The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Als aanvulling op Sjeffer uit de regels:

Je vaardigheid om counteraanvallen te plaatsen (ervan uitgaande dat je, zoals hierboven beschreven staat, niet de dominerende ploeg bent op het middenveld) hangt af van de totale som van de verdedigings- en passingvaardigheid van al je verdedigers. Alleen verdedigers tellen, dus als je 5-4-1 speelt, wordt de som genomen van vijf van je spelers om je countervaardigheid te berekenen.

De passingvaardigheid is, wat je countervaardigheid betreft, tweemaal zo belangrijk als de verdedigingsvaardigheid!

Bij het berekenen van deze countervaardigheid wordt ervaring net zo meegeteld als bij alle andere opstellingen.

Als je een counter weet te plaatsen, wordt deze in het verslag gemeld als een gemiste kans of als een doelpunt.

Opgemerkt moet worden dat elk team een counter kan krijgen, ook als die specifieke tactiek niet is gekozen. Bij de tactiek-onafhankelijke counters is het zelfs niet noodzakelijk dat het betreffende team een minder middenveld heeft. Wel is het zo dat de kans op een counter bij een niet-counterend opgesteld team bijzonder klein is.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik krijg de hele tijd deze melding, hebben jullie daar ook last van?
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

The log file for database 'Hattrick' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.

/Common/includes/Database2.asp, line 371
The great old Ludwig von...
Reply
de site ligt er nu ook it
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Geen problemen hier, alles werkt (weer) normaal.
Reply
Aangezien ik toch 5 punten voorsta op de nr 2, heb ik 2 dure spelers eruit gegegooid en wat goedkopere ervoor teruggehaald.

Resultaalt
2 M op de bank
Spelersloon 172 380 :8:

Voorlopig blijft het op de bank, totdat ik te veel punten ga verliezen.
Insane life.
Reply
Het lijkt erop dat ik echt een van de beste tacticus begint te worden: vandaag heb ik een wedstrijd gewonnen waarvan men normaal zou denken dat ik ging verliezen. Mijn team had in die wedstrijd een Hatstat rating van 164 en mijn tegenstander 196. Daarnaast had mijn team een totaal van 43 sterren en mijn tegenstander 53 sterren. Eindstand was 0-2, mijn team speelde dus ook uit. Hier zijn de stats voor de volledigheid:

bacotjuhs
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: formidabel (laag)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)

FC Blue Boys
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (hoog)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)

Het leuke is dat mijn tegenstander nu op de 8e plaats staat, die is zeker niet blij. Verder is het verschil tussen de nummers 4 t/m 8 maar 1 punt.
Reply
:Big Grin :Big Grin :Big Grin =D> =D> =D>

Je bent briljant Eb...
Ouwe meestertacticus. Gewoon van de nummer laatst winnen. Erg knap

Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
The great old Ludwig von...
Reply
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Heb je de ME al bedankt EB?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hij stond voor die wedstrijd nog 6e.
Reply
maar heb je die ME nou al bedankt?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dit seizoen gaat het makkelijker dan gedacht. Sta heerlijk aan kop zonder puntverlies. Zoals het er nu naar uitziet is promotie naar V zo goed als zeker in de pocket.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Hier ook eerste. De eerste 4 zijn al wel bekend. En de degradantjes ook. Nu de kampioen nog. Met de statsstijgingen zou ik dat toch moeten kunnen worden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
EB Sports Wrote:Het lijkt erop dat ik echt een van de beste tacticus begint te worden

Wat heeft dat in godsnaam met tactiek te maken? Je hebt gewoon schijtmazzel gehad dat je won...

Edit: Zoals Boca en LL ook al aan hadden gegeven...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ik negende divisionist...die kampioen gaat worden...hefet wat geld gespaard. nu bijna 2 ton. Wat te doen met dit geld? het stadion uitbreiden? spelers kopen? coach vervangen?
Reply
ok het is duidelijk...ik hou me geld in me spaarpot
Reply
Als je makkelijk kampioenw ordt evens paren nog, ena ls dan je stadion vol zit je stadion of je koots Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
4-1 winst nog altijd eerste
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Reglementaire overwinning tegen bot-team, kampioenschap zit eraan te komen. Alles gewonnen, +31 doelsaldo, prima. Financieel gaat het ook eindelijk weer goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1e wedstrijd gewonnen met 4-2, achterin is het een drama, maar met wat geluk promoveer ik direct naar de VIII dit seizoen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
EB? Wat heb jij gespeeld?
The great old Ludwig von...
Reply
Ik denk dat EB onterecht :^o verloren heeft omdat de spelers van de tegenstander beter waren.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
a ik zie t al, thuis met 0-1 verloren van de toenmalige een na laatste. Jammer
The great old Ludwig von...
Reply
Depor Wrote:1e wedstrijd gewonnen met 4-2, achterin is het een drama, maar met wat geluk promoveer ik direct naar de VIII dit seizoen.
Depor hoe heet je nieuwe team en zou je het in de manager topic kunnen plaatsen. Net als in welke divisie je speelt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Nr. 12 Wrote:
gittermaster Wrote:zozo, iemand dit wel eens gehad voor een oefenpot.....

21-08-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 17 401 € aan entreegeld.

Vandaag nog:

Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 18 947 € aan entreegeld.

Dan ga ik ertussenin zitten, okay?

04-09-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 18 277 € aan entreegeld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gittermaster Wrote:a ik zie t al, thuis met 0-1 verloren van de toenmalige een na laatste. Jammer
Volgens Alltid.org staat hij 1e in Hatstat-rating, dus mijn volgende wedstrijd zie ik ook verloren gaan. In mijn laatste wedstrijd had ik beter een vleugelverdediger naar het midden moeten zetten, dat doe ik wel in de volgende wedstrijd. S.C.F had in zijn beginfase echt veel pech gehad, maar zal in de 2e helft waarschijnlijk richting de top 3 gaan.
Reply
=D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
3-0 winst en de nummer 2 verliest en de nummer 3 speelt gelijk. We zijn een beetje los =P~

De oude nummer 2 blijkt een botje te zijn geworden :lol: :lol:

En de nummer 4 lijkt ook geen zin meer te hebben

Laatste 5 logins

22-07-2007 om 22:08 Uit 62.45.***.***
15-07-2007 om 13:34 Uit 62.45.***.***
15-06-2007 om 18:59 Uit 62.45.***.***
28-05-2007 om 21:30 Uit 83.128.***.***
28-05-2007 om 11:27 Uit 83.128.***.***
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
6-0 winst, denk dat ik alles moet winnen om kampioen te worden, en dan moet de tegenstander nog steken laten vallen...

We zien wel hoe het gaat
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
5-0 reglementaire winst. Na vanavond nog maar 1 concurrent over die ik volgende week thuis krijg. Dan gaat het kampioenschap veilig gesteld worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15% bbz en 0-3 winnen bij de koplopert. Prachtig dat counteren!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: