The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Heracles - Sparta
0-1 medunjanin
0-2 medunjanin

jammer van de pieck Sad
en klavan en rkc
Reply
En Klavan
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En RKC.
Reply
En nog eentje van Oscar.
Reply
0-3 vlug

sparta blijft in de eredivisie
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:sparta blijft in de eredivisie

En de nummer 1 heeft twee verdedigers van Heracles....
Reply
Ik Klavan. Die vuile typhushond weer Icon_twisted
Reply
Hup Klavan :roll:
Zelfs Heracles thuis al niet meer te vertrouwen Icon_evil
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
1-3 Biseswar
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
nog 20 minuten.... het kan nog
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Klavan misschien assistje????
Reply
2-3 Quansah (Maas)

Altijd heb ik die gast, alleen nu een keertje Tanghe =D>
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
En de 2-3 door Quansah....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Pff, de wedstrijd van de dramakeepers. Van Terol wist ik het al enige tijd en ook Pieckenhagen wordt, vooral in Almelo, oveschat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Pff, de wedstrijd van de dramakeepers. Van Terol wist ik het al enige tijd en ook Pieckenhagen wordt, vooral in Almelo, oveschat.

In Almelo doet hij het anders altijd wel goed. :wink: Dit is pas het 2e thuisverlies deze competitie, na de 0-3 tegen Ajax. Daarvoor werd voor het laatst thuis verloren op 28 februari, toevalligerwijs ook van Ajax.
Reply
Er breken zware tijden aan, hele zware tijden. Ik heb Heracles zien vechten voor elke meter maar dat is zelfs niet meer genoeg momenteel. We missen vorm, vertrouwen en bepaalde kwaliteiten. Op DEZE manier stuiteren we in rotgang richting nacompetitie\rechtstreekse degradatie. Er MOET wat veranderd worden. We leunen momenteel slechts op punten die we in het begin van de competitie gepakt hebben maar feit is dat we al weken spelen als een elftal zonder overtuiging.

Ad Wim Wrote:Pff, de wedstrijd van de dramakeepers. Van Terol wist ik het al enige tijd en ook Pieckenhagen wordt, vooral in Almelo, oveschat.

Hahahah..hahaha. Ach Ad Wim, hoevaak zie jij Piecke spelen? Vandaag heeft hij ook hele goede dingen gedaan want anders was de score nog veel groter in het voordeel van Sparta. Pieckenhagen wordt onderschat, nog altijd.

Makkelijk hé, keepers afkraken die momenteel even in een elftal zitten wat totaal niet loopt? Makkelijk hé, Gomes elke wedstrijd prijzen omdat hij zelden een tegengoal krijgt (zou de betere verdediging van PSV een rol spelen?) Zowel Gomes als Pieckenhagen zijn geweldige keepers. Pieckenhagen wordt echter 100 keer zo vaak op proef gesteld en ja, dan is een foutje wel eens mogelijk. Als beide heren eens van tenue wisselden en naar de plastische chirurg gingen roemde jij zeer waarschijnlijk volgende week Pieckenhagen en liet je Gomes in de stront zakken.

Heracles, we love you!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Er breken zware tijden aan, hele zware tijden. Ik heb Heracles zien vechten voor elke meter maar dat is zelfs niet meer genoeg momenteel. We missen vorm, vertrouwen en bepaalde kwaliteiten. Op DEZE manier stuiteren we in rotgang richting nacompetitie\rechtstreekse degradatie. Er MOET wat veranderd worden. We leunen momenteel slechts op punten die we in het begin van de competitie gepakt hebben maar feit is dat we al weken spelen als een elftal zonder overtuiging.

Hahahah..hahaha. Ach Ad Wim, hoevaak zie jij Piecke spelen? Vandaag heeft hij ook hele goede dingen gedaan want anders was de score nog veel groter in het voordeel van Sparta. Pieckenhagen wordt onderschat, nog altijd.

Makkelijk hé, keepers afkraken die momenteel even in een elftal zitten wat totaal niet loopt? Makkelijk hé, Gomes elke wedstrijd prijzen omdat hij zelden een tegengoal krijgt (zou de betere verdediging van PSV een rol spelen?) Zowel Gomes als Pieckenhagen zijn geweldige keepers. Pieckenhagen wordt echter 100 keer zo vaak op proef gesteld en ja, dan is een foutje wel eens mogelijk. Als beide heren eens van tenue wisselden en naar de plastische chirurg gingen roemde jij zeer waarschijnlijk volgende week Pieckenhagen en liet je Gomes in de stront zakken.

Heracles, we love you!

Ad Wim, dat je daar nog op in gaat...zelfs ik als mede Ajaxied heb zoiets van tsja wat moeten we ermee....Pieckenhagen doet het uitzonderlijk goed bij Heracles en Sparta zit op een winning streak dus om de keeper de schuld te geven is ook wel makkelijk, maar das Adje
Reply
Ik ga nergens op in. Ik constateer alleen dat de keepers goed fout zaten bij 3 van de 5 goals, dat vind ik nogal wat.

En Lippie roept de hele tijd dat Pieckenhagen zo'n geweldige keeper is, maar ik zie dat echt nooit. Ik zie hem niet vaak hele wedstrijden spelen, alleen als ze tegen Ajax spelen maar hij is volgens mij niet meer dan een degelijke keeper goed voor Heracles.
En lees maar even het GRO-PSV topic betreffende Gomes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik denk dat we de zwart witten toch aardig helpen dit seizoen. Nou wil ik er ook wat voor terug zien!!!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:ik denk dat we de zwart witten toch aardig helpen dit seizoen. Nou wil ik er ook wat voor terug zien!!!

Inderdaad, hak volgende week die gloeilampen in de pan zoals wij ook deden dit seizoen!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
We hebben al genoeg voor jullie gedaan door Feyenoord op 0-0 te houden, Roda op gelijke hoogte te houden en we hebben Heerenveen en Utrecht verslagen. Ondankbaar tuig :wink: Maar vooruit, we zullen over 2 weken Groningen in het Polman er ook van langs geven.
Reply
Waar deed Yuri Rose niet mee tegen Heracles? Hij was niet geskorst toch?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Waar deed Yuri Rose niet mee tegen Heracles? Hij was niet geskorst toch?

Dat was in Almelo!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
EJR Wrote:Waar deed Yuri Rose niet mee tegen Heracles? Hij was niet geskorst toch?

Raakte op de laatste training geblesseerd...
Reply
Lamaar.

Almelo - In het Polman-Stadion van Heracles heeft Sparta Rotterdam vanavond met 2-3 gewonnen. Door deze zege klimt de Kasteelclub naar een gedeelde 12e plaats in de Eredivisie. Deze positie wordt gedeeld met Excelsior Rotterdam en Vitesse, wat nog één wedstrijd voor de boeg heeft.

De ploeg van trainer Wiljan Vloet begon de wedstrijd met 4-3-3 met twee controlerende middenvelders, namelijk Anthony Obodai en Edwin van Bueren. Haris Medunjanin speelde door de blessure van Yuri Rose op de nummer 10 positie. Jeffrey Vlug kreeg wederom een basisplaats toegewezen van de technische staf en speelde als rechtsbuiten
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Tripplexxx Wrote:

Met voorbedachte rade, hij wou niet scoren tegen zijn oude club waar hij diep respect voor heeft en voor het publiek.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Met voorbedachte rade, hij wou niet scoren tegen zijn oude club waar hij diep respect voor heeft en voor het publiek.

:lol:

Hey pik, komend seizoen weer dubbelen in Nijverdal?
Reply
Ik ben al gevraagd om twee keer te mixen met zeer aantrekkelijke dames, maar ik zal voor jou de iets minder knappe afzeggen :wink:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik ben al gevraagd om twee keer te mixen met zeer aantrekkelijke dames, maar ik zal voor jou de iets minder knappe afzeggen :wink:

Nice :8:

We hebben nog wat goed te maken met die strontboeren daar... Icon_evil
Reply
Tripplexxx Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik ben al gevraagd om twee keer te mixen met zeer aantrekkelijke dames, maar ik zal voor jou de iets minder knappe afzeggen :wink:

Nice :8:

We hebben nog wat goed te maken met die strontboeren daar... Icon_evil

Klopt.
Maar de Beertender doet het prima, helaas kan er geen Grolsch in maar Amstel en/of Brand smaakt ook wel aardig van de tap.
Reply

Forum Jump: