08-11-2006, 10:27 AM
Seedorf vlaggendrager :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
voetbal insite
|
08-11-2006, 10:27 AM
Seedorf vlaggendrager :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
08-11-2006, 03:15 PM
Bocaloca Wrote:Seedorf vlaggendrager :-({|= Lijkt me leuk
08-11-2006, 07:53 PM
En van Bommel wil misschien ook wel mee. Volgens mij mogen er nog meer mee. Als er maar niet meer dan 3 tegelijk op het veld staan toch? Miksschien Davids dan ook. Of Bouma. Of Hofland. Of Makaay. Of Zenden. Of Arjen de Zeeuw. Of Westerveld. Of..... ach keuze te over dankzij Bassie =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
08-11-2006, 08:08 PM
Bouma, Zenden en Hofland zijn toch niet echt spelers die ik mis in het Nederlands elftal.
Beste Onderschrift 2006-'07
08-11-2006, 08:34 PM
Zolang ik in de huidige selectie een stuk of 10 spelers kan opnoemen die ik daar wel zou willen missen blijven dezen voor mij toch staan.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
05-12-2006, 12:36 PM
Wanneer pleuren ze die Barend er nou eens uit?
Ik heb me weer mateloos lopen irriteren aan haar domme vragen, interupties enzovoorts..... Pfffff...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
05-12-2006, 04:33 PM
van mij mag Fritsie ook van de buis af, Tripplexxx
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->
"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad" Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
05-12-2006, 04:35 PM
recreantb Wrote:van mij mag Fritsie ook van de buis af, Tripplexxx:roll:
05-12-2006, 04:38 PM
net stond er nog "jij moet opzouten" :lol:
Toch maar iets genuanceerder Boca ![]() edit: dat was in een ander topic... Jullie zijn geen vrinedjes?
The great old Ludwig von...
19-12-2006, 12:54 PM
Wat een strontvervelende uitzending was dat weer gisteravond =; . Ik kijk altijd graag, maar gisteren werd er werkelijks niets inhoudelijks besproken. Wotte had het zwaar te verduren. Werd belachelijk gemaakt als trainer en moest zich ook nog een kwartiertje verdedigen voor zijn beleid bij Feyenoord. En dat allemaal omdat meneer Derksen al zijn oneliners over hem kracht moest bijzetten en zijn gelijk moest halen. Bah...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
19-12-2006, 12:56 PM
Tripplexxx Wrote:Wat een strontvervelende uitzending was dat weer gisteravond =; . Ik kijk altijd graag, maar gisteren werd er werkelijks niets inhoudelijks besproken. Wotte had het zwaar te verduren. Werd belachelijk gemaakt als trainer en moest zich ook nog een kwartiertje verdedigen voor zijn beleid bij Feyenoord. En dat allemaal omdat meneer Derksen al zijn oneliners over hem kracht moest bijzetten en zijn gelijk moest halen. Bah... Sloeg inderdaad nergens op, vond het wel goed dat Wotte wat door het stof ging over zijn technisch directeurschap bij F'noord, maar om hem nou te zeggen dat hij nog nooit een team beter heeft laten voetballen, die opmerking was laag
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
19-12-2006, 12:58 PM
Depor Wrote:Tripplexxx Wrote:Wat een strontvervelende uitzending was dat weer gisteravond =; . Ik kijk altijd graag, maar gisteren werd er werkelijks niets inhoudelijks besproken. Wotte had het zwaar te verduren. Werd belachelijk gemaakt als trainer en moest zich ook nog een kwartiertje verdedigen voor zijn beleid bij Feyenoord. En dat allemaal omdat meneer Derksen al zijn oneliners over hem kracht moest bijzetten en zijn gelijk moest halen. Bah... Toen Wotte vertelde over de individuele gesprekken met de RKC-spelers, deed Van Hanegem zijn woorden ook af als belachelijk. :|
19-12-2006, 01:01 PM
Tripplexxx Wrote:Depor Wrote:Tripplexxx Wrote:Wat een strontvervelende uitzending was dat weer gisteravond =; . Ik kijk altijd graag, maar gisteren werd er werkelijks niets inhoudelijks besproken. Wotte had het zwaar te verduren. Werd belachelijk gemaakt als trainer en moest zich ook nog een kwartiertje verdedigen voor zijn beleid bij Feyenoord. En dat allemaal omdat meneer Derksen al zijn oneliners over hem kracht moest bijzetten en zijn gelijk moest halen. Bah... Wotte heeft ook wel wat domme opmerkingen in de pers gemaakt "Ik ben nu meer een psycholoog" maar ja, om hem nu zo af te branden... Vond trouwens wel dat hij zich goed verdedigde over het slechte aankoop beleid, "tsja de directie keurde ook alles goed en in de periode ervoor waren er juist meer slechte spelers gekocht" Meneer Derksen probeerde hem nog even een paar grove financiële vergoedingen in de schoenen te schuiven maar daar wist hij niets van. Ze moeten van Gaal eens laten komen dat lijkt me nou een top gast, kijken of Derksen hem ook durft af te branden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
19-12-2006, 01:11 PM
er komen alleen gasten die derksen wil
19-12-2006, 01:18 PM
Tripplexxx Wrote:Wat een strontvervelende uitzending was dat weer gisteravond =; . Ik kijk altijd graag, maar gisteren werd er werkelijks niets inhoudelijks besproken. Wotte had het zwaar te verduren. Werd belachelijk gemaakt als trainer en moest zich ook nog een kwartiertje verdedigen voor zijn beleid bij Feyenoord. En dat allemaal omdat meneer Derksen al zijn oneliners over hem kracht moest bijzetten en zijn gelijk moest halen. Bah... ik vond dat wotte het goed deed. hij verdedigt feyenoord beter dan dat van hanegem doet. die lijkt vol wrok te zitten. het is bijna zielig die derksen. eerst dat verhaal over rottier, en ipv toegeven dat hij ongelijk had komt hij een week later met de opmerkign dat hij in het gesticht zit. nu had hij een paar weken geleden zijn primeur met geldschieters die 25 mio hadden. klopt natuurlijk ook geen ruk van, maar dat zal hij nie toegeven, nee, nu hebben deze zich teruggetrokken omdat het bij feyenoord o'n zooitje is. :roll: die dwaas die valt van de ene in de andere leugen.
19-12-2006, 01:22 PM
maar niemand boycot hem
19-12-2006, 01:25 PM
kooltje Wrote:maar niemand boycot hem ik keek vroeger naar sonja om me te ergeren. heerlijk. zo lees ik ook graag de posts van mijn favoriete forummer 'matadom!' en nu die mongool wat minder post ben ik blij met de steeds slechter wordende bijdragen van ad wim. :razz:
19-12-2006, 02:02 PM
waf Wrote:Tripplexxx Wrote:Wat een strontvervelende uitzending was dat weer gisteravond =; . Ik kijk altijd graag, maar gisteren werd er werkelijks niets inhoudelijks besproken. Wotte had het zwaar te verduren. Werd belachelijk gemaakt als trainer en moest zich ook nog een kwartiertje verdedigen voor zijn beleid bij Feyenoord. En dat allemaal omdat meneer Derksen al zijn oneliners over hem kracht moest bijzetten en zijn gelijk moest halen. Bah... Waarom kan het in jou ogen niet gewoon echt goed fout zitten bij Feyenoord en dat in het verhaal van de snor dus wel een grote kern van waarheid zit? Beschik jij over informatie die wij niet kennen dan?
19-12-2006, 02:39 PM
waf Wrote:Tripplexxx Wrote:Wat een strontvervelende uitzending was dat weer gisteravond =; . Ik kijk altijd graag, maar gisteren werd er werkelijks niets inhoudelijks besproken. Wotte had het zwaar te verduren. Werd belachelijk gemaakt als trainer en moest zich ook nog een kwartiertje verdedigen voor zijn beleid bij Feyenoord. En dat allemaal omdat meneer Derksen al zijn oneliners over hem kracht moest bijzetten en zijn gelijk moest halen. Bah... Ik vond ook dat hij zich kranig weerde, maar zulke gasten worden gewoon uitgenodigd om als schietschijf te dienen. Snap uberhaupt niet dat hij zich daarvoor laat lenen. Half Nederland lacht en danst naar de pijpen van Derksen, weinig mensen prikken daardoor heen en dus doet Wotte hier helemaal geen goed aan. Ik vind Van Hanegem zo langzamerhand een ouwe zuurpruim worden voor zover hij dat al niet was. Hij vindt werkelijk alles flauwekul of onzin en als hij de kans krijgt dan brandt hij Feyenoord of Louis van Gaal af......
19-12-2006, 02:51 PM
Quote:Hij vindt werkelijk alles flauwekul of onzin en als hij de kans krijgt dan brandt hij Feyenoord of Louis van Gaal af......als dat het criterium is om zuurpruim te worden, loopt hier een groot aantal potentiele zuurpruimen rond. Echter geldt dit ook voor Ajax, Twente en nog veel meer
The great old Ludwig von...
19-12-2006, 03:41 PM
gittermaster Wrote:loopt hier een groot aantal potentiele zuurpruimen rond. Ik ben al een zuurpruim! And proud of it! ![]()
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
19-12-2006, 03:50 PM
Treesong Wrote:gittermaster Wrote:loopt hier een groot aantal potentiele zuurpruimen rond. ![]()
Oh, my god, we bought Kenny!
21-12-2006, 07:35 PM
Quote:Johan Derksen is een clownhttp://www.lunaticnews.net/scripts/inter...oadMenu=No =D> =D> =D> =D> =D> =D>
31-03-2009, 07:51 AM
Vinden jullie ook dat Johan Derksen een beetje ondersneeuwt bij Hans Kraaij en vd Gijp?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
31-03-2009, 08:51 AM
Ik vind dit programma iig leuker om te kijken dan Studio Boring.
31-03-2009, 11:49 AM
Peter Wrote:Ik vind dit programma iig leuker om te kijken dan Studio Boring. Studio Voetbal is inhoudelijk beter imo!
We can't, can not get, we can not get enough!!
31-03-2009, 12:11 PM
Ekslem Wrote:Peter Wrote:Ik vind dit programma iig leuker om te kijken dan Studio Boring. eensch, hoewel ik het nu wel weet bij borst en mulder. en ik wet het ook al bij derksen. die heeft zelden nieuws dat klopt en zit vnl stemming te maken en uitspraken te doen waarbij hij niet in elkaar geslagen wordt door supporters. genee is 1000x beter dan ven gelder. ik vind de kennis van genee ech opgelofelijk.
31-03-2009, 12:41 PM
Vooral die Derksen is irri met zijn gejank
![]()
We can't, can not get, we can not get enough!!
31-03-2009, 01:36 PM
waf Wrote:opgelofelijk. :-k Genee is Cambuur-fan. :-&
Oh, my god, we bought Kenny!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|