The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Dre Wrote:Daar moet ik vietjes gelijk in geven.

Gelukkig Dré :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Bahrain
Quote:Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: uitstekend (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (laag)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: briljant (heel laag)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: goed (zeer hoog)

Côte d'Ivoire
Quote:Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: pressievoetbal
Tactiekvaardigheid: zwak

Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
2-2... moet je mij eens uitleggen :letitallout:
Reply
waarom niet over de vleugels?

verder natuurlijk vette fluke
Reply
Omdat ik op voorhand de ratings niet ken natuurlijk.
Had niet echt verwacht dat we zo hoog zouden komen.
Op de Bahrain conference zeiden ze dat als ik AOW had gespeeld ik verloren had (weet wel niet waarop dat gebaseerd is)
Reply
Dat slaat al helemaal nergens op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
idd de stats kunnen niet gunstiger zijn om aow te spelen
Reply
Birger Wrote:Op de Bahrain conference zeiden ze dat als ik AOW had gespeeld ik verloren had (weet wel niet waarop dat gebaseerd is)

Snap ik ook niet.
Meer bbz, dus een AOW of een AIM is logisch.
Met AOW neemt wel je centrale verdediging af, maar ook dat leek me geen probleem.

Dat pressie van hem heeft gekke uitwerkingen gehad. Dat jij dan maar 2x scoort is mogelijk, het vreemde is dat hij ook 2x scoort. 2x een SE?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1SE (quick), de andere goal was een normale denk ik :roll:
Reply
met 3-2 verloren...had tweede helft 79% balbezit. lekker geloofwaardig. nu op de vierde plaats. maar maar op 4 punten van plaats 1.
Reply
Helaas een nipte thuisnederlaag met weer eens een blessure. Het word wel erg spannend zo. Hieronder de stand.

1. Aamodt's eleven 7 4 1 2 21 - 13 +8 13

2. The Killerbees 7 4 1 2 17 - 11 +6 13
3. Holbytlan 7 4 1 2 15 - 10 +5 13
4. Den Haag '03 7 3 3 1 13 - 6 +7 12

5. SiCco Beerschot 7 4 0 3 15 - 12 +3 12
6. Natte krant 7 3 2 2 14 - 6 +8 11

7. Hexel United 7 1 2 4 9 - 21 -12 5
8. Hopeloos utd 7 0 0 7 3 - 28 -25 0
Reply
Hexel is trouwens nu een bot-team en hopeloos verwacht in de 2e seizoenshelft terug te komen.
Reply
2-0 gewonnen Hakkuh

Nog steeds eerste en 7 punten los van de nummer 3. Promotie lijkt er in te zitten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
jeuh 3-2 winst, nog altijd op plekkie 1
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
2-1 winst. 21 punten uit 7 wedstrijden. Ik sta nu 7 punten los van de nummer 2. Kan niet beter..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
jawel... 8 punten los van de nummer 2...
The great old Ludwig von...
Reply
Per ongeluk 4-4-2 gespeeld, toch 3-2 gewonnen uit met PIC. Nog steeds koploper met 3 punten voorsprong op de nummer 2 na de eerste helft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een degelijke 1-5 overwinning. Dit brengt me met 21 uit 7 stevig aan kop met een doelsaldo van +45. Kijken of het me lukt om de 100 te halen.

Gisteren kreeg ik tevens bericht dat mijn 17 jarige saudische speler veruit de beste van zijn leeftijd is en dat het kwestie van tijd is, wanneerhij geselecteerd wordt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
=D> =D> HUp Antidootje =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
wellicht is dit al heel nag gaande, maar het valt mij nu pas op.
Ik zie dat bij club nu 30000 investeringen staat in zaakwaarnemers en jeugdopleiding. Waarschijnlijk hefet dat te maken met de nieuwe jeugdopleiding, maar ik wil daar niets in investeren. Apart!
The great old Ludwig von...
Reply
Bij mij zelfs 40k?? :|
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Bij mij gewoon 20k, oude opleiding staat stop.

Vietjes: wat is het niveau van je oude jeugdopleiding? Als je 40k per week kwijt bent betaal je voor beide opleidingen 100%

Gitter: je hebt één scout voor je nieuwe jeugdopleiding. Die kost 10k en die kun je tot eind dit seizoen niet ontslaan. Helaas extra onnodige kosten dus.
Reply
Sjeffer Wrote:Gitter: je hebt één scout voor je nieuwe jeugdopleiding. Die kost 10k en die kun je tot eind dit seizoen niet ontslaan. Helaas extra onnodige kosten dus.

Da's niet helemaal waar. De jeugdopleiding kost je 5k en die verplichte scout ook nog eens 5k. Elke andere (max 3) scout kost je ook nog eens 5k per stuk. Totaal dus 20k.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gezien de grootte van mijn jeugdteam heb ik de 2 extra scouts op straat gezet.
Reply
Vraagje: jl vrijdag is mijn keeper die normaal op woensdag speelt gestegen in de training. Hij is nu "beter" dan mijn eerste keus.
Als ik hem vanavond laat spelen en mijn eerste keeper dus (weer) op de bank zet heeft deze dan geen training gekregen deze week of kan ik dit rustig doen mits ik hem woensdag dan maar opstel?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Als je je oude eerste keeper woensdag laat spelen, krijgen ze gewoon allebei op vrijdag hun training.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Vooraf en in de pauze trad drumband 'Tot ons genoegen' op. "Dat is dan niet wederzijds", gonsde het door het stadion. "Zou een optreden van cheerleaders niet een keer leuk zijn?"
Icon_question :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
The ButtKickers zitten in een megavette dip. Van een comfi 1e plek naar een afhankelijke krappe 2e in 3 weken tijd. :-k
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
3-0 gewonnen met PIC, op zich prima want nog steeds eerste, maar weer blessureleed. Dit keer mijn keeper en mijn enige goede verdediger, beiden voor 3 weken eruit :x
Wat een pech heb ik met blessures dit seizoen :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1-0 verlies, en 2 spelers eruit waarvan mijn beste def met +5.
:notfunny:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
6-1 winst met PIC... sterrenrecord van 56,5 gehaald...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: