The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing/Tokyo
Bersych mist sp :x
Reply
Djoko is pas een redelijke keuze als hij het toernooi wint...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Djoko is pas een redelijke keuze als hij het toernooi wint...
Spannend zo een keuze inderdaad...Dat gevoel zal jij niet kennen...
Reply
wat weer een domme reactie :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:wat weer een domme reactie :lol:
Nee dit is lekker Undecided
Reply
Berdych doet een Youzhny-tje en mist SP op eigen service :lol:
Reply
Prima Tomas!
Voetfout beslist de tb. 3-2* op service. Ace Youzhny maar voetfout gegeven. Vervolgens geweldig punt van berdych en tb beslist.
Youzhny oogt opgefokt waar Berdych heel rustig is.

Wilde ik zeggen...Totdat Berdych een 6-3 weggaf...
Reply
En nog eentje...Wat een lul...Waarom ga ik ook kijken ](*,)
Reply
GSM Youzhny Notworthy
Gewoon 2 tb's gewonnen in 2 dagen :eeeek: =D>
Reply
O o o dit gaat nergens over...Maar weer een verkeerde uitslag :roll:
Reply
mindlight Wrote:GSM Youzhny Notworthy
Gewoon 2 tb's gewonnen in 2 dagen :eeeek: =D>
Qua score wint hij hem...Verder verloor Berdych hier de tb...gewoon al met zn hoofd in de derde set en vijf punten oprij dramatisch
Reply
Yep, maar toch opvallend dat Youzhny 5 punten op rij wint in zo'n situatie, normaal vliegen de rackets dan over de baan en gaat hij helemaal door het lint. Dit is dan toch wel netjes.
Reply
mindlight Wrote:Yep, maar toch opvallend dat Youzhny 5 punten op rij wint in zo'n situatie, normaal vliegen de rackets dan over de baan en gaat hij helemaal door het lint. Dit is dan toch wel netjes.
Dat gebeurde ook...Racket ging twee keer de lucht in...
Dat hij alsnog won kwam door 3 netballen van Berdych en twee ballen ver achter baseline...
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Djoko is pas een redelijke keuze als hij het toernooi wint...
Spannend zo een keuze inderdaad...Dat gevoel zal jij niet kennen...

Zelfs als Djoko het toernooi wint, haal ik ruim meer punten dan Ad....

Praat dus niet zo dom.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Djoko is pas een redelijke keuze als hij het toernooi wint...
Spannend zo een keuze inderdaad...Dat gevoel zal jij niet kennen...

Zelfs als Djoko het toernooi wint, haal ik ruim meer punten dan Ad....

Praat dus niet zo dom.
Mooie opmerking dit weer...Daarom is het forum zo rustig...Je kunt alleen naar Ad kijken en vice versa
Reply
Nee, Buurs snapt er nog steeds helemaal niks van, en zal dat ook waarschijnlijk nooit doen. En scheer mij absoluut niet over één kam met die hond. En kijk ook gewoon naar jezelf voor je zulke opmerkingen maakt.

Klasse DJoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga nou niet met Ivan die TB in Robin. Gulbis serveert voor de 1e set tegen Tsonga.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gulbis kan weer tennissen :roll:
Hup Ivan!
Reply
Tsonga wint gelukkkig alsnog...
Monfils gaat terecht winnen van Wawrinka :x
Reply
#buurs mode#

haggie-week!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoppa, lekker Djoko en Cilic!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je moet er tot zaterdag op wachten maar dan eindelijk wat betere uitslagen! Prima Tsonga en Cilic, ook Djoko is goed al heb ik die niet. =D>

Tsonga moet Youzhny kunnen hebben...
Djoko lijkt mij iets favoriet al speelde Cilic vandaag erg goed.
Reply
Hup Tsonga, enige belangrijke nog!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Tsonga, Cilic en Youzhny!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wat speelt cilic goed zeg =D>

inmiddels 4e bp voor hem in de 1e set.

ai, wat een kans...

5e bp dan maar!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klasse Jo =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zie net trouwens dat Nadal gisteren tot 5-0 1e set 2 punten had gemaakt Undecided
Daar horen we buurs niet over. Wel als het een groot kampioen is en het een kwestie van tijd is dat ie weer nummer 1 is :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat staat die Djokovic te spelen zeg, heerlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-2, wat een niveau! Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs zal nu wel weer gaan posten aangezien jullie alleen positieve scores posten...
3-1 Cilic
Reply


Forum Jump: