The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mac Wrote:eh hoeveel updates komen er nog voor de wedstrijd van zondag? 6 toch? heb namelijk een geblesseerde mid die vandaag nar +1 is gegaan. Volgens mijn tabel duurt t 5,6 dagen voor ie hersteld moet zijn dus dan zou hij het net aan redden namelijk.

Hoeveel dokters heb je? Hoe oud is die speler? Met 2 of meer dokters is een speler(ook ouder dan 30) die op zondag +1 krijgt er de week erna wel weer bij.
Reply
Moet inderdaad wel goedkomen Mac, anders even wat extra dokters halen.
Reply
Ik heb op het moment 2 spelers geblesseerd 1 voor 2 weken en 1 voor 1 week kan ik dan beter meer dan 2 dokters in de arm nemen of heeft dat niet veel nut?
Reply
Phoebus Wrote:Ik heb op het moment 2 spelers geblesseerd 1 voor 2 weken en 1 voor 1 week kan ik dan beter meer dan 2 dokters in de arm nemen of heeft dat niet veel nut?

Ligt eraan wanneer je ze weer terug wilt hebben.... Als je kijkt naar je opstelling voor zondag, dan zie je of ze rood zijn of niet... Zijn ze rood en heb je ze nodig, dan kan je beter meer dokters in dienst nemen. (als je tenminste een positieve ecnomische situatie hebt.)
Reply
Ik ben het helemaal eens met Tan. Het is een beetje afhankelijk van hoe nodig jij die spelers heb. Dan zou ik voor 5 dokters gaan i.p.v. 2.
Reply
@Tan
Bedankt dan weet ik genoeg. Economische situatie is niet erg goed maar er moet deze week toch nog een speler verkocht worden.
18-jarige
goed soren
redelijk pasen
redelijk spelhervatting

(sluikreklame)
Reply
Het kampioenschap kan mij iig. niet meer ontgaan, zoals al vermeld.

Dit is de stand.

1. Holbytlan 10 49 - 4 30
2. kww '04 10 27 - 15 20

3. Zeeheldenkwartier 10 18 - 10 17
4. dordrecht knicks 10 20 - 15 16
5. pietvoorens 10 22 - 16 13
6. United Helmond 10 21 - 28 10

7. FCMols 10 11 - 30 9
8. fc zooitje ongerege 10 0 - 50 0

ed : De laatste wedstrijd is tegen de \wo-ploeg.

En dat betekent dat komende woensdag Holbytlan in zijn sterkste opstelling zal aantreden tegen Kuiper.
Reply
Kwam interessant linkje tegen op de Fok! Hattrick gemeenschap. Is slechts op basis van 111 transfers en uiteraard geheel afhankelijk van welke transfer je uitvoert maar geeft toch een leuk beeld:

http://transfertime.madkow.nl/grafiek_week.php

Ook leuk om te zien, de sponsoring van Fok!

Quote:Sponsering Fok!federatie: Korreweg Sport
Sinds seizoen 13 sponsort Fok! Een heus Eredivisie team, namelijk Korreweg sport.
Korreweg sport is een bekende naam binnen Hattrick-Nederland. De ploeg Is al een keer Nederlands kampioen geweest en heeft zich gevestigd in de top van de Nederlandse eredivisie.

En vervolgens wordt dan de volgende stand geplaatst: =D> :lol:

[Image: korreweg.GIF]

Effe updaten fokkertjes???? :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Tan Wrote:
Mac Wrote:eh hoeveel updates komen er nog voor de wedstrijd van zondag? 6 toch? heb namelijk een geblesseerde mid die vandaag nar +1 is gegaan. Volgens mijn tabel duurt t 5,6 dagen voor ie hersteld moet zijn dus dan zou hij het net aan redden namelijk.

Hoeveel dokters heb je? Hoe oud is die speler? Met 2 of meer dokters is een speler(ook ouder dan 30) die op zondag +1 krijgt er de week erna wel weer bij.

10 uiteraard maar hij kreeg vorige week +2 en is vandaag naar +1 gegaan. Volgens de grafiek die ik ergens vond duurt het voor een 27 jarige gemiddeld 5,6 dagen om een week te herstellen met 10 doktoren...oftewel heel belangrijk dat er nog 6 updates komen.
Reply
Ik zie dat 18 jarige spelers met uitmuntend PM eruit gaan voor max 1.5 miljoen... Dat zijn toch echt koopjes? Ze hebben wel nog wat conditie nodig maar goed. Die train je gewoon naar wonderbaarlijk en dan is hij nog 19. Levert een godsvermogen op
Reply
De eerste stek is bereikt!!!!!

1. Shoot-a-holics 10 (45-21) 22
2. _RevAnchE_ 10 (42-17) 21
3. Orange_Alert 10 (29-18 ) 21
4. de scheentrappers 10 (40-14) 20
5. Rayer United 10 (17-23) 13
6. Paars Gras 10 (17-34) 11
7. bbesiktas 10 (14-43) 7
8. Damos 10 (2-36) 1

Ik moet nog thuis tegen de nrs. 2 en 3 en op bezoek bij nr. 6 en 8. Er is nog niets beslist maar de wedstrijd van afgelopen zondag geeft me veel vertrouwen op het behalen van het kampioenschap.

Shoot-a-holics - bbesiktas 7 - 0

Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)

Met deze waardes kan ik de nr. 2 en 3 thuis makkelijk aan. In deze pot trouwens ook de eerste keer een speler met meer dan 3 sterren. 3,5 weliswaar, maar dat is ook meer. :8:
Khalid for President!!!!!!!!!
Reply
12-04-2005
Je team heeft 49 380 € gekregen, omdat je voormalige speler Nele van der Kaaden (36736865) onlangs is verkocht voor 1 646 000 €.


kijk dat is nog eens een leuke financiele meevaller voor een team in financiele nood Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
lekker Boca! nu weer uit het rood?
Reply
i wish, sta nu nog 99k in et rood, maar heb nu wel 18 personeels leden in diest tot vrijdag, en dan gaan dr weer wat foetsie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En met de verkoop van twee middenvelders heb ik me hedenavond verzekerd dat ik een goede aanvaller kon aanschaffen als vervanging voor mijn huidige geschorste form aanv en mijn uitst aanv in slecht vorm. Nu hopen op een goede vorm-update vrijdag en ik kan zondag lekker voetballen...

De speler:

Alexandre Delphin (52690216)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 2 970
Loon: 936 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F. C. Bandeirinha
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
btw, wat ik me vanavond bedacht, wat ik nog mis in Hattrick is in het wedstrijdoverzicht een mooie kleine versie van het logo van het team, gewoon achter de teamnaam in watermark of iets dergelijks... Of ben ik nou een logoneuker? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:btw, wat ik me vanavond bedacht, wat ik nog mis in Hattrick is in het wedstrijdoverzicht een mooie kleine versie van het logo van het team, gewoon achter de teamnaam in watermark of iets dergelijks... Of ben ik nou een logoneuker? Wink

Dat zou inderdaad wel een leuke toevoeging zijn... je bedoelt zeg maar als in een voorbeschouwing?
Reply
Nee, gewoon in het wedstrijdoverzicht (dus niet bij Live, dat zou rampzalig zijn). Gewoon achter de namen bovenaan het wedstrijdoverzicht in een soort watermark de kleine versies van de logo's. En dan wel vaststaand, dus bewegende logo's worden gewoon bevroren...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
14-04-2005 Naamsverandering op komst
Vanaf volgend seizoen zal Eirik Bakke onder een volledig nieuwe naam opereren. Op de persconferentie van 22:00 werd dit bekend gemaakt door het bestuur. Het volgende werd vermeld: 'Volgend seizoen willen wij een frisse wind laten waaien door de club. Daarbij hoort een naamsverandering. Eirik Bakke heeft nu 4 seizoenen stand gehouden, maar we willen overschakelen naar iets nieuws. Het enige dat we verklappen is dat we een Zweedser imago krijgen, na het huidige Noorse.'
Reply
Joepie... gaat weer een paar weken werk de prullebak in... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wat zijn de gevolgen van een naamsverandering. verlies van supporters? En kan je op elk moment je naam wijzigen. Zit er zelf ook over na te denken. Want mijn naam is nu weinig zeggend.
Heb daarom Marsh ook nog niet verder over mijn logo gemaild, moet eerst ff hier uitkomen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
volgens mij verlies je idd een bepaald % van je supporters...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
2% van je sups en 50 000 euro uit mn hoofd...en t kan alleen in t tussenseizoen dus je hebt nog wel wat weekjes Wink
Reply
Volgens mij was het 5% en 10 000. Net als Mac doe ik het ook uit mijn hoofd en wat betreft dat het alleen in het tussenseizoen kan klopt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Mijn uitstekende middenvelder is binnen. Een beetje onverwacht, maar dat mag de pret niet drukken. Big Grin

Quote:José María Droguett (21744193)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond


Geen recente wedstrijden gevonden voor dit team.

Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Bolivia
Total Skill Index (TSI): 1 990
Loon: 912 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 13
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Een verdedigende centrale middenvelder dus. Heeft me 266.500 gekost. Te veel of wel een redelijke koop?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Lijkt me redelijk. Zeker niet te duur. Ik heb laatst een vergelijkbare gekocht voor behoorlijk wat meer (bijna 4 ton, die had wel matig passen en was goed in vorm) Moet toch snel goed zijn voor 3,5 sterren en misschien wel 4 als ie goed in vorm is.

Ik vraag me af of je hem wel verdedigend in moet zetten met matig verdedigen, volgens mij verlies je dan nogal wat midfield ratings voor maar weinig extra verdediging ratings.
"De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan."

Johan Cruyff
Reply
Ach, qua dat heb ik nog een paar weken om te proberen, aangezien ik in de 9e divisie toch niet of nauwelijks tegenstand heb :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Zoveel weken werk gooi ik niet weg Marsh, ik heb 900-nogwat supporters, en als 2% daar van wegloopt, is het slechts 18 supporters. Dat heb ik er wel voor over...
Reply
Ik denk, is maar een ideetje :-k , dat Marsh dat niet bedoeld.. maar eerder bezig is over zijn eigen werk.. namelijk in dat logo van je :wink:
Reply
Bakke.... Ooooh Myyyyy Goooood!!! :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: