Threads: 114
Is op sterven na dood....financieel gezien. Hoofdoorzaak: te hoge lonen.
Vanavond staat het halve team op de TL en het management heeft besloten om het komende seizoen te beschouwen als tussenjaar. Dat betekent bijna onherroepelijk degradatie uit de IV....
Kutlonen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 35
arme moekkoeees
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Neuh, eigenlijk wel een mooie uitdaging.
Threads: 13
UCW steunt Mkks FC, ook in de zwaardere periode. :cheers:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Iemand nog belangstelling voor te dure nederlandse middenvelders of te dure buitenlanders? :wink:
Threads: 3
Hoe hoog is je salarislast op dit moment dan?
En hoeveel denk je dat je als 4de klasser kan betalen?
Hier stond iets veel te lang.
Salarislast is 450k per week.
Middenvelders: 130k, 110k, 70k en 40k.
Vooral op de eerste 3 bezuinigen, gemiddeld zo'n 60k voor nieuwe spelers. Om die nieuwe spelers aan te schaffen, moet ik andere spelers verkopen, omdat die 130k-middenvelder (van der Linde) nog maar zo'n 500k oplevert.
Ik wil ongeveer naar een salarislast van 300k-325k. Lijkt me reeel.
Ik gooi de buitenlanders eruit, sowieso 2 verdedigers. Heb ook nog een buitenlandse winger en een keeper. Hangt vanavond van mijn impulsiviteit af of die er ook op gaan. Denk het wel.
als ik nu een grote schoonmaak hou, moet ik het ook goed doen.
Was hier benieuwd naar, want ben zelf ook de maximumgrens aan het ontdekken.
Verwacht zelf iets boven de 325k. te gaan uitkomen. Heb in de tussenperiode 2 bovennatuurlijke Nederlandse verdedigers gekocht. Deze moeten nog in salaris stijgen en dit samen met de wingerstrainees.
Hopelijk ga ik begin volgens seizoen nog wat vangen voor mijn buitenaardse winger, maar de verwachting is niet erg hoog. Want heb hem te ver doorgetraind.
En dan samen met de verkoop van een wereldklasse innermid, mijn 3de reusachtige innermid kopen. En dan zitten we echt aan het salarisplafon
Hier stond iets veel te lang.
Hou iig veel geld achter de hand.....
Ik hang wekelijks rond de 0 euro, waardoor ik moet verkopen. Nu ben ik op een punt aangekomen dat ik niks interessant meer heb om te verkopen. Ook mijn spitsen trainees leveren niet voldoende op.
Dweilen met de kraan open. En die kraan moet dicht.
zelfde waarom ik ook gesaneerd heb in de te hoog worden lonen.
Ik zou dat nu ook niet meer rond kunnen krijgen met mijn mini stadion.
Betaal nu de helft aan lonen als dat ik eerst deed.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 312
wanneer zijn de nieuwe lonen eigenlijk bekend?
The great old Ludwig von...
Maandag?
Ja, volgens mij wel.
Mukkus Wrote:Hou iig veel geld achter de hand.....
Ik hang wekelijks rond de 0 euro, waardoor ik moet verkopen. Nu ben ik op een punt aangekomen dat ik niks interessant meer heb om te verkopen. Ook mijn spitsen trainees leveren niet voldoende op.
Dweilen met de kraan open. En die kraan moet dicht.
Ik probeer altijd 1.5-2.0 miljoen achter de hand te houden. Vooral ook als buffer wanneer er langdurige blessures optreden. Heb nu ff een buffer van 1 miljoen. Dus daar moet nog weer wat bij. Maar heb nog een wonderbaarlijke verdeidger voor de verkoop.
Ik denk er ook over na om te switchen van training. Eigenlijk wil ik elk mogelijk systeem kunnen spelen, dus dan zou ik keepers of spelhervatting moeten trainen.
Voor spelhervatting moet je weer gigantisch investeren. Waarschijnlijk dan keepers.
Momenteel heb ik 11 basisspelers en that's it. Totaal geen back-up, op geen enkele linie. Nu kan ik gaan bouwen aan een 'multifunctioneel' team. Niet het verschil maken door een sterk team te hebben, maar door de te spelen tactiek.
Threads: 13
Afgelopen seizoen ook 2 miljoen er doorheen gedraaid geloof ik. Wel kampioen geworden maar geen promotie. Eigenlijk was het dat dus niet waard.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Lonen bijna 600K!. Ik weet dat het wat veel is. Heb nog 1 M op de bank. Tot nu red ik het makkelijk met mijn tactiek. Op de wingbacks posties koop ik bijna alleen spelers die bijna poppen en dan mogen ze weer weg.Alleen het resultaat wil nog niet erg lukken. Volgend seizoen maar even vlammen met een nieuwe coach.
Klopt, ik kan ook wel verder gaan en pappen en nathouden....maar
1: daar heb ik geen zin, om continue die bodemloze put te vullen
2: de prestaties vallen tegen
3: ik heb dit jaar meerdere malen verloren van ploegen met de helft aan loon, maar een hogere hatstat!
Ik heb gewoon een nieuwe uitdaging nodig. Laat mij maar een nieuw team bouwen.
A.s. zondagavond gaan er een aantal de TL op. Lonen moet ik toch nog betalen en daarvoor mogen ze nog even in de eerste bekerwedstrijd spelen.
Aha ik begrijp het. Ga je voor passers of heb je een andere tactiek in gedachte?
De meest ideale situatie is dat ik elke formatie kan spelen. Ik blijf eerst scoren trainen, daarna spelhervatting of keepers. Op termijn wil ik naar 5 verdedigers, 4 im's, 2 wingers en 3 aanvallers.
Die spelers zullen zeker hoog passen hebben. Ook wil ik spelers aanschaffen die bijdragen aan de specifieke tactieken. Kortom: een ideaal team.
waarom ga je geen passing trainen?
ga ik dit seizoen ook doen.
Heerlijke bijstat, een beetje goeie hoofdstats en je spelers worden erg goed en niet veel duurder qua salaris
Mukkus Wrote:De meest ideale situatie is dat ik elke formatie kan spelen.
Dat wordt lastig met passen trainen.
Threads: 66
Sterkte Mukkus, ik ga ervanuit dat je er weer bovenop komt. Wie weet houd ik nog wat geld over na een aan- en verkoop en kan ik je (voor kort) uit de brand helpen.
Mukkus Wrote:Mukkus Wrote:De meest ideale situatie is dat ik elke formatie kan spelen.
hoezo?
je kunt op 2 manieren passen trainen
Je hoeft ook niet per se alle posities bezet te hebben, zijn zoveel plekken
Threads: 40
Mukkus Wrote:Ik denk er ook over na om te switchen van training. Eigenlijk wil ik elk mogelijk systeem kunnen spelen, dus dan zou ik keepers of spelhervatting moeten trainen.
Voor spelhervatting moet je weer gigantisch investeren. Waarschijnlijk dan keepers.
Momenteel heb ik 11 basisspelers en that's it. Totaal geen back-up, op geen enkele linie. Nu kan ik gaan bouwen aan een 'multifunctioneel' team. Niet het verschil maken door een sterk team te hebben, maar door de te spelen tactiek.
Met wingers is ook elk systeem mogelijk. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
gittermaster Wrote:Mukkus Wrote:Mukkus Wrote:De meest ideale situatie is dat ik elke formatie kan spelen.
hoezo?
je kunt op 2 manieren passen trainen
Je hoeft ook niet per se alle posities bezet te hebben, zijn zoveel plekken
Ik heb er even een nachtje over geslapen, zit wel wat in.
Jansoe, kun je ook winger-trainen door 3-4-3 te spelen met 3 centrale verdedigers?
Threads: 11
Ik zit ook echt aan mijn salarisplafond.
Op dit moment heb ik 370k aan salaris per week.
Daarvoor heb ik 10 echte A-spelers en 3 jonge vleugelspelers die mogen uitmaken wie in de basis staat.
Daarnaast heb ik een goede keeper, een uitstekende verdediger en een uitstekende aanvaller als redelijk inpasbare reserves.
De basis vleugelspeler heeft briljant positiespel, dus is die de reserve mid.
Op dit moment heb ik 1.2 mln op de bank staan.
Daarmee wil ik eigenlijk mijn stadion van 56k richting de 65k uitbreiden, aangezien ik dit seizoen wel weer in de top 3 eindig.
Maar gezien het algehele financiële plaatje is uitbreiding van het stadion misschien nog niet handig, daar wacht ik nog even mee dus.
Ik train vleugelspelers en daarmee valt gelukkig nog wel wat geld te verdienen.
Maar zoals Forever zegt, je moet ze niet te ver optrainen anders heb je nauwelijks verkoopvoordeel.
Als je serieus wilt meedoen in de competitie, kun je met vleugeltraining niet elk systeem spelen wat Jansoe oppert.
In principe is 3-5-2 de enige optie.
Bij 3-4-3 offer je bijna altijd 1 vleugelspeler op, of je moet qua verdediging 2 sterke (qua verdedigen) vleugelverdedigers hebben, wil je de centrale verdediger aanvallend laten spelen.
Bij 4-4-2 heb je meer mogelijkheden, maar dan moeten je vleugelspelers wel weer goed zijn in positiespel, aangezien je zonder middenveld bijna geen kansen krijgt.
Threads: 40
Mukkus Wrote:Ik heb er even een nachtje over geslapen, zit wel wat in.
Jansoe, kun je ook winger-trainen door 3-4-3 te spelen met 3 centrale verdedigers?
Oo zo bedoelde je dat. Je kan dan trouwens best wingers trainen hoor, je traint dan alleen niet optimaal, thatôs it :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
De eerste wisseling gaat plaatsvinden:
IN:
Quote:Siep van Til (57197758)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 67 900
Loon: 32 200 ââ¬/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Volgende week conditie trainen. Kan wtm spelen. Kan passen en spelhervatting trainen. Relatief jong en nederlander.
OUT:
Quote:Didier de Jong (29113803)
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 152 650
Loon: 107 420 ââ¬/week
Eigenaar: Mkks F.C.
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: mythisch Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Hoogste bod:
999 000 â⬠door Mountain lions :
(We all know her!)
Hiermee de lonen al teruggebracht met 75k per week.
|