The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Nee 5-3
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu is het wel gebeurd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
TIjd voor Djoko!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
5-4 good hold. Nu moet het gebeuren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mattek 30-0 voor en opeens 3 punten op rij van Rus, come on BP
bijten nu!

ja 5-5 !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jaja. Nu doorpakken!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
shit 0-15
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
6-5 voor. Kom op Rus nog ééntje.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Deuce , nog 2 puntjes. Doe het maar meissie !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
MP !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Dan toch de break. Je voelt het gewoon aankomen. Onze dames kunnen zulke potten helaas niet winnen

:nanana:
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaa. Klasse Arantxa!!
De foto blijft op hyves. Ik zal hem even als profielfoto maken, speciaal voor jou!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! DIt is echt heel knap. Mattek mag samen met Thiemo gaan pokeren vanavond en zich afvragen waarom men het niet af kan maken :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Knappe overwinning! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
waf Wrote:
Stille Wrote:Dan toch de break. Je voelt het gewoon aankomen. Onze dames kunnen zulke potten helaas niet winnen

:nanana:

Zit ik mooi naast. Lag in de lijn van verwachting. Misschien is dit wel het zetje wat ze nodig heeft. Prima overwinning op een goede speelster
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Netjes.

Djoko gaat nu ook nog even de baan op. Hopelijk maakt Granollers er een kraker van, maar ik vrees 10 games.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:
waf Wrote:
Stille Wrote:Dan toch de break. Je voelt het gewoon aankomen. Onze dames kunnen zulke potten helaas niet winnen

:nanana:

Zit ik mooi naast. Lag in de lijn van verwachting. Misschien is dit wel het zetje wat ze nodig heeft. Prima overwinning op een goede speelster

ik vind het niet gek dat je er naast zat. ze was rijp voor de sloop. die amerikaanse had kennelijk maar kracht voor een korte opleving, met een beetje intimidatie. dat was best slim, ze haalde er uit wat er in zat. het valt me 100% meer dat rus zich niet gek liet maken.

erg goeie pot!
Reply
Maar die Mattek zeg : 5-4 30-0 op eigen serve en dan choken.

Aran nu tegen Kuznetsova. Je weet maar nooit. Die draait al een tijd niet goed maar ik vrees toch 2 korte sets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Toch al 160 punten binnen, betekend plek 111 op de ranking.
Top 100 komt ineens weer heel dichtbij en met haar vertoonde spel zal het niet lang duren voordat ze in de top 100 staat.

2 uit 3 is een goed resultaat, Alhoewel het er 3 uit 3 hadden kunnen zijn zonder de blesurre van Thiemo
Reply
nando is ok lkkr aan t hakken!
djoko easy!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
tennisgido Wrote:Toch al 160 punten binnen, betekend plek 111 op de ranking.
Top 100 komt ineens weer heel dichtbij en met haar vertoonde spel zal het niet lang duren voordat ze in de top 100 staat.

2 uit 3 is een goed resultaat, Alhoewel het er 3 uit 3 hadden kunnen zijn zonder de blesurre van Thiemo

De blessure van Thiemo was er volgens mij nog niet in de 3e set. Toen was het helaas onkunde
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Op zijn twitter en tijdens het intervieuw op de NOS zei hij dat hij de liesblessure kreeg op 4-1 in de 3de set
Reply
Tja, dat zou ik ook zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd ja. Choker!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Maar die Mattek zeg : 5-4 30-0 op eigen serve en dan choken.

Aran nu tegen Kuznetsova. Je weet maar nooit. Die draait al een tijd niet goed maar ik vrees toch 2 korte sets

Kuznetsova en daarna Henin. Tsja..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko on fire! Troef!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Djoko on fire! Troef!

\Big Grin/
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zweeler.com/australianOpen/rankings">http://www.zweeler.com/australianOpen/rankings</a><!-- m -->

Voor degenen die haar een meedoen. De stand is bijgewekrt Ik sta 3e, Mindlight 8e. FTM subleague staat 1e !!! Ik moet me ook daar nog aanmelden maar dat lukt niet . Zou de positie verstevigen. Ga ze wel effe mailen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je bent te laat, had je gisteren moeten doen.
Reply
Ik zit met S. Williams zag ik net Smile Die doet niet eens mee.. Misschien handig om hier anders even een aparte topic van te maken? Nu gaat alles lekker door elkaar heen ..
Reply


Forum Jump: