Threads: 312
Zat net ff de laatste wedstrijd te bekijken van onze volgende tegenstander.
Wat mij opvalt is dat ze specifiek per linie getraind hebben.
Alle centrale middenvelders hebben ontzettend hoge korte pass.
Verdeigers tackelen en de enkele spits scoren (1 topper en 2 matige)
Middenveld bestaat uit 3 cm en 1 linkermiddenvelder met allen veel korte pass.
Kunnen we hier onze tactiek op aanpassen? Denk dat we weinig lange ballen hoeven te verwachten.
The great old Ludwig von...
Threads: 325
hmmm denk niet echt dat we ons daar op kunnen instellen. Misschien even zeker zijn dat iedereen morgen de speed training meepakt. Ik heb namelijk het idee dat je meer interceptions hebt bij hogere speed en als die gasten zoveel passen kunnen we dus veel interceptions maken
Dat dacht ik inderdaad ook....
Threads: 10
Mac Wrote:hmmm denk niet echt dat we ons daar op kunnen instellen. Misschien even zeker zijn dat iedereen morgen de speed training meepakt. Ik heb namelijk het idee dat je meer interceptions hebt bij hogere speed en als die gasten zoveel passen kunnen we dus veel interceptions maken
Klinkt logisch!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 57
De basis:
Pos Naam Leeftijd Fit Moreel Integ.
GK Levi de Wit 18 97% 100% 100%
DC Hemmo Beukman 18 87% 100% 100%
DC Wilfred Souer 18 96% 100% 100%
DC Cas Oosterhuis 18 88% 100% 100%
ML Emile Bostoen 18 86% 100% 100%
MC Milad Acda 18 95% 100% 100%
MC Henk Lips 18 89% 100% 100%
MC Eddy Kloppenberg 18 80% 100% 100%
MR Jelle de Leede 18 93% 100% 100%
FC Lucas van Boxel 18 90% 100% 100%
FC Onno van den Berg 18 87% 100% 100%
Vooralsnog geen wissels, wordt morgen voor de wedstrijd bekeken.
train morgen 2 x fitness dus die zal 100% zijn.
Zeer waarschijnlijk gaat vanmiddag speed naar 9
Threads: 103
0-1
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Wat een dramapot zeg, ben benieuwd naar de beelden.
Threads: 22
Dit is serieus een echte gemiste kans om nog kampioen te worden. Nelson speelt gelijk en ipv dat we inlopen verspillen we nog meer punten. Dit is echt zwaar kut.
Wat me trouwens opvalt bij de meeste wedstrijden van ons is dat we weinig veldoverwicht hebben ondanks 5 middenvelders. Misschien moeten we daar serieus naar kijken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 114
Waarom nou steeds dat gezeik over wel en niet spelen? Tot mijn verbazing zie ik opeens Beukman tussen de basis-11 staan, terwijl woensdag bekend werd gemaakt dat ie niet zou spelen.
Een andere verdediger (Giel) met te weinig fitness of heeft Hemmo zijn te wijde anus aan de coach aangeboden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 14
O is er gespeeld. Leuk zeg.
Insane life.
Gewoon topic lezen Muk, dan had je het geweten...
Threads: 114
T00L Wrote:Gewoon topic lezen Muk, dan had je het geweten...
Excuses, ik zie het. Ik wist niet dat dat Beukman was, die daar voorover gebogen stond.
Oh, my god, we bought Kenny!
Doei....
Niet lullig bedoeld, maar kom op zeik toch niet zo, niet op in gaan en laten rusten, maar sinds je zelf je zo laat opfokken boeit het me weinig meer...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
is dat dan de schuld van LL, of van Mukkus die constant zit te zeiken/steken?
ik krijg erg de neiging om op de knop "ontslag nemen" te klikken...
Van allebei......zo simpel ligt het, alleen inplaats van lomp uit de hoek te komen kan Mukkus het normaal brengen, en inplaats van er zo op te reageren kan je het ook gewoon laten en negeren....
Laat je niet zo kennen allebei niet, en ik heb liever dat T00l de knop ontslaan bij Acda en Beukman indrukt inplaats van zelf ontslag nemen.
Dus Mukk kappen nou met dat domme gedoe, en LL laat je niet zo kennen.
Threads: 60
Voor het eerst in lange tijd ben ik het eens met Depor.... En dat zegt wat! :x
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Marshall Wrote:Voor het eerst in lange tijd ben ik het eens met Depor.... En dat zegt wat! :x
Krijg je als je zoveel naast elkaar in de kleedkamer zit
Threads: 10
Depor Wrote:Marshall Wrote:Voor het eerst in lange tijd ben ik het eens met Depor.... En dat zegt wat! :x
Krijg je als je zoveel naast elkaar in de kleedkamer zit 
Voel de liefde. :wink:
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 13
Lamme Lennie
Vedette
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Lekker volwassen reactie Legion
Kom op heren! Jullie allen getuigen niet echt van volwassenheid. Jullie hebben niet alleen elkaar mee, maar maken het voor andere er ook niet echt gezelliger en leuker op. Leg een keer de strijdbijl aan de kant en focus je meer op het geleden verlies en wat we daar aan kunnen doen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 8
Wiebe kent wel een aantal bemiddelingstechnieken voor deze mannen. Morgenavond 21.00, Locatie: Verwenhuis 'De Bruine Vinger'
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Threads: 14
Geloof dat de ballenbak bij de MCdonald nu ook vrij is.
Insane life.
Is niet nodig hoor. Ik speel het spelletje deels voor het spel zelf (alhoewel het spel me nog steeds erg tegenvalt gezien de beperkte mogelijkheden je te kunnen onderscheiden van anderen), maar met name om het forumdeel. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat vooral dat deel steeds minder leuk wordt door het geziek van slechts 1 persoon wat al enkele weken aan de gang is en waar helaas (bijna) niets over gezegd wordt. Vietjes zien we hier al niet meer volgens mij, mij zal je ook niet meer zien. Kinderachtig? Zal best. Ik vind het erger dat meneer gewoon al wekenlang zijn gang kan gaan zonder dat iemand anders er wat van zegt (en als er wat van gezegd wordt dan is het weer de schuld van beide #-o )
@Mukkus: Of het komt dat je met de poot omhoog ligt of dat er andere redenen zijn voor je onherkenbare kinderachtige gezeik/geziek weet ik niet, maar ik hoop dat je nu je zin hebt en ik wens je veel sterkte met je poot.
Lamme Lennie Wrote:Is niet nodig hoor. Ik speel het spelletje deels voor het spel zelf (alhoewel het spel me nog steeds erg tegenvalt gezien de beperkte mogelijkheden je te kunnen onderscheiden van anderen), maar met name om het forumdeel. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat vooral dat deel steeds minder leuk wordt door het geziek van slechts 1 persoon wat al enkele weken aan de gang is en waar helaas (bijna) niets over gezegd wordt. Vietjes zien we hier al niet meer volgens mij, mij zal je ook niet meer zien. Kinderachtig? Zal best. Ik vind het erger dat meneer gewoon al wekenlang zijn gang kan gaan zonder dat iemand anders er wat van zegt (en als er wat van gezegd wordt dan is het weer de schuld van beide #-o )
@Mukkus: Of het komt dat je met de poot omhoog ligt of dat er andere redenen zijn voor je onherkenbare kinderachtige gezeik/geziek weet ik niet, maar ik hoop dat je nu je zin hebt en ik wens je veel sterkte met je poot.
De opmerking van Mukkus wekt irritatie bij jou en anderen.
Jou reactie op die opmerking wekt irritatie bij Mukkus en anderen.
Gewoon "let it be" tranqilo en doorgaan met het spelleke bij CT, je bent van waarde alleen iets minder fel reageren mag van mij. Mukkus heeft altijd aparte berichten meeste vind ik hilarisch en als ik ze niet hilarisch vind so be it
Threads: 3
Het is weer wat aan het rommelen, lees ik
Ik ben het met Lennie eens dat het om het plezier gaan gaat bij dit spelletje. En zou het erg jammer vinden dat hij weg gaat. ÃÅberhaupt dat mensen dit forum gaan mijden omdat ze te vaak afgezeken worden is verrekte jammer. Hopelijk blijft Beukman deel uit van FC CT maken. Zo niet dan moeten we hem maar die transfer naar het buitenland gunnen.
T00L zijn werk waardeer ik zeer. En we moeten hem als coach ook het plezier in het spel gunnen. Dat betekent dus dat hij mag beslissen wie er speelt en dat wij dat ook accepteren.
En Muk heel veel sterkte met je been. Ik vond de meeste kritiek van jou inhoudelijk goed. Alleen je speelde het vaak wel redelijk op de man. Kreeg wel het idee dat af en toe iemand je slachtoffer was ( en dat stoorde me wel wat). Maar van mij mag je kritisch blijven omdat het ons wel wat meer inzicht heeft gegeven in de waarde van de skills als tackling en speed. Misschien moet je niet altijd gelijk zelf reageren. Er zijn ook wel andere spelers die elkaar kunnen terecht wijzen.
Hier stond iets veel te lang.
Forever Wrote:Het is weer wat aan het rommelen, lees ik
Ik ben het met Lennie eens dat het om het plezier gaan gaat bij dit spelletje. En zou het erg jammer vinden dat hij weg gaat. ÃÅberhaupt dat mensen dit forum gaan mijden omdat ze te vaak afgezeken worden is verrekte jammer. Hopelijk blijft Beukman deel uit van FC CT maken. Zo niet dan moeten we hem maar die transfer naar het buitenland gunnen.
T00L zijn werk waardeer ik zeer. En we moeten hem als coach ook het plezier in het spel gunnen. Dat betekent dus dat hij mag beslissen wie er speelt en dat wij dat ook accepteren.
En Muk heel veel sterkte met je been. Ik vond de meeste kritiek van jou inhoudelijk goed. Alleen je speelde het vaak wel redelijk op de man. Kreeg wel het idee dat af en toe iemand je slachtoffer was ( en dat stoorde me wel wat). Maar van mij mag je kritisch blijven omdat het ons wel wat meer inzicht heeft gegeven in de waarde van de skills als tackling en speed. Misschien moet je niet altijd gelijk zelf reageren. Er zijn ook wel andere spelers die elkaar kunnen terecht wijzen.
Oke hier ben ik het dus helemaal mee eens (kon het zelf niet goed onder woorden brengen)
Forever Wrote:Het is weer wat aan het rommelen, lees ik
Mooi gesproken Forever en ik ben het dan ook grotendeels met je eens. Na vandaag zal ik het forum wellicht nog wel bezoeken, maar niet als lid van FC CT om de redenen die ik reeds heb aangegeven. Kritiek is prima en ook nodig, maar weken in puur op de man spelen puur om het zieken/afzeiken is wat anders. Reden? Geen idee. En dat is wat er hier gebeurt. Bovenstaande berichten (en eerder geplaatste) zie ik niet als kritiek maar puur het zieken van (nog wel) een teamgenoot (en in dit geval zelfs teamgenoten). Er wordt aangegeven dat het ook anderen stoort, maar er is niemand die er wat van zegt/aan doet. Helaas. Als ik er vervolgens zelf wat van zeg dan komt het weer onder de noemer "begint het gezeik weer".
Tool, verkoop mij maar aan de hoogste bieder. Ik zal het spelletje toch minder actief gaan spelen (als je al van actief kan spreken bij dit spel).
|