The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
zo heel raar is die uitslag nou ook weer niet dre...btje jammer maar verder...je moet gewoon nodig iets doen aan je verdediging.

@djab: thx gelukkig zijn mijn supporters wel in opperste blijdschap dus zullen er nog wel wat stoelen bezet zijn Wink zonde van je degradatie maar je wist vantevoren dat t erg moeilijk zou worden. Wat train je nu eigenlijk weer?

edit: ow lama ik lees weer es heel scheef vleugel dus
Reply
Djabs Wrote:Felicitaties aan alle kampioenen!!

De Diehards kwamen gisteren niet verder dan 0-0 tegen FC Urnie. De 8ste plaats is niet meer te vermijden, degradatie naar IV derhalve. Achteraf denk ik dat ik meer punten had kunnen halen door middenvelders te blijven trainen; toch niet ontevreden met mijn keuze voor vleugelspelers: Lagrouw is inmiddels voorgeselecteerd voor U-20 Nedeland!!

Mac, veel plezier woensdag. Worden wel veel lege tribunes....

Heel erg jammer dat je III zo snel moet verlaten. Hopelijk zul je komende seizoen weer een plaats in III afdwingen.
Weer een speler voor evt. U20. Hopelijk zal hij het beter doen dan burgher en samen spelen met de speler van Mac.
Reply
Mac Wrote:zo heel raar is die uitslag nou ook weer niet dre...btje jammer maar verder...je moet gewoon nodig iets doen aan je verdediging.

Een gelijkspel of en overwinning was meer op zijn plaats geweest. Qua verdediging zit het wel goed. Heb nu 2 uitmunted en 1 formidable. Misschien dat er volgen seizoen nog gekeken wordt naar een briljante/wonderbaarlijke centrale verdediger.



Djabs Wrote:Lagrouw is inmiddels voorgeselecteerd voor U-20 Nedeland!!

Netjes hoor...je tweede al..je hebt duidelijk een neus voor zulk soort dingen Wink
Reply
Code:
Jeremias Buch  
TSI = 19 480, 19 jaar, uitstekend in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider


Conditie:   redelijk     Keepen:   rampzalig
Positiespel:   wonderbaarlijk     Passen:   goed
Vleugelspel:   waardeloos     Verdedigen:   zwak
Scoren:   slecht     Spelhervatting:   waardeloos

wow, bovenstaande speler zo maar even verkocht voor 4 789 000 €. valt ook weer bot mee..
Reply
:eeeek: wtf! zo zie je maar weer dat passen zwaaaar overbetaald is
Reply
waarom denk je dat ik pm trainWink
Reply
weer stukje of hattrick in de krant de twentsche tubantia dit keer met eredivisie kampioen thijs op de foto

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.de-kootjes.nl/fotos/eibergseboys.jpg">http://www.de-kootjes.nl/fotos/eibergseboys.jpg</a><!-- w -->
Reply
Forever Wrote:
Adder Wrote:Wat zijn een beetje normale prijzen om te dokken voor:

verdedigen, formidabel en vleugel , redelijk en
verdedigen, formidabel en vleugel goed.

Bvd, Adder

Voor de laatste combi hoop ik 1,2 miljoen te vangen. Want er staat er bij mij één te koop. En hij is een Nederlander......
:wink:

Misschien dat je mazzel hebt, want ik heb zo juist eentje gekocht voor 912k:

Giancarlo de la Rie (44982430)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 090
Loon: 860 €/week
Eigenaar: Shamrock Rovers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
nieuwe verdediger aangetrokken voor 535k, kan in deze vorm meespelen in de laatste wedstrijd van dit seizoen waarin lijfsbehoud nog moet worden zekergesteld...de speler die hij vervangt (29 jaar, goed verdedigen, vleugelspel & ervaring) zal na zondag op de TL komen..sta nu wel 180k in de min maar dat moet dan maar even...lijfsbehoud is prioriteit nr.1

Quote:Ricardo Ferreira (38671031)
27 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 3 430
Loon: 912 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Reply
02-05-2005 Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 € op voor de clubkas.

Wat is dit nou toch weer? Ik ben dit seizoen begonnen met een aanwas van 20 per week. Nadat ik ÉÉN keer verloor zakte het gelijk naar 14 per week maar na een paar keer winnen werd het 18. Twee weken geleden zakt het terug naar een aanwas van 16 per week en nu ik mijn kampioenschap binnenhaal blijft dat gewoon zo!

Ik weet zeker dat als ik weer een keertje verlies ze weer met zijn allen met witte zakdoekjes staan te zwaaien. Dat ze GVD oprotten en in de ArenA gaan zitten kijken of zo. In de HoutZagerij wil ik alleen echte supporters. Bah!
"De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan."

Johan Cruyff
Reply
Kiske Wrote:02-05-2005 Je fanclub heeft er 8 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 240 € op voor de clubkas.

Wat is dit nou toch weer? Ik ben dit seizoen begonnen met een aanwas van 20 per week. Nadat ik ÉÉN keer verloor zakte het gelijk naar 14 per week maar na een paar keer winnen werd het 18. Twee weken geleden zakt het terug naar een aanwas van 16 per week en nu ik mijn kampioenschap binnenhaal blijft dat gewoon zo!

Ik weet zeker dat als ik weer een keertje verlies ze weer met zijn allen met witte zakdoekjes staan te zwaaien. Dat ze GVD oprotten en in de ArenA gaan zitten kijken of zo. In de HoutZagerij wil ik alleen echte supporters. Bah!

Op een gegeven moment wordt/is je supportersschare zo groot, dat je er steeds minder bijkrijgt.
Het is naar gelang van grootte/divisie...

Ik kon mijn eerste jaar in de V nog wel herinneren dat ik zelfs na WINST nog weglopers had... :eeeek:
Reply
Bij mij komen ze nog steeds binnen zelfs na verlies..dat zijn de echte diehards Wink Vandaag kwam er weer 1tje bij Smile
Reply
inmiddels heb ik mijn selectie voor komend seizoen al zo goed als rond, en ga nu langzaam de overbodige spelers de tl op Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vandaag het bericht dat terwijl er niemand bij kwam er ook geen supporter vertrok... =D> #-o
Reply
03-05-2005 Downtime for Tests of New Servers
This week we will test new and hopefully faster servers for our game engine. To facilitate the tests, there will be a number of scheduled server closings in the next few days, that will allow us to switch between the old and new server environments.

During the tests, we may also experience a slower site or even unexpected downtime or delayed match results and updates. We regret if this happens. We suggest that you place your orders well ahead of your matches. Thanks for your patience


allemaal opstellingen klaarzetten dus...die van mij staat er al maak je borst maar nat djab!
Reply
Zag het staan inderdaad. Was al bezig om mijn opstelling te maken voor ik weer vergeet dat ik morgenochtend al speel in plaats van 's avonds... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dit is ook zuur ... ik probeer een friendley voor Deportivo te regelen aangezien hij dat nog niet gedaan heeft.... kan je niemand uitdagen omdat die pagina een fout aangeeft....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Is depor op vakantie ofzo dan dat jij zijn zaakjes waarneemt? Of zijn jullie ondertussen zo verliefd dat jullie je teams delen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Deportivo heeft geen internet thuis op het moment, dus hij belde mij of ik het kon regelen voor hem.... maar zo te zien gaat dat niet lukken.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box, ik kwam net achter dat mijn broertje ook een team heeft maar hij heeft geen flauw benul van hoe je het speelt. Ik kan wel een friendly voor deportivo regelen tegen hem. Hij zal geen tegenstand krijgen, maar iig heeft hij iemand om tegen te spelen. Anders kan je hem ook al reserve houden.
Reply
Even een opvolger voor Rui Torre gekocht.

Quote:Albert Markerink (46667129) +1
29 jaar, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Los Parasitos
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: matig

Gekocht voor het bijzonder lage bedrag van 91k.
Reply
Antidote Wrote:Box, ik kwam net achter dat mijn broertje ook een team heeft maar hij heeft geen flauw benul van hoe je het speelt. Ik kan wel een friendly voor deportivo regelen tegen hem. Hij zal geen tegenstand krijgen, maar iig heeft hij iemand om tegen te spelen. Anders kan je hem ook al reserve houden.

Bedankt Anti, maar ik had me vergist in de dag. Ik dacht dat het vandaag woensdag was. Ik heb net weer ff voor hem ingelogt en toen kon ik wel friendleys regelen, wat ik dus ook meteen gedaan heb.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
dat onderschrift mag ook wel eens weg ondertussen box
Reply
Kan nog 3 jaar blijven staan hoor Mac .... het staat er meer om te onderstrepen wat voor een waardeloze winnaar het EK had ....


Verder ben ik niet creatief genoeg om iets orgineels te verzinnen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Naja waardeloos...Tjechie en Portugal waren wel sterk..alleen de manier waarop zoog...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
El Parasito Wrote:Even een opvolger voor Rui Torre gekocht.

Quote:Albert Markerink (46667129) +1
29 jaar, redelijk in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Los Parasitos
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: matig

Gekocht voor het bijzonder lage bedrag van 91k.

Klopt. De transfermarkt is zoals gebruikelijk(aan het eind v/h seizoen) weer aan het inzakken.
Reply
en +1 op 29jarige leeftijd dat schrikt ook velen af...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hahaha.... dit is wel heel absurd, vanochtend een oefenwedstrijd gehad:

Quote:De teams gingen met een 0 - 0 stand de rust in. Marshall had met 80 procent balbezit een veldoverwicht......
.....
Met 96 procent balbezit was Marshall in deze helft de sterkste ploeg....
....
De eindstand was 0 - 0.

:eeeek: =D> :Big Grin
Reply
lekkere pot gespeeld vandaag...0-2 uit gewonnen bij een Noorse 2de klasser...verdediger gestegen naar uitstekend ervaring en dit berichtje was ook niet verkeerd

Quote:04-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 13 653 € aan entreegeld.

kortom, het team is klaar voor komende zondag, de wedstrijd waarin lijfsbehoud veilig moet worden gesteld...
Reply
Aanstaande vrijdag zal ik op algemeen trainen vanwege de kampioenswedstrijd aanstaande zondag en omdat mijn keeper tegen uitstekend aanzit. Verder heb ik een sportpsycholoog ingehuurd om mijn aanval wat te versterken. Mocht dit allemaal lukken, dan heb ik mijn opstelling op bijna alle punten verbeterd op vleugelspel na.
Reply


Forum Jump: