The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennisteams voor Excell Sheet
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
sorry even naar de stad geweest, dat gaat zelfs voor tm....

Youzhny
Querrey
murray
Berdych
Haas
Canas
Roddick
Ljubicic
Reply
canas er al uit zie ik.klote
Reply
oh hij is ll!! lekker mensen, twee jaar terug halve finale geloof ik.
Reply
Waarom zet je niet gewoon je team open?
Reply
CRUIJFF

Naam Prijs Punten
1 Haas,Tommy €2020 27
2 Baghdatis,Marcos €1365 0
3 Youzhny,Mikhail €1180 42
4 Fish,Mardy €1079 0
5 Roddick,Andy €2715 0
6 Murray,Andy €1650 0
7 Kohlschreiber,Philipp €615 0
8 Johansson,Thomas €444 6
9 Simon,Gilles €625 5
10 Hernych,Jan €481 8
11 Moodie,Wesley €319 1
Reply
centre court Wrote:CC:

1 Del Potro,Juan Martin €535 4
2 Roddick,Andy €2715 0
3 Haas,Tommy €2020 27
4 Baghdatis,Marcos €1365 0
5 Murray,Andy €1650 0
6 Youzhny,Mikhail €1180 42
7 Fish,Mardy €1079 0
8 Johansson,Thomas €444 6
9 Soderling,Robin €1063 27
10 Querrey,Sam €442 8
€12493

Heb mijn helden Del Potro en Querrey er maar ingeflikkerd. Of je nu Chela, Querrey, Monfils, Korolev of een qualie hebt, is allemaal 1 pot nat. Ze pakken 3 of 7 punten en zeker niet meer.
1 Del Potro,Juan Martin €535 4
2 Baghdatis,Marcos €1365 0
3 Querrey,Sam €442 8
4 Roddick,Andy €2715 0
5 Johansson,Thomas €444 6
6 Fish,Mardy €1079 0
7 Youzhny,Mikhail €1180 42
8 Murray,Andy €1650 0
9 Haas,Tommy €2020 27
10 Roitman,Sergio €513 0
11 Canas,Guillermo €409 0

Dus fucking Roitman en de al uitgeschakelde Canas i.p.v. Soderling. Dan lijkt me dat Centre Court een beter team heeft. Maar ik was gisteravond ook niet thuis (ja, totdat Canas een 5-3 voorsprong in de eerste set had)
Reply
O, Canas is dus wel LL, dan kost dat maar 1 punt. En hij heeft een mooie plek in het schema: als hij de 1e ronde doorkomt een tweede ronde met perspectief.
Reply
toch nog veel dezelfde spelers in de teams. meer mensen voor baghdatis gegaan als voor berdych. Ik vond de keuze voor djoko niet erg handig, snel tegen blake en daarna eventueel federer. de finalisten van vorig jaar.

veel mensen met de goedkope querrey,johansson en del potro (was die niet geblesseerd?)

iedereen voor murray gegaan ipv safin, haas en youzhny ook zekerheidjes bij iedereen. Fish in een zwaar schema bij nalbi en ljubo maar toch vaak gekozen.

kortom een mooie week...!
Reply
Excell Sheet onderweg!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
prima! lekker snel. zelf bovenaan in medaille klassement =D>

baghdatis moet verliezen van berdych verder moeten johansson en fish er snel uit....dan komt het allemaal goed
Reply
andre Wrote:O, Canas is dus wel LL, dan kost dat maar 1 punt. En hij heeft een mooie plek in het schema: als hij de 1e ronde doorkomt een tweede ronde met perspectief.
Had wel verwacht dat er iemand uit ging en had dus nog wel Canas kunnen nemen. Maar hij is toch vrij duur en hij heeft dus geen extra quali-punt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja ik dacht dat hij misschien kon verrassen, maar niet tegen federer.
Reply
Sheetwise moeten Djokovic en QUerrey er zsm uit en zijn Chela en Henman mijn troeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
chela vind ik een goede keuze..henman heb ik weinig vertrouwen in maar hij was niet duur natuurlijk. voor djoko hoeven we natuurlijk niet bang te zijn.
Reply
Chela was voor mij eigenlijk ook zeker, maar ik kwam niet lekker uit qua geld. Ik wilde eigenlijk ook nog Querrey, maar net 80 te weinig voor dus maar Capdeville genomen. Hopelijk gaat Sam eraf tegen Davy, 4 punten kan ik nog wel mee leven.

Henman is wel een beetje een gok, maar hij is heel vaak heel goed geweest in IW. Vorige week eerste toernooi, dus hopelijk is ie nu wat beter en hij heeft tot Davy niet een al te moeilijk loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eerste ronde tegen Hernych, die het vorige week goed deed, dat had toch makkelijker gekund.
Reply
ja maar als je de loting voor de rest ziet valt hernych natuurlijk mee. davy vaak toch wel constant op dit soort toernooien, dus verwacht eigenlijk dat sam verliest.
Reply
Zie nu dat Scholten! en Aadje zelfs voor Hernych hebben gekozen, dat vind ik ook weer een beetje overdreven :razz:
Reply
Vorige week roste ie ook Mahut eraf in de 1e ronde. En Hernych, tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Henman zou best de derde ronde kunnen halen, maar hij is wel even duur als Chela als ik me niet vergis, toch een flink risico.
Reply
Ze zijn precies even duur en ik heb ze beiden. In principe komen ze niet verder dan de 3e ronde, maar Davy is niet echt in vorm en Robredo zie ik altijd alleen maar op een HC-GS ver komen.
Tja, anders had ik Djokovic genomen, of Querrey en een quali. Ik denk niet dat het heel veel gaat uitmaken. Hopelijk zit er nu een stuntje in. Ze zijn er beiden wel toe in staat en hebben het ook bewezen te kunnen op deze banen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:chela vind ik een goede keuze..henman heb ik weinig vertrouwen in maar hij was niet duur natuurlijk. voor djoko hoeven we natuurlijk niet bang te zijn.

[-(
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wint nooit van blake en federer, pas dan heb je echt wat aan hem.
Reply
Alle punten die Canas haalt worden in de sheet afgetrokken van Kooltjes totaal =D>
Reply
kooltje Wrote:wint nooit van blake en federer, pas dan heb je echt wat aan hem.

Moet ik nu over Berdych beginnen? :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:sorry even naar de stad geweest, dat gaat zelfs voor tm....

Youzhny
Querrey
murray
Berdych
Haas
Canas
Roddick
Ljubicic

En wat als Haas nu tegen Gonzalez komt, voor wie ben je dan? Aangezien je Gonzalez hebt bij MV?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:sorry even naar de stad geweest, dat gaat zelfs voor tm....

Youzhny
Querrey
murray
Berdych
Haas
Canas
Roddick
Ljubicic

En wat als Haas nu tegen Gonzalez komt, voor wie ben je dan? Aangezien je Gonzalez hebt bij MV?
mv boeit me niks, doe ik alleen om wat in de toernooien te komen.
Reply
andre Wrote:O, Canas is dus wel LL, dan kost dat maar 1 punt. En hij heeft een mooie plek in het schema: als hij de 1e ronde doorkomt een tweede ronde met perspectief.
Hij maakt goed gebruik van dit perspectief. Alleen jammer dat het maar 3 puntjes oplevert.
Reply
Roddick, Murray en Haas lijken nu de favorieten voor de toernooiwinst,
maar er zijn nog een aantal kapers op de kust die nog wel eens zouden kunnen verrassen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: