The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Zo'n groep moet aangemaakt worden. Volgens mij heeft Piter dat nog gedaan, die zal jou er om 1 of andere reden niet bijgeplaatst hebben.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Zo'n groep moet aangemaakt worden. Volgens mij heeft Piter dat nog gedaan, die zal jou er om 1 of andere reden niet bijgeplaatst hebben.
Anders moet iemand een nieuwe groep aanmaken. Aan de hand van de topic deelnemerslijst. In de huidige groep zijn aardig wat managers uit SD of ermee gekapt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik heb gewoon dit seizoen gemiddeld gezien de hoogste ratings gehaald. :razz:
Ondanks dat moet ik in de laatste wedstrijd nog punten pakken. Anders degradeer ik uit de 4de klasse. :roll:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Antidote Wrote:
Mukkus Wrote:Zo'n groep moet aangemaakt worden. Volgens mij heeft Piter dat nog gedaan, die zal jou er om 1 of andere reden niet bijgeplaatst hebben.
Anders moet iemand een nieuwe groep aanmaken. Aan de hand van de topic deelnemerslijst. In de huidige groep zijn aardig wat managers uit SD of ermee gekapt.

Die taak neem ik wel op me. Zorg ik ervoor dat voor het begin van het nieuwe seizoen alles er netjes in staat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
toppie Mukkus... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Had vorige week een 17 jarige speler gekocht als klaverjasser. Hij is ook meteen gepopt naar uitstekend vleugel. Nu kreeg ik direct een mail van de U20 coach van China dat hij mogelijk een U20 kan worden. Zit alleen te twijfelen of ik hem ga behouden.
Momenteel heb ik al een U20 speler, die overigens in de verkoop staat. Verder al 2 spelers die komend seizoen U20 worden. Echt een luxe probleem.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
gittermaster Wrote:toppie Mukkus... Smile
=D>
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Had vorige week een 17 jarige speler gekocht als klaverjasser. Hij is ook meteen gepopt naar uitstekend vleugel. Nu kreeg ik direct een mail van de U20 coach van China dat hij mogelijk een U20 kan worden. Zit alleen te twijfelen of ik hem ga behouden.
Momenteel heb ik al een U20 speler, die overigens in de verkoop staat. Verder al 2 spelers die komend seizoen U20 worden. Echt een luxe probleem.

Ze hoeven toch geen competitie te spelen om U20 te blijven of wel ? anders zou ik hem gewoon doortrainen... vaste waardes in de U20 leveren ongeveer 50% meer op dan potentiele U20s
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Antidote Wrote:Had vorige week een 17 jarige speler gekocht als klaverjasser. Hij is ook meteen gepopt naar uitstekend vleugel. Nu kreeg ik direct een mail van de U20 coach van China dat hij mogelijk een U20 kan worden. Zit alleen te twijfelen of ik hem ga behouden.
Momenteel heb ik al een U20 speler, die overigens in de verkoop staat. Verder al 2 spelers die komend seizoen U20 worden. Echt een luxe probleem.

Ze hoeven toch geen competitie te spelen om U20 te blijven of wel ? anders zou ik hem gewoon doortrainen... vaste waardes in de U20 leveren ongeveer 50% meer op dan potentiele U20s
Ze moeten wel elke week spelen om training te krijgen. En daar valt volgens mij de U20 wedstrijden niet onder. Daar ben ik in ieder geval niet vanuit gegaan. Had de coach al een pb gestuurd op welke positie hij staat in zijn leeftijd categorie. Staat hij op plek 3 of lager dan is het voor mij de moeite niet waard.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
gittermaster Wrote:toppie Mukkus... Smile
=D>

De groep heet nu 'CT.tk', volgens mij.

Ik maak, zodra ik tijd heb, een nieuwe aan die ik 'Competitieteam.nl' noem. De teams die ik daar invoeg, zijn de teams die op dit moment in de federatie zitten.

edit: Dat kan natuurlijk niet, dan neem je niet de HT-supporters mee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
CT.tk is het inderdaad nu Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:
Antidote Wrote:
gittermaster Wrote:toppie Mukkus... Smile
=D>

De groep heet nu 'CT.tk', volgens mij.

Ik maak, zodra ik tijd heb, een nieuwe aan die ik 'Competitieteam.nl' noem. De teams die ik daar invoeg, zijn de teams die op dit moment in de federatie zitten.

edit: Dat kan natuurlijk niet, dan neem je niet de HT-supporters mee.

heb je een link want ik kan zo snel niks vinden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:heb je een link want ik kan zo snel niks vinden...

Eén pagina ervoor box!
Devlin Wrote:http://alltid.org/group/6216/topteamratings
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Box Brother Wrote:heb je een link want ik kan zo snel niks vinden...

Eén pagina ervoor box!
Devlin Wrote:http://alltid.org/group/6216/topteamratings

Maar daar staat nog altijd SD.tk en o.a. issie... klopt dat ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Muk is ermee bezig....
Morgen misschien
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Muk is ermee bezig....
Morgen misschien

ah... ik was weer te gretig... Go Muk !!
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Economie

Kapitaal: -1 088 328 € (-1 357 767) €
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1968 leden
Supporters: in de wolken
Smile

Volgende week gaan er een hoop spelers uit....
The great old Ludwig von...
Reply
Lekker wat rente of niet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kan je gelijk even een rondje geven.
Insane life.
Reply
Mukkus Wrote:Lekker wat rente of niet?

Rente 54 416
The great old Ludwig von...
Reply
Wedstrijd van concurrent.

37 minuten: Bij een snelle uitbraak van WSC trok de verdediging van de tegenstander aan de noodrem. Chin Soo-Cheng zag dat de keeper nog niet klaar stond en schoot de vrije trap snel binnen. De scheidsrechter keurde het doelpunt goed: 2-3!

ala manchester united... helaas wel in mijn nadeel.

Ik sta met 2-1 voor tegen 10 man. Spanning is te snijden.
Insane life.
Reply
En de Dredevils hebben het net kunnen redden, hoewel de stats flink beter waren. Concurrent verloor, maar was niet genoeg. Speelde tegen 10 man maar helaas scoorde mijn tegenstander ook. DIt seizoen slechts 1 wedstrijd verloren, maar door de 4 gelijke spellen heb ik het verspeeld.

1. Helmond kickers 14 10 1 3 53 - 32 +21 31
2. Dredevils 14 9 4 1 46 - 28 +18 31

Corvex Eupali - WSC Wolvega 5 - 3
Dredevils - Helmond kicke 4 - 3


Dredevils
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: goddelijk (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: reusachtig (oud)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Rechteraanval: briljant (oud)
Centrale aanval: buitenaards (oud)
Linkeraanval: wonderbaarlijk (oud)

Helmond kickers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: wonderbaarlijk (oud)
Rechterverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: wereldklasse (oud)
Centrale aanval: magisch (oud)
Linkeraanval: wonderbaarlijk (oud)

Supporterstatistieken
Wedstrijdverslag


Ik had gezegd als ik geen kampioen zal worden, zal het mijn laatste seizoen zijn geweest. Door de nieuwe omstandigheden, ver gekomen in de beker, nieuwe training en zo close bij de finish, heb ik mijn contract nog een jaartje laten verlengen.
Insane life.
Reply
Een kleine pleister op de wond.

11-03-2007 Een speler uit je team is topscorer van de competitie geworden. Als bonus krijgt je club 10 000 €.
Insane life.
Reply
Ga volgend seizoen door met keeperstrainen maar denk er ook hard over om mijn coach te vervangen.
Waar moe tik bij het aantrekken van een nieuwe coach op letten en aan wat voor investering moet ik denken?

Huidige coach:
Juho Skippari (89123140)
39 jaar, zwak in vorm, gezond
Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ligt er helemaal aan hoeveel je ervoor wil en kunt besteden
Reply
Bumme Wrote:Ga volgend seizoen door met keeperstrainen maar denk er ook hard over om mijn coach te vervangen.
Waar moe tik bij het aantrekken van een nieuwe coach op letten en aan wat voor investering moet ik denken?

Huidige coach:
Juho Skippari (89123140)
39 jaar, zwak in vorm, gezond
Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.

verstandig om een nieuwe coach aan te schaffen, nu zijn leiderschap zo ver is gedaald is het volgende dat daalt het niveau van de coach zelf...redelijk coach wordt dus langzaam een matig coach

als je geen speler intern kan opleiden (speler met redelijk/goed leiderschap) dan adviseer ik om een goed coach met slecht leiderschap (extern) aan te stellen...kosten 268k dacht ik
Reply
4e geworden hahaha toch nog een briljant MF met die jonge prutsers =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heb het vermoeden dat mijn keepers tegen een POP aanzitten. Is het verstandig om dan nog een weekje keepen door te trainen en daarna in het tussenseizoen even de conditie te trainen.

Keeper 1:
TSI = 35 800, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider

Keeper 2:
TSI = 11 820, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
volgens hottrick (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php">http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php</a><!-- m -->):

Keeper 1: Goaltending: wereldklasse (13.586831158)
Keeper 2: Goaltending: uitmuntend (10.6684977747)
Reply
T00L Wrote:volgens hottrick (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php">http://www.hottrick.org/hattrick_keeper_tool.php</a><!-- m -->):

Keeper 1: Goaltending: wereldklasse (13.586831158)
Keeper 2: Goaltending: uitmuntend (10.6684977747)

???
Hoe moet ik dit lezen? Gaan ze vrijdag stijgen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: