The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
kan ook komen door die 2 keer matig op vleugel en positie spel he :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Het lijkt erop dat de realiteitswaarde van bepaalde opstellingen nog niet echt wordt gechecked in de Game-engine van Hattrick. Bekijk eens de volgende wedstrijden:

- Check deze, een Boliviaan wint in de U20 van Zweden met een 0-7-3 opstelling: wedstrijdID 37362784

- En deze is nog gekker, een Noob wint met een 0-10-0 opstelling van een vrij sterke tegenstander in de beker: WedstrijdID 24867329

In het eerste geval komen er nog opmerkingen over de zwakke organisatie, in het tweede geval is dat niet eens zo. Vrij idioot.

Uiteindelijk zullen dergelijke opstellingen niets opleveren omdat je er geen training mee krijgt, maar het lijkt me dat dit de aandacht van de developers vraagt.

Zijn er meer van dergelijke uitschieters bekend?
"De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan."

Johan Cruyff
Reply
Ik dacht dat op het federatie forum ook een paar rare wedstrijden te zien waren... Zal eens even voor je zoeken Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
deze wedstrijd bijvoorbeeld:

(3593299) 26-26 :lol: :lol:

En deze: Totaal verdiende overwinning volgens mij :wink:

(14009189)
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Haha, die zijn mooi, vooral die laatste. Ik zou het gezicht van die verliezend manager wel eens willen zien.

Er is alleen weinig vreemds met de opstellingen aan de hand in deze wedstrijden.
"De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan."

Johan Cruyff
Reply
Maar het zijn wel uitschieters :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ja er zijn wel meer van dat soort opstellingen geweest

twee keer een 0-0-10 opstelling tegen elkaar bijvoorbeeld
Het ene team had 100% balbezit en het andere team won met 14-0. de engine is inderdaad niet echt berekend op dat soort opstellingen en vaak werken ze ook niet maar ja soms idd wel.

check trouwens de wk-finale van 2 jaar geleden ofzo eens. Noorwegen won toen van zweden met 4-3 geloof ik...die hadden alles op aanvallend staan (inclusief de verdedigers)
Reply
Maar aan de andere kant is het ook weer prachtig dat zo'n tactische 'meesterzet' werkt.... :wink:
Reply
Fred had toch zo'n tactische meesterzet tegen zich afgelopen seizoen? laatste wedstrijd ofzo?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
jep, tegen benheee, 0-8-2 ofzoiets Icon_evil
Reply
bocaloca Wrote:ik weet niet of het iemand al was opgevallen, of dat ik er als n00b net achter kom
maar bij wedstrijd verslagen hebben ze tegenwoordig ook een statitiekje van balbezit aangebracht :roll:

je komt er in mijn geval als n00b achter... Maar die hebben ze dan niet eerder dan maandag aangebracht, anders had ik m zondag wel gezien... Grappig om het in grafische weergave te zien, maar echt een enorme toegevoegde waarde... mmm, neh...
Reply
684597
check dit matchid...dat is pas balbezit!!!
Reply
bronxs had met 1042985 procent balbezit een veldoverwicht.


Dat doe je het idd. erg goed Wink
Reply
Mac Wrote:ja t is om de 'bug' op te lossen dat de geblesseerde informatie verdwijnt als er een wedstrijd gespeeld wordt

Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)

Bug is er dus nog steeds...!?!
Reply
YIPPIE!!! Smile
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nou, ik heb m'n nieuwe winger-trainee binnen hoor !
Leuke bijstats, en pas 18 jaar jong ! Wordt rond z'n 20ste verkocht...


Calogero Tonzar (55477018)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Reply
lekkere speler Fabian, en dat voor slecht 1,8 mln :razz:
Reply
Mijn nieuwe spits is er dan toch, ik verkoop hem over 2 seizoentjes wanneer hij goed ervaring heeft...kosten 1 miljoen euro precies

Quote:Rafael Pinto (28782482)
28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 5 540
Loon: 1 440 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
Reply
Goed, Phoebus en Boca hebben beiden hun nieuwe logo's en na een periode minder activiteit ben ik weer terug voor de logo's.
Ik meen dat Forever en Djabs hadden aangegeven een (nieuw) logo te willen toch?
Zo ja, kunnen jullie dan beiden even een lijstje met wensen doorsturen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
een vraagje:

Is het verstandig om een goed/slecht coach aan teschaffen? Heb nu redelijk/slecht. Is het verschil goed merkbaar? En natuurlijk niet te vergeten: Is het rendabel? Smile
Die kost mij (volgens hattrick) 268.700. Simpel rekensommetje voor Jansoe:

Ik sta nu 80.000 in de min, ik zou dus nog 120.000 vrij kunnen gebruiken. (of is dat bij een coach aantrekken anders dan bij spelers? :? :rollSmile

Daarbij komt 91% van mijn uitstekende spits die op de TL staat voor 150.000. Dat krijg ik er schat ik sowieso wel voor, dus 0,91 * 150000= 136500.

Daarbij zondag nog een thuiswedstrijd tegen de nummer 2, uitverkocht huis schat ik: laten we voor het gemak zeggen 75.000.

Te besteden heb ik dan:

120.000+75.000+136.500= 331500.

OF hoe zit dat precies bij het aantrekken van een coach? klopt mijn verhaal een beetje of niet?

En waar ik ook benieuwd naar was: Hoe lang duurt het voordat iemand stijgt met schaduw training bij welke leeftijd? heeft iemand daar ook een tabelletje voor? Smile
Reply
tsja gemiddeld genomen scheelt het 0,5 a 1 week per niveau (meesten zeggen 1 week maar ik heb hele tijd een redelijk coach gehad en volgens mij klopt dat niet helemaal) dus ja op de lange termijn is het zeker rendabel.

coach kun je pas aanschaffen als je na aankoop meer dan -200 000 hebt dus hetzelfde als spelers kopen ja.

schaduw training is lastig zijn weinig echte cijfers over maar op weetjewat zeiden ze dat een speler ongeveer 5% van de snelheid traint die hij zou krijgen als hij zou spelen...oftewel 20x zo langzaam oftewel om een heel niveau in positiespel te stijgen zou hij (20x7=140) 140 weken bij je in t team moeten zitten Big Grin. Klaverjassers (zo worden ze genoemd) kunnen best rendabel zijn als je heel goed kunt inschatten of iemand hoog in z'n skill zit.
Reply
Jansoe Wrote:een vraagje:

Is het verstandig om een goed/slecht coach aan teschaffen? Heb nu redelijk/slecht. Is het verschil goed merkbaar? En natuurlijk niet te vergeten: Is het rendabel? Smile
Die kost mij (volgens hattrick) 268.700. Simpel rekensommetje voor Jansoe:

Ik sta nu 80.000 in de min, ik zou dus nog 120.000 vrij kunnen gebruiken. (of is dat bij een coach aantrekken anders dan bij spelers? :? :rollSmile

Daarbij komt 91% van mijn uitstekende spits die op de TL staat voor 150.000. Dat krijg ik er schat ik sowieso wel voor, dus 0,91 * 150000= 136500.

Daarbij zondag nog een thuiswedstrijd tegen de nummer 2, uitverkocht huis schat ik: laten we voor het gemak zeggen 75.000.

Te besteden heb ik dan:

120.000+75.000+136.500= 331500.

OF hoe zit dat precies bij het aantrekken van een coach? klopt mijn verhaal een beetje of niet?

En waar ik ook benieuwd naar was: Hoe lang duurt het voordat iemand stijgt met schaduw training bij welke leeftijd? heeft iemand daar ook een tabelletje voor? Smile

Ik zou er nog even mee wachten als ik jouw was. Zorg ervoor dat je niet in de - staat(ook niet na aankoop van coach), want de rente die je betaald is eeuwig zonde! Maar in de toekomst zou ik wel een goed/slecht coach aanschaffen. Hoe zit je met je spelers met hoog leiderschap en veel ervaring?
Reply
Die hoog leider en veel ervaring heb ik eerlijk gezegd niet. Tsja een goed/zwak, maar voor de rest vooral zwak/matig ervaring. Meer kan ik me echt nog niet veroorloven.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ik ben een speler aan et opkweken die nu matig ervaring heeft en goed leiderschap
ook heb ik een speler met redelijk redelijk in mijn bezit Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jansoe Wrote:Die hoog leider en veel ervaring heb ik eerlijk gezegd niet. Tsja een goed/zwak, maar voor de rest vooral zwak/matig ervaring. Meer kan ik me echt nog niet veroorloven.

Ik bedoel alleen dat je in de verre toekomst ook een bestaande speler tot coach kan laten omturnen. Vanaf matig leiderschap is dit goedkoper. Oftewel je zoekt een speler die met matig ervaring en goed of redelijk leiderschap en je laat hem enkele seizoenen spelen tot hij goed ervaring heeft. Dit moet wel een speler zijn die NIET in je trainingslinie speelt
Reply
inmiddels een kleine logo update plaatgevonden bij de BocaStarz

[Image: bueno0002-BocaNewkopie.jpg]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
=D> =D>

Weer een mooi logo Marsh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Marshall Wrote:CdF Marshall stapt definitief over op een nieuwe coach! Alfonso Cabellos Espierrez is hedenavond definitief bevestigd als hoofdcoach. Hij zal Huig opvolgen wie aangaf uiterlijk eind dit seizoen het roer te willen overgeven.


Alfonso Cabellos Espierrez (3958260)
35 jaar, slecht in vorm, gezond
Een goed coach die aanvallend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: España

De opdracht is geaccepteerd! Het gaat nu enige tijd duren voordat de speler zijn cursussen voltooid heeft en over zijn licentie kan beschikken. Zo gauw hij klaar is om het roer over te nemen, zul je een mededeling ontvangen bij "Laatste gebeurtenissen" op "De club"-pagina van je team.

Ik neem aan dat ik de huidige coach dus pas kan ontslaan zodra bovengenoemde melding zich voorgedaan heeft?

ik heb geen melding gehad in mijn berichten maar zie nu wel dat het volgende vermeld is:

Coach: Alfonso Cabellos Espierrez (sinds 29-03-2005)

Lijkt me dus dat ik de huidige coach kan ontslaan? Hij kan geen coach meer worden toch? Anders kan ik hem aanhouden als eventuele reservecoach. Zijn loon stelt toch geen ruk voor......

EDIT: net op tijd zie ik: De huidige coach is gezakt naar zwak leiderschap...

EDIT2: even lezen, en ja hoor, weer een overbodige vraag:
Quote:Hij kan nooit voor een tweede keer coach worden!
Reply
Zo nice logo weer =D> Nog even en dan heeft marsh heel de sd clan afgewerkt Wink

Leuk he dat praten tegen jezelf Wink
Reply
even een vraagje over ht ratings:

Zie bijlage. Betekent het nu dat Johan Bijkerk 60% richting Uitmuntend zit of niet? :roll: en Notenboom 55% richting formidabel? :roll:

[Image: ht_169.jpg]
Reply


Forum Jump: