The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
omdat je op een gegeven moment beter speelt met pic en een dolgelukkig TS dan met normal en een bedaard TS.
Reply
Mac... weet je al een antwoord op mijn voorstel ? Ondertussen is er ook een jeugdopleiding... anders ga ik er zelf aan zitten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mac Wrote:omdat je op een gegeven moment beter speelt met pic en een dolgelukkig TS dan met normal en een bedaard TS.
Mis je HT nog een beetje Mac?

Een hogere TS geeft een hogere rating middenveld en aangezien middenveld nog steeds de belangrijkste stat is kun je als het mogelijk is zoveel mogelijk PIC spelen.

Stel je basis middenveld zou met bedaard TS slecht (laag) middenveld rating halen. Als je nu een dolgelukkig TS heb zou het bijvoorbeeld op zwak (hoog) kunnen komen. Trouwens je kan je TS alleen echt omhoog krijgen als je een coach heb met redelijk of goed leiderschap. Lager hebben geen tot weinig invloed daarop.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Het is weer zover:

Quote:De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mwa nog niet heel erg anti, was de laatste tijd sowieso al niet heel erg actief meer. Ik zou degraderen naar de V. Enige jammere vind ik enige talentjes die verloren zijn gegaan. Enige wat wel beetje prikkelt is die nieuwe jeugdopleiding Tongue
Reply
kwam gewoon 1-0 achter, gelukkig vrij vlot 1-1... Hoop toch wel met 5 doelpunten verschil te winnen
The great old Ludwig von...
Reply
Even een algemene vraag: ik ben dit weekend in het buitenland, maar wil toch graag de uitslag van mijn wedstrijd te weten komen. Nu heb ik 3 gratis credits gekregen bij aanmelding. Ik kan kiezen tussen brons, zilver, goud of platina, maar er staat nergens hoeveel credits elk van deze services kost. Weet iemand dat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Adder,

je speelt momenteel tegen mijn collega!!
Echt grappig.
Hij is trouwens aan het piccen om in de zesde klasse te kunnen blijven.
Hij dacht je anders wel aan te kunnen pakken.
What, me worry?
Reply
Ad Wim Wrote:Even een algemene vraag: ik ben dit weekend in het buitenland, maar wil toch graag de uitslag van mijn wedstrijd te weten komen. Nu heb ik 3 gratis credits gekregen bij aanmelding. Ik kan kiezen tussen brons, zilver, goud of platina, maar er staat nergens hoeveel credits elk van deze services kost. Weet iemand dat?

zal wel 1 credit per verzonden sms zijn..
Reply
Ad Wim Wrote:Even een algemene vraag: ik ben dit weekend in het buitenland, maar wil toch graag de uitslag van mijn wedstrijd te weten komen. Nu heb ik 3 gratis credits gekregen bij aanmelding. Ik kan kiezen tussen brons, zilver, goud of platina, maar er staat nergens hoeveel credits elk van deze services kost. Weet iemand dat?

wat sneu voor je dat je geen vrienden hebt.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
PB je nr en je teamnaam dan sms ik je wel...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik heb ook al een paar keer gebruik gemaakt van de credits, Ad Wim. Ik kies dan altijd voor optie Zilver; een smsje bij iedere (tegen)goal. Het is dus afhankelijk van je eindstand hoeveel smsjes je ontvangt.
Reply
7-7 LOL
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb 1 mln te besteden voor een nieuwe trainee, maar nu is ook mijn toekomstig coach gestegen naar uitstekend ervaring (en redelijk leiderschap). Ik speel nu in de VII en ben zeer zeker van plan komend seizoen in de VI te spelen. Heeft het zin om mijn trainer nu te vervangen of kan ik hier beter nog even mee wachten?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
kan je promoveren zonder PIC/MOTS ? Heb je begin volgend seizoen ook 7 ton te besteden (zoveel kost het om een goed coach intern aan te nemen) ?

Indien op beide vragen 'ja' beantwoordt kan worden zou ik een goeie (potentieel U20) aankopen.. anders geld potten en volgend seizoen een nieuwe coach aannemen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik denk wel dat ik kan promoveren zonder PIC/MOTS, maar het is de vraag of ik het geld volgend jaar ook nog heb. Voor bijvoorbeeld een potentieel U20 ben je veel geld kwijt (lees > 1mln), maar wat krijg je er voor terug? Je maakt in een paar jaar eigenlijk maar een par ton winst met de belachelijk lage transfersommen tegenwoordig.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik denk wel dat ik kan promoveren zonder PIC/MOTS, maar het is de vraag of ik het geld volgend jaar ook nog heb. Voor bijvoorbeeld een potentieel U20 ben je veel geld kwijt (lees > 1mln), maar wat krijg je er voor terug? Je maakt in een paar jaar eigenlijk maar een par ton winst met de belachelijk lage transfersommen tegenwoordig.

geld bewaren en eventueel gebruiken bij ernstige blessure van basisspeler...na promotie nieuwe coach aanstellen op de woensdag van de 1ste bekerwedstrijd...zo zou ik 't doen
Reply
Ik heb sowieso een nieuwe trainee nodig voor dit seizoen, anders mis ik een trainingsplek. Misschien dan toch maar skilltraden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik heb sowieso een nieuwe trainee nodig voor dit seizoen, anders mis ik een trainingsplek. Misschien dan toch maar skilltraden.
Precies....van je miljoen nog meer miljoenen maken, zodat je in VI direct mee kan doen om het kampioenschap.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
nou hier geen geld voor uitbreiding, eerst maar weer eens sparen. Vanavond 0-0 in een uitwedstrijd en heb nu al 4 punten in Div.5. Deze komt mijn middenveld weer op sterkte door een een speler die terugkomt van een blessure, dan wored mijn middenveld nog beter, dat is het enoge waar ik in deze klasse beter ben dan de rest.
Reply
Krijg bijna medelijden met mijn mede divisie VII genoten. Nu sta ik na 65 min op 8-0 voorsprong. De eerste wedstrijd had ik ook al gewonnen met 10-0. En dit dan met mijn semi b-elftal. Voor die gasten zal het echt nog een lang seizoen worden. Voor mij is het allemaal Icon_twisted
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Beter, Anti. Misschien breek je dit seizoen nog wat (persoonlijke) records.

Hier zit het al van het begin af aan niet mee. Vorige week nog 'maar' met 2-0 onderuit, vanavond een 2-0 voorsprong verloren zien gaan tot een 4-2 nederlaag. Dit was grotendeels te wijten aan de blessure (+5) van mijn briljant keeper.

Verder scoorde ik gewoon een briljant middenveld tegen een goed middenveld, maar ja... tegen een goddelijke aanval begin je ook weer zo weinig, hè?
Reply
Win met 10-0 in de competitie!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
2x op voorsprong gekomen, toch 3-3 gespeeld..
Qua ratings heb ik echter wat geluk gehad (HS 201-222) Smile
Reply
2-1 gewonnen, middenveld stond op matig (zeer hoog) met PIC.
Reply
6-1 gewonnen met PIC, sta eindelijk weer eens bovenaan :lol:
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Sinds wanneer kun je op de TL ook zoeken op leiderschap? De mensen die hun carrière besteden aan het zoeken naar future coaches zullen er niet blij mee zijn! Ik heb er nog 6 rondlopen die al eeuwen moeten stijgen naar goed ervaring :x.
Reply
Dat kan al een heeeeele tijd bakkie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
2-0 gewonnen in een uitwedstrijd tegen naar ik dacht toch wel een van mijn concurrenten. Gaat prima zo. Sta bovenaan en moet volgende week tegen de enige gast die ook 2x gewonnen heeft. Die winnen en ik zet een goede stap richting kampioenschap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: