The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport / Stuttgart / Bastad / Umag
Mooi voor Hewitt dat Isner en Harrison hebben gewonnen. Nu kan hij een SE krijgen voor volgende week in Atlanta. Als één van hun tegenstanders had gewonnen, dan had deze recht op de SE (naast Ram).
Reply
Dimitrov mist 2 sp en wordt daarna gebroken Hakkuh

phau mist 4 mp op eigen service Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Beest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Nico
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi dat Nico elke wedstrijd beter speelt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker weer

Granollers mist 2 bp bij 5-5 in de 2e en verspeelt een 4-2 in de tb
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo die Almagro is me toch geblesseerd. De grap van de week van Buurs (kijk hem nee knikken naar zijn coach)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha, die Verdasco. Laat me raden, stille heeft hem niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(14-07-2012, 08:27 PM)Stille Wrote: Zo die Almagro is me toch geblesseerd. De grap van de week van Buurs (kijk hem nee knikken naar zijn coach)

En toch is het zo.

Waarom zou Almagro anders een set verliezen van Minar en Traver....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hou je waffel nou maar met je 150 punten te veel. En Nando is een ei dat is toch wel bekend. Nee ik had Phau met 4 gemiste MP. Ratje Wim !

(14-07-2012, 08:38 PM)buurs Wrote:
(14-07-2012, 08:27 PM)Stille Wrote: Zo die Almagro is me toch geblesseerd. De grap van de week van Buurs (kijk hem nee knikken naar zijn coach)

En toch is het zo.

Waarom zou Almagro anders een set verliezen van Minar en Traver....

Ja man
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Monaco 5-1 voor, nu 5-3 en al 3 MP gemist

En de 2e break op rij en 5-4 on serve. Het is weer niet te filmen dit! Ze doen het gewoon express. Het was zelfs 5-0!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar ja Ad heeft ook Monaco dus loopt het toch goed af

Ram van 4-1 naar 4-6 haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi dat Hewitt weer eens in een finale staat!
Reply
(14-07-2012, 12:46 AM)andre Wrote: Mooi voor Hewitt dat Isner en Harrison hebben gewonnen. Nu kan hij een SE krijgen voor volgende week in Atlanta. Als één van hun tegenstanders had gewonnen, dan had deze recht op de SE (naast Ram).

Voor een se moet je wel op de entry list staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kan het niet makkelijk checken vanaf mobiel, maar hoe zijn m'n kansen op een eerste keer goud?
Reply
Matige week. Verlies op vrijwel alle concurrenten, al is het gelukkig niet veel. Hopen dat Nico kan stunten, verwacht ik niet, en dat Monaco zijn plicht doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-07-2012, 04:40 PM)buurs Wrote: ben benieuwd of nico deze wedstrijd nog uitspeelt.
hij heeft pijn in zijn schouder en last van zijn vingers lijkt het.

nu ook fysio.

ik verwacht sowieso opgave na deze pot.

stille-week!

cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hmm, het wordt een steeds slechtere week. Had Phau met terugwerkende kracht eigenlijk gewoon moeten winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa mist meerdere bp voor 5*-0 in de 2e set

Nu 4-4 Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Juan. Nu die 3e ook dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ha ha, dit kan alleen mij overkomen in mijn geweldige ftm jaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En nu dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs cry huilebalk!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kan iemand de Q Hamburg erin zetten. Moet vanavond al team maken
fognini-ilhan (q)
rrh-munoz de la nava (q)
robredo-del bonis (q)
mayer-zeballos (q)

gstaad
ehrat-fischer (q)
viola (q)-hernych (q)
stakhovsky-brown (q)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik zal het even doen stille.
Reply
done!
Reply
Klasse! Net als Cilic die het omdraait. Jammer dat Hewitt niets kon doen in de TB maar ja een TB en Isner in vorm..dat is NID natuurlijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Cilic is zo goed joh. Die gaat nog echt richting de top 10 ook zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima week; 302 punten ingelopen op Ad, tegen de 300 punten uitgelopen op Kuiper en Buurs, en John pakt de titel in Newport!

En nu... gaat het Noord-Amerikaanse hardcourtseizoen beginnen; altijd leuk!
Reply
Lekkere week weer van je, knap!
Reply


Forum Jump: