The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
gittermaster Wrote:ja Smile
.....en wat voor? uit eigen team..of wat is verstandig om te kopen?
Reply
kooltje Wrote:
gittermaster Wrote:ja Smile
.....en wat voor? uit eigen team..of wat is verstandig om te kopen?

Standaard was altijd een externe redelijke coach met slecht leiderschap. Kost je bijna 80.000
Reply
Pijnlijk nieuws voor Mac:

ik zag tussen mijn bookmarks ineens een 'speler onbekend' staan. Na enige research kwam ik erachter dat Dick Waelemans (de bijna-goddelijke spits) verdwenen is uit het spelletje. Het team dat hem van Mac had gekocht heeft al zijn spelers ontslagen.
Reply
nooooooooooooh Sad wat een lul! zet ze dan gewoon te koop allemaal.
Reply
Quote:Track United
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (laag)

Quote:Fc ex-Breivelde
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: slecht (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: goed (hoog)
Centrale aanval: formidabel (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)

3-6 verloren

OP het uur stond ik nog 2-1 voor.
Op een kwartier tijd van 2-2 naar deze belachelijk hoge score

kampioenschap wordt moeilijk nu
Reply
En wederom een overwinning. Een 2-4 uitoverwinning bij de nummer 3. Sta nu 6 punten los, met 18 uit 6. Een goede stap naar het kampioenschap is gezet..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Een mooie, maar wel geflatteerde 3-0 overwinning. Sta nu vierde in een competitie met daarin een duidelijke nummer 1, maar voor de rest teams die dicht bij elkaar liggen. Ben dus nog allesbehalve veilig.

Wel weer twee blessures. Sad Mijn wereldklasse spits (net terug van +3) weer op +2 gezet.
Keepers zijn al helemaal drama. Eerst ging mijn briljante eerste keeper er in de beker af met +3. Omdat de reservekeeper slechts goed is, heb ik een briljante vervanger gehaald. Resultaat: momenteel heb ik twee briljante keeperts in de lappenmand.
Reply
Ook hier weer een uitstekende uitoverwinning en sta nog steeds bovenaan in div. 5. Eigenlijk val ik van verbazing bijna om.
Reply
Een mooie pics-overwinning in de topper geboekt. 4-3 (thuis). Ging er vanuit dat de tegenstander ging picsen (en hij deed dat) en besloot het ook zelf maar te doen. Pakte uiteindelijk erg mooi uit. En heb zo een mooie teamgeest voor de bekerwedstrijd. :Big Grin

De ratings:
Haastige Spoed
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: formidabel (heel hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: formidabel (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: formidabel (laag)

F.C. Kontwol B.V.
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: uitmuntend (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: slecht (heel hoog)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
Reply
heerlijke 0-1 overwinning op de koploper. Zelf nu naar de 1e plaats toe
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dit slaat echt nergens op:

FC Fenomeno - FC Blue Boys 5 - 1

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 06-05-2007 om 21:00
MatchID: 121976127
Stadion: De Valgaten
Toeschouwers: 19262

Het hoosde de hele dag, waardoor de 19262 toeschouwers in De Valgaten een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. Fenomeno speelde in een interessante 3-5-2-formatie. De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: Boyle - Rumiati, Ndiaye, Musmarra - Pujol, Ocaranza, Val, Cação, Scheidt - Marquesi, Trangoni.

BB startte in een strategische 3-4-3-opstelling. In de basis stonden: Peat - Angius, Lozano, Jörgensson - Bravo, Werlhoff, Preston, Öststedt - Cvirn, Nordby, Alt-Pouch.

BB bleek vandaag vooral te willen counteren. De verbazende snelheid van Søren Nordby was te hoog gegrepen voor Yaya Ndiaye, die niet meer kon doen dan dom toekijken hoe de BB-speler het fraai afrondde voor de 0-1. Na een fraaie rush over links kwam Cesare Musmarra van Fenomeno alleen voor de keeper te staan en scoorde de gelijkmaker: 1-1. In de 32e minuut kwam de thuisploeg op een 2-1 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor Fenomeno was Rodolfo Scheidt. Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Fenomeno door Mauro Marquesi uitgebreid tot 3-1. Een reeks goede acties in het midden leidde in de 38e minuut tot een kansrijk schot van net buiten het strafschopgebied, maar Billy Peat verrichtte een spectaculaire redding, zodat Fenomeno de voorsprong niet verder kon uitbouwen. Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 38e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van BB-speler Thomas Öststedt slechts met geel bestrafte. Bij rust stond er 3-1 op het scorebord. Met 55 procent balbezit was Fenomeno in deze helft de sterkste ploeg.

De corner van Rodolfo Scheidt leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Cesare Musmarra hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 4-1. Een reeks goede acties in het midden leidde in de 58e minuut tot een kansrijk schot van net buiten het strafschopgebied, maar Billy Peat verrichtte een spectaculaire redding, zodat Fenomeno de voorsprong niet verder kon uitbouwen. BB zette in de 61e minuut een mooi uitgevoerde counter op, maar Søren Nordby kon van korte afstand geen doel treffen. Fenomeno-speler Marco Trangoni gaf een goede voorzet vanaf de linkervleugel, maar de verdediging van de bezoekers kon de bal nog net wegwerken. In de 73e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, zodat Yaya Ndiaye kon doorbreken en de 5-1 voor Fenomeno liet aantekenen. Bij deze voorsprong meende Fenomeno zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling. Deze helft was Fenomeno met 53 procent het meest aan de bal.

De echte sterspeler van Fenomeno was Juan Carlos Ocaranza. Het spel van Eugenio Rumiati viel nogal tegen. De champagne en het bosje bloemen gingen naar Billy Peat. Hij was deze wedstrijd de uitblinker bij BB. Anderzijds viel Mladen Cvirn op door een minder optreden. Eindresultaat: 5-1.

FC Fenomeno
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)

FC Blue Boys
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: redelijk

Middenveld: zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: redelijk (laag)

Wat heeft counteren nog voor nut?
Reply
haha 5-2 winnen van de koploper!! had maar 24% balbezit tweede helft! nog twee punten achter op nr 1 en 2. komt nog goed dus!! mooi begin van mijn carriere Wink.

geen zin om weer alles te lezen, rode kaart gehad...traint speler wel?
Reply
matig hoog aanval tegen redelijk laag ... grote kans dat er een aantal invliegen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mijn club had een aantal moeten scoren.
Reply
Zo zie je maar weer dat het trainen van middenvelders een vereiste is om goed te kunnen presteren.
Reply
tjonge tjonge he. 1-5 nederlaag en de stats zeggen toch echt dat we gelijkwaardig waren. Ik speel thuis, 3 doelpunten in laatste kwartier.
Jezus he. Nu woensdag in de beker maar PIC spelen en dan 2 x achter elkaar winnen met PIC om zo te proberen om degradatie te voorkomen.
The great old Ludwig von...
Reply
EB Sports Wrote:Zo zie je maar weer dat het trainen van middenvelders een vereiste is om goed te kunnen presteren.

:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Eb waren zijn spelers niet beter?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
misschien komt het ook wel dat je PIC speelde, EB?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
EB Sports Wrote:BB startte in een strategische 3-4-3-opstelling.

Counteren doe je niet met maar 3 verdedigers.
Dus het had gisteren compleet geen nut voor je om te counteren.
Had je echter wel met 5 verdedigers gespeeld en daardoor veel hogere verdedigingsratings gehaald, dan had ik je een goede kans gegeven.
Nu heb je gewoon terecht verloren.
What, me worry?
Reply
Fred Naaigaren Wrote:
EB Sports Wrote:BB startte in een strategische 3-4-3-opstelling.

Counteren doe je niet met maar 3 verdedigers.
Dus het had gisteren compleet geen nut voor je om te counteren.
Had je echter wel met 5 verdedigers gespeeld en daardoor veel hogere verdedigingsratings gehaald, dan had ik je een goede kans gegeven.
Nu heb je gewoon terecht verloren.

Klopt.
Reply
Gelukkig wel 2-1 gewonnen, maar wel een rode kaart en weer twee zware blessures, waaronder mijn topscorer die er voor 5 weken uitligt :|
Ik weet dat dat het risico is als je op 100% traint, maar het is bij mij nu wel elke week raak, en regelmatig voor meer dan 3 weken.
Ik heb nu 2 fysio's, moet ik er meer aannemen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
9 dokters aannemen Ad. Ik heb standaard 5 fysio's
en 100 % trainen is uiteraard een must
The great old Ludwig von...
Reply
3-1 gewonnen van de nummer 2, mede dankzij de scheidsrechter die zijn enige CV eruit stuurde. Sta nu nog steeds eerste met (nog steeds) 3 punten voorsprong op de nummer 2.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik sta nu vierde. Jah mijn team begint eindelijk te doen wat ik van ze verwacht.
Insane life.
Reply
is dit wat om coach van te maken over een jaar?

Cor Winter (10380788)
42 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider

staat te koop voor 40000
Reply
Als je die voor dat geld kan kopen is het wel aan te raden, maar ik betwijfel of je het geld dan hebt om daar een goede coach van te maken (aangezien de kosten ongeveer 7 ton bedragen)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Bruno Stigter
TSI = 1 890, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig


Dietger Pierre
TSI = 750, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

waar heb ik meer aan centraal op het middemveld? aardige allrounders maar heb er weinig aan.
Reply
Aan een Pierre in vorm en conditie
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Daar moet ik vietjes gelijk in geven.
Insane life.
Reply


Forum Jump: