The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Hier begonnen met een gelijkspel tegen de nieuwkomer uit de IV. Stond nog 1-3 voor maar werd helaas toch nog 4-4. In ieder geval 1 punt meer dan afgelopen seizoen.
Reply
Een solide 6-0 overwinning op de verrassende nummer 2 van vorig seizoen.
Uiteraard normaal gespeeld.
Reply
Als gewoonlijk begint het seizoen weer eens lekker....... 5-2 verloren en mijn beste speler (IM) eraf voor 3 wkn en geen geld om een goede reserve te halen.
Gezien de stats van mijn divisie genoten zal ik moeten strijden om het linker rijtje te kunnen halen.
Reply
Gisteren de eerste stap gezet naar divisie V. Uit een 4-2 verlies met 4-3-3 counter en pic. Na 40 minuten 3-0 achter, daarna teruggekomen tot 3-2, maar in het laatste kwartier viel toch nog de beslissende 4-2.

Na alle verkopen vielen de HS me niet eens tegen: 208 met pic in een uitwedstrijd.

Jammer! =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
8-0 winst hier :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Daar train je conditie voor.......zodat het weer afgenomen kan worden.


Quote:Rutgerus Kleinendorst:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij formidabel in conditie, nu is dat afgezakt naar uitstekend.
Morris Kreek:
Zijn prestaties op het gebied van conditie zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van redelijk naar matig.
Mario Porcu:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij matig in conditie, nu is dat afgezakt naar zwak.
Reply
Onder het mom van 'niet trainen is ook zo saai'

toch maar een nieuwe trainee gehaald...

Quote:Casper Weenink (120069156) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 5 160
Loon: 1 656 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Brothers' Bandits
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Kan misschien nog mee gaan doen in de passing-training als ik switch...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hoveeel heb je er voor betaald box?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
iets meer dan 800K ... had geen zin om verder te zoeken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik denk dat je met trainees heel erg op moet passen dat je ze niet te duur koopt. Ik denk dat goedkope trainees relatief meer opleveren.
Als je iets voor 400k koopt, krijg je zo 1.000.000 na een aantal weken training. Als je iets voor 800k koopt, wordt bhet lastiger volgens mij, maar evengoed een mooie speler Box
The great old Ludwig von...
Reply
hoe zat t ook weer met economen. Sta nu 1 miljoen in de plus... Economen interessant?
The great old Ludwig von...
Reply
niet voor de langere termijn, want die rente opbrengsten zijn ze aan het afbouwen naar 0.
Reply
oke thx
The great old Ludwig von...
Reply
Als ze nou eens kappen met dingen die geld opleveren weg te slopen en iets aan die kapitaalvernietiging op de transfermarkt doen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Als ze nou eens kappen met dingen die geld opleveren weg te slopen en iets aan die kapitaalvernietiging op de transfermarkt doen

Daar hebben ze geen tijd voor, ze zijn nu aan het bedenken welke mijlpalen ze in gaan voeren......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Als ze nou eens kappen met dingen die geld opleveren weg te slopen en iets aan die kapitaalvernietiging op de transfermarkt doen

Daar hebben ze geen tijd voor, ze zijn nu aan het bedenken welke mijlpalen ze in gaan voeren......

Serieus dit heeft mij 80% van de inzet en interesse van het spel gekost, spelers van wonderbaarlijk+ leveren helemaal niets meer op.
Heb zelf voor 7 miljoen aan kapitaalvernietiging gehad als ik het even snel uitreken.
Reply
heb je daarbij ook rekening gehouden met lagere inkoopprijzen voor nieuwe spelers? :p
Reply
T00L Wrote:heb je daarbij ook rekening gehouden met lagere inkoopprijzen voor nieuwe spelers? :p

Helaas wel...
Reply
Ik denk dat ik dit seizoen een aantal malen zal moeten counteren. Op zich geen ramp, want ik heb aardige verdedigers met veel passen.
Wat is echter de ideale opstelling hievoor? 4-3-3?
En dan zonder vleugels, of zijn die belangrijk met counter.
Ik overweeg dan om 1 vleugel als extra centrale verdediger neer te zetten en de andere vleugel als extra aanvaller. Dan zet ik een vleugelverdediger neer als extra centrale middenvelder.
Iemand hier een goed idee over? Heel graag! Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Meningen zijn hierover verdeeld.... Je kan, zo heb ik begrepen, maximaal 3 counterkansen krijgen die volgen uit de countertactiek. Ook kan je pas een counterkans krijgen als je tegenstander een kans heeft gemist.

Je moet dus een verdediging hebben die alle kansen van de tegenstander blokt. Als jij denkt dit met 4 verdedigers te kunnen kan je dat doen, ik zou hierbij niet je vleugelverdediger wegtrekken daar je vleugel zwak kan worden.

Bij minder dan 40% balbezit zijn alle kansen uit vrije trappen en pingels ook voor je tegenstander, als je denkt hiermee te kunnen scoren moet je dus juist zo dicht mogelijk bij die 40% komen te zitten.

Probleem bij counter is meestal de vraag hoeveel balbezit wil je. Ik ben van mening dat je uitgaat van een 0-0 en alles meer is mooi meegenomen. Mijn favoriete opstelling is dan ook 5-2-3 met 2 aanvallende vleugels.

Voordeel: Sterke verdediging (5 verdedigers) en sterke aanval (3 centrale aanvallers + 2 aanvallende vleugels)
Nadeel: Geen IMs dus geen balbezit, elke kans zal voor de tegenstander zijn en die ME werkt niet altijd zoals je denkt dat hij werkt. Ook je opstellingservaring in andere opstellingen (4-3-3 ??, 3-5-2 ??) zal dalen.

Ook zal je met 5-2-3 verwarring krijgen in de opstelling maar omdat je toch geen middenveld hebt maakt dat niet uit.

Uiteraard is dit mijn idee, er zullen vast mensen zijn die een andere gedachte hebben.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
thx Box, interessant. Ik moet dus gewoon elke keer kijken naar mijn tegenstander. Heeft hij een sterke centrum aanval zal ik mjn velugelverdedigers repositioneren, bij een sterke vleugelaanval, in ieder geval 1 vleugel laten staan.
Ik vraag me idd ook af of 3 centrale middenvelders voor counter niet wat veel is.
In veel gevallen denk ik met 4 verdedigers, de aanval van mijn tegenstanders voor een groot gedeelte te kunnen parreren.
Waar ik over twijfel is als ik besluit om 3 middenvelders op te stellen, of het dan verstandig is om de vleugels te negeren en 3 centrale middenvelders op te stellen (aanvallend en verdedigend, zodat ze bij zullen dragen aan de aanval/verdediging). Misschien is het toch handiger om 1 vleugel te laten staan en met 2 innermids te spelen. Echter ook dit natuurlijk weer afhankelijk van waar de kracht bij de tegenstander ligt. 0 centrale middenvelders vind ik wel heel rigoreus, maar ik snap je theorie erachter
The great old Ludwig von...
Reply
Gitter. Kijk eens naar de wedstrijden van mijn tegenstander vorig jaar (HK Boekholt) Voorbeelden zat hoe je moet counteren
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
oke top legion, ga ik vanavond ff doen...

Ik twijfel of ik zondag al moet counteren. Als ik mijn wingback verkoop heb ik ruim 2 miljoen te besteden en wellicht kan ik hem dan pakken als ik een sterke middenvelder koop.
The great old Ludwig von...
Reply
Bedoel je die SONIC? Die countert zelf zie ik. Gewoon je eigen opstelling spelen en piccen. Wel die innermids aanvallend zetten als je passing hebt.

Deze leaugue wordt je toch gewoon kampioen. Je ratings zijn het beste van allemaal
Reply
denk je?
Ik denk dat er aardig wat sterke tegenstanders tussen zitten.
Kijk vooral naar de wedstrijden van vorig seizoen. Maar misschine moet ik inderdaad nog ff wennen aan t feit dat mijn team aardig wat sterker is geworden.
Ik heb nooit goed kunnen spelen tegen counterploegen, weet niet wat de beste tactiek is, daarom overweeg ik om zelf te counteren, maar zondag is idd geen idee, daar hij daar erg veel ervaring in heeft.
Andere reden dat ik counter overweeg is vanwege mijn hoge gehalte aan passers. Volgens mij kun je in plaats van korte pass, ook (ik meen) openingen maken trainen, wat op hetzelfde neerkomt, alleen voor verdedigers en middenvelders geldt.
Maar ik ga nog ff goed nadenken. Thx

Edit: Hoe moet ik in vredesnaam door zijn verdeiging heen komen. Zijn laatste wedstrijd is niet representatief he, aangezien hij tegen botteam speelde...
The great old Ludwig von...
Reply
en nog een klein probleempje, nu we toch bezig zijn.
Ik wilde ook counteren omdat ik een 3e aanvaller kan opstellen dan. Mijn slechtse aanvaller heeft magisch spelhervatten en dit zou ik weleens nodig kunnen hebben. Maar je raadt me aan om gewoon 3-5-2 te spelen, met aanvallende innermids?
Thx voor de tijd Legion
The great old Ludwig von...
Reply
Sonic CF is een hele goede bekende van me, had niet eens gezien dat jullie in 1 divisie zaten Smile.
Reply
oeps... dus geen tactieken hier meer bespreken Smile
The great old Ludwig von...
Reply
CENSUUR.. IK PB je wel gitter
Reply
Ach, ben je gek. Ik spreek hem zelden meer, en zal het sowieso niet in mijn hoofd halen om iets door te geven.
Reply


Forum Jump: