The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennisteams voor Excell Sheet
Het team van Yoeri heb ik samen met Woerdie gemaakt:

1 Melzer,Jurgen €955 0
2 Pavel,Andrei €374 0
3 Rochus,Olivier €895 0
4 Andreev,Igor €305 0
5 Almagro,Nicolas €928 8
6 Calleri,Agustin €1023 8
7 Stepanek,Radek €1325 0
8 Djokovic,Novak €1625 0
9 Guccione,Chris €397 0
10 Malisse,Xavier €990 0
11 Murray,Andy €1650 35
12 Haas,Tommy €2020 0
€12487
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Ik kan de TM-Sheet vooralsnog niet afmaken! Heb van Omyaca,Tampie,Cruijff en Aadje nog geen team.

En omdat SD het niet toelaat om elkaars team te zien kan ik ze ook niet van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tennismanager.nl">http://www.tennismanager.nl</a><!-- w --> afhalen!

Even geduld nog!
Het is geregeld Haggie, je kunt de sheet gaan maken :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tampie heeft geen team :|

Was het vergeten :oops:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Net als dat ik de poll vergeten was...
Nou, die kunnen we afschrijven, maar hij was toch al niet al te gemotiveerd. Wordt een somber TM-jaar als het zo doorgaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Net als dat ik de poll vergeten was...
Nou, die kunnen we afschrijven, maar hij was toch al niet al te gemotiveerd. Wordt een somber TM-jaar als het zo doorgaat...

Ik zou zijn team overnemen... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jammer zoiets! Dat van Tampie dan!

Ik zal de sheet nu af gaan maken!
Zo klaar!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Excell Sheet verstuurd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe vaak zijn Youzhny en Berdych gekozen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Youzhny 4x
Berdych 3x
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Op zich is het gunstig voor TM, omdat goede managers Buurs en Mailman Berdych hadden en dit wel een duur verlies is zo.
Haggie heeft weliswaar Youzhny, maar het is hem gegund na zo'n gok om Youzhny te nemen. En Haggeman pak ik toch altijd nog wel :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Op zich is het gunstig voor TM, omdat goede managers Buurs en Mailman Berdych hadden en dit wel een duur verlies is zo.
Haggie heeft weliswaar Youzhny, maar het is hem gegund na zo'n gok om Youzhny te nemen. En Haggeman pak ik toch altijd nog wel :wink:
[-( Wat een praatjes weer! pfff..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Praatjes? Feiten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat jij mij altijd pakt? :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Adje en Haggie zijn allebei managers die diepe dalen en gouden bergen kennen, maar constant, ho maarrrr
Reply
Ben jij ooit boven mij geeindigd dan bij MV of TM?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ben jij ooit boven mij geeindigd dan bij MV of TM?

Nog niet, maar ik haal het uiterste rendement uit de tijd die ik erin steek.
Reply
Ik heb het ook niet over jou. Ik weet dat ik Haggie de afgelopen twee jaar gewoon gepakt heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor Haggie is het te hopen dat hij zijn motivatie houdt en niet een slechte reeks krijgt. Vorig jaar bij MV gaf hij na een half jaar op.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb het ook niet over jou. Ik weet dat ik Haggie de afgelopen twee jaar gewoon gepakt heb.

Vanaf nu gaat het veranderen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bring it on! Heb ik er hier een nieuwe rivaal bij?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bring it on! Heb ik er hier een nieuwe rivaal bij?

Haggie staat al in de top hoor. Heeft hij er met jou een nieuwe rivaal bij? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
VOrig jaar begon hij ook beter, maar na een paar matige weken hebben we hem nooit meer gezien!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:VOrig jaar begon hij ook beter, maar na een paar matige weken hebben we hem nooit meer gezien!

Dat is zijn manco! Meestal na een slechte RG of Wimbledon haakt ie af. Hij heeft beterschap beloofd!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We zullen het zien, laten we het hopen. Een beetje competitie kan geen kwaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:VOrig jaar begon hij ook beter, maar na een paar matige weken hebben we hem nooit meer gezien!

Dat is zijn manco! Meestal na een slechte RG of Wimbledon haakt ie af. Hij heeft beterschap beloofd!

Ik zie dat ik 7e in de algemene ranking sta. Dus je kunt ook stoppen nadat je een goede week hebt gehaald :razz:
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:VOrig jaar begon hij ook beter, maar na een paar matige weken hebben we hem nooit meer gezien!

Dat is zijn manco! Meestal na een slechte RG of Wimbledon haakt ie af. Hij heeft beterschap beloofd!

Ik zie dat ik 7e in de algemene ranking sta. Dus je kunt ook stoppen nadat je een goede week hebt gehaald :razz:

Tevreden over de spelers van team Achterhoek Geno? :razz:
Reply
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:VOrig jaar begon hij ook beter, maar na een paar matige weken hebben we hem nooit meer gezien!

Dat is zijn manco! Meestal na een slechte RG of Wimbledon haakt ie af. Hij heeft beterschap beloofd!

Ik zie dat ik 7e in de algemene ranking sta. Dus je kunt ook stoppen nadat je een goede week hebt gehaald :razz:

Tevreden over de spelers van team Achterhoek Geno? :razz:

Ik heb alle vertrouwen in jullie. Team ziet er wel goed uit.
Reply
Wanneer komen we dynamictennissen geno? Kunnen we meteen wat strategieen doornemen om Team Achterhoek aan te top te houden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: