The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Contracten
#31
gittermaster Wrote:
Quote:Komt vanzelf wel, zorg dat je fitness altijd boven de 89% is, kies een trainingsvorm en rammen maar.
Heeft het anders efefct op je training?

waarom zou ik anders in het begin Dre zo vaak op z'n conditie gewezen hebbem? Wink
Reply
#32
Volgens mij is het nog steeds niet bewezen dat het ook echt effect heeft (of heeft iemand wel bewijs?). Ik heb het iig nog steeds niet gemerkt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
het staat in de regels...
Reply
#34
Lamme Lennie Wrote:Volgens mij is het nog steeds niet bewezen dat het ook echt effect heeft (of heeft iemand wel bewijs?). Ik heb het iig nog steeds niet gemerkt.

Dat is al 100x bewezen, snap dit punt van Mukk en Legion wel, word geschreeuwd dat alles bewezen moet worden, komt er bewijs word het niet gelezen.

Dus bij deze: 89% die conditie en nu geen gesjank meer over bewijs dit bewijs dat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#35
Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#36
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

LENNIE HOE VAAK MOET IK DIT NOG POSTEN... DE KLOP BEGON VEEL EERDER MET HET SPEL DAN ACDA EN ACDA IS HEM INMIDDELS VOORBIJ IN SKILLPUNTEN.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#37
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

Ja zo kan je doorblijven gaan....meet de hoeveelheid dagen nu je boven de 89% zit per pop op een skill, dan laat je je conditie naar 60% zakken en meet je het nog een keer....
Wil je het risico niet lopen dat je een dikke dag langer bezig bent, vraag dan ook niet om bewijs want dat kan iemand alleen leveren die een dag training in wil leveren.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#38
Legion Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

LENNIE HOE VAAK MOET IK DIT NOG POSTEN... DE KLOP BEGON VEEL EERDER MET HET SPEL DAN ACDA EN ACDA IS HEM INMIDDELS VOORBIJ IN SKILLPUNTEN.

Dat heb ik inderdaad al meerdere keren gelezen, maar hoe weet jij dat dat komt doordat zijn fitnesspeil vaker onder de 90% is gekomen? Hoe weet je dat dat niet komt doordat:
- hij op verschillende skills heel dicht tegen een stijging aan zit, waar Mukkus op een aantal misschien net is gestegen?
- hij misschien vaker per ongeluk een fitness training heeft meegepakt waar dat eigenlijk niet nodig was geweest?

Ik zeg niet dat ik niet geloof dat het zo is, maar zoals ik aangeef heb ik daar nog nooit echt bewijs van gezien (en dat zijn jouw woorden ook niet)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

Ja zo kan je doorblijven gaan....meet de hoeveelheid dagen nu je boven de 89% zit per pop op een skill, dan laat je je conditie naar 60% zakken en meet je het nog een keer....
Wil je het risico niet lopen dat je een dikke dag langer bezig bent, vraag dan ook niet om bewijs want dat kan iemand alleen leveren die een dag training in wil leveren.

Ik ga dat inderdaad niet testen daar ik dat zonde vind van mijn training. Maar als Legion het zo zeker weet, ga ik er vanuit dat er iemand is die het wel heeft gestest en ben ik heel benieuwd naar zijn bevindingen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

Ja zo kan je doorblijven gaan....meet de hoeveelheid dagen nu je boven de 89% zit per pop op een skill, dan laat je je conditie naar 60% zakken en meet je het nog een keer....
Wil je het risico niet lopen dat je een dikke dag langer bezig bent, vraag dan ook niet om bewijs want dat kan iemand alleen leveren die een dag training in wil leveren.

Ik ga dat inderdaad niet testen daar ik dat zonde vind van mijn training. Maar als Legion het zo zeker weet, ga ik er vanuit dat er iemand is die het wel heeft gestest en ben ik heel benieuwd naar zijn bevindingen.

Wanneer ik met Finishen op 20 ben (komende week) zal ik het precies uittesten (ben niet voor jan lul data engineer)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#41
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

Ja zo kan je doorblijven gaan....meet de hoeveelheid dagen nu je boven de 89% zit per pop op een skill, dan laat je je conditie naar 60% zakken en meet je het nog een keer....
Wil je het risico niet lopen dat je een dikke dag langer bezig bent, vraag dan ook niet om bewijs want dat kan iemand alleen leveren die een dag training in wil leveren.

Ik ga dat inderdaad niet testen daar ik dat zonde vind van mijn training. Maar als Legion het zo zeker weet, ga ik er vanuit dat er iemand is die het wel heeft gestest en ben ik heel benieuwd naar zijn bevindingen.

Die bevindingen geeft ie toch al aan? :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

Ja zo kan je doorblijven gaan....meet de hoeveelheid dagen nu je boven de 89% zit per pop op een skill, dan laat je je conditie naar 60% zakken en meet je het nog een keer....
Wil je het risico niet lopen dat je een dikke dag langer bezig bent, vraag dan ook niet om bewijs want dat kan iemand alleen leveren die een dag training in wil leveren.

Ik ga dat inderdaad niet testen daar ik dat zonde vind van mijn training. Maar als Legion het zo zeker weet, ga ik er vanuit dat er iemand is die het wel heeft gestest en ben ik heel benieuwd naar zijn bevindingen.

Die bevindingen geeft ie toch al aan? :roll:

En heeft hij dat zelf getest? Zo ja, ben ik de laatste die hem niet zal geloven. Zo nee, dan wordt ik graag gewezen op het topic (of wat dan ook) waar deze test staat.

Jammer dat je hier wel op ingaat, maar niet op de post die ik richt aan Legion waar ik aangeef dat het ook aan andere dingen kan liggen.

En anders wacht ik gewoon op de test van Depor Flower
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#43
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik weet dat het in de regels staat, ik weet dat het vaak wordt gezegd, maar ik heb nog nooit bewijs gezien dat het ook daadwerkelijk zo is! (wat trouwens niet inhoudt dat ik me er niet aan hou)

Ja zo kan je doorblijven gaan....meet de hoeveelheid dagen nu je boven de 89% zit per pop op een skill, dan laat je je conditie naar 60% zakken en meet je het nog een keer....
Wil je het risico niet lopen dat je een dikke dag langer bezig bent, vraag dan ook niet om bewijs want dat kan iemand alleen leveren die een dag training in wil leveren.

Ik ga dat inderdaad niet testen daar ik dat zonde vind van mijn training. Maar als Legion het zo zeker weet, ga ik er vanuit dat er iemand is die het wel heeft gestest en ben ik heel benieuwd naar zijn bevindingen.

Die bevindingen geeft ie toch al aan? :roll:

En heeft hij dat zelf getest? Zo ja, ben ik de laatste die hem niet zal geloven. Zo nee, dan wordt ik graag gewezen op het topic (of wat dan ook) waar deze test staat.

Jammer dat je hier wel op ingaat, maar niet op de post die ik richt aan Legion waar ik aangeef dat het ook aan andere dingen kan liggen.

En anders wacht ik gewoon op de test van Depor Flower

Kijk naar de datum waarop Eddy Grafbekkenberg is begonnen en de datum van Acda. Tel vervolgens het aantal stats op van beide spelers.

Grafbekkenberg traint door tot 50-60% fitness, Acda zit op minimaal 89%.
En dit heb ik maanden geleden al eens aangegeven.... :roll:

Succes.
(Al je niet verder kan tellen dan 10, dan PB je me maar.....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Aangezien je blijkbaar Oostindisch blind bent, speciaal voor jou nog een keer:

Hoe weet je dat dat niet komt doordat:
- hij op verschillende skills heel dicht tegen een stijging aan zit, waar Mukkus op een aantal misschien net is gestegen?
- hij misschien vaker per ongeluk een fitness training heeft meegepakt waar dat eigenlijk niet nodig was geweest?

Ik ben gewoon verschrikkelijk eigenwijs en zie graag echt bewijs voor dit soort dingen, niet het giswerk en aannames waar jij mee komt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#45
Lamme Lennie Wrote:Aangezien je blijkbaar Oostindisch blind bent, speciaal voor jou nog een keer:

Hoe weet je dat dat niet komt doordat:
- hij op verschillende skills heel dicht tegen een stijging aan zit, waar Mukkus op een aantal misschien net is gestegen?
- hij misschien vaker per ongeluk een fitness training heeft meegepakt waar dat eigenlijk niet nodig was geweest?

Ik ben gewoon verschrikkelijk eigenwijs en zie graag echt bewijs voor dit soort dingen, niet het giswerk en aannames waar jij mee komt.

Die eerste is een momentopname, maar die momentopnames heb ik al vaak genoeg bekeken. Om dit probleem te analyseren.
Die tweede vraag van je snap ik niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
adder heeft bij mijn weten ook altijd goed op z'n conditie gelet (in ieder geval stukken beter dan Vietjes), hoe verklaar je het dan dat die pas 54 skillpunten heeft?
Reply
#47
Mukkus Wrote:Die tweede vraag van je snap ik niet.

LL doelt (bv) op op 96% conditie nog een conditietraining pakken, dan "overtrain" je dus 4%
Reply
#48
T00L Wrote:adder heeft bij mijn weten ook altijd goed op z'n conditie gelet (in ieder geval stukken beter dan Vietjes), hoe verklaar je het dan dat die pas 54 skillpunten heeft?

Mooie aanname, kun je niks mee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Aangezien je blijkbaar Oostindisch blind bent, speciaal voor jou nog een keer:

Hoe weet je dat dat niet komt doordat:
- hij op verschillende skills heel dicht tegen een stijging aan zit, waar Mukkus op een aantal misschien net is gestegen?
- hij misschien vaker per ongeluk een fitness training heeft meegepakt waar dat eigenlijk niet nodig was geweest?

Ik ben gewoon verschrikkelijk eigenwijs en zie graag echt bewijs voor dit soort dingen, niet het giswerk en aannames waar jij mee komt.

Die eerste is een momentopname, maar die momentopnames heb ik al vaak genoeg bekeken. Om dit probleem te analyseren.
Ok, fair enough. Ikheb het niet gecheckt, dus je kan hierin gelijk hebben.

Mukkus Wrote:Die tweede vraag van je snap ik niet.
Ik heb bijvoorbeeld wel eens gehad dat ik per ongeluk 2 fitnesstrainingen inplande waar ik er maar 1 nodig had oid. (of zie het 'overtrain'-voorbeeld van TOOL)

Wat ik ook met dit laatste wil zeggen is dat het niet per definitie hoeft te liggen aan de 90%-fitness regel, maar dat jij je training misschien beter indeelt? Misschien train jij minder vaak fitness door een betere indeling? Op 1 dag 1 skill trainen waar de Klop dat misschien niet doet? Er kunnen verschillende redenen waarom jij meer vooruit bent gegaan dan hij.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#50
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:Die tweede vraag van je snap ik niet.

LL doelt (bv) op op 96% conditie nog een conditietraining pakken, dan "overtrain" je dus 4%

Da's dom.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:Die tweede vraag van je snap ik niet.

LL doelt (bv) op op 96% conditie nog een conditietraining pakken, dan "overtrain" je dus 4%

Da's dom.

Als de afspraak is dat je tijdens de wedstrijd op 100% staat, en je plant het van tevoren niet goed in, kan dat gebeuren (niet iedereen is zo met het spelletje bezig als jij, iets wat je zelf hebt ervaren)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#52
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:Die tweede vraag van je snap ik niet.

LL doelt (bv) op op 96% conditie nog een conditietraining pakken, dan "overtrain" je dus 4%

Da's dom.

Als de afspraak is dat je tijdens de wedstrijd op 100% staat, en je plant het van tevoren niet goed in, kan dat gebeuren (niet iedereen is zo met het spelletje bezig als jij, iets wat je zelf hebt ervaren)

Zo! Dat is wel...even tellen...1x voorgekomen! En dan nog, dan moet je goed inplannen.

Idd, aangezien niet iedereen serieus met dit spelletje bezig is, ben ik ook geen assistent manager geworden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#53
Hoe weet jij dat dit bij de Klop maar 1 keer is voorgekomen? Misschien is het hem nog nooit overkomen. Ik geef slechts voorbeelden aan waaraan het kan liggen, en dan blijft niet slechts bij de 90% regel (of heb je nu mijn post weer maar voor de helft gelezen?)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#54
Misschien moet je het een keer uitproberen LL dan weet je het toch gewoon.
Ik zou het aantal skillpunten van Klop en Acda samen met de regels van footstar wel genoeg vinden. Je hebt absoluut een punt met je opmerking maar ik denk dat dat echt miniem is. Geen idee welke skills wij nu bijna gelijk zitten anders kunnen we het samen testen. Moet jij natuurlijk wel degene onder de 89% fitness zijn he :razz:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#55
Lamme Lennie Wrote:Hoe weet jij dat dit bij de Klop maar 1 keer is voorgekomen? Misschien is het hem nog nooit overkomen.

Omdat we 1x de afspraak hebben gemaakt dat we allemaal onze fitness op 100% moesten hebben. Het kampioensschapduel tegen Older in de lagere divisie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Hoe weet jij dat dit bij de Klop maar 1 keer is voorgekomen? Misschien is het hem nog nooit overkomen.

Omdat we 1x de afspraak hebben gemaakt dat we allemaal onze fitness op 100% moesten hebben. Het kampioensschapduel tegen Older in de lagere divisie.

Prima, maar er was wel een regel binnen CT. Was dat 95%? Maakt ook verder niet uit, komt op hetzelfde neer. Wellicht trainde hij fitness waar hij op 94% stond vlak voor de wedstrijd (dat kost het dan 2%, aangezien je niet op 102% kan komen). Wellicht plande jij het beter in en koste het je geen training. En zoals hierboven reeds aangegeven traint/trainde De Klop misschien niet 1 dezelfde skill per dag, maar meerdere. Dan train je ook minder snel (en nee, daar heb ik geen bewijs voor :razz: ).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#57
Legion Wrote:Misschien moet je het een keer uitproberen LL dan weet je het toch gewoon.
Ik zou het aantal skillpunten van Klop en Acda samen met de regels van footstar wel genoeg vinden. Je hebt absoluut een punt met je opmerking maar ik denk dat dat echt miniem is. Geen idee welke skills wij nu bijna gelijk zitten anders kunnen we het samen testen. Moet jij natuurlijk wel degene onder de 89% fitness zijn he :razz:

Met 2 personen testen is vrij lastig, gezien het feit dat je dan rekening moet houden met fitness, teamtraining etc. Als Depor het niet test, doe ik het uiteindelijk wel een keer (ben nu toch wel zeer benieuwd). Ik ben vandaag gestegen op Game Vision, maar weet niet in welke training, dus kan het nu niet testen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#58
Lamme Lennie Wrote:
Legion Wrote:Misschien moet je het een keer uitproberen LL dan weet je het toch gewoon.
Ik zou het aantal skillpunten van Klop en Acda samen met de regels van footstar wel genoeg vinden. Je hebt absoluut een punt met je opmerking maar ik denk dat dat echt miniem is. Geen idee welke skills wij nu bijna gelijk zitten anders kunnen we het samen testen. Moet jij natuurlijk wel degene onder de 89% fitness zijn he :razz:

Met 2 personen testen is vrij lastig, gezien het feit dat je dan rekening moet houden met fitness, teamtraining etc. Als Depor het niet test, doe ik het uiteindelijk wel een keer (ben nu toch wel zeer benieuwd). Ik ben vandaag gestegen op Game Vision, maar weet niet in welke training, dus kan het nu niet testen.

Test het nadat ik pop op Finishen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#59
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Hoe weet jij dat dit bij de Klop maar 1 keer is voorgekomen? Misschien is het hem nog nooit overkomen.

Omdat we 1x de afspraak hebben gemaakt dat we allemaal onze fitness op 100% moesten hebben. Het kampioensschapduel tegen Older in de lagere divisie.

Prima, maar er was wel een regel binnen CT. Was dat 95%? Maakt ook verder niet uit, komt op hetzelfde neer. Wellicht trainde hij fitness waar hij op 94% stond vlak voor de wedstrijd (dat kost het dan 2%, aangezien je niet op 102% kan komen). Wellicht plande jij het beter in en koste het je geen training. En zoals hierboven reeds aangegeven traint/trainde De Klop misschien niet 1 dezelfde skill per dag, maar meerdere. Dan train je ook minder snel (en nee, daar heb ik geen bewijs voor :razz: ).

Dan traint ie niet alleen dom, maar ook nog eens heel dom. Ik schat hem niet zo bijster hoog in, maar zo laag? Nee, toch?

Daarnaast heb ik, gezien die 95%-regel heel af en toe fitness richting de fictieve 101 of 102 getraind. Maar dat was dan vooral om niet de TT op vrijdag te verneuken.

Maar de verschillen die er zijn tussen Acda en Grafbekkenberg zijn van dien aard, dat ligt hem niet op die paar fitnesstraininkjes. Zijn 'trainingsstraf' zal nu alleen maar groter worden naarmate het niveua van de stats ook hoger worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#60
Feit is dat Adder beter op z'n conditie gelet heeft dan de Klop. Hoe verklaar je die 3 punte dan?
Reply


Forum Jump: