The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Marshall hoe kan dit nou weer? Ik moet zeggen dat ik altijd mijn ogen uitkijk naar jouw trainees maar de spelers die je ervoor koopt maken het niet echt op een of andere manier. Je hoort echt in de 5e klasse.

Even een kritische speech van een supporter :wink:

Enne Eppie. Fijn dat je er weer bent jongen. :Big Grin
Reply
@marsh: idd lekker genaaid maar ja PIC met woedend TS kunnen er rare dingen gebeuren. zeker icm een laag zelfvertrouwen aangezien je vorige week ook al verloren had (toch?). Waarom speel je trouwens AIM?

@eppie: wat vindt jij dramatisch gedaald? je hebt de afgelopen weken toch gewoon gewonnen en dan staat je zelfvertrouwen gewoon op wonderbaarlijk als het goed is. Dat hij op zondag daalt naar sterk is normaal en gebeurt altijd!
Reply
gister in mn match een record van 28 sterren gehaald!
Voor het eerst in een linie formidabel(oud) behaald Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gisteren met 3-2 verloren. Ben wel tevreden over het resultaat. Volgens mij met 42,5 ster ook een persoonlijk recoordje geboekt. Speelde nu met 4 verdedigers en haalde wel aardige ratings hierdoor. Aanvallend was het niks, maar toch 2 goals. Komende 2 wedstrijden mag ik tegen een team die een briljante centrale aanvalsrating haalt. En dan wel in de nieuwe ratings en heel hoog ook nog. :eeeek:

Vraagje:
Het effect van motsen met een content teamspirit is dat maar iets van 2 leveltjes?

Deze speler steeg naar goed ervaring. Aangezien ik al een andere toekomstige trainer in mijn ploeg heb, gaat hij op de tl. Toch mooi in 30 wedstrijden van matig naar goed opgewerkt.

Per P. Robertsson
TSI=2 070 , 29 jaar, redelijk vorm
Heeft goed ervaring en redelijk leiderschap

Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Iemand interesse?
Reply
Legion Wrote:Marshall hoe kan dit nou weer? Ik moet zeggen dat ik altijd mijn ogen uitkijk naar jouw trainees maar de spelers die je ervoor koopt maken het niet echt op een of andere manier. Je hoort echt in de 5e klasse.

Hoe bedoel je 'maken het niet echt'? Ik ben wel blij met mijn nieuwe vleugel... Alleen als je bedoelt dat ze niks presteren, dan ben ik het met je eens... ik snap er de ballen van....

mac Wrote:@marsh: idd lekker genaaid maar ja PIC met woedend TS kunnen er rare dingen gebeuren. zeker icm een laag zelfvertrouwen aangezien je vorige week ook al verloren had (toch?). Waarom speel je trouwens AIM?
Voelt inderdaad nog wat schraal rond het poepertje Mac.
Vorige week inderdaad ook verloren, ook op een kutwijze (counter 1-0)
Ik speel AIM aangezien ik de betere spelers in het midden heb staan (IM) met passingskills. Vleugels ontbreken nog (gisteren dus de eerste acceptabele vleugel gekocht). Kan nu met de nieuwe aankoop ook normaal gaan spelen maar aangezien de betere in het centrum staan kan ik toch beter AIM spelen?
Reply
Quote:Ik speel AIM aangezien ik de betere spelers in het midden heb staan (IM) met passingskills. Vleugels ontbreken nog (gisteren dus de eerste acceptabele vleugel gekocht). Kan nu met de nieuwe aankoop ook normaal gaan spelen maar aangezien de betere in het centrum staan kan ik toch beter AIM spelen?

Je weet wel wat AIM precies doet toch? normaal gaan 60% van de aanvallen door het midden en 40% over de vleugels en bij AIM wordt dat percentage iets veranderd in het voordeel van de aanvallen door het midden. Hoeveel dat verplaatst wordt ligt aan je skill in AIM. Geloof dat bij het maximum er 80% door het midden gingen en 20% over de vleugels.

Oftewel wanneer speel je AIM? wanneer je centrale aanval een stuk beter is dan je vleugelaanval en je waarschijnlijk toch verdomd weinig kans hebt op mogelijkheden over de vleugels omdat jouw vleugelaanval een stuk slechter is dan zijn vleugelverdediging. Als ik de ratings nog ff goed herinner viel dat allemaal best mee.

Bovendien moet je ook nog eens rekening houden met zijn vleugelaanvallen aangezien jouw vleugelverdediging met (ik geloof) 20% afneemt en dat is niet mis! Geloof me dan moet jouw vleugelverdediging normaal gesproken wel een heeel stuk beter zijn dan zijn vleugelaanval.
Reply
Schraal rond het poepertje LMAO
Bedoel dat ik 2 seizoenen geleden hoge verwachtingen had van CDF Marshall, gezien de mooie verkopen maar dat het er nog niet echt uitkomt. Je zal er wel de balen in hebben.
Reply
Yeps Legion....

en Mac, ja dat weet ik... Als gezegd heb/had ik geen goede vleugels en is het dus onzin om op dat moment normaal te spelen aangezien je dus 40% van je kansen eigenlijk weggooit. Door AIM te spelen kan ik meer kansen in mijn voordeel trekken. Met de aankoop van de vleugel kan ik nu wel redelijk onderbouwd normaal spelen. In een uiterst geval misschien zelfs vleugelaanval om een verrassing af te dwingen.
En met de vleugelverdediging heb ik rekening gehouden. Die spelen verdedigend en de betere vleugels spelen er...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waarom is jouw rechteraanval dan beter dan je centrale aanval?

jouw rechteraanval:
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)

zijn linkerverdediging:
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)

op de andere linies was jouw aanval slechter dan zijn verdediging...
Reply
Mac Wrote:waarom is jouw rechteraanval dan beter dan je centrale aanval?

jouw rechteraanval:
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)

:roll: :roll: :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
whehe die was t zelfde als zn rechteraanval Wink

Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Reply
he, das inderdaad wel heel opvallend mac... :|
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
@iedereen maar vooral DRE.. Weet je al iets meer van de prijzen die betaald worden voor wingers, en die op PM getraind moeten worden. Heb 2 miljoen in kas en wil een leuk traineetje kopen.
Of toch beter een speler met PM uitmuntend en matig passen?
Reply
Legion Wrote:@iedereen maar vooral DRE.. Weet je al iets meer van de prijzen die betaald worden voor wingers, en die op PM getraind moeten worden. Heb 2 miljoen in kas en wil een leuk traineetje kopen.
Of toch beter een speler met PM uitmuntend en matig passen?

Met een beetje mazzel heb je voor 2 miljoen bijvoorbeeld een 19 jarige wonderbaarlijke winger met redelijk pm en redelijk conditie en geen passen.
Reply
Legion Wrote:@iedereen maar vooral DRE.. Weet je al iets meer van de prijzen die betaald worden voor wingers, en die op PM getraind moeten worden. Heb 2 miljoen in kas en wil een leuk traineetje kopen.
Of toch beter een speler met PM uitmuntend en matig passen?

Hangt ervan af op welke leeftijd je zoekt en welke stats je wilt hebben:

Voor een 18 jarige is dat bv. een.

PM redelijk, vleugelspel uitmunted zonder passen
of
PM redelijk, vleugelspel formidable + matig passen

Voor een 19 jarige is dat bv. een
PM redelijk, Vleugelspel uitmunted + matig passen
of
PM redelijk , Vleugelspel wonderbaarlijk
Reply
Qua leeftijd maakt het mij niet zo uit. Het gaat er natuurlijk om welke speler van bovenstaande straks het meeste oplevert.
Welke zou dat zijn?
Reply
Legion Wrote:Qua leeftijd maakt het mij niet zo uit. Het gaat er natuurlijk om welke speler van bovenstaande straks het meeste oplevert.
Welke zou dat zijn?

Geen idee, zover ben ik nog niet. Ben nog steeds in mijn omgooi schema. Maar ik denk wel dat, hoe beter de passen, hoe meer geld men ervoor over heeft.
Reply
Bedankt gasten. Heb nu een redelijke indicatie. Merk wel dat prijzen qua conditie ook nog flink verschillen. Ik neem aan dat ik minimaal voor matig moet gaan?
Reply
Depor, Ramquist inderdaad een lekkere speler!! Ik blijf hem uiteraard volgen en daarmee jouw team ook.

Gisteren de kansloze uitwedstrijd tegen kampioenskandidaat nr.1; hij speelt 3-4-3 en haalt uitmuntende middenvelden. Alle andere ratings ook uitstekend of hoger. Geen schijn van kans dus 5-0.

Vervanger voor Ramquist is aangetrokken, we gaan hem trainen:
Klaas Jan Lagrouw
TSI = 10 630 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Verder nog 2 17-jarige vleugelspelers aangetrokken, met Hunter hebben we de voornaamste trainingslinie voor elkaar. Verdedigers die mee kunnen trainen worden binnen zeer korte termijn aangetrokken.
Reply
Dre Wrote:
Legion Wrote:Qua leeftijd maakt het mij niet zo uit. Het gaat er natuurlijk om welke speler van bovenstaande straks het meeste oplevert.
Welke zou dat zijn?

Geen idee, zover ben ik nog niet. Ben nog steeds in mijn omgooi schema. Maar ik denk wel dat, hoe beter de passen, hoe meer geld men ervoor over heeft.

En duidelijk duurder in aanschaf als trainee. Ik vraag me af of ze dan nog wel extra winst opleveren. En daarnaast is het niveau van het vleugelspel nog niet zo hoog, dat je uit salarisoogpunt voor passen gaat.
Reply
He Djabs. Het is dus vleugelspel geworden. Een goede keuze

Ik denk dat je voor 2,5 miljoen wel een mooie prijs voor hem hebt betaald?
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de stats van die 2 17-jarigen.

Heb wat vraagjes:
Ga je als je uit beker ligt in je B-team op de backposities vleugelverdedigers trainen of pure wingers?
Zoek je ook bewust op specialiteiten zoals snel, koppen en onvoorspelbaarheid in combinatie met passen?
En je geeft toch de voorkeur aan passen boven pm?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Mijn uitmuntend PM-er is er dus voor 960.000 uitgegaan (20 jaar en geen bijstats) ..... dat vind ik dus weining. Er word nog naarstig gezocht naar een vervanger.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hattrick Wrote:Ettore Mezzetti
TSI = 720 , 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Mijn nieuwe trainee, 296.000 voor betaald en iets aan de dure kant dus. Daarentegen is ie 18 en goed conditie dus als ie in vorm is speelt hij. Jammer genoeg een lage TSI en dus niet binnenkort naar formidabel ... maar ik kan wachten Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
nice box Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nu ik 690.000 in kas heb vroeg ik me af of iemand die link heeft waar staat wanneer economen rendabel zijn ... iemand ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
vanaf 500.000 is 1 econoom rendabel...en vanaf 1,3 miljoen 2 economen...als je maar 1 week dit geld in kas hebt en het dan weer uitgeeft en dus je econoom ontslaat zou ik er geen aannemen, dus alleen als je over meerdere weken zoveel geld hebt...
Reply
Ik ga sparen tot het einde van het seizoen Devlin. Ik kan toch niet kampioen worden en vind het niet nuttig om nu geld uit te geven aan iets waar ik (nog) geen heil in zie... 1 econoom wordt het dus.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Heb vandaag ook voor het eerst een econoom in dienst genomen. Sta na de verkoop van een korte termijn trainee op 787.000 en verwacht voorlopig alleen maar verder te stijgen. :Big Grin
Reply
sta 2,5 mil in de plus..3 economen dus..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Forever Wrote:He Djabs. Het is dus vleugelspel geworden. Een goede keuze

Ik denk dat je voor 2,5 miljoen wel een mooie prijs voor hem hebt betaald?
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de stats van die 2 17-jarigen.

Heb wat vraagjes:
Ga je als je uit beker ligt in je B-team op de backposities vleugelverdedigers trainen of pure wingers?
Zoek je ook bewust op specialiteiten zoals snel, koppen en onvoorspelbaarheid in combinatie met passen?
En je geeft toch de voorkeur aan passen boven pm?

Vind het eigenlijk peperduur, maar wilde iemand kopen met U-20 potentie. Mannetjes van 17: 1 alleen uitstekend vleugelspel (nooit gedacht dat ik die voor 200k kon kopen) de andere heeft uitstekend passen en goed vleugelspel.

Ik kon niet zo goed kiezen tussen PM en passing, maar heb de indruk dat voor sterke wingers met passen of PM veel meer betaaald wordt dan zonder (en dan bedoel ik VEEL). Voor wingers zijn bijstats passing en PM ook redelijk belangrijk. Voor wingers met veel PM wordt (nu nog) meer betaald. Wat betreft specialiteiten: hoe meer hoe beter!!
Reply


Forum Jump: