The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volgende ronde: WII-NAC
kuiper Wrote:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd Icon_twisted

[-X

Ik heb volgens mij dezelfde 4 spelers als jou Tree.
Maar ik geloof, en met mij weinigen, dat het de beste tactiek is om 4 verdedigers te nemen. Om met pokertermen te spreken: "de meeste outs".

Het enige vervelende is dat het 3-3 of 4-2 wordt, maar dan hoop ik maar op een scorende verdediger.
Maar 0-0 of 1-0 en 0-1 zijn leuke uitslagen.

Precies. Zelfs met 2-0/0-2 ben ik tevree. Voorts is er natuurlijk de kans dat die verdedigers een goal/assist maken... :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
En dan wisselspeler van Struijk cappie maken zeker :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:En dan wisselspeler van Struijk cappie maken zeker :eeeek:

Valt wel mee hoor... 18 potten gespeeld, bijna altijd basis en de laatste tijd op het middenveld.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:En dan wisselspeler van Struijk cappie maken zeker :eeeek:

Valt wel mee hoor... 18 potten gespeeld, bijna altijd basis en de laatste tijd op het middenveld.

Achterin gepasseerd! Nu met Boutahar en wrs Imschoot opt middenveld is de kans aanwezig dat ie niet speelt. Maar wrs spelen ze wel met een verdedigende middenvelder en dat wordt ie mss wel. Of Kargbo moet doorschuiven vd verdediging naar het middenveld en dat Hermans weer centraal staat nu Valencia terug is. We shall see....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:En dan wisselspeler van Struijk cappie maken zeker :eeeek:

Valt wel mee hoor... 18 potten gespeeld, bijna altijd basis en de laatste tijd op het middenveld.

Achterin gepasseerd! Nu met Boutahar en wrs Imschoot opt middenveld is de kans aanwezig dat ie niet speelt. Maar wrs spelen ze wel met een verdedigende middenvelder en dat wordt ie mss wel. Of Kargbo moet doorschuiven vd verdediging naar het middenveld en dat Hermans weer centraal staat nu Valencia terug is. We shall see....

Als we het Willem II forum moeten geloven raakt Struijk al tijden geen bal. Zelf kan ik alleen oordelen over PSV-WII waar hij het als verdedigende middenvelder tegenover Afellay dramatisch deed. Bovendien kom ik hem elke vrijdagavond op stratum tegen (weliswaar houd hij het bij cola, maar toch), kansloze speler dus. :razz:
Maar aangezien NAC wrs met Diba als nr. 10 speelt zal hij wel spelen. Wink
Reply
Treesong Wrote:
kuiper Wrote:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd Icon_twisted

[-X

Ik heb volgens mij dezelfde 4 spelers als jou Tree.
Maar ik geloof, en met mij weinigen, dat het de beste tactiek is om 4 verdedigers te nemen. Om met pokertermen te spreken: "de meeste outs".

Het enige vervelende is dat het 3-3 of 4-2 wordt, maar dan hoop ik maar op een scorende verdediger.
Maar 0-0 of 1-0 en 0-1 zijn leuke uitslagen.

Precies. Zelfs met 2-0/0-2 ben ik tevree. Voorts is er natuurlijk de kans dat die verdedigers een goal/assist maken... :8:

.....voorts is de kans dat (zeker in deze komende schoppartij) verdedigers geel of rood krijgen groter dan dat middenvelders of aanvallers die krijgen (denk b.v. aan het neerhalen van doorgebroken spelers) :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Peter Wrote:Als we het Willem II forum moeten geloven raakt Struijk al tijden geen bal.

Hij had toch een belangrijk aandeel in de winst op Excelsior :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Als we het Willem II forum moeten geloven raakt Struijk al tijden geen bal.

Hij had toch een belangrijk aandeel in de winst op Excelsior :wink:


scoreboard journalistiek !
Reply
:-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
van willem2.org
Ik zet echter mijn vraagtekens bij het W2 middenveld met zulke lichtgewichten....

Vermoedelijke opstelling Willem II: Sengier, Janse, Baelum, Kargbo, Valencia, Imschoot, Messoudi, Boutahar, Hadouir, Redan en Bobson

Vermoedelijke opstelling NAC Breda: Zoetebier, Elshot, Zwaanswijk, Demir, Mtiliga, Zonneveld, van Gessel, Stam, Rigters, Salmon en Diba
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:van willem2.org
Ik zet echter mijn vraagtekens bij het W2 middenveld met zulke lichtgewichten....

Vermoedelijke opstelling Willem II: Sengier, Janse, Baelum, Kargbo, Valencia, Imschoot, Messoudi, Boutahar, Hadouir, Redan en Bobson

Vermoedelijke opstelling NAC Breda: Zoetebier, Elshot, Zwaanswijk, Demir, Mtiliga, Zonneveld, van Gessel, Stam, Rigters, Salmon en Diba


Dan wordt het toch snel 0-2, waarna WII in de tweede helft de 1-2 maakt, maar vlak voor tijd wordt het nog 1-3...
Reply
Imschoot en Messoudi zijn best behoorlijke voetballers hoor, al is Messoudi een aanvallende middenvelder, net als Boutahar. Zal wel een doelpuntenfestijn worden met die opstellingen. Beiden een aanvallende 4-3-3. Icon_twisted
Reply
Peter Wrote:Imschoot en Messoudi zijn best behoorlijke voetballers hoor, al is Messoudi een aanvallende middenvelder, net als Boutahar. Zal wel een doelpuntenfestijn worden met die opstellingen. Beiden een aanvallende 4-3-3. Icon_twisted

NAC wrs in 4-4-2 met Diba opt middenveld....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
is er al gescoord?
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:
FC Petr Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:
FC Petr Wrote:Is Penders nog geblesseerd?

Ik vroeg, vraag of Penders nog geblesseerd is. :letitallout:

Quote:Het was een miniem smetje op een verder prima trainingskamp, waar tegen het einde wel steeds meer spelers met kleine pijntjes afhaakten. Toch is het aantal langdurig geblesseerden wel eens hoger geweest bij de Bredanaars. Van de kern van de selectie staat alleen Gert Jan Tamerus lang buitenspel. Maar de meeste afwezigen afgelopen week hadden kleine pijntjes. Alleen Arne Slot en Rob Penders zijn flinke twijfelgevallen voor de derby zondag bij Willem II.

Bedankt, dan ga ik 'm toch nog maar even wisselen. :|

Je bent gewoon een domme lul als je hem opgesteld hebt!

Hap :lol:

Je bent gewoon een domme lullo als je zo'n onmogelijke voorzet wilt inkoppen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
Ekslem Wrote:
FC Petr Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:
FC Petr Wrote:Is Penders nog geblesseerd?

Ik vroeg, vraag of Penders nog geblesseerd is. :letitallout:

Quote:Het was een miniem smetje op een verder prima trainingskamp, waar tegen het einde wel steeds meer spelers met kleine pijntjes afhaakten. Toch is het aantal langdurig geblesseerden wel eens hoger geweest bij de Bredanaars. Van de kern van de selectie staat alleen Gert Jan Tamerus lang buitenspel. Maar de meeste afwezigen afgelopen week hadden kleine pijntjes. Alleen Arne Slot en Rob Penders zijn flinke twijfelgevallen voor de derby zondag bij Willem II.

Bedankt, dan ga ik 'm toch nog maar even wisselen. :|

Je bent gewoon een domme lul als je hem opgesteld hebt!

Hap :lol:

Je bent gewoon een domme lullo als je zo'n voorzet wilt inkoppen.

Dus jij denkt dat ik er van uitga dat jij hem hebt opgesteld? Tsja, :-k
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dus jij denkt dat ik er van uitga dat jij dat denkt....tsja :-k
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
voorbeschouwing van derat.nl :razz:

Quote:12 januari 2007
Voorbeschouwing stille willems - NAC


Do not fear, when the kruiken are near…

Jaja…:over 2 dagen is het alweer zover. De battle tegen de stille willems uit quietborough / zwijgwijk / stilburg / dievendam / reeshof-oost / de oudste attractie van de Efteling* (*omcirkel uw favoriet), staat voor de deur!
Zoals ieder jaar moeten we weer enorm vrezen voor een geluids- en geweldsexplosie uit stilboland. Op het forum van stilbo.com zijn de messen i.i.g. al aardig geslepen. Wij moeten vrezen voor ons leven als we neutraal gaan zitten. Ze zullen die " paar " man lynchen die het nog durven en dan mag je nog van geluk spreken als je snel uit je lijden verlost wordt.
Daarnaast gaat de allergrootste tifo-actie aller tijden plaatsvinden. Vanaf 14.00 uur mogen we ons verbazen over de groteskheid van deze actie en gelukkig…vertrekken de bussen vanuit Breda dusdanig op tijd, dat iedereen getuige kan zijn van deze enorme sfeeractie.
Jaja: sfeer in quietborough: oordopjes verplicht meenemen dan maar…

Het mag inmiddels duidelijk zijn, dat men zich in reeshof-oost duidelijk aan t profileren is. Originele stadionliedjes, meegezongen door het hele stadion zorgt er in rap tempo voor dat men de geuzennaam “ajax van het zuiden” aan het kwijtraken is. Tel er ook nog eens bij op dat de pepermuntside inmiddels zelfs al een “vaste kern” heeft, moet dat ons allen toch wel enigszins angst inboezemen…

Cut the crap: de stille willems proberen ook dit jaar weer op krampachtige wijze aan ons duidelijk te maken dat ze het niveau van broekpoepers ontstegen zijn. Echte supporters die inmiddels wel weten hoe ze op een nette wijze sfeer weten te creëren. Inderdaad: vooral op politiek correcte wijze, want stel je voor: straks wordt het ineens verboden door meneer de voorzitter en dan krijgen alle “sfeermakers” persoonlijk billenkoek.
Face it: sfeer is niet iets wat je kunt opdwingen, dat hoort bij je historie, bij het al dan niet “volks” zijn van een club. Zelfs een “Turks vak” veranderd daar niets aan en geeft wederom aan hoe krampachtig men pogingen onderneemt in quietborough om toch maar vooral van die naam af te komen. Hoewel quietborough nog steeds de sfeer uitstraalt van een grauwe, stinkende industriestad, is dat volkse nooit bij de elitaire voetbaltrutjes van de stille willems binnengekomen. Is overigens niet verrassend, aangezien men jarenlang een ballotagecommissie voor hun leden heeft gehad.
Kortom: de stille willems gedragen zich nog steeds als de rijkeluiskindjes die krampachtig in de middagpauze op school blijven proberen met de stoere jongens mee te praten. Dat ze, niet alleen door de stoere jongens, maar door de hele school compleet worden genegeerd, wordt in hun blinde scoringsdrift compleet over het hoofd gezien.
Eens triest volk, altijd triest volk…

Over de wedstrijd dan (jaja: dit is niet voor niets een wedstrijdvoorbeschouwing ) :bij de stille willems is redan een twijfelgeval. Het al dan niet meespelen van deze vooral niet scorende spits schijnt voor de stillems een kwestie van leven of dood te zijn. Daarnaast zijn swinkels (wie?!?) en valencia (jalalalalalalalala) nog geblesseerd.
Bij ons NAC is de ziekenboeg aardig leeg. Afgezien van de langdurig geblesseerde Tamerus en de geschorste De Graaf is de selectie zonder al te veel kleerscheuren het trainingskamp in Belek overleefd. “Zizou” Slot en Robbie Penders zijn twijfelgevallen, maar de medische staf is volop bezig om ook deze 2 wedstrijdfit te krijgen.
Ligt er een zware taak bij Ernie Brandts om uit een flinke groep de 11 gelukkigen te kiezen die de stillems een schop verder richting nacompetitie te geven! Wat moet het een zalig zicht zijn om na het laatste fluitsignaal 13.000 stille willems een gezicht te zien trekken alsof ze een kruik uit zitten te poepen..

Met een volledig uitverkocht uitvak als vocale ondersteuning verwachten we niets meer of minder van de parel van het zuiden dan een fighting-spirit om u tegen te zeggen. Afbluffen, die stillems en wel vanaf de 1e minuut. Laten zien dat je zowel mentaal als fysiek sterker bent en weten dat je het niet alleen voor de punten en wedstrijdpremie doet, maar vooral voor de EER…
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:van willem2.org
Ik zet echter mijn vraagtekens bij het W2 middenveld met zulke lichtgewichten....

Vermoedelijke opstelling Willem II: Sengier, Janse, Baelum, Kargbo, Valencia, Imschoot, Messoudi, Boutahar, Hadouir, Redan en Bobson

Vermoedelijke opstelling NAC Breda: Zoetebier, Elshot, Zwaanswijk, Demir, Mtiliga, Zonneveld, van Gessel, Stam, Rigters, Salmon en Diba

Hmmz, dacht dat Vd Struik wel een zekerheidje was :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Willem II mist zeker de geblesseerde Mounir el Hamdaoui (kruisband), Arjan Swinkels (hamstring) en Nuelson Wau (geschorst). Verder is het nog onzeker of Iwan Redan (enkel), Jose Valencia (knie) en Jens Janse (bovenbeen) inzetbaar zijn. Het trio trainde tijdens het trainingskamp maar mondjesmaat met de selectie mee. Het blijft nog even koffiedik kijken met welke spelers de Tricolores aan de aftrap zullen verschijnen. Bovendien is het nog de gehele transferperiode t/m 31 januari mogelijk om spelers te huren of kopen om de club te versterken. Bij NAC Breda zijn Gert-Jan Tamerus (achilles) en Tamas Peto (knie) absent. Edwin de Graaf is voor een wedstrijd geschorst en het meespelen van Rob Penders (voet) en Arne Slot (enkel) is twijfelachtig.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik hoop toch wel dat Redan speelt. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Vd Strijk speelt dus wel! No worries!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zojuist is ter ore gekomen dat Rob Penders en Arne Slot aanstaande zondag in de wedstrijd tegen de stillems zullen ontbreken. Sander van Gessel zal Penders vervangen. Wie Slot zal vervangen is op dit moment nog onduidelijk.
Ik heb een droom.
Reply
Willem II’er Mathieu Assou-Ekotto wordt niet opge­roepen voor de thuiswedstrijd morgen tegen NAC Breda. De middenvelder, die zelf het liefst naar een Franstalige club ver­huist, miste eerder de trainings­stage van de Tilburgse club in Portugal. Willem II ging er toen vanuit dat Assou-Ekotto ver­kocht zou worden aan Brussels of Lokeren.Nog steeds tonen drie Belgische club interesse voor de Franse Kameroener. Zijn contract in Tilburg loopt nog anderhalf jaar door
Ik heb een droom.
Reply
Sjaak Wrote:Zojuist is ter ore gekomen dat Rob Penders en Arne Slot aanstaande zondag in de wedstrijd tegen de stillems zullen ontbreken. Sander van Gessel zal Penders vervangen. Wie Slot zal vervangen is op dit moment nog onduidelijk.
:roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Leek me duidelijk net op de training. Morgen de volgende opstelling:

Sengier
Janse, Baelum, Kargbo, Valencia
Imschoot, Boutahar, Vd Struik
Messoudi, Redan, Bobson

Zo werden de hesjes net uitgedeeld


Dus wel vd Struik maar geen Hadouir.............
Ik heb een droom.
Reply
gers
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hadouir speelt wel maar Boutahar niet.
Boutahar heeft family business. Zijn neefje balt met mij.
Nog maar 3 spelers te gaan teringzooi
Reply
Meazza Wrote:Boutahar heeft family business.

Icon_question

[Image: sopranos.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Volgens dit bericht speelt ie gewoon.... Zou mooi klote zijn als ie niet speelt! Maar vraag me af of deze info klopt aangezien ik niet geloof dat W2 met dat middenveld gaat aantreden!

Boutahar en Salmon starten in de basis
zaterdag, 13 januari 2007
Willem II en NAC Breda hebben zondag de eer om het Nederlandse voetbaljaar 2007 te openen. De Brabantse ploegen staan in Tilburg tegenover elkaar en kunnen in de derby ieder beschikken over een nieuwe speler.


Bij Willem II debuteert Saïd Boutahar in de basis. De 24-jarige middenvelder werd vorige week overgenomen van NEC en moet in Tilburg de opvolger worden van de langdurig geblesseerde Mounir el Hamdaoui. Naast El Hamdaoui ontbreekt ook Nuelson Wau. De verdediger is geschorst. De inzetbaar van een andere verdediger Jose Valencia, is onzeker. De Ecudoriaan heeft nog altijd last van zijn knie.

Ook NAC Breda-trainer Ernie Brandts ruimt vermoedelijk een basisplaats in voor een speler die in de winterstop aangetrokken werd, namelijk Glen Salmon. Verwacht wordt dat de Zuid-Afrikaan in de punt van de aanval zal starten, als vervanger van de naar Ajax vertrokken Leonardo. Een andere spits, Gert Jan Tamerus, ontbreekt. Hij onderging enige tijd geleden een achillespeesoperatie en is hier nog niet van hersteld.

Bron: fcupdate

Vermoedelijke opstelling NAC Breda: Zoetebier, Elshot, Zwaanswijk, Demir, Mtiliga, Zonneveld, van Gessel, Stam, Rigters, Salmon en Diba

Vermoedelijke opstelling Willem II: Sengier, Janse, Baelum, Kargbo, Valencia, Imschoot, Messoudi, Boutahar, Hadouir, Redan en Bobson
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: