The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe jeugdopleiding
Birger Wrote:
Quote:Remmel Huts: Hij heeft echt profijt gehad van de Passen-training deze week. Goed om te zien dat ons werk effect heeft.

wil dit nou zeggen dat Remmel gestegen is op passen?

Deze had is pas ook. Ik denk dat dit idd een passpopp is geweest.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Sterren loopt bij mij niet zo hard, Ben heel benieuwd wat het zal zijn aan het iend van het seizoen.
Reply
Weer wat nieuws te melden:

Quote:Dit zijn de opmerkingen van Helmut van Krimpen voor deze wedstrijd:

Yo!

Patriek Bouwer: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.

Wolter Falix: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.

Wolter Falix: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Positiespel.

Hanso Vermeer: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingsessies die gericht zijn op Verdedigen.

Siemon Marbus: Hij was deze week jarig, maar hij heeft er weinig aandacht aan geschonken.

Dat van Wolter Falix is opmerkelijk. Die heb ik een keer 'getest' als middenvelder en haalde 1*. Later ontdekte ik dat ie 3,5* als verdediger haalt, dus daar laten staan. Nu blijkt het een middenvelder te zijn. Zou 1* als middenvelder kunnen komen door een chronisch gebrek aan conditie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heb hier nu ook wat trainigsverbeteringen gehad maar heb blijklbaar een groeibriljantje in het team kan het er nog niet aan afzien maar we zien wel.
Reply
Mukkus Wrote:Weer wat nieuws te melden:

Quote:Dit zijn de opmerkingen van Helmut van Krimpen voor deze wedstrijd:

Yo!

Patriek Bouwer: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.

Wolter Falix: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.

Wolter Falix: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Positiespel.

Hanso Vermeer: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingsessies die gericht zijn op Verdedigen.

Siemon Marbus: Hij was deze week jarig, maar hij heeft er weinig aandacht aan geschonken.

Dat van Wolter Falix is opmerkelijk. Die heb ik een keer 'getest' als middenvelder en haalde 1*. Later ontdekte ik dat ie 3,5* als verdediger haalt, dus daar laten staan. Nu blijkt het een middenvelder te zijn. Zou 1* als middenvelder kunnen komen door een chronisch gebrek aan conditie?

Conditie .. tsja... ik zit erover te denken om als 2e vorm conditie te trainenn ipv passen. Overigens heb ik 1 3* verdediger en voor de rest prut, komt ook omdat ik telkens vergeet een opstelling te maken voor mijn jeugdteam :oops:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Iemand enig idee wat 'individuele training' traint voor vleugelspelers?
Traint dit verdedigen resp. PM of traint dit vleugelspel?
Reply
Birger Wrote:Iemand enig idee wat 'individuele training' traint voor vleugelspelers?
Traint dit verdedigen resp. PM of traint dit vleugelspel?

Geen idee. Staat daar niks over in de HT-regels?

Jazeker, alleen niet zo veel.

Individueel (alleen jeugdopleiding). Waardevolle vaardighe(i)d(en) voor de positie waarop gespeeld is in wedstrijd (Alle spelers die de wedstrijd spelen)

Dus bij een aanvallende winger vermoed ik; Vleugelspel, korte pass en een beetje PM
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Dat kende ik nog niet. Dan train je dus je complete team een klein beetje....hoe zit het dan met die 2e training?

Je kunt dan 'individueel trainen', met als tweede training bijvoorbeeld conditie of spelhervatting.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik verwacht een zeer zuinig effect van deze trainingsvorm. Alle relevante positievormen een beetje met een extra beetje van nog iets. Dat kan nooit rendabel zijn.

Denk dat deze vorm misschien iets voor later is als er wat meer over de nieuwe JO bekend is.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik was het ook (nog) niet van plan, aangezien ik 3 15-jarige verdedigers heb die rond de 5* sterren halen, die ga ik eerst doortrainen op verdedigen. Mijn 17-jarige keeper (met heel veel dagen achter de komma) blijft mooi op 6 sterren staan.

Als tweede training staat nu conditie voor de komende weken. Ik heb volgens die wedstrijdbeoordelingen 3 'aardige' IM's, ze presteren kut, waarschijnlijk door een gebrek aan conditie.

Scout zoekt nu naar middenvelders, zodat ik afwisselend 4-5-1 en 5-4-1 kan spelen en trainen op verdedigen en positiespel. Het trainen van die keeper en die ene aanvaller is niet interessant genoeg dan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
heb zelf ook nu een eerste gescoutte IM. Ik train spelmaken en als tweede conditie nu. Eens kijken of dat effect heeft
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik denk dat het zonde is om conditie te trainen. Het is natuurlijk leuk om in de jeugdcompetitie met een sterk(er) IM aan te treden maar imo gaat het toch om de pegels als ze zodadelijk verkocht moeten gaan worden. Ik denk dat potentiële kopers dan makkelijker door een mindere conditie heenkijken dan door bv. een zwakke ipv een redelijke pass.

Daarnaast; misschien zakken die jongkies ook wel in conditie, dan train je dus met de kraan open.....

trouwens, ze zijn wel opvallend snel fit zeg!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Ik denk dat het zonde is om conditie te trainen.

Het is tijdelijk, een week of 2-3, om te zien of die middenvelders van mij wat progressie boeken en mijn scout nog nieuwe im's vindt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Ik denk dat het zonde is om conditie te trainen.

Het is tijdelijk, een week of 2-3, om te zien of die middenvelders van mij wat progressie boeken en mijn scout nog nieuwe im's vindt.

Jij had toch een scoutrapport met een lovende PM voorspelling terwijl hij eerder als een krant als IM presteerde?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Ik verwacht een zeer zuinig effect van deze trainingsvorm. Alle relevante positievormen een beetje met een extra beetje van nog iets. Dat kan nooit rendabel zijn.

Denk dat deze vorm misschien iets voor later is als er wat meer over de nieuwe JO bekend is.

Wat betreft individueel trainen heb ik de gok genomen en dit als eerste training ingesteld (2e training passen). Mijn beste spelers zijn ook verdeeld over de verschillende linies, dus zo pikt iedereen iig wat training mee.

Volgend seizoen zie ik wel wat er naar de hoofdmacht komt. Is alles maximaal matig op de hoofdstat, dan is het een mooie tijd om te switchen van training. Mocht individueel trainen een beter resultaat geven (bijvoorbeeld 50, 60% van de normale training), dan heb ik een aantal fraaie spelers in het vooruitzicht.
Reply
Sjeffer Wrote:
Vietjes Wrote:Ik verwacht een zeer zuinig effect van deze trainingsvorm. Alle relevante positievormen een beetje met een extra beetje van nog iets. Dat kan nooit rendabel zijn.

Denk dat deze vorm misschien iets voor later is als er wat meer over de nieuwe JO bekend is.

Wat betreft individueel trainen heb ik de gok genomen en dit als eerste training ingesteld (2e training passen). Mijn beste spelers zijn ook verdeeld over de verschillende linies, dus zo pikt iedereen iig wat training mee.

Volgend seizoen zie ik wel wat er naar de hoofdmacht komt. Is alles maximaal matig op de hoofdstat, dan is het een mooie tijd om te switchen van training. Mocht individueel trainen een beter resultaat geven (bijvoorbeeld 50, 60% van de normale training), dan heb ik een aantal fraaie spelers in het vooruitzicht.

Goed dat jij het "proefkonijn" wilt zijn! :wink: Daar kunnen wij SD collega's volgend seizoen dan weer mooi gebruik van maken.

Zelf zit ik eraan te denken om eens te kijken hoe hard spelhervattingen gaan bij die broekies. Als je zodadelijk een 17 jarige redelijk/goede spits met uitmuntend SH af kan leveren....... =P~
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik denk dat uitstekende het maximum is voor deze jonkies.
Reply
Wat betreft spelhervatting is het denk ik formidabel, evenals de oude manier van pullen.
Keepen maximaal goed en alle andere stats idd max uitstekend.
Reply
dat zal wel ja :|
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Sjeffer Wrote:Wat betreft spelhervatting is het denk ik formidabel, evenals de oude manier van pullen.
Keepen maximaal goed en alle andere stats idd max uitstekend.

Dat denk ik niet. De absolute toppull is een jong 17-jarige uitstekend, die pull je als een vroeg-15-jarige en 2 jaar doortraint. Spelers kunnen tot hun 19e in het jeugdteam blijven, dus dat betekent dat je ze vanaf hun 17e nog 2 seizoenen kan doortrainen en zo dus bijvoorbeeld een uitmuntend 18-jarige kunt pullen.

Dat betekent ook dat de nieuwe lichting spelers niet allemaal meer in de zomerstop jarig zijn, die hebben 'verschillende' leeftijden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dank u Mukkus
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Dat betekent dus ook dat er niet alleen aan het begin van het seizoen de 17-jarige toppulls zullen zijn, maar ook gedurende het seizoen.

Deze jeugdopleiding is het begin van het nieuwe Hattrick, nu ik er nog wat langer over nadenk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
alleen voor kooltje voorlopig nog zonder enig talent...zou het uitmaken wel divisie je hoofdteam is?
Reply
iemand nog zin in een vriendschappelijke wedstrijd? plaats je id even hier
Reply
kooltje Wrote:alleen voor kooltje voorlopig nog zonder enig talent...zou het uitmaken wel divisie je hoofdteam is?

Denk het niet. Met de vorige pullsysteem kon je als 8e divisionist ook in de eerste week van het seizoen een 17-jarige uitstekend pullen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Dat betekent dus ook dat er niet alleen aan het begin van het seizoen de 17-jarige toppulls zullen zijn, maar ook gedurende het seizoen.

Deze jeugdopleiding is het begin van het nieuwe Hattrick, nu ik er nog wat langer over nadenk.

Ik denk zelfs dat het de redding van HT is want het begon toch wel een beetje saai te worden. Handelen is geen reet meer an met die transfermarkt van likmevessie. Je kapitaal was van de ene op de andere dag minstens de helft minder waard. Luitjes gingen uit ellende aan de SH training (wat niet slecht is hoor). enz enz.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik de enige was die daar zo over dacht. Maar met die nieuwe JO!! Ik heb er weer zin in. Ben weer excelletjes bij aan het houden, kijk weer uit naar de wedstrijden en begin zelfs weer interesse in m'n hoofdmacht te krijgen.

Zo zie je maar, het onbekende trekt toch het meest. Texas Hold'm is niet voor niets zo'n hype op't moment........
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
kom op nou...ik moet een tegenstander hebben voor een friendly
Reply
moet je ff naar het HT forum. Advertenties --> Vriendschappelijke wedstrijden
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
en dan is het zo gefikst
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Mitchell Faasse: Hij verbetert zich op het gebied van Scoren. Ik denk dat de huidige training voor hem van waarde is.

:^o :^o Deze gozer speelt al weken als aanvallende middenvelder. Schiet mij maar lek....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: