The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Halle/London
Ad Wim Wrote:Prima Rafa. En nu eraf tegen Lopez morgen. Of je gewoon terugtrekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij wint 'm toch. Nu had Istomin de 40-15 voorsprong in de game. Er hing een rare lading over deze wedstrijd en het gedrag van Nadal. Ik zie hem wel afzeggen voor de pot tegen Lopez. Hij leek niet helemaal fit en scherp. Dat hij totaal nog geen gevoel had bij 't gras kan ik me wel voorstellen na zo'n gravelrun. Al zal dat tegen Lopez wel beter moeten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko breakt Malisse en gaat voor de set serveren. Goed nieuws, hij moet Querrey en daarna Sela/Schuettler pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Malisse moet nog wel lukken, maar Querrey wordt wel heel lastig denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gezien de vorm van Querrey verwacht ik een zeer eenvoudige overwinning van Djokovic. Als Ginepri het Querrey al lastig had moeten maken, zou degene die Ginepri recentelijk de baas was al helemaal geen problemen mogen hebben lijkt mij.
Reply
Querrey's vorm was toch zo goed? Als de man die recentelijk weer helemaal terug is gekomen, al zo dik verliest van Querrey, hou ik m'n hart vast.
Reply
Lekker begin van Murray trouwens Undecided
Reply
centre court Wrote:En hij wint 'm toch. Nu had Istomin de 40-15 voorsprong in de game. Er hing een rare lading over deze wedstrijd en het gedrag van Nadal. Ik zie hem wel afzeggen voor de pot tegen Lopez. Hij leek niet helemaal fit en scherp. Dat hij totaal nog geen gevoel had bij 't gras kan ik me wel voorstellen na zo'n gravelrun. Al zal dat tegen Lopez wel beter moeten.
Ik vind het sowieso gek om een toernooi te spelen, bij wijze van spreken een dag na het winnen van een RG. Het grasseizoen is dan ook kut voor toppers. Je wilt niet net na RG alweer meteen spelen, en ook niet een week voor Wimbledon. Maar je wilt toch graspotjes spelen.
Reply
Ad Wim Wrote:Querrey's vorm was toch zo goed? Als de man die recentelijk weer helemaal terug is gekomen, al zo dik verliest van Querrey, hou ik m'n hart vast.

Ik las gisteren juist dat Querrey's vorm slecht was en Ginepri juist niet terug. Wat een gedraai, dit is welhaast nog sneller dan Wilders Wink
Reply
Hoho, volgens mij heb ik niet gezegd dat de vorm van Querrey slecht was en ik zeg niet dat Ginepri weer terug is, dat zeg jij. Ik stel het hier ook alleen hypothetisch, vanwaar dat 'als'...

Je legt me woorden in de mond, je lijkt Ferry Mingelen wel!
Reply
Die eerste game van Murray Undecided
Kost hem de set zo, hup Fish!
Reply
Ad Wim Wrote:Hoho, volgens mij heb ik niet gezegd dat de vorm van Querrey slecht was en ik zeg niet dat Ginepri weer terug is, dat zeg jij. Ik stel het hier ook alleen hypothetisch, vanwaar dat 'als'...

Je gaf gisteren toch volmondig aan dat Ginepri juist niet terug is? Ik las zelfs iets over zwaluwen. En vanavond praat je over de man die recentelijk helemaal teruggekomen is. Gezien de zinsopbouw zit het hypothetische van de stelling in de vraag of Ginepri dik verliest van Querrey, niet in het gedeelte dat op zijn vorm slaat, dat wordt als feit gepresenteerd.

Tevens las ik iets in de trant van "gezien beider vorm" (of iets dergelijks). Daarmee zeg je toch impliciet iets over de vorm van Querrey?
Reply
Het lijkt voorlopig irrelevant te zijn. Malisse is op pad om de wapens met Querrey te kruisen, niet Djokovic.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoho, volgens mij heb ik niet gezegd dat de vorm van Querrey slecht was en ik zeg niet dat Ginepri weer terug is, dat zeg jij. Ik stel het hier ook alleen hypothetisch, vanwaar dat 'als'...

Je gaf gisteren toch volmondig aan dat Ginepri juist niet terug is? Ik las zelfs iets over zwaluwen. En vanavond praat je over de man die recentelijk helemaal teruggekomen is. Gezien de zinsopbouw zit het hypothetische van de stelling in de vraag of Ginepri dik verliest van Querrey, niet in het gedeelte dat op zijn vorm slaat, dat wordt als feit gepresenteerd.

Tevens las ik iets in de trant van "gezien beider vorm" (of iets dergelijks). Daarmee zeg je toch impliciet iets over de vorm van Querrey?
Nogmaals, ik zeg 'als', omdat jij beweert dat ie helemaal terug is. Ik niet.

En wederom nogmaals, ik had verwacht dat Ginepri zou winnen, gezien zijn vorm op RG en Querrey's vorm op RG, maar blijkbaar was Robby nog niet helemaal terug.
Reply
mindlight Wrote:Het lijkt voorlopig irrelevant te zijn. Malisse is op pad om de wapens met Querrey te kruisen, niet Djokovic.
Djokovic is ook nog niet helemaal terug. Schandalig verlies zit er wederom aan te komen. Maar voor Murray ook zo...
Reply
Nogmaals, zoals jij de zin opbouwt slaat als niet op het al dan niet terugkomen van Ginepri, maar op het dikke verliezen tegen Querrey.

En dat jij vorm over 1 toernooi bekijkt was mij niet duidelijk, maar dan heb je gelijk.
Reply
Poeh, Djoko er wel erg dik af. Hoewel ik begrijp dat hij grasritme wil opdoen zou ik het wel begrepen hebben als hij deze 2 weken even helemaal niets gedaan zou hebben. Hij lijkt de laatste tijd zo'n beetje alles te missen wat hem normaal gesproken zo sterk maakt.
Reply
Murray lijkt wakker :eeeek:
Reply
Ook wel erg slap van Fish, zeker in het begin van de game. Maar goed, hij moet deze pot natuurlijk gewoon winnen, en is ook NID.
Reply
mindlight Wrote:Nogmaals, zoals jij de zin opbouwt slaat als niet op het al dan niet terugkomen van Ginepri, maar op het dikke verliezen tegen Querrey.

En dat jij vorm over 1 toernooi bekijkt was mij niet duidelijk, maar dan heb je gelijk.
Oke, excuus dan voor de bewoordingen. Maar dan nog heb ík niet letterlijk gezegd dat ie helemaal terug is.
En 1 toernooi ja, vandaar de zwaluw.
Reply
mindlight Wrote:Ook wel erg slap van Fish, zeker in het begin van de game. Maar goed, hij moet deze pot natuurlijk gewoon winnen, en is ook NID.
Nou, NID zou ik niet willen zeggen na verlies van Roddick en Djokovic. En Fish is nog een stuk beter op gras dan Sela en Malisse, dat laat hij wel zien.
Reply
Ja precies, maar in dat geval maakt 1 zwaluw nog geen winter voor Querrey (die daarvoor best aardig presteerde). En verder oké uiteraard Smile.

Nja, Murray is wel topfavoriet hier, Fish is al helemaal nog niet terug, en als Murray even gas geeft zoals net gaat Fish er vlotjes af hoor.
Reply
Dit was dan wel weer aardig van Murray, helaas.
Reply
Pff Vis, wat is dit nu voor bal.
Reply
Hehe en weer 1, allemachtig wat slecht dit.
Reply
Murray deelt in de malaise.
Reply
Maar daar gaat ie weer :lol:
Reply
Dit gaat werkelijk nergens over, wat een foutenfestival, met name van Murray nu.
Reply
Dat je zo ver kunt zinken na een vrij goede set. Wat een gek toernooi dit...
Reply
Krijg je 0-30, speel je zulke punten. Hoe ie er ook weer bij staat Undecided
Reply

Forum Jump: