The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
2 keeperstrainers is idd onzin... ontsla er een en neem volgende week 1 ass trainer aan. Neemt niks van je financiele problemen weg, maar helpt wel de training. 9 ass trainers en 1 keepertrainer of 10-0 is het ideaal.
Als je de dokter niet nodig hebt; ontslaan....

En verder zou ik je aan willen raden (niet uit flaghunt oogpunt maar uit hulp oogpunt) geen int. friendly's buiten huis te regelen... Voor de 'groteren' hier is 6k niks per week maar voor jou is 6k toch een flinke uitgave!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
jep wilde zelf ook al vragen of de reserve voor mij in de plaats wilde komen ofzow!

Enne heb op dit moment geen enkel blessee dus de dokter kan er ook uit

een econoom heb ik nog niet nodig??
of misschien zondag wel Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja idd...nice point made Marsh...je moet nu alle onnodige uitgaven wegstrepen..geen int. friendly's buiten huis zo min mogelijk overbodig personeel..spelers die nooit spelen eruit vreten alleen maar loon en brengen nix..geen butt spelers kopen laat ik het zo zeggen voorlopig helemaal nix kopen.. gewoon zorgen dat je per 2 weken kiet draait of winst maakt zodat als er een speler popt je direct uit de geld problemen bent...al denk ik dat het trainen van een speler van goed naar uitstekend geen vetpot is..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
nou heb ik ze opgetraind van redelijk nar uistekend, dus dat zou voor mij wel een vershcil maken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Idd, prioriteiten: regel geen friendly's buiten NL, Legion (zo heet die reserve Wink) wil vast wel je plaats overnemen. Probeer wel friendly's met buitenlandse clubs in NL te regelen, levert je veelal meer poen op (al is het maar een paar k). Kijk wat je nodig hebt en niet nodig hebt en verkoop overbodige spelers (al zou ik gewoon toch 22 of 23 spelers houden, heb je wel nodig).
Econoom heb je nog lang niet nodig... dat zou pas bij -200k aan de orde komen en dan is de 'winst' nog maar een paar k per week...
gewoon rustig aan doen, -166k is nog altijd geen alarmzone.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
heb voor de zekerheid mn jeugd op 0 gezet, of kan ik die gewoon op 5 laten staan?

mijn 2 keeperstrainers zijn de laan uit, en ook de dokter is foetsie Big Grin

heb wanneer de overbodige prutser en misklik weg is 22 spelers in mijn team
waarvan 7 verdedigers, 10 midds en 5 spitsen(waarvan 1 blessee)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
en je traint IM right?? Speel je dus 352... dan heb je in principe, zonder blessures genoeg aan 6 verd, 10 mids en 4 spitsen... Maar is wel heel minimaal.

Jeugd is een keuze.. zou ik gewoon laten staan, je zit nog lang niet zwaar in de fin problemen dus voorlopig lekker laten staan op 5k
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
De vlaggetjesverzameling is nu verplaatst van de Clubpagina naar het rijtje onder 'Meer info over het team'. Onder 'Spelers' en 'Coach' kun je nu op 'Vlaggetjesverzameling' klikken.
Reply
joh? :wink:

Vanavond weer bijna mijn travelcosts eruit:

Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 428 € aan entreegeld.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
om nog even terug te komen op et geld probleem van mij

ik heb nu nog 12 mensen in diesnt, 7 assistent trainers en 5 woordvoerders?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Boca voor een VIII-er heb je in mijn ogen te veel personeel. Ik zou gaan voor het volgende rijtje:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 5
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 3
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 0

Maar omdat je al zoveel personeel in dienst hebt, kost het je ook weer geld om ze te ontslaan. Je jeugdopleiding 5k is wel goed. Hoeveel winst/verlies maak je nu per 2 weken? Op hoeveel % train je eigenlijk?
Reply
ik train op 100%
als ik thuis speel, draai ik afhankelijk van de bezoekers aantallen quite, of maak ik 3 k verlies ofzow
als ik uitspeel maak ik 26k verlies per week

zou je dan als je mij was die personeelsleden ontslaan, of even zo houden tot ik et me beter kan veroorloven om de switchen in personeel?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tan Wrote:Boca voor een VIII-er heb je in mijn ogen te veel personeel. Ik zou gaan voor het volgende rijtje:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 5
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 3
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 0

Maar omdat je al zoveel personeel in dienst hebt, kost het je ook weer geld om ze te ontslaan. Je jeugdopleiding 5k is wel goed. Hoeveel winst/verlies maak je nu per 2 weken? Op hoeveel % train je eigenlijk?

Ik zit in IX met het volgende:

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 7
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 3
Dokters: 0

Maar ik ben financieel de laatste tijd ook redelijk gezond. :8:

Gekocht voor 46 k trouwens:

Quote:Przemysław Cięciwa (56348290)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 560
Loon: 673 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: 0


Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Alleen jammer dat hij contro is, maar ja, hier moet ik wel wat mee kunnen als trainee zijnde.
Reply
Ik als 'mede VIII'er' heb het volgende rijtje:

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 10
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 4
Dokters: 0

Die 4 Fysiotherapeuten zijn voor mij heel belangrijk. Ik heb denk ik al 8 weken geen gebleseerden meer..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Ik heb met 3 fysio´s ook geen geblesseerden de laatste tijd. Hoogstens +1, maar dan kunnen ze wel gewoon spelen. Laatste keer dat een speler van mij geblesseerd van het veld moest was op 9 februari. :8: Ook al weer 5 weken geleden dus :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
El Parasito Wrote:Ik als 'mede VIII'er' heb het volgende rijtje:

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 10
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 4
Dokters: 0

Die 4 Fysiotherapeuten zijn voor mij heel belangrijk. Ik heb denk ik al 8 weken geen gebleseerden meer..

Toch weinig verschil met een IVde klasser

Keepertrainers: 1
Assistent-coaches: 9
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 9
Economen: 0
Kinesisten: 6
Dokters: 10
Reply
Heeft zoveel woordvoerders nog wel zin is????
Reply
Boca misschien een ideetje. Misschien kun je met forever een friendly regelen dat scheeld je ook weer een paar duiten. Want hoe hoger de tegenstander speelt hoe meer doekoes.. Of praat ik nu onzin :roll:
Reply
zal dr eens over nadenken en het aan em vragen, helaas heb ik voor vogende week al een V'er die mij komt bezoeken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Phoebus Wrote:Heeft zoveel woordvoerders nog wel zin is????

Is moeilijk te zeggen. Zolang mijn sponsoropbrengsten nog stijgen, hou ik ze.

Op dit moment dansen ze op de straten en storten ze 102.498 eurotjes.

@boca wil best een keer een friendly tegen je spelen. Maar als ex-teamgenoot weet je natuurlijk dat ik nog aan het flaghunten ben.

Go Blauw Go
Reply
Gewoon 25 buitenlandse ploegen uitdagen boca. Ga gewoon zoeken in spanje, zweden en dat soort grote hattrick landen naar ploegen die in de 4e, 5e of 6e klasse spelen en probeer ze naar jouw stadion toe te krijgen. Leverde mij elke week tussen de 4000 en 6000 op. Tis niet veel, maar voor een friendly ben ik daar wel redelijk tevreden mee. :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
@ forever, weet ik ga jij nog maar effe verder met flaghunten en sleep die zege binnen voor blauw!

@jansoe, volgende weekk omt er een italiaanse club naar mijn stadion!

Ik hoop volgende week quite te draaien al zal dat lastig worden met de rente en dergelijke

Is het voor mij nu verder handig om 2 woordvoerders en 2 assistenten te ontslaan
dan houd ik 3 woordvoerders en 5 assistenten over
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
woordvoerders ontslaan zorgt voor een neergang van je sponsorinkomsten en zal dus eigenlijk enkel negatief werken op je financien.
Gewoon rustig aan doen en rustig beetje bij beetje de boel weer terug werken. Rome is ook niet in een dag gebouwd...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ok hopen dat die mis aankoop dr uitloopt overmorgen scheelt ook weer slok op borrel Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:heb voor de zekerheid mn jeugd op 0 gezet, of kan ik die gewoon op 5 laten staan?

mijn 2 keeperstrainers zijn de laan uit, en ook de dokter is foetsie Big Grin

heb wanneer de overbodige prutser en misklik weg is 22 spelers in mijn team
waarvan 7 verdedigers, 10 midds en 5 spitsen(waarvan 1 blessee)

ik zit in de 5e...

Heb 4 verdedigers 10 midds en 3 spitsen...

Verder:
9 ass coaches
9 woordvoerders
2 economen
2 fysio's
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
is het een optie om mijn redelijk keeper met redelijk ervaring, te verkopen
en daar een goedkope matig keeper met matig ervaring voor terug te kopen
daar heb ik er al 1 van en scoort hoger dan mijn redelijk keeper
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb een onsje serrano-ham gekocht voor 1.1 miljoen
Ramón Serrano (44777840)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 4 400
Loon: 1 704 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Knutsero's
Waarschuwingen: 0


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Reply
bocaloca Wrote:is het een optie om mijn redelijk keeper met redelijk ervaring, te verkopen
en daar een goedkope matig keeper met matig ervaring voor terug te kopen
daar heb ik er al 1 van en scoort hoger dan mijn redelijk keeper


Ligt aan de vorm... ik zou niet teveel traden als ik jou was gewoon een spitsje en een verdediger eruit en dan rustig opbouwen..het is een wekenplan hoor dit spelletje..kijk vooruit naar volgend seizoen wat je daar wilt bereiken en wat je nodig hebt. En vanuit dat idee ga je kijken naar wat je nodig hebt..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo wrote:
hoor nu voor de zoveelste keer iets over annie...ik kom annie ff checken

--------------------------
Is eigenlijk nog een beetje uit de begintijd. Annie heeft relaties gehad met ene Harm Portijk van Mkks FC en ene Hidde Spirito van Qui-Vive. Verder is ze meermaals misbruikt door de supporters van de FliereFLUITers, De Anaalisten ,Djabmasta's DEEP en HARD's, het ORaalteam. Fc Kralingen en SS hielden als enige de handjes boven de dekens, al meen ik me een affaire met een kipknots te herinneren
Reply
bocaloca Wrote:is het een optie om mijn redelijk keeper met redelijk ervaring, te verkopen
en daar een goedkope matig keeper met matig ervaring voor terug te kopen
daar heb ik er al 1 van en scoort hoger dan mijn redelijk keeper

Ik ben het met depor eens, niet teveel spelers meer traden. En als je straks eenmaal in de plus zit, zorgen dat je niet meer in de - komt!!!!
Reply


Forum Jump: