Threads: 312
Penders ontbreekt tegen vitesse
Na 20 minuten verliet Rob Penders gisteren het veld. Hij zag er niet ernstig geblesseerd uit, maar aangezien Penders vantevoren al wat last had van zijn voet werd er geen risico genomen.
De verdediger heeft 10 dagen rust voorgeschreven gekregen en ontbreekt komende woensdag dus wanneer NAC tegen vitesse aantreedt.
--
Daar gaat mijn 1e speler alweer. In het weekend Hansson en Farfan als afvallers, nu begint het met Penders. :letitallout:
Threads: 21
Peter Wrote:Penders ontbreekt tegen vitesse
:letitallout:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Threads: 13
Scheelt je minpunten Wageningen
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Threads: 208
Zou idd weleens een 1-4 kunnen worden met een geweldige Lazovic!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 312
Lazovic is dus niet met Servië mee naar die interland?
Heb er niets meer over gelezen. Ik denk het niet, maar is nergens op gebaseerd!
Quote:Vitesse niet ongeschonden uit de strijd
25 december 2006
De selectie van Vitesse is niet ongeschonden uit de strijd tegen Ajax gekomen. Vandaag, tijdens de eerste training na de sensationele wedstrijd tegen de Amsterdammers (4-2), kampten een aantal spelers met kleine pijntjes.
Met name Remco van der Schaaf lijkt er slecht aan toe. De middenvelder kreeg in het duel met Ajax een tik op zijn knie en moest de training op eerste kerstdag laten schieten. Het is dan ook zeer onzeker of hij woensdag mee kan doen in de uitwedstrijd tegen NAC Breda. Ook Anduele Pryor geldt als een twijfelgeval. De jonge aanvallende middenvelder heeft last van zijn ribben.
Youssouf Hersi, die tegen Ajax het belangrijke derde Arnhemse doelpunt maakte, is zeker niet inzetbaar tegen NAC Breda. De middenvelder kreeg zondag zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is derhalve geschorst.
Threads: 137
Penders, kloothommel.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 273
Rob Penders liep in het vorige thuisduel een voetblessure op en speelt daardoor vanavond niet.
Andere afwezige in het woensdagavondduel tegen Vitesse zijn: Gertjan Tamerus (achilles) en Tamás Petö (knie).
Mike Zonneveld keert vanavond terug in de basis na een schorsing van één duel achter de rug te hebben.
Twijfelachtig is nog of trainer Kurt Elshot in zal zetten en zoals inmiddels welbekend speelt Leonardo vanavond voor de laatste keer in het geel-zwart van NAC Breda.
Ik heb een droom.
Threads: 103
Wees blij dat Penders niet speelt, ik heb zo'n gevoel dat Vitesse wederom gaat knallen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 89
ik ook....... :cry:
Wie dit leest is gek
K - Edwin Zoetebier
V - Ronnie Stam
V - Patrick Zwaanswijk
V - Patrick Mtiliga
M - Edwin de Graaf
M - Arne Slot
M - Danny Mathijssen
M - Mike Zonneveld
A - Anouar Diba
A - Leonardo
A - Maceo Rigters
K - Harald Wapenaar
V - Paul Verhaegh
V - Civard Sprockel
V - Sébastien Sansoni
V - Purrel Fränkel
M - Onur Kaya
M - Remco van der Schaaf
M - Anduele Pryor
M - Anders Due
A - Danko Lazovic
A - Mads Junker
Wie dit leest is gek
Threads: 132
0-1 Verhaegh. Wat een doelpunt!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 1
Threads: 18
Die slot heeft zijn geld dubbel en dwars opgeleverd :8:
Bangkok resident.
Sikora 2-1 :lol:
Bangkok resident.
Threads: 131
Wat een afgrijselijke schwalbe weer van die Leonardo. Ik hoop dat hij bij Ajax op de training ook even tegen een keekie van Jaap oploopt.
Die gaat het ook bij Ajax niet redden....
Wie dit leest is gek
Die gaat bij ajaks een paar keer boos weglopen en dan gaat hij in de uitverkoop...
Bangkok resident.
Threads: 12
Kdenk dat ie op het veld gaat vechten met die bostrol :razz: =P~
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!