The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
topscorer in de beker heeft 9 doelpunten gemaakt in 1 wedstrijd!

0-1 Yordi Michielsen (26)
0-2 Yordi Michielsen (27)
0-3 Yordi Michielsen (30)
0-4 Yordi Michielsen (34)
0-5 Yordi Michielsen (35)
0-6 Yordi Michielsen (55)
0-7 Yordi Michielsen (64)
0-8 Yordi Michielsen (87)
0-9 Darío Serrizuela (90)
0-10 Yordi Michielsen (90)

2 loepzuivere hattricks in 1 wedstrijd in elke helft 1..mijn speler staat net niet in de top10 trouwens met 5 goals
Reply
Ik heb vandaag bericht gekregen dat De Raad van Bestuur in vergadering is geweest en ik mijn team toegewezen heb gekregen. Straks op me werk ga ik eens even alles doorlezen... kijken of het echt zo gaaf is als jullie allemaal beweren :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
Relaxed!! Welkom kleine jan! Geloof me je gaat het gaaf vinden. Trouwens als je nu je team heb, betekend dat je vanaaf je eerste competitie wedstrijd speelt. Als ik jou was zou ik al iets eerder beginnen dan vanavond met lezen. Misschien kan je eerste punten al binnen halen. Lees het topic newbie die gemaakt is door LL. Staan de eerste nuttige tips allemaal in en links naar sites die je moet lezen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Bakke Wrote:Ik herinner me dat iemand (Antidote?) een tijd geleden rapporteerde over een land (ik dacht Malta?) waar 1 manager iets van 15 teams onder zijn hoede had... is dit juist? Ik vraag het omdat in de Maltese Eredivisie (Kampjonat Premier) inmiddels vier teams zijn gereset, wat gekomen kan zijn door GM's die er werk van hebben gemaakt... het kan natuurlijk ook zijn dat de managers van de desbetreffende teams er geen zin meer in hadden (Malta speelt pas voor het tweede seizoen Hattrick), maar ik dacht; ik vraag het even...

Het was een zuid-amerikaanse land. Alleen weet ik niet meer precies welke. Ik dacht wat Piter zei el-salvador, maar het zal ook best honduras kunnen zijn. Ik zal ff nachecken, wat er precies mee gebeurd is.
Reply
Antidote Wrote:Relaxed!! Welkom kleine jan! Geloof me je gaat het gaaf vinden. Trouwens als je nu je team heb, betekend dat je vanaaf je eerste competitie wedstrijd speelt. Als ik jou was zou ik al iets eerder beginnen dan vanavond met lezen. Misschien kan je eerste punten al binnen halen. Lees het topic newbie die gemaakt is door LL. Staan de eerste nuttige tips allemaal in en links naar sites die je moet lezen.

Ik begin vandaag om 15.00 dus heb ik nog wel genoeg tijd.. ik zal de topic van LL zeker ff doorlezen en ik ga gewoon voor de volle 3 punten vanavond (hoop dat ik het goed zeg :lol: )
Reply
Als je in de genoemde topic net als davydoff je spelers post e.d. dan kunnen we je helpen met de eerste stappen om een team te maken. Ben je voor vanaaf een beetje verzekerd. De rest komt loop van de week automatisch wel. Trouwens wat is je teamnaam en in welke divisie speel je?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Even snel gekeken.. mijn teamnaam is : Luca2000
Land: Nederland
Regio: Zuid-Holland
Stadion: Luca2000 Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 5 in X.619

Moet ik hier al mijn spelers neerzetten plus hun statistieken?
Wie dit leest is gek
Reply
Doe dat in de topic newbie vraag maar! En het met hun statistieken. Dan weten we beter wat voor vlees je in de kuip heb. Ik zal er meteen naar kijken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
05-02-2005 Zweden niet langer het grootst
Vorige week is het, na zeven-en-een-half jaar Hattrick, dan eindelijk gebeurd: de titel "Grootste HT-land" (gemeten naar het aantal gebruikers met een team) is Zweden ontfutseld. Het land is zelfs naar de derde plaats afgezakt. Nieuwe heerser in de HT-wereld is Spanje, met Nederland op een fraaie tweede plek. De wachtlijst in aanmerking genomen, lijkt Spanje niet van plan zijn eerste positie snel uit handen te geven.

Nederland dus Zweden voorbij :razz:
Reply
Ongeloofelijk wat een team heeft Jan gekregen, ik had in mijn team niet meer dan 1 goed verdediger en wat prut .. ik heb er een half seizoen over gedaan voordat mijn team die kwaliteiten had.


Welkom Jan Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
27,5* met PIC in de eerste WO van het seizoen, nog 3 te gaan.
Reply
ook ik ben tevreden, een record van 45 sterren en een 3-1 overwinning. laat dat kampioenschap maar komen :8:
Reply
25.5 ster voor mij deze avond en een 1-1 gelijk spel in mn eerste competitiematch
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
5-1 overwinning op Iessie!!!!!

Dik tevreden, heb nu al bijna meer punten als mijn eerste seizoen in de V :wink: !
Had niet verwacht met zulke cijfers van Iessie te winnen, maar mijn team wordt sterker en sterker.....

Titelkansen zijn er overigens wel degelijk, alleen zijn er 4 teams erg aan elkaar gewaagd.


MAC VOORBESCHOUWING ????? :wink:
Reply
tis toch nog niet afgelopen of wel Icon_question
Wie dit leest is gek
Reply
Voor sommigen wel Jan! Andere starttijden van de wedstrijden...
Reply
Quote:MAC VOORBESCHOUWING ?????

niet na zo'n kutwedstrijd!
tegenstander had nog nooit een betere middenveld gehaald als formidabel en haalt nu opeens wereldklasse...speelde met 2 winger tm. ik haalde slechts redelijk wel met pic maar met mn nieuwe middenvelders wel wat meer verwacht. wel terecht verloren verder maar toch balen.
Reply
lullig Mac, zo'n debuut in V!!

Ik heb de eerste slag in de VI tegen een directe concurrent iig alvast gewonnen, 4-2! Nog 13 te gaan Wink
Als dan mijn aanvallers ook nog gaan lopen kan het alleen maar beter gaan...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik sta nog steeds op 2-0 dankzij Gurbe Haspels en Arno Plovie..
Wie dit leest is gek
Reply
ten eerste: dit is niet mijn debuut in de V!! dit is mijn terugkeer Wink

ten tweede ach ja zo'n ramp is t niet ik ging toch eigenlijk voor t tweede deel van het seizoen en dit was een uitwedstrijd alleen btje jammer omdat ik tegen hem wel redelijk kansen zag.
Reply
re-debuut dan Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
5-1 gewonnen! Nu volgen 2 WO's. Heb overigens mijn tweede nieuwe verdediger gekocht en nu met 'redelijk' ervaring.

Quote:Dietmar Maischak (3572189)
26 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Los Parasitos
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

Doelpunten in carrière: 24
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Nog 'relatief' jong, en kan dus nog stijgen in ervaring..
Heb hem aangeschaft voor 144k, een koopje!

Ik sta overigens nog altijd 400k in de plus..
Reply
7-0 winst hier in mij eerste wedstrijd div. VII. Had verwacht te winnen maar niet zo dik. Mijn team is wat aangepast en moet nu nog in vorm komen zodat de 40 sterren binnen bereik komen.

Heeft Mac alweer zo´n prachtige analyse losgelaten op de diverse competities.
Reply
dat doe ik pas halverwege Tongue zeker nu er 41!!!! teams zijn
Reply
wow!!!! 41!!!
Misschien tijd om het hattrick forum te herstructureren om het overzichtelijk te houden?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mijn start in divisie VI is niet lekker verlopen. Heb helaas met 2-0 verloren. Volledig terecht overigens. Had niet verwacht dat mijn tegenstander betere stats zou halen op bepaalde linies. Heb hem dus onderschat. Helaas, maar het heeft me wel scherper gemaakt. Het echte werk begint nu pas voor me.
Reply
Jammer Anti, maar consolidatie moet prima kunnen voor je! Nog 13 ronden te gaan!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hehe, gelukkig is het maar de eerste wedstrijd van het seizoen, dus kan ik nog veel goed maken. Ben benieuwd wat dit seizoen me gaat brengen. Zolang ik maar niet degradeer vind ik alles prima.
Bij jou is ook alles beter verlopen he! Concurrenten gaan op hun bek. Lekkere start voor de verandering.
Zoals we met de toto konden merken, waren er redelijk wat verrassingen en als ik de SDers langs ga dan is niks zeker. Toch wel veel onverwachtse uitslagen. Positief als negatief.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
El Parasito Wrote:Eerste nieuwe aankoop is een feit. Deze verdediger gekocht voor 162k. Haalt momenteel 3.5 ster. Ik ga ook nog op zoek naar zo'n zelfde speler met minstens redelijk ervaring.

Quote:Juan Antonio Gorostarzu (10645716)
29 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 720 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Los Parasitos
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Haha! Deze nieuwe aankoop is na de wedstrijd van zondag gestegen naar 'redelijk' ervaring!
Reply
Antidote Wrote:Concurrenten gaan op hun bek. Lekkere start voor de verandering.

Mwah... valt mee... AjaxP heb ik zelf op de bek laten gaan, Bloopers is vorig seizoen al afgevallen als concurrent, hij blijft tever achter, en HAFC idd wel op de bek maar tegen de grootste concurrent... Ik had dus liever een gelijkspel gezien daar omdat de grootste concurrent dus nu idd gewoon boven me staat Sad Hopen dat Bloopers wat kan brengen komende week!
Reply


Forum Jump: