The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Is er nog iemand die nog geen friendly heeft geregeld. Zo ja, gaarne een uitnodiging....
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Herman2608 Wrote:Is er nog iemand die nog geen friendly heeft geregeld. Zo ja, gaarne een uitnodiging....

Phfiieuwww. Net nog ff een friendly kunnen regelen
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Moest gewoon tot vanavond wachten tot ik de uitslag mijn mijn wedstrijd kon zien. Ik had me al neergelegd bij een 3e plaats en nog een seizoen in de 7e. Maar nu blijkt dat de nr. 2 onverwacht verloren heeft. Met nog 1 wedstrijd te gaan tegen een zwakke tegenstander, zit promotie naar de 6e divisie er wel in!
Team fysio force
Reply
EB Sports Wrote:1-2 gewonnen met MOTS. Hierdoor kan ik nog 2e worden, maar dan moet ik wel van de nummer 1 winnen.

Je hebt vorige keer met 7-0 van deze nr. 1 verloren.
Daarnaast staat die gast ongeslagen eerste, met een doelsaldo van plus 65.
Ik denk dat je beter kunt hopen dat de nr. 2 niet op komt dagen en daardoor 3 punten in mindering krijgt.
Reply
De vorige keer speelde ik PIC, nu MOTS.
Reply
Sta nu 0-2 achter. Dan maar hopen dat de nummer 4 punten laat liggen.
Reply
Play off staat al vast voor volgende week.. In extremis wel nog 5e geëindigd.. had liever 6e gebleven achteraf bekeken :|

toch een haalbare kaart lijkt me zo.. heeft deze wedstrijd al Gemotst en speelt steeds ± dezelfde tactiek :8:
Reply
Kansloos: 5-2... Volgend seizoen after all toch weer VI...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Het seizoen in V is ten einde! Uit de laatste 6 wedstrijden werden toch nog 3 mooie overwinningen gehaald, waardoor het seizoen niet geheel roemloos voorbij is gegaan. Eigenlijk een kwestie van te laat begonnen met winnen... Mooie stats vandaag en bijna de doelstelling qua sterrenaantal behaald (55*).

Al met al best genoten dit seizoen. Weliswaar 3 overwinningen, 1 gelijkspel en liefst 10 nederlagen, maar toch zichtbaar vooruitgang geboekt met enkele mooie aankopen en doorgetrainde spelers. Vanmiddag wist AlltidHattrick reeds te melden dat ik volgend seizoen in VI.883 terechtkom, we zullen over twee weken zien wat daar van klopt.

En nu twee weken weinig te doen Sad.
Reply
Bakke Wrote:Vanmiddag wist AlltidHattrick reeds te melden dat ik volgend seizoen in VI.883 terechtkom, we zullen over twee weken zien wat daar van klopt.

Ik durf wel een ruggetje te zetten op: Niks!
Reply
Zet jij de halfseizoensanalyse maar in als onderpand Wink.
Reply
plichtmatige 10-0 overwinning op een bot-team.

Kampioen heeft PIC en prut-team opgestelt om zo een P/D-duel te krijgen. Ik mag lijen dat hij direct promoveert maar ben bang dat hij geslaagd is in zijn opzet Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik heb het 2 weken geleden al laten liggen. Een PICcie met foute afloop :cry:. Anders was ik direct gepromoveerd Sad
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Uiteindelijk knap 3e geworden. Met mijn amper 40* hoor ik natuurlijk ook helemaal niet thuis in de VI. Niet echt veel opgeschoten dit seizoen (middenvelders die ik amper kwijt kom) maar toch blij dat ik niet ben gedegradeerd. Volgend seizoen weer meedoen voor het kampioenschap.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
rustig 2e geworden nu. De beoogde wissel is inmiddels gedaan. We hebbennog 1 plek over voor leuke skilltrades tussendoor dus dat komt wel goed.
ALle spelers op 3 na in mijn elftal hebben nu minstens redelijk passen.
De lonen zijn gehalveerd wat mij weer een hoop lucht geeft.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Komend seizoen gaan we weer vol in de training. Door achterstallig onderhoud aan het stadion en het verhuur van trainingsdummies per komend seizoen is dit seizoen de nadruk gelegd op een nieuwe verfbeurt van het stadion en het trainen van vrije trappen. Nu een ieder komend seizoen op fabuleuze wijze de bal achter de goalie kan trappen vanuit elke positie gaan we weer normaal trainen.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Promoveert naar: VIII.845
Handhaving moet wel te doen zijn, veel meer dan dat vrees ik niet...
Reply
k krijg een botje erbij :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE CAMPIONE
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
feli legion Smile
Reply
=D> =D> =D>
heel netjes legion...
The great old Ludwig von...
Reply
En tweede geworden in de 7e (geheel onverwacht)!!!!!!
Nu moet ik las de sodemieter op de TL aan de slag om handhaving in de 6e mogelijk te maken...
Team fysio force
Reply
We houden het best tot ut lest

:eeeek:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:We houden het best tot ut lest

:eeeek:

[Image: eek2.gif]
[Image: sign20.gif]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
20-11-2006 Nieuwe naam, nieuwe doelstellingen
Volgend seizoen zal Los Parasitos verder gaan onder de naam: Riverside United. Deze naam is gerelateerd aan de achternaam van de eigenaar van de club, de rijke oliesjeik uit Nederland K. Maaskant. Onder de nieuwe naam streeft de club natuurlijk nog wel ouderwets naar dapper (valiénte) en strijdlustig (combativo) voetbal. Alleen zullen nu de termen 'be brave' en 'be combative' wat vaker door de kleedkamer schalken..
Reply
Jansoe Wrote:We houden het best tot ut lest

:eeeek:

Thanks voor de link Jansoe....via deze weg kan ik nu wel op HT komen op mijn werk.
Reply
Gefeliciteerd Legion!
Hoeveel kampioenen hebben we eigenlijk dit seizoen. Heb zo'n vermoeden dat het aantal lager ligt dan normaal.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Jansoe Wrote:We houden het best tot ut lest

:eeeek:

Thanks voor de link Jansoe....via deze weg kan ik nu wel op HT komen op mijn werk.
Lol
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Riverside, ga je wakeboarden Koen? Wink
Hier een degradatie naar VI.1020 waar ik in ieder geval met gemak mee zou moeten kunnen draaien
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Riverside, ga je wakeboarden Koen? Wink
Hier een degradatie naar VI.1020 waar ik in ieder geval met gemak mee zou moeten kunnen draaien

uit VI.1020 ben ik een aantal seizoenen geleden promoveert :razz:
Reply


Forum Jump: