Threads: 273
Lucius, Hofs en Tiendalli twijfelgevallen
01 december 2006
Theo Lucius, Nick Hofs en Dwight Tiendalli ontbreken zondag mogelijk in het thuisduel met SC Heerenveen. Het geblesseerde drietal kwam donderdag ook niet in actie tijdens de verloren UEFA Cup-wedstrijd tegen AS Nancy (3-0).
Danny Buijs speelt zondag zeker niet. De middenvelder zit zijn laatste wedstrijd schorsing uit. De laatste training van Feyenoord voor het duel met Heerenveen vindt zaterdagochtend achter gesloten deuren plaats. Dat besloot de Rotterdamse club vrijdag.
Ik heb een droom.
Threads: 122
Hofs en Lucius trainden toch mee.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman kan morgenmiddag in het competitieduel tegen SC Heerenveen hoogstwaarschijnlijk gewoon beschikken over Nicky Hofs en Theo Lucius. Beide spelers trainden vanmiddag met de groep mee op de besloten zaterdagtraining.
Lucius heeft al enige tijd last van zijn lies, maar is gewoon inzetbaar tegen Heerenveen. Hofs had lies- en knieklachten, maar is door de medische staf fit genoeg verklaard om te spelen. De middenvelders zijn inmiddels door Koeman bij de groep gehaald.
Dat geldt niet voor Dwight Tiendalli. De verdediger heeft veel last van zijn gekwetste lies en moest de training van zaterdag aan zich voorbij laten gaan. Hij zal morgen ook niet meespelen tegen Heerenveen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 89
Mischien wat verouderd dan.
Quote:Feyenoord-Heerenveen
De bal blijft rollen, ook bij Feyenoord. Trainer Erwin Koeman onderkende dat als één van de eersten na de ongeregeldheden bij Nancy-Feyenoord. Morgen moet hij een klaargestoomde ploeg het veld in sturen tegen Heerenveen. Feyenoord roept het publiek op waardig afscheid te nemen van oud-Feyenoorder in Heerenveen-dienst Paul Bosvelt, die aan het einde van het seizoen stopt. Als beide clubs elkaar niet treffen in de playoffs dan is Bosvelt morgen voor het laatst te bewonderen in De Kuip.
Feyenoord: geblesseerd: Schreuder, Lodewijks, Collen, Castelen, Vlaar. Twijfelgevallen: Tiendalli, Lucius. Geschorst: Buijs.
Heerenveen: geblesseerd: Yildirim. Niet wedstrijdfit: Tarvajärvi, Prager.
Wie dit leest is gek
Threads: 114
0-1 nummer 15 van het seizoen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 76
Niet normaal die Alves! Die heb ik (profcoach :  )
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Assist Poulsen, trouwens.
Threads: 30
lekker cappie alves
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
1-1 Kruising hem!
Threads: 5
2-1 Huysegems, z'n 2de van de dag!
Threads: 208
3-1 theo
We can't, can not get, we can not get enough!!
3-2 onze vriend
Wie dit leest is gek
3-3 weer die vriend!
(eindelijk) een assist van pranjic!
Wie dit leest is gek
:eeeek:
4-3 Andere canadeze vriend. :wink:
Threads: 21
In een spooksfeer toch een belangrijke overwinning kunnen behalen, maar uiteraard had 't niemand over Heerenveen vandaag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
BIERTEAM.NET Wrote:2-1 Huysegems, z'n 2de van de dag!
Wat een heerlijke goal!
Threads: 137
Helaas voor Pierre geen goal. Wat een fout van de lijnrechter, het was niet eens een twijfelgeval.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Helaas voor Heerenveen een penalty tegen. Wat een fout van de grensrechter, het was niet eens een twijfelgeval.
Mukkus Wrote:Helaas voor Heerenveen een penalty tegen. Wat een fout van de grensrechter, het was niet eens een twijfelgeval.
Was idd een belachelijk gegeven pingel.
Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Helaas voor Heerenveen een penalty tegen. Wat een fout van de grensrechter, het was niet eens een twijfelgeval.
Was idd een belachelijk gegeven pingel.
makkelijk gegeven wel, maar hij werd gewoon uit balans gebracht. je kunt hem wel degelijk geven.
Threads: 27
Ouderwetse optelsom denk ik... Handsbal had ie ook al kunnen geven.
Nee. Bal naar de hand, niet andersom.
Threads: 9
Bal naar hand, hand naar bal, hands is hands en niet piepen. Behalve als het tegen Feyenoord is natuurlijk. :wink:
Tevens onterechte penalty tegenover onterecht afgekeurd doelpunt, staat het weer gelijk dus blijft het 4-3.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Het is gewoon jammer dan Huysegems die bal 2x verkeerd raakt, dus eigenlijk 2-3. :wink:
Fabian Wrote:Ouderwetse optelsom denk ik... Handsbal had ie ook al kunnen geven.
ik houd niet van optelsommen. bovendien ben ik eens dat het geen strafbaar hands was.
Threads: 27
Was ook niet strafbaar, en geen echte pingel. Maar alle 'ophef' op het veld en erbuiten, kan ik me voorstellen dat je dan erna wat meer ziet in een soort van fopduik....
Overigens moet je wel weer een amusante pot gezien hebben waf ? Het voetbal kan dan niet best zijn, maar dit soort potjes zijn toch wel oké.. ?
Fabian Wrote:Was ook niet strafbaar, en geen echte pingel. Maar alle 'ophef' op het veld en erbuiten, kan ik me voorstellen dat je dan erna wat meer ziet in een soort van fopduik....
Overigens moet je wel weer een amusante pot gezien hebben waf ? Het voetbal kan dan niet best zijn, maar dit soort potjes zijn toch wel oké.. ?
dit zijn geweldige wedstrijden voor het publiek! een gezamenlijke vijand (de hoolies), een held die in de kuip terugkomt (paultje b), regen, eerst op achterstand, een (onterechte?) pingel, met het kleinst mogelijke verschil de laatste 5 minuten winnen..... =P~ ik denk zelfs dat ze heerenveen expres tot 3-3 hebben laten terugkomen om het leuker te maken. :wink:
jammer dat ik er niet bij was gister vanwege sinterklaas.....
Opmerkelijk: Hele organisatie omtrent het wangedrag; oud-feyenoorders vooraf (Ruudje Heus! hij leeft nog!), 10 minuten staan, etc,etc. Wat hoorde ik tijdens de samenvatting rond de 20e minuut? Volgens mij 1 of ander(e) vuurwerkbom(metje)...... :roll:
Mukkus Wrote:Opmerkelijk: Hele organisatie omtrent het wangedrag; oud-feyenoorders vooraf (Ruudje Heus! hij leeft nog!), 10 minuten staan, etc,etc. Wat hoorde ik tijdens de samenvatting rond de 20e minuut? Volgens mij 1 of ander(e) vuurwerkbom(metje)...... :roll:
ik weet niet of dat in dit geval ook zo was, maar het schijnt dat wij een soort digitaal vuurwerk hebben. dus geen echte ontploffing, maar eentje via de boxen. ik dacht toen ik het hoorde zelf dat ik voor de gek gehouden werd en ik zou ook niet weten waarom ze dat in de 20ste minuut zouden doen, maar ik dacht, ik meld het ff.
|