The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Prijzen SD
Heb de mail met de code binnen.... en nu dan eindelijk lekker shoppen... :razz:
Wie dit leest is gek
Reply
163,65 € Jeeee!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Bubble boy. 1 puntje te weinig en voor €0,00 rotzooi uitzoeken dus. :cry:
Reply
Jippie !! Binnenkort weer 160 euri rotzooi !!! Waar zijn eigenlijk die shirts van vorig jaar gebleven....die moeten nog ergens liggen.. in de verpakking.
Bangkok resident.
Reply
Wat een k.t prijzen zeg. Moet ik daar weer 165 euro aan besteden? En ik had met tennismanager al 130 euro die ik bijna niet kwijt kon.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hier is ie ook binnen. Van CL-manager echter nog niets gehoord.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
heb nog niets binnen....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
binnen!
Reply
Nog niks binnen dus maar weer mailen !
Bangkok resident.
Reply
Yeah heb het ook binnen.
Insane life.
Reply
Hier ook nog niks binnen :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
En de code is binnen.

Misschien is het slim om ff te wachten met de prijzen aanschaffen aangezien de code tm eind dit jaar geldig is. Mss dat er dan shirtjes van dat seizoen binnen zijn. Of heeft iemand ervaring met vorig jaar dat dit niet is?
Reply
Yep, daarom wacht ik het ook even af.
Insane life.
Reply
Deurmat van Feyenoord is iig besteld.

Kunnen we daar dit jaar, ondanks hun nieuwe aankopen, wederom overheen lopen :wink:

EDIT: dat die shop nog niet failliet is. Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze rommel aanschaft en zeker niet tegen deze prijzen....
Reply
Ekslem Wrote:EDIT: dat die shop nog niet failliet is. Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze rommel aanschaft en zeker niet tegen deze prijzen....

Zijn allemaal van die goedkope chinese nepartikelen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Seems like it....
Reply
Ekslem Wrote:En de code is binnen.

Misschien is het slim om ff te wachten met de prijzen aanschaffen aangezien de code tm eind dit jaar geldig is. Mss dat er dan shirtjes van dat seizoen binnen zijn. Of heeft iemand ervaring met vorig jaar dat dit niet is?

Vorig jaar vlak nadat het nieuwe Ajax-shirt te bestellen was dat meteen gedaan, om vervolgens 2 weken later een mail te krijgen dat ze mijn maat niet meer hebben :|

Ik wacht in ieder geval tot na Tourmanager, wie weet.....
Reply
de enige prijs die ik wil (spyker mechanic schoenen) is er alleen in maat 41 Sad
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
kuiper Wrote:Wat een k.t prijzen zeg. Moet ik daar weer 165 euro aan besteden? En ik had met tennismanager al 130 euro die ik bijna niet kwijt kon.

130??

Ik ben 2e geworden en kon 110 euro besteden.
Jij bent rond plek 18 geeindigd en kon 130 euro besteden.... :x :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ze geven bij Tourmanager nu echte prijzen weg ipv die waarde(loze)bonnen van de afgelopen tijd. Misschien volgend jaar ook bij CM?
Reply
Dat systeem met fangadgets was juist ingevoerd na een rechtzaak waarbij de uitspraak was dat het deels geluk is en dat gewonnen prijzen daarom gelijkmatig in waarde omlaag dienen te gaan (of iets in die trant).
Dus ik vraag me af hoe legaal het prijzensysteem van de tourmanager (en ook wimbledon) nu is.
Reply
CM ook binnen.

WIl er niet iemand zonder couponnen wat van die shop voor een mooi prijsje? :razz:
Reply
CL is ook binnen!! :Big Grin
Reply
Ik hoef dus niet ontevreden te zijn dat ik dit jaar niets hebgewonnen? Nog steeds van diezelfde zooi als vorig seizoen???
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Voor het eerst iets gewonnen, zal eens kijken of ik iets kan vinden. Zo niet dan ga ik gewoon meeklagen :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:CM ook binnen.

WIl er niet iemand zonder couponnen wat van die shop voor een mooi prijsje? :razz:
Bangkok resident.
Reply
Nu zijn ineens al die pokerchips e.d. pleite ! GVD wat een kutzaak !
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Nu zijn ineens al die pokerchips e.d. pleite ! GVD wat een kutzaak !

Inderdaad! :| :letitallout:
Reply
En op email geven ze ook geen antwoord.....schijtpokkekutklotetyfuscholerasportdreamsgallijerszaak
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:En op email geven ze ook geen antwoord.....schijtpokkekutklotetyfuscholerasportdreamsgallijerszaak

Neem een loempia :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply

Forum Jump: