The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Heeft Davids wedstrijdritme dan? Denk dat Gabri gewoon zal spelen komend weekend en Davids daarna pas. :o
Reply
Kan me niet voorstellen dat Davids in plaats van Gabri gaat spelen. Ben blij dat ie terug is, maar ben benieuwd wie zijn plek moet opgeven. Lijkt mij dat het gewoon Gabri-Sneijder-Davids wordt op het middenveld.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Kan me niet voorstellen dat Davids in plaats van Gabri gaat spelen. Ben blij dat ie terug is, maar ben benieuwd wie zijn plek moet opgeven. Lijkt mij dat het gewoon Gabri-Sneijder-Davids wordt op het middenveld.

Ik heb juist gehoord dat dat geen optie was, 2 verdedigende middenvelders. Weet alleen niet meer waar ik die discussie hoorde. Vrijdag bij de snor ofzo geloof ik. :o
Reply
Gabri was in het begin van het seizoen nou niet bepaald een verdedigende middenvelder. Ik zou met die 3 spelen, maar ik ben dan ook geen coach van Ajax.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Volgens een Heracles-fansite en Heerenveenfan-site: Friend op huurbasis naar Heracles.

Heerenveen is zoekende naar een reserve-keepert (na het vertrek van Waterman naar AZ) en de komst van Cecilio Lopes is bijna zeker (maar die gaat verhuurd worden aan Sparta).

Als reserve-keepert wordt Michael Aerts genoemd en een talentvolle scandinavische keeper. Ik hoop op die tweede.....

Ben benieuwd of er nog een leuke verrassing uit de hoge hoed komt van Formsma.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
7 miljoen euro voor Babel en ook nog eens Luque erbij voor Ajax, aldus Hugo Borst. Ik zeg doen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Intressant bod van Newcastle op Babel: 7 miljoen + Luque die door PSV ivm salaris niet haalbaar is.
Reply
Ad Wim Wrote:7 miljoen euro voor Babel en ook nog eens Luque erbij voor Ajax, aldus Hugo Borst. Ik zeg doen!

Denk niet dat Ajax Luque wil om dezelfde reden als PSV: absurd salaris.
Reply
wat ziet iedereen toch in babel dan?

zondag leo, babel, de mul als voorhoede?

hoor van diverse kanten dat KJH 't voorlopig kan schudden na wederom een dramatische pot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:wat ziet iedereen toch in babel dan?

zondag leo, babel, de mul als voorhoede?

hoor van diverse kanten dat KJH 't voorlopig kan schudden na wederom een dramatische pot.

Zelfde als met Van the Man...staat daar een beetje in zijn eentje voorin met Schneijder en Babel die voor zichzelf gaan, een spits is zo goed als de ballen die ie krijgt en hij kreeg geen donder...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
maar met babel in de punt en leo vanaf rechts schijnt 't wel te lopen(zie vandaag 2e helft). heb ook altijd wel 't idee dat als KJH zelf niet goed in de wedstrijd zit, hij ook andere niet beter laat spelen. waarmee ik overigens niet wil aangeven dat ie niet hard werkt. 't is gewoon allemaal even net niet met 'm. of zal ie toch gewoon te snel gehyped zijn en toch overschat blijken? maduro kwam ook snel, maar ben bang dat hij 't nooit gaat redden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:maar met babel in de punt en leo vanaf rechts schijnt 't wel te lopen(zie vandaag 2e helft). heb ook altijd wel 't idee dat als KJH zelf niet goed in de wedstrijd zit, hij ook andere niet beter laat spelen. waarmee ik overigens niet wil aangeven dat ie niet hard werkt. 't is gewoon allemaal even net niet met 'm. of zal ie toch gewoon te snel gehyped zijn en toch overschat blijken? maduro kwam ook snel, maar ben bang dat hij 't nooit gaat redden.

2e helft liep het omdat men de schouders er echt onderzette en de 2-1 maakten, bij 3-0 of 4-0 had het niet uitgemaakt...
Babel speelt goed maar doordat hij steeds naar binnen trekt krijgt KJH geen fatsoenlijke voorzet van die kant.
Zelfde geld voor het middenveld stonden er af en toe bij en keken ernaar niemand eist de bal op of komt hem halen.
Maar dat hij een dip heeft is duidelijk...
Maduro heeft nu al bijna een jaar een flinke dip, hopen dat het voorbij gaat en dat hij in zijn spel komt anders kon het wel eens exit zijn.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mss dan toch nog.....

Quote:'PSV klopt weer aan bij Newcastle United'

29/1/2007 8 :33

Met nog een kleine drie dagen te gaan heeft PSV een nieuwe poging ondernomen Albert Luque los te weken bij Newcastle United. De Eindhovenaren denken nu wel een kans te maken de Spaanse spits te huren omdat Newcastle er niet in geslaagd is hem te verkopen, zo meldt De Telegraaf.
De afgelopen weken trokken onder meer Racing Santander en Villarreal hard aan Luque, die in Noord-Engeland verpietert. De Spaanse clubs zagen echter af van een transfer van de 28-jarige linkspoot en daarom hoopt PSV dat Newcastle nu wel wil meewerken aan een verhuur van de zeventienvoudig international (twee goals).

Newcastle-coach Glenn Roeder gaf afgelopen weekend in de plaatselijke pers aan waarom de Catalaan niet rendeert bij The Magpies. 'Hij moet de fysieke strijd aangaan en daar iedere dag op de training aan werken', aldus Roeder. 'Als je slap traint, speel je slap. Met techniek alleen kom je er niet hier.'
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lijkt mij toch niet....

Quote:'Albert Luque en miljoenen voor Ryan Babel'

29/1/2007 8 :49

Ajax staat mogelijk voor een opmerkelijke transferdeal met Newcastle United. Ryan Babel verhuist per direct naar Engeland, terwijl Albert Luque de weg de andere kant op bewandelt.
Volgens het AD neemt Ajax vandaag de beslissing al dan niet in te gaan op het aanbod van Newcastle United. De Amsterdammers krijgen een bedrag van zeven miljoen euro plus de Spaanse spits Luque voor Babel. Opmerkelijk genoeg is Luque ook nog in beeld bij PSV.

Newcastle-voorzitter Freddy Shepherd heeft de interesse bevestigd, terwijl ook Ajax in de persoon van technisch directeur Martin van Geel erkent dat de Engelse club belangstelling heeft voor de international. Van een officieel bod is echter geen sprake, aldus Van Geel.

Babel, die er met Ajax (nog) niet uitkwam over een nieuw contract, werd eerder in verband gebracht met Arsenal. De Ajax-spits sprak echter tegen dat er sprake was van een onderhoud met manager Arsène Wenger. Hij was in Londen alleen op bezoek geweest bij Robin van Persie.
Reply
Nogmaals, doen!

Al weet ik niet hoeveel het salaris voor die Luque bedraagt...

Maar ik zie Babel niet meer heel veel beter worden bij Ajax. Nu kun je er dus nog veel voor krijgen en zelfs nog een redelijke invalspits voor terug krijgen.

Ik denk dat Klaas-Jan trouwens ook wel blij is met dit bericht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat Huntelaar (haat voornamen gebruiken alsof je ze kent, in het stadion (de spaarzame keren dat ik er ben) zit ik ook wel eens naast zo een lul die constant HUP JAAP etc roept..) het geen ene ruk interesseert of Babel er wel of niet is...
Als hij in vorm komt is hij de onbetwiste numero uno voorin maar ja hij moet wel in vorm komen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Als Newcastle zich aan de eis 'wij betalen niks van salaris' houdt gaat hij naar beiden niet. Salaris is voor een NL-club gewoon niet te betalen. PSV constateerde dat al eerder en Ajax heeft met Davids net een dure speler qua salaris binnen, waarbij Tottenham al een deel van het salaris moest blijven betalen.

Dat Newcastle Luque nu echter zomaar weg wil doen in een deal met Babel en aangezien Luque niet eens met het 2e meer mocht spelen "omdat hij toch zeker deze winter weggaat" en aangezien een transfer naar diverse andere clubs ook door het salaris is afgeketst, lijkt het erop dat ze hem toch echt kwijt willen voor de transferdeadline die snel nadert en misschien wat qua salaris inbinden. Daarom ook dat PSV weer mogelijkheden ziet.
Reply
Peter Wrote:Als Newcastle zich aan de eis 'wij betalen niks van salaris' houdt gaat hij naar beiden niet. Salaris is voor een NL-club gewoon niet te betalen. PSV constateerde dat al eerder en Ajax heeft met Davids net een dure speler qua salaris binnen, waarbij Tottenham al een deel van het salaris moest blijven betalen.

Dat Newcastle Luque nu echter zomaar weg wil doen in een deal met Babel en aangezien Luque niet eens met het 2e meer mocht spelen "omdat hij toch zeker deze winter weggaat" en aangezien een transfer naar diverse andere clubs ook door het salaris is afgeketst, lijkt het erop dat ze hem toch echt kwijt willen voor de transferdeadline die snel nadert en misschien wat qua salaris inbinden. Daarom ook dat PSV weer mogelijkheden ziet.

Bepaald señor Luque niet zelf het salaris?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Als Newcastle zich aan de eis 'wij betalen niks van salaris' houdt gaat hij naar beiden niet. Salaris is voor een NL-club gewoon niet te betalen. PSV constateerde dat al eerder en Ajax heeft met Davids net een dure speler qua salaris binnen, waarbij Tottenham al een deel van het salaris moest blijven betalen.

Dat Newcastle Luque nu echter zomaar weg wil doen in een deal met Babel en aangezien Luque niet eens met het 2e meer mocht spelen "omdat hij toch zeker deze winter weggaat" en aangezien een transfer naar diverse andere clubs ook door het salaris is afgeketst, lijkt het erop dat ze hem toch echt kwijt willen voor de transferdeadline die snel nadert en misschien wat qua salaris inbinden. Daarom ook dat PSV weer mogelijkheden ziet.

Bepaald señor Luque niet zelf het salaris?

Bij een verhuur behoudt hij gewoon zijn huidige salaris, wat miljoenen per jaar betreft. Voor NL-clubs onbetaalbaar, PSV kon met moeite 50% daarvan bieden. Beasley is echter verkocht voor naar verluidt 3,5 miljoen, dus mss dat ze ook daarom nieuwe mogelijkheden zien. Ook Ajax zal wrs liever Babel voor 7 miljoen zonder Luque terug verkopen. Hij is door Newcastle voor 15 miljoen ofzo aangetrokken, dus geeft wel aan hoe uitzichtloos zijn situatie geworden is dat hij nu geruild kan worden met Babel+7 miljoen. lekker deal voor Newcastle.. die Luque lijkt me nooit opeens 7 miljoen slechter dan Babel. :8:
Reply
Depor Wrote:Ik denk dat Huntelaar (haat voornamen gebruiken alsof je ze kent, in het stadion (de spaarzame keren dat ik er ben) zit ik ook wel eens naast zo een lul die constant HUP JAAP etc roept..) het geen ene ruk interesseert of Babel er wel of niet is...
Als hij in vorm komt is hij de onbetwiste numero uno voorin maar ja hij moet wel in vorm komen...
Wat betreft dat eerste, stel je niet aan. Waarschijnlijk zit je naast mij in het stadion trouwens.

En ik denk wel dat het KJH (zo goed?) interesseert aangezien Ten Cate nogal weg is van Babel. Als die gaat, heeft Henkie geen echte vervanger meer voor Huntelaar dus die zal hij dan wel wat vaker laten staan.
Huntelaar moet zich toch weer in vorm spelen en dat doet hij door te scoren en dat gebeurt sneller als je hele wedstrijden speelt en niet voortijdig gewisseld wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nogmaals, doen!

Al weet ik niet hoeveel het salaris voor die Luque bedraagt...

Maar ik zie Babel niet meer heel veel beter worden bij Ajax. Nu kun je er dus nog veel voor krijgen en zelfs nog een redelijke invalspits voor terug krijgen.

Ik denk dat Klaas-Jan trouwens ook wel blij is met dit bericht.

Niet doen!
Ik vind Babel momenteel 1 van de weinige smaakmakers in de ArenA.
The great old Ludwig von...
Reply
Heb even gekeken wat zijn salaris ook alweer is: 3 miljoen euro per jaar. Lijkt me dat Ajax ook liever alleen geld ziet dan een speler voor de bank erbij die 3 miljoen per jaar kost. Wel geinig dat Ajax en PSV beiden in de markt zijn voor een pinchhitter.
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Ik denk dat Huntelaar (haat voornamen gebruiken alsof je ze kent, in het stadion (de spaarzame keren dat ik er ben) zit ik ook wel eens naast zo een lul die constant HUP JAAP etc roept..) het geen ene ruk interesseert of Babel er wel of niet is...
Als hij in vorm komt is hij de onbetwiste numero uno voorin maar ja hij moet wel in vorm komen...
Wat betreft dat eerste, stel je niet aan. Waarschijnlijk zit je naast mij in het stadion trouwens.

En ik denk wel dat het KJH (zo goed?) interesseert aangezien Ten Cate nogal weg is van Babel. Als die gaat, heeft Henkie geen echte vervanger meer voor Huntelaar dus die zal hij dan wel wat vaker laten staan.
Huntelaar moet zich toch weer in vorm spelen en dat doet hij door te scoren en dat gebeurt sneller als je hele wedstrijden speelt en niet voortijdig gewisseld wordt.

Stel me niet aan? Mag ik daar gewoon een schijthekel aan hebben? En tenzij je op je 24e eruit ziet als een vent van 40 denk ik niet dat jij het bent...
En als KJH niet goed speelt word ie gewoon gewisseld en gaat perez op links spelen als schaduwspits, en met Luque erbij is er gewoon nog een kaper op de kust die zich wil bewijzen, dus jouw hypothese klopt niet helemaal...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
In het uitvak was er grote verontwaardiging rondom de wissel Perez - KJH, iedereen, en dan ook echt iedereen, hoopte dat DWEIL Babel er uit zou gaan.

Wat speelde die gozer als een natte krant zeg, geen een bal aangenomen, alles 4 meter van z'n voeten etc etc...

:roll:
Reply
Fabian Wrote:In het uitvak was er grote verontwaardiging rondom de wissel Perez - KJH, iedereen, en dan ook echt iedereen, hoopte dat DWEIL Babel er uit zou gaan.

Wat speelde die gozer als een natte krant zeg, geen een bal aangenomen, alles 4 meter van z'n voeten etc etc...

:roll:
Zo gaat het helaas al sinds de winterstop...
Toch heeft Ten Cate het volste vertrouwen in hem itt tot KJH, die wel gewoon een bal erin kan leggen, iets wat Babel niet kan.
Ik was ook absoluut tegen die wissel gisteren. Had de Mul of Babel eraf gehaald, die speelde ook niet goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:Heb even gekeken wat zijn salaris ook alweer is: 3 miljoen euro per jaar. Lijkt me dat Ajax ook liever alleen geld ziet dan een speler voor de bank erbij die 3 miljoen per jaar kost. Wel geinig dat Ajax en PSV beiden in de markt zijn voor een pinchhitter.
Ai, dat lijkt me inderdaad wel heel veel voor een, in mijn ogen, bankzitter. Laat maar zitten dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:In het uitvak was er grote verontwaardiging rondom de wissel Perez - KJH, iedereen, en dan ook echt iedereen, hoopte dat DWEIL Babel er uit zou gaan.

Wat speelde die gozer als een natte krant zeg, geen een bal aangenomen, alles 4 meter van z'n voeten etc etc...

:roll:
Zo gaat het helaas al sinds de winterstop...
Toch heeft Ten Cate het volste vertrouwen in hem itt tot KJH, die wel gewoon een bal erin kan leggen, iets wat Babel niet kan.
Ik was ook absoluut tegen die wissel gisteren. Had de Mul of Babel eraf gehaald, die speelde ook niet goed.

Hij speelde gisteren misschien als een dweil, maar om nou te zeggen vanaf de winterstop???
Toen hij na zijn blessure inviel, was hij meteen goed voor een paar mooie acties, waarvoor hij de handen op elkaar kreeg.
En voor zijn blessure was ie gewoon goed.
The great old Ludwig von...
Reply
Denk dat de deal met Ajax niet om huur gaat, maar om koop en dan kan meneer Luque flink omlaag met zijn salaris.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Maar gister verdiende Babel de wissel en niet de hard werkende en sleurende KJH, die alles deed wat in zijn mogelijkheden lag.

Wederom in tegenstelling tot Babel, die een beetje 'Leo-trekjes' krijgt....
Reply
gittermaster Wrote:
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:In het uitvak was er grote verontwaardiging rondom de wissel Perez - KJH, iedereen, en dan ook echt iedereen, hoopte dat DWEIL Babel er uit zou gaan.

Wat speelde die gozer als een natte krant zeg, geen een bal aangenomen, alles 4 meter van z'n voeten etc etc...

:roll:
Zo gaat het helaas al sinds de winterstop...
Toch heeft Ten Cate het volste vertrouwen in hem itt tot KJH, die wel gewoon een bal erin kan leggen, iets wat Babel niet kan.
Ik was ook absoluut tegen die wissel gisteren. Had de Mul of Babel eraf gehaald, die speelde ook niet goed.

Hij speelde gisteren misschien als een dweil, maar om nou te zeggen vanaf de winterstop???
Toen hij na zijn blessure inviel, was hij meteen goed voor een paar mooie acties, waarvoor hij de handen op elkaar kreeg.
En voor zijn blessure was ie gewoon goed.
Dat was ergens in december en toen was het inderdaad echt weer heerlijk.
Maar nu tegen Utrecht en Groningen 180 minuten erg matig gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: