijk. idd 1500 euri over, had ik davy en gaudio ipv van agassi kunnen nemen. wint agassi 2 of 3 partijen dan is ie al meer rendabel dan davy en gaudio bij elkaar. 1 van die 2 verliest alles, de ander wint er dus 1.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik zie nou dat jij davy en nalbi ipv agassi hebt. nalbi heeft nu dus al verloren en hij zal ook van Ivan verliezen. winst op coria is dan 20 pnt voor hem. zelfde geldt denk ik voor davy, met alleen wint op gaudio. is 40 voor die 2. waarschijnlijk haalt agassi dit ook. spelen we dus gelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk dat Nalbi een hele goede kans heeft tegen Ljubicic, zeker gezien het feit dat hij al een set van Roger pakt.

Bovendien acht ik Davydenko ook zeker niet kansloos tegen zowel Agassi als Nadal.

En Agassi is eigenlijk nooit echt een indoorheld geweest.

Maar we zullen het zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De ''2e ronde'' in poule A bestaat uit de wedstrijden Federer-Ljubicic en Nalbandian-Coria. Hopelijk is Coria nog gemotiveerd om t nalbi lastig te maken. de winnaar van federer-ljubicic is vrijwel door lijkt me.

maar vandaag eerst agass-davy. zeer belangrijk. heb agassi verkozen boven davy en nalbi/gaudio. hij moet dus winnen. van nadal verwacht ik een snelle zege tegen gaudio. toch mag ie zo snel mogelijk weg. ik gok er op dat dit in de halve finales gebeurt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jullie houden Harry toch wel een beetje op de hoogte hé als ze gaan beginnen? :oops:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Uiteraard Harry. 12 uur beginnen ze geloof ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We zijn los. Aga/Davy 1-1
Roofmagic
Reply
En Agassi op eigen serve superieur: 3-2
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
3-3. agassi miste 1e bp vd wedstrijd. rest was op 1 punt na lovegames.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
[EBMODE] Come on davy [EBMODE]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
BREAKING NEWS: French Open champion Rafael Nadal pulls out of the Masters Cup due to injury. He will be replaced in the field by Mariano Puerta of Argentina.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar gaat mijn titel!!!!!!!!!!!!!!
Niet te geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En Davydenko breakt Agassi........
Hoeveel pech kun je hebben
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Onze gedachten zijn bij Buurs. :cry: Hup Andre!

Voor mij persoonlijk is het wel aardig. :wink:
Roofmagic
Reply
In de laatste week van de 1e naar de 3e plaats... :cry:
Hoe verzin je het
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kom op Buurs. Blijf erin geloven! Positief denken!
Roofmagic
Reply
En de 1e set voor Davydenko =D> =D> =D> (ook al heb ik hem niet)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
merijn s aalbers Wrote:Kom op Buurs. Blijf erin geloven! Positief denken!

Als 4500 euro in de sloot springt???
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het wordt tijd dat Agassi zich terugtrekt #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: