The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax - SC Heerenveen
Quote:Ajax zondag zonder lichtgeblesseerde Gabri

Ajax moet het komende zondag tegen SC Heerenveen stellen zonder sterkhouder Gabri. De Spaanse middenvelder kampt met lichte knieklachten en wordt gespaard voor de Champions League-ontmoeting met Slavia Praag. Ajax moet woensdag in Tjechië een 1-0 achterstand wegpoetsen.

De wedstrijd van woensdag wordt nu al 'de wedstrijd van het seizoen' genoemd. Coach Henk ten Cate is op de hoogte van de belangen en heeft besloten om Gabri te sparen. "Met het oog op woensdag willen we met hem geen enkel risico nemen", liet de oefenmeester weten op het wekelijkse perspraatje.

Ook aanvoerder Jaap Stam laat de wedstrijd tegen Heerenveen mogelijk aan zich voorbij gaan. De verdediger heeft last van een onwillige hamstring en is wellicht niet op tijd hersteld om zondag te kunnen starten. In dat geval zal Gregory van der Wiel zijn plaats in de defensie overnemen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:De verdediger heeft last van een onwillige hamstring[/b]

De hamstring van Jaap wil liever naar het strand
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
8-1.
Reply
Peter Wrote:8-1.
Ben je gek geworden ?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:8-1.
Ben je gek geworden ?

nee, geboren...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dat was toch nog een fijne pot in het zonnetje. Wat die dikke Urzais bij Ajax komt doen, is me echter een raadsel. Hoort in een bierelftal thuis.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Schandalige beslissing van Jol.. :yellow: en wat een fouten maakte die Stam, je ziet wel dat ie bij ajax aan het afbouwen is.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Schandalige beslissing van Jol.. :yellow: en wat een fouten maakte die Stam, je ziet wel dat ie bij ajax aan het afbouwen is.

Je hebt weer goed naar van Halst geluisterd, napratertje...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Waarom krijgt Stekelenburg geen geel voor zijn schwalbe bij de 0-1?
Reply
waarom kreeg die heerenveen speler geen geel/rood voor zijn handsbal?
Reply
Mac Wrote:waarom kreeg die heerenveen speler geen geel/rood voor zijn handsbal?

Bedoel je Vermaelen? Laatste man, hands, krijgt geel, had inderdaad rood moeten zijn!
Reply
FC Petr Wrote:Schandalige beslissing van Jol.. :yellow: en wat een fouten maakte die Stam, je ziet wel dat ie bij ajax aan het afbouwen is.

Net zo schandalig als de pingel die Feyenoord kreeg of schandaliger?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:

Calimero

Pingel van Feyenoord was inderdaad belachelijk daar niet van, maar dat hoort in een ander topic.

Ajaks had een pingel tegen moeten hebben dan had het 0-2 gestaan. Was gezien het spelbeeld zwaar onverdiend geweest natuurlijk.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Lamme Lennie Wrote:

:|

ik vond die pingel van feyenoord wel terecht hoor. even los van mijn voorkeur, maar de actie van loran was nogal dom.

ik snap die vergelijking met die actie van stam niet zo. dat was iig een overtreding, ik kon alleen niet goed zien of hij erin of erbuiten was.

de enige overeenkomst is misschien dat iig feyenoord zoveel beter was dan nak dat het niet veel uitmaakt of die pingel wel of niet gegeven werd en dat dat bij ajakkes ook zo was. maar dat kan ik verder niet echt beoordelen.
Reply
was zeker een pingel 100%, echter ik zat aan de kant van delorge en ik denk dat hij ook een pingel verdiende. Maar goed, doet niets af aan t feit dat Stam zeker een pingel tegen had moeten hebben.
The great old Ludwig von...
Reply
Uiteraard had Heerenveen een pingel verdiend, maar mijn reactie was alleen even om aan te geven dat niet alleen Ajax dit keer de scheids mee had (want ik vond die van Feyenoord geen pingel).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Uiteraard had Heerenveen een pingel verdiend, maar mijn reactie was alleen even om aan te geven dat niet alleen Ajax dit keer de scheids mee had (want ik vond die van Feyenoord geen pingel).

dat was een stuk minder duidelijk en een stuk minder beslissend. een gezochte en slecht gevonden vergelijking.

ajakkes had gewoon weer de scheids mee. punt.
Reply
Wat is die Huntelaar toch in vorm....... :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Wat is die Huntelaar toch in vorm....... :|

:-$ Doe het nou niet....
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Die Jol bevoordeelt wel vaker 'grote' ploegen die thuisspelen (denk aan Feyenoord-Twente vorig jaar), dit was weer een mooi voorbeeld.
Reply
kratovsk Wrote:Die Jol bevoordeelt wel vaker 'grote' ploegen die thuisspelen (denk aan Feyenoord-Twente vorig jaar), dit was weer een mooi voorbeeld.

Dit doet hij al jaren hoor, daarom zien de grote ploegen hem graag komen als ze zelf thuis spelen.
Bangkok resident.
Reply
Jol is gewoon al 3 jaar slecht. Dit was zo'n duidelijk geval van een strafschop maar ik neem Jol niets kwalijk, hij ziet dat soort dingen gewoon niet, heeft ie vaker last van. Jammer alleen dat het de wedstrijd gigantisch beinvloed, als het 0-2 wordt krijg je een totaal andere wedstrijd en had Ajax deze achterstand ws niet omgezet in een overwinning.
Reply
als ik niet zo'n grote lul had, had ik een stuk minder geneukt in mn leven.
Reply
Dommel? Does ring a bell... :-k
Reply
Hoef Wrote:Dommel? Does ring a bell... :-k

Das die forummer die hier alleen komt als Ajax bovenaan staat!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Uiteraard had Heerenveen een pingel verdiend, maar mijn reactie was alleen even om aan te geven dat niet alleen Ajax dit keer de scheids mee had (want ik vond die van Feyenoord geen pingel).

dit topic gaat toch over ajax- heerenveen? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Mac Wrote:als ik niet zo'n grote lul had, had ik een stuk minder geneukt in mn leven.

ach, hoe groter hoe vaker bedoel je? Dan zijn er heel veel Amsterdammertjes die de hele dag niets anders doen dan neuken. :razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Legion Wrote:Ajaks had een pingel tegen moeten hebben dan had het 0-2 gestaan. Was gezien het spelbeeld zwaar onverdiend geweest natuurlijk.

Correctie: Dan had het 0-2 kunnen staan.

Al was het natuurlijk wel een penalty, daar is geen discussie over mogelijk..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Dommel? Does ring a bell... :-k

Das die forummer die hier alleen komt als Ajax bovenaan staat!

Deed jij dat ook maar, scheelt weer een boel onzin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Jansoe Wrote:
Legion Wrote:Ajaks had een pingel tegen moeten hebben dan had het 0-2 gestaan. Was gezien het spelbeeld zwaar onverdiend geweest natuurlijk.

Correctie: Dan had het 0-2 kunnen staan.

Al was het natuurlijk wel een penalty, daar is geen discussie over mogelijk..

Je denkt toch niet serieus dat Stekelburg een pingel kan stoppen? Ik zie hem nog eerder een pingel die naast dreigt te gaan in eigen doel slaan
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply

Forum Jump: