The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Rome 2014
Prima Milos. Nu essentieel dat Tommy van Dimitrov wint. Als Tommy on fire is dan is ie bijna onklopbaar. Daar vertrouw ik op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goh die valt alweer fout. Let op nu wint dimi, daarna ferrer en dan murray
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima begin Dimitroef. Laat die Haas zichzelf maar lekker gek maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pffff Haas...Enige hoop is nog dat hij altijd minder is in de eerste set
Reply
Haakt weer eens geblesseerd af!
Reply
(15-05-2014, 01:43 PM)kooltje Wrote: Haas legt even een dropshot weg op de service van Wawrinka Smile

Tijd dat hij weer geblesseerd raakt anders gaat hij me weer eens punten kosten

ongekende %&$*$% Mof Angry
Reply
Gvd haas. Meest gekozen speler die ik mis haalt weer eens punten ver boven z'n verwachte waarde. En hij zal Nadal ook wel pakken.
Reply
Wat een week weer.... Rond plek 200, top!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoppa! Was idd kansloos, dus dit was een verstandige keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelijk na eerste set opgegeven? Blijft een bet op Dimi geldig bij deze stand?

Ik bedoel eigenlijk; krijg je een bet op Haas terug bij deze stand?
Reply
Nee, volgens mij niet. 1e set is afgelopen, dus je zit in een 'beslissende' set.
Reply
Ok thanks.

Djoko verzuimt de 1e set uit te serveren.
Reply
Fijn dat Ferrer eruit is....
Scheelt enorm!
Reply
Dat is inderdaad erg jammer, maar met een finale Dimitrov-Raonic kan ik ook leven.
Reply
Het kan zomaar Murray - Djokovic zijn....
Al doe je het netjes Andre.
Echt knap na je zwakke australian open, dat je nu gewoon koploper kan worden...
Reply
Genieten van Murray !!! 5-0 WTF
Reply
Vamos Rafa, vamos!
Reply
Nid dat rafa wint!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Put elkaar maar lekker uit. Dimitrov is topfit.
Reply
Nadal verliest deze week niet. 4/2 achter derde set en totaal geen paniek. Dimitrov moet eerst nog een dubbel spelen, ook geen voordeel lijkt mij...
Reply
Nadal speelt drie keer achter elkaar een pot van bijna drie uur. En heeft vorige week hele week gespeeld. Dat kan hij zelfs niet aan. Los daarvan maakt Dimitrov sowieso al kans.
Reply
Vamos Rafa!
Reply
(16-05-2014, 11:55 PM)maartendinkelman Wrote: Nadal verliest deze week niet. 4/2 achter derde set en totaal geen paniek. Dimitrov moet eerst nog een dubbel spelen, ook geen voordeel lijkt mij...

Dimitrov speelt eerst single, daarna pas zijn dubbelpartij.
Reply
(16-05-2014, 07:32 PM)maartendinkelman Wrote: Het kan zomaar Murray - Djokovic zijn....
Al doe je het netjes Andre.
Echt knap na je zwakke australian open, dat je nu gewoon koploper kan worden...

Klasse komt altijd bovendrijven. Kijk voor de grap eens naar zijn grafiek, die zegt alles.
Reply
Raonic verliest een tb die wederom een verschil van enkele honderden of mss vele honderden punten had kunnen betekenen op vrijwel alle concurrenten.
Reply
Ga jij nu serieus klagen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik constateer slechts enkele feiten. Of dat klagen is mag jij bepalen.
Reply
(16-05-2014, 11:52 PM)Ad Wim Wrote: Put elkaar maar lekker uit. Dimitrov is topfit.

Ik zie het! En vol vertrouwen Wink

(17-05-2014, 04:51 PM)centre court Wrote: Raonic verliest een tb die wederom een verschil van enkele honderden of mss vele honderden punten had kunnen betekenen op vrijwel alle concurrenten.

Raonic verdiende het echt, maar ik vind het niet erg. Djokovic wint eerder van Nadal dan Raonic.
Reply
En toch weet je dat Djokovic dit soort wedstrijden eruit pielt. Dat is geen toeval.
Reply
Klopt. Verschil tussen top en subtop.
Haase trouwens in dubbelfinale! Netjes...
Reply

Forum Jump: