The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal
Voyou Wrote:Ik heb 1-1 gespeeld tegen de nummer 2, doordat de nummer 3 ook gelijk speelde sta ik nog gewoon 1ste.. Mijn beste aanvaller heeft in deze wedstrijd een condition drop gehad van 50% ofzo en hij is niet geblesseerd... Echt vaag, ik moet hem nu de rest van de week missen waarschijnlijk....

Meestal is hij in 2 dagen wel weer fit hoor.
Mijn aanvallers zaten vrijdag op 43 %
Reply
Matador! Wrote:Misschien een tip voor managers die geen spelers kunnen kopen. Via Itsagoal Messenger kun je leuk zaken doen. Had alleen net een Bulgaar die maar niet wou ophouden over mijn rechtermiddenvelder die ik niet wou verkopen...

HEE! Die had ik ook tegen me te zeuren. Ik heb ook tegen em gezegd dat als ik spelers wil verkopen, ik ze wel op de transferlijst zet, maar toen kon ie ineens niet meer engels lezen ofzo. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hoe groot is het stadion bij jullie?
Kun je onbeperkt doorbouwen?
Reply
mijnstadion is voor 4000 man LOLZZZ
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kezmania Wrote:Hoe groot is het stadion bij jullie?
Kun je onbeperkt doorbouwen?

12.000 en ik bouw alweer een tribune bij, zodat ik strax op 16.000 sta.
En zoals al eerder in dit topic vermeld was kon je voorheen tot 100.000 zitplaatsen bouwen en ik neem aan dat dat nog steeds zo is.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:Hoe groot is het stadion bij jullie?
Kun je onbeperkt doorbouwen?

12.000 en ik bouw alweer een tribune bij, zodat ik strax op 16.000 sta.
En zoals al eerder in dit topic vermeld was kon je voorheen tot 100.000 zitplaatsen bouwen en ik neem aan dat dat nog steeds zo is.

Ok dan bouw ik morgen ook maar weer verder
Eerst even afwachten hoe het met de transfers verloopt vandaag.
Reply
owjah ikmoet een of andere guppy ng accepteren (A)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:owjah ikmoet een of andere guppy ng accepteren (A)

Ik heb het aanbod al gecanceld :razz:

Die Yorke die ik namelijk al eerder van je gekocht had is een betere RB.
Ik geef hem nog even de tijd Big Grin
Reply
ok :p
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:Hoe groot is het stadion bij jullie?
Kun je onbeperkt doorbouwen?

12.000 en ik bouw alweer een tribune bij, zodat ik strax op 16.000 sta.
En zoals al eerder in dit topic vermeld was kon je voorheen tot 100.000 zitplaatsen bouwen en ik neem aan dat dat nog steeds zo is.

Ok dan bouw ik morgen ook maar weer verder
Eerst even afwachten hoe het met de transfers verloopt vandaag.

Zijn jullie geld aan het lenen ofzo ? Ik heb nog maar 450.000 cash over :roll:
Reply
cruijff Wrote:
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:Hoe groot is het stadion bij jullie?
Kun je onbeperkt doorbouwen?

12.000 en ik bouw alweer een tribune bij, zodat ik strax op 16.000 sta.
En zoals al eerder in dit topic vermeld was kon je voorheen tot 100.000 zitplaatsen bouwen en ik neem aan dat dat nog steeds zo is.

Ok dan bouw ik morgen ook maar weer verder
Eerst even afwachten hoe het met de transfers verloopt vandaag.

Zijn jullie geld aan het lenen ofzo ? Ik heb nog maar 450.000 cash over :roll:

Ik heb nu in totaal 6 miljoen geleend.
Waarvan ik nu nog 3 miljoen heb.
Reply
hmm ok. Ik heb dit een aantal jaren geleden al eens gespeeld. En volgens mij was dat lenen toen niet echt een puik idee, toen werd ik iedere keer ontslagen Smile
Reply
Ach GZ doet het ook, en die was heel goed =P~
Reply
Kezmania Wrote:Ach GZ doet het ook, en die was heel goed =P~

Hahaha, ontzettend goed! Maar ik heb nu ook 4 miljoen geleend en heb nog bijna 6 ton over. Maar als ik een goede speler verkoop ben ik in 1 keer weer uit de schulden. Bovendien gaat het niet alleen om het geld, maar ook om de league-position en aan de rating van het bestuur kan je zien of ze tevreden over je zijn. Als dat tussen de 60 en 70 ligt valt het allemaal wel mee. Ik ben trouwens nog nooit ontslagen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Oke dan gaat ik ook binnenkort maar weer eens wat lenen zodat ik een speler kan kopen..
Reply
Board rating 50/100
Fan rating 58/100
Divisional position 6
Bank balance 2.9M

Gisteren waren ze een stuk blijer..Maak ik heb afgelopen nacht ook verloren.
Vannacht win ik van de nummer 1, en dan zijn ze weer helemaal in hun nopjes Big Grin
Reply
Manager information Rating
Divisional rating 1
Overall IFA rating 7/6060
Club information Rating
Board rating 50/100
Fan rating 87/100

fuck die stomme board, ontsla me maar, Icon_twisted Icon_twisted
mijn wraak zal zoet zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Board rating 43/100
Fan rating 71/100
Divisional position 3
Bank balance 447,250

Best redelijk volgens mij
Reply
oeh oeh nummer 7 van de wereld LOLZZZZZZZZZZZZZ mn recoooorD!!!!!!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:Manager information Rating
Divisional rating 1
Overall IFA rating 7/6060
Club information Rating
straat rating 50/100
Fan rating 87/100

fuck die stomme straat, ontsla me maar, Icon_twisted Icon_twisted
mijn wraak zal zoet zijn

Geniet er maar van..vannacht ga je er aan Big Grin
Reply
k sta toch een straatlengte voor Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:k sta toch een straatlengte voor Wink

Een b o a r d-lengte? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
is de board 7 punten lang op de nummer 2 en 18 op de nummer 6 :p
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
whahaha ik weet al waardoor board vervangen werd door straat...destijds kwam gonzalez elke keer met zn invisionboard dus dat werd vervangen door sesamstraat Tongue. hij probeerde t te omzeilen door t apart te schrijven dus lieten we invision vervangen door sesam en board door straat Wink
Reply
Vandaag van de nummer 1 gewonnen en heb ik voor de 2e keer iemand anders op de eerste plaats gebracht.
Reply
Mac Wrote:whahaha ik weet al waardoor board vervangen werd door straat...destijds kwam gonzalez elke keer met zn invisionboard dus dat werd vervangen door sesamstraat Tongue. hij probeerde t te omzeilen door t apart te schrijven dus lieten we invision vervangen door sesam en board door straat Wink

:lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
EB Sports Wrote:Vandaag van de nummer 1 gewonnen en heb ik voor de 2e keer iemand anders op de eerste plaats gebracht.

't Is fantastisch. We horen je natuurlijk weer alleen als je gewonnen hebt...
Reply
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Vandaag van de nummer 1 gewonnen en heb ik voor de 2e keer iemand anders op de eerste plaats gebracht.

't Is fantastisch. We horen je natuurlijk weer alleen als je gewonnen hebt...

Hmm Eppie heeft anders een vrij goede selectie, en heeft een stadion voor 20.000 toeschouwers. Dus zo slecht doet hij het niet Big Grin
Reply
Weet iemand hier het antwoord op? Ik heb een 90/100 trainer en een spits met 90/100 shooting. Kan ik deze doortrainen naar 100/100 onder deze trainer? (hij is uiteraard niet gemaxed)
Reply
Matador, ik kan niet met 100% zeker antwoorden, maar volgens mij kan je een speler trainen totdat hij in het rood staat. Zelf had ik ook een speler die net op 90/100 stond en toen had ik nog een 80/100 coach.
Nu zijn er ook spelers die gemaxed zijn met mijn 100/100 coach, maar ze zijn bij 70 of 80 blijven steken. Dan zou het omgekeerde ook wel kunnen.

Zelf had ik ook een vraag. Letten jullie bij het aankopen, bieden op een speler ook op lengte en gewicht? Zal dat wat uitmaken. Zelf ben ik opzoek naar een CB en had er wel één gezien, maar die was maar 5'6" (1.65m) en 64 kilo. Die zullen tegen grote kop sterke spitsen het onderspit moeten delven toch?
Reply


Forum Jump: