Threads: 57
GK Levi de Wit 17 85% 100% 100%
DR Didier Onstein 17 83% 100% 100%
DC Hemmo Beukman 17 82% 100% 100%
DC Pascal Tergau 17 82% 100% 100%
DL Giel van de Poel 17 86% 100% 100%
MR Jelle de Leede 17 83% 100% 100%
MC Henk Lips 17 84% 100% 100%
MC Ed van Meerte Janse 17 84% 100% 100%
ML Wiebe van IJperen 17 99% 100% 100%
FC Harold van Merkenstein 17 88% 100% 100%
FC Joep Segeren 17 96% 100% 100%
Minuut Uitslag Met Goal voor Sp. die invalt Sp. die vertrekt
Rust - - - Cas Oosterhuis Hemmo Beukman [Aanpassen] [Wis]
Rust - - - Emile Bostoen Jelle de Leede [Aanpassen] [Wis]
Rust - - - Eddy Kloppenberg Ed van Meerte Janse [Aanpassen] [Wis]
Threads: 114
Krijgt Milad Acda rust voor de eerste bekerwedstrijd of is het toeval? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
1e bekerwedstrijd is pas op 18-4, dus maak je daar geen zorgen over :p
ik heb gewoon gekeken wie er afgelopen zaterdag niet gespeeld hebben en die erin gezet en de overige posities opgevuld.
Threads: 60
Kan harold zich mooi weer eens in de kijker spelen nu hij zijn trainingen afgelopen week heeft toegespitst op het schieten TEGEN de bal in plaats van ernaast...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
T00L Wrote:1e bekerwedstrijd is pas op 18-4, dus maak je daar geen zorgen over :p
ik heb gewoon gekeken wie er afgelopen zaterdag niet gespeeld hebben en die erin gezet en de overige posities opgevuld.
Krijgt Milad dan rust de komende friendlies tot 18/4? :eeeek:
komende zaterdag sta jij in de basis ok? :p
T00L Wrote:elke zaterdag sta jij in de basis ok? :p
Deal!
sta je wel in je 1tje op het veld, vind je dat erg?
En die andere tien dan? Wil je het hele seizoen alleen met mij de wedstrijden spelen? Milad heeft een bepaalde toegevoegde waarde voor het team, maar of ik het in mijn eentje kan......denk het niet.
kijk eens naar ons programma svp? :p
Kijk eens naar mijn quote van jou, Tool! :razz:
Threads: 24
hoe bedoel je we krijgen op onze kloten :oops:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 3
Box Brother Wrote:hoe bedoel je we krijgen op onze kloten :oops:
Ach deze wedstrijd heeft wel aangetoond dat een 4-4-2 niet werkt tegen een 3-4-3. Geen enkele kans en een heleboel tegen. Dat zegt mij wel genoeg. Daarvoor hoef ik het filmpje niet te zien. 
Dus nuttige info voor de 1ste competitiewedstrijd.
Misschien is het interessant om de volgende wedstrijd eens te experimenteren met een 3-5-2, waarbij we als centrale middenvelder Fred of Lennie opstellen, oftewel een speler met hoge rating voor tackling. Die speler geeft dan als individuele orders "Vermijd om met de bal aan de voet te lopen", "Maak vaker gebruik van lange passes", "Maak vaker gebruik van korte passes" en Vermijd om te dribbelen" om zo echt als een verdedigende middenvelder te spelen. Bal veroveren en inleveren 
Tevens ipv wingbacks 3 centrale verdedigers, aangezien de meeste goals nog steeds door het centrum komen.
Threads: 103
Lijkt me een goed plan om een keer uit te proberen in een oefenwedstrijd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 11
Ik vind het ook een prima plan.
What, me worry?
Threads: 10
zeker het proberen waard
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 17
Strak plan!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
T00L Wrote:Misschien is het interessant om de volgende wedstrijd eens te experimenteren met een 3-5-2, waarbij we als centrale middenvelder Fred of Lennie opstellen, oftewel een speler met hoge rating voor tackling. Die speler geeft dan als individuele orders "Vermijd om met de bal aan de voet te lopen", "Maak vaker gebruik van lange passes", "Maak vaker gebruik van korte passes" en Vermijd om te dribbelen" om zo echt als een verdedigende middenvelder te spelen. Bal veroveren en inleveren 
Tevens ipv wingbacks 3 centrale verdedigers, aangezien de meeste goals nog steeds door het centrum komen.
Dan heb je iemand nodig met lange pass(bijna 3), korte pass(2), tackelen(6), snelheid(4), spelinzicht(3) en positiespel(3). Milad meldt zich ook aan....kan de driemans-verdediging bestaan uit van der Poel, Beukman en Oosterhuis.
Als je Fred of Lennie op het middenveld positioneert, bestaat de centrale verdediging (normaal gesproken) uit Poel (D L), Acda (D L) en Oosterhuis/Beukman (D C). Denk dat je beter 2 D C'ers in de verdediging kan houden.
Schiet maar op het voorstel.....
Threads: 13
Je hebt er absoluut de speler voor Muk. Gezien je snelheid ben je zelfs nog wat geschikter.
Laat de vaste waarden Fred en Lennie maar lekker centraal achterin staan en Miladje als verdedigende middenvelder uittesten.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 103
Ook prima hoor, maakt mij niet uit wie er speelt, als we het maar een keer proberen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Lamme Lennie Wrote:Ook prima hoor, maakt mij niet uit wie er speelt, als we het maar een keer proberen.
Mij wel. ;-)
Het lijkt me verstandiger om een vleugelverdediger als 'verdedigende middenvelder' te positioneren. Dan heb je maar 2 herpositioneringen:
1) een vleugelverdediger op het middenveld
2) een vleugelverdediger als centrale verdediger
Anders 3.
Threads: 133
Mukkus Wrote:Lamme Lennie Wrote:Ook prima hoor, maakt mij niet uit wie er speelt, als we het maar een keer proberen.
Mij wel. ;-)
Het lijkt me verstandiger om een vleugelverdediger als 'verdedigende middenvelder' te positioneren. Dan heb je maar 2 herpositioneringen:
1) een vleugelverdediger op het middenveld
2) een vleugelverdediger als centrale verdediger
Anders 3.
Je doet er ook alles aan om maar in de basis te komen hè?
Klop en el Fenomeno op 1 middenveld?
als dat maar goed gaat.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
dat wordt dus met 9 tegen 11 spelen, aangezien die 2 toch alleen maar met elkaar bezig zijn :p
Ik vind het prima om Mukkus op het middenveld te plaatsen. Niet eens zo zeer door het aantal "herpositioneringen", maar wel om het feit dat Mukkus idd beter ingericht is om op die positie te spelen... Bij het typen van het voorstel had ik ook helemaal niet gekeken naar wie daar eigenlijk de beste skills voor heeft :oops:
Maareh, oh wee als ie zich ooit aan 1 afstandschot waagt!
Reactie:
1) Geen 'el Fenomeno' meer, nu nog uitzoeken wat 'de Stofzuiger' in het portugees is. edit: Dat is: El Aspirador
2) Milad zal niet van afstand schieten.
3) Milad zal ook de bal naar de Klop afspelen
4) Ik hoop dat Milad voldoende voetbalintelligentie bezit, zodat ie niet de bal verovert als de Klop aan de bal is.
5) Milad traint de komende dagen veel positiespel in hoop dat ie nog voor de wedstrijd van woensdag naar de '4' gaat. Daarnaast is de verwachting dat 'de bal van afstand op de stropdas leggen' zondag naar '3' gaat.
Okay?
Mukkus Wrote:Reactie:
1) Geen 'el Fenomeno' meer, nu nog uitzoeken wat 'de Stofzuiger' in het portugees is.
2) Milad zal niet van afstand schieten.
3) Milad zal ook de bal naar de Klop afspelen
4) Ik hoop dat Milad voldoende voetbalintelligentie bezit, zodat ie niet de bal verovert als de Klop aan de bal is.
5) Milad traint de komende dagen veel positiespel in hoop dat ie nog voor de wedstrijd van woensdag naar de '4' gaat. Daarnaast is de verwachting dat 'de bal van afstand op de stropdas leggen' zondag naar '3' gaat.
Okay?
goede planning.
Winnen is niet alles,
Optie:
6) Alle ballen op Onno.
heb ff gegoogled Muk.
Aspirador is het volgens mij.
Winnen is niet alles,
Adder Wrote:heb ff gegoogled Muk.
Vind je vrouw dat ook, dat je altijd te laat komt? :lol:
(nog voor jouw reactie, staat er in mijn post al een edit....tip:www.vertalen.nu)
Mukkus Wrote:Adder Wrote:heb ff gegoogled Muk.
Vind je vrouw dat ook, dat je altijd zo laat komt? :lol:
(nog voor jouw reactie, staat er in mijn post al een edit....tip:www.vertalen.nu)
Mijn vrouw is daar juist erg blij mee.....
Winnen is niet alles,
|