The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2010
Ik heb me toch maar aangemeld, voordat ik spijt krijg.

Ik heb een budget van 12500, wat volgens mij 12000 moet zijn.
Reply
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik heb nu een team voor 12385.
ik ga ervan uit dat het budget ook werkelijk 12500 is.
Reply
Bij mij ook 12.500 budget,dit moet volgens mij 18.000 zijn.

Het lijkt mij verstandig een team van 18.000 euro te maken en te posten in dit topic.

Kunnen ze het later aanpassen.
Reply
WTF, ik heb een budget van 12000....

Beide toernooien hebben een budget van 6000 volgens mij, dus hoe jullie aan 12500 komen? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:WTF, ik heb een budget van 12000....

Beide toernooien hebben een budget van 6000 volgens mij, dus hoe jullie aan 12500 komen? :roll:

Ik dacht dat je niet zo fanatiek meer was buurs :-({|=
Reply
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:WTF, ik heb een budget van 12000....

Beide toernooien hebben een budget van 6000 volgens mij, dus hoe jullie aan 12500 komen? :roll:

Ik dacht dat je niet zo fanatiek meer was buurs :-({|=

ik wil wel een gelijk budget als ieder ander.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je hebt helemaal gelijk Buurs,ik zit fout.

Ik dacht,jullie hadden vorige week 18.000 budget,maar dat waren 3 toernooien.
Dus toch 6000 per toernooi.Ik heb wel 12.500 punten budget maar heb mijn team net onder de 12.000 gelaten.Probleem is wel dat ik al een tijdje zat te puzzelen( op papier ) met veel budget en het laatste kwartier nog snel moet aanpassen.
Reply
wel vreemd dat Raging Bull een budget van 12500 heeft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik dus ook ,maar was dat vorige week ook al niet zo bij de late inschrijvers.
Reply
ftm pagina doet nu helemaal raar.
kan niet meer inloggen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog een testweek!!??
Reply
Nu klopt het weer allemaal. Vos heeft netjes meer dan 500 overgehouden, maar Raging Bull heeft dus nu te veel budget gebruikt, zoals ie zelf al aangaf. Ik stel voor dat hij dit nog snel corrigeert, of dat anders zijn goedkoopste speler geschrapt wordt.

Laten we teams en het gelul daarover in een ander topic zetten, en dit topic laten voor organisatorische dingen.

ML trouwens meer dan 1800 onbenut gelaten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoewel Mac het vorige week ontkende, lijkt het erop dat dus bij start van een nieuwe week het budget aan de deelnemers toegekend wordt en degene die later aanmelden 12.500 budget krijgen.
Voor nu (Raging Bull) lijkt me de oplossing van Ad Wim inderdaad het eerlijkst.
Reply
Kut, mijn fout geweest, mijn team hoeft niet hersteld te worden. Ik wilde JCF nog nemen, maar vergeten op submit te drukken... ](*,)
Toch het nadeel van de maandagavond die voor mij het meest hectisch is Big Grin
Reply
En idd, als RB niet voor de eerste pot van morgen zijn team aanpast (hoe lullig dat ook is gezien het tijdstip) is zijn goedkoopste speler eruit de meest eerlijke oplossing.
Reply
mindlight Wrote:Kut, mijn fout geweest, mijn team hoeft niet hersteld te worden. Ik wilde JCF nog nemen, maar vergeten op submit te drukken... ](*,)
Toch het nadeel van de maandagavond die voor mij het meest hectisch is Big Grin
Ik heb nog gepleit voor maandagochtend of zondagavond Wink

Maar wel zuur dit, nu maar hopen dat ie van Daniel Evans verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja, gewoon dom, ik vermoedde het eigenlijk al voor ik wegging, maar had geen tijd meer om het te checken. Maakt niet uit, deze week worden geen onherstelbare verschillen gemaakt, en mocht het aan het einde van het jaar cruciaal blijken, tsja, my mistake.

En een andere deadline zou voor mij persoonlijk (en voor jou) wellicht beter zijn, maar in het algemeen niet, dus ik sta wel achter maandagavond 22:00 uur (al weet ik dat ik tot mei die deadline niet "online" mee zal maken Smile
Reply
Ik blijf trouwens regelmatig dit soort berichten krijgen als ik inlog:

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 98

En dan kan ik verder niks zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kom er ook niet in. 8 van dat soort regels.
Weet niet meer of ik Querrey had genomen...volgens mij wel helaas.
Reply
Yep, same here, geen idee wat dat is/hoe dat te fixen.
Reply
Ok, dat was idd een foutje. Mensen die zich aanmelden krijgen automatisch 12500 budget.

Stom, ik ging er niet vanuit dat er nog mensen zouden zijn die zich op maandag aan zouden melden. Makkelijkste oplossing lijtk me inderdaad goedkoopste eruit te halen.

Wat betreft de foutmelding...ik heb net ingelogd en zie geen foutmelding. Hebben jullie nog steeds problemen?

Sorry voor de ongemakken.
Reply
Nee, die foutmelding is weer weg, die lijkt er soms 5 minuten te zijn en is dan weer verdwenen. Mocht het weer het geval zijn post ik hier de foutmelding wel, wellicht dat jij er meer mee kan Wink
Reply
tja ik herken de foutmelding wel maar ik vermoed dat er dan database problemen waren.

Maar goed laat het maar weten mocht t vaker voorkomen schakel ik de support wel even in.
Reply
Er zijn er 4 die teveel budget hebben:
Vos: heeft het zelf opgemerkt en 500 budget overgehouden -> Ok dus
Kooltje: de goedkoopste is Lorenzi, die verwijderen (is toch al uitgeschakeld) -> geen probleem dus
Ronnie V+Raging Bull: de goedkoopste is L. Mayer, in principe zou die dus verwijderd moeten worden. Maar bij hun zitten alle spelers er nog in. Dus als ze vandaag een ander aangeven, lijkt me dat ook wel geen probleem.
Reply
Als je bij de kassa teveel geld terug krijgt ga je toch ook niet je goedkoopste produkt teruggeven?
Bij Ronnie en RB is dit net het toiletpapier wat ze heel hard nodig hadden...
Reply
kooltje Wrote:Als je bij de kassa teveel geld terug krijgt ga je toch ook niet je goedkoopste produkt teruggeven?
Bij Ronnie en RB is dit net het toiletpapier wat ze heel hard nodig hadden...

Mooie metafoor, maar andre suggereert daarom dus juist dat ze vandaag een ander mogen kiezen.
Als de klant geen keuze maakt dan grijpt de kassière in.
Reply
Scheelt nog dat wij kassajuffrouwen zeer geduldig zijn (vandaag)...
Reply
kooltje Wrote:Als je bij de kassa teveel geld terug krijgt ga je toch ook niet je goedkoopste produkt teruggeven?
Bij Ronnie en RB is dit net het toiletpapier wat ze heel hard nodig hadden...

wat is jouw voorstel om dit op te lossen dan kooltje?
Reply
Ik vind vandaag nog wat veranderen wel heel coulant, want daar zijn dus een hele rits uitslagen overheen gegaan. Dit probleem was er vorige week al en ML heeft toen al aangegeven dat mensen zich voor het weekend aan moesten melden om dit probleem te voorkomen. Dit heb ik dan ook daarom gedaan. En het is zelfs rond de deadline hier nog besproken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: