The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
heeft iemand een leuk overzichtje waarmee je kan zien welke oude stat vergelijkbaar is met een nieuwe stat
of naja je snapt wat ik bedoel?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
zeg maar wonderbaarlijk oud is gelijk aan redelijk hoog? :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
jah precies en daar et lijstje van Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nee, sorry, dat heb ik niet. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
zit je me gewoon een beetje lekker te maken he Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gisteren de volgende oudgediende gekocht, die per direct in de spits gaat spelen. Zal wellicht in de toekomst ook de coach worden.

Aleu Marzullo (30436683)
33 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 696 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Holbytlan
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 42
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 3
Reply
bocaloca Wrote:heeft iemand een leuk overzichtje waarmee je kan zien welke oude stat vergelijkbaar is met een nieuwe stat
of naja je snapt wat ik bedoel?

Ik denk niet dat de stats van beide vormen te vergelijken zijn, aangezien de nieuwe stats veel specifieker zijn. Je kan hooguit op deze manier vergelijken:

matig (oud) = slecht (laag)
redelijk (oud) = slecht (hoog)

Aangezien er nog heel veel stats tussen slecht (laag) en slecht (hoog) zitten kun je het moeilijk vergelijken..
Reply
neej weet ook wel dat et lastig is maar dan kan je effe zien waar je zit ongeveer!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Aangezien er nog heel veel stats tussen slecht (laag) en slecht (hoog) zitten kun je het moeilijk vergelijken..


whehehe wat zit er nog allemaal tussen dan? Big Grin
Reply
Die nieuwe stat geeft toch aan waar je zit.. :lol:.

Je rekent toch ook niet meer alles om naar de gulden?

je moet gewoon effe wennen. Kwestie van een paar weekjes..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
75% van de nederlanders rekent hoge bedragen nog om naar guldens Wink
Reply
Mac Wrote:Aangezien er nog heel veel stats tussen slecht (laag) en slecht (hoog) zitten kun je het moeilijk vergelijken..


whehehe wat zit er nog allemaal tussen dan? Big Grin

hmmm...vergissing.. maar je kan het nog steeds niet goed vergelijken. want wat is bijvoorbeeld slecht (heel hoog)?
Reply
El Parasito Wrote:want wat is bijvoorbeeld slecht (heel hoog)?

Iets lager dan zwak (heel laag).
Reply
ik weet dat zwak hoog en heel hoog te vergelijken is met uistekend oud
heb net van maccie(tnx) een file gehad waarin je de vergelijkingen ongeveer kunt zien
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dat is redelijk (oud) hoog.....

bij dingen als het middenveld kan ik dat zelf gewoon vrij makkelijk zien meestal. bij de andere linies is hoog of laag iets moeilijker te zien maar goed dat maakt t verschil meestal niet.
Reply
Wil je die file ook eens naar mij sturen MAC? Ben er eerlijk gezegd ook wel een beetje nieuwsgierig naar.. :Big Grin
Reply
zoveel speciaals is t niet hoor...t zegt gewoon dat slecht laag redelijk(oud) is

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/images/Ratings.xls">http://www.competitieteam.nl/images/Ratings.xls</a><!-- m -->
Reply
Ik gebruik nog steeds de ouwe stats.
Reply
Wow... dan heb ik al een bovennatuurlijke verdediging gehad zonder dat ik het wist!!! =D> :wink:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Godver, ik ga het nog zwaar krijgen bij mij in de competitie. Er zijn op het moment drie gasten waarvan ik het vermoeden heb dat ze constant op vorm aan het trainen zijn. Die hebben teams met matige spelers die allemaal uitstekend of goed in vorm zijn. Daarmee halen ze dik 3 sterren per speler, en soms zelfs 4 sterren. Op de lange termijn levert dat natuurlijk weinig op, maar dik kans dat ik gewoon klop krijg met mijn traineetjes op de vleugel en middenvelders uit vorm.

Zondag moet ik op bezoek bij de eerste van de drie, ik ben benieuwd.
"De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan."

Johan Cruyff
Reply
Kiske Wrote:Godver
..
Reply
Oh, moet ik hier potverdikkie zeggen?
"De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan."

Johan Cruyff
Reply
Kiske Wrote:Oh, moet ik hier potverdikkie zeggen?

Ik vind idd dat het juist vandaag niet kan ..... wat moeten al die mensen in Rome wel niet denken van dit forum .... :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
ach iedereen dacht altijd dat de paus bedankt voor de bloemen zei met pasen maar eigenlijk zei ie: godverdomme weer die bloemen
Reply
Marshall Wrote:Wow... dan heb ik al een bovennatuurlijke verdediging gehad zonder dat ik het wist!!! =D> :wink:

Precies, en om dat soort dingen te weten te komen houd ik lekker m'n oude ratings aan Smile.
Reply
Bakke Wrote:
Marshall Wrote:Wow... dan heb ik al een bovennatuurlijke verdediging gehad zonder dat ik het wist!!! =D> :wink:

Precies, en om dat soort dingen te weten te komen houd ik lekker m'n oude ratings aan Smile.

en wat is het voordeel om dat te weten... gewoon grappig om dat te zien, alleen ik vond een goed verd ook al wel leuk hoor Smile
Reply
Wow! Ik houd nog altijd mijn ex-yp Coen Kielman (54931428), die jullie intussen misschien wel (her)kennen, in de gaten, en deze training is ie in TSI gestegen naar boven het miljoen! Hij is nu 11 060 waard, en zou formidabel +2 of +3 moeten zijn... Ricky Otter van Pielewiepers, zijn concurrent voor een plaats in U20, staat nog altijd op een karige 9 800 :lol:. Er is nog een keeper in de race voor een plaats in U20, maar die weet ik even niet meer. Ik blijf hoop houden... Wink
Reply
Tan Wrote:Ik denk dat hij hetzelfde zal spelen als in de heenwedstrijd. 5-3-2 met counter. In het wedstrijdverslag kreeg jij 1 kans en hij ook. Hij maakte die en jij niet....

In de veronderstelling dat hij 5-3-2 counter gaat spelen heb je volgens mij de volgende opties:

- je gaat zelf ook 5-3-2 of 5-4-1 spelen. Je zorgt dat je verdediging zo sterk is dat hij er geen 1 in weet te prikken. En je hoopt dat je er zelf wel in scoort.

- je gaat vol op de aanval en kiest een 4-3-3 of een 3-4-3 opstelling.(volgens mij heb je maar 3 spitsen, dit zou inhouden dat je geen reservespits hebt of er nog 1 moet aanschaffen)

- je kiest voor je oude tactiek 4-4-2. Je hoopt dat je aanvallers nu wel een goal scoren en dat je verdediging de pot dicht houdt

- je kiest de "standaardopstelling" in hattrick, namelijk 3-5-2. Hiermee hoop je dat je zo veel mogelijk balbezit hebt en dat je spitsen de kans(en) nu wel afmaken...

Persoonlijk zou ik(gelet op de stand in jouw competitie) gaan voor een 5-3-2. Een gelijkspel is in mijn ogen voldoende om kampioen te worden...

In reactie hierop nog: Ik ben nu van plan 541 te gaan spelen, een vleugel gerepositioneerd naar verdediger en een aanvaller gerepositioneerd naar IM.
5 verdedigers waarvan de wingdefenders verdedigend staan, 3IM met 1 aanv op de positie die wegvalt uit de aanval en een verd op de zwakste verdediger, winger aanv en dus 1 aanvaller...
Lijkt me redelijk het gat dichten en toch eventuele mogelijkheden op een doelpuntje bij mezelf houden door het redelijk sterke IM en de aanv IM en vleugel.

Iemand hier nog ideeen over?
Reply
5-4-1 heb je geen aanval, ben je sterker dan je tegenstander zou ik zeker geen 5-4-1 spelen eerder 5-3-2 met 3 IMs als je met 5 defs wilt spelen.

fff verhaal boven gelezen. Als hij counter speelt zou ik zeker 4-4-2 spelen!
Van counter moet je niet bang worden maar moet je afstraffen. Wink 5-4-1 is imo het slechts wat je kan doen. Met 1 spits maak je je kansen niet waardoor hij counter mogelijkheden krijgt. Je moet dus een sterke aanval hebben dat je je kansen erin schiet en hij geen counters krijgt.
Reply
Ok, maar heeft Tan niet gelijk. Ik ben gewoon gebaat bij een gelijkspel. Hij MOET in principe gaan komen. Dus ik weet niet zo zeker of hij wel gaat counteren...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: