The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerhanden Discussie
Ekslem Wrote:En dan had je hem gecallt?

Dat betten en lezen vind ik nog maar lastig.

Hmm ligt aan zijn bet of ik hem daar call. Zit nog een goede kans in dat ik hem dan zou folden.. voelde echt dak hier beat was. Pot was $30, als ie dan een halve pot bet of misschien $20 dan hak misschien nog gekeken of ik de river een FH zou maken maar ook dat was link geweest aangezien hij ook JJ (QQ) kan hebben.

Hoe vaker ik de hand doorlees hoe meer ik nu toch naar een setje J ga. Eerst vrij overtuigd van KT, maar setje J zou me ook niks verbazen. In dat geval ben ik dus vrijwel dood als een pier..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Afgelopen weekend best veel cash gespeeld.. iets van 2000 handen ofzo en daar zaten hele leuke/zieke bij. Ik zal er maar 3 neer zetten anders is het forum zo weer down :wink: .
--------
hand 1: Op everest.. hier wordt ik in feite gerivered omdat ik hit :lol: . Ook erg goed gespeeld van hem, weinig aan te doen!

Zitplaats arrangement:

Balg is op zitplaats 1 met $100.00.
bats123 is op zitplaats 2 met $60.80.
big-shoot is op zitplaats 3 met $69.80.
Zazzl is op zitplaats 4 met $99.00.
HarryBierdop is op zitplaats 5 met $79.65.
SkrilaX is op zitplaats 6 met $164.60.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 3.
Zazzl plaatst de small blind van $0.50.
HarryBierdop plaatst de big blind van $1.00.
Balg weigert een blind te plaatsen.

Deel de pocketkaarten uit:

bats123: -- --
big-shoot: -- --
Zazzl: -- --
HarryBierdop: 5c 5s
SkrilaX: -- --

Pre-flop:
SkrilaX verhoogt $3.50.
bats123 calls $3.50.
big-shoot folds.
Zazzl folds.
HarryBierdop calls $2.50.


Flop (3c 3d 3s):
HarryBierdop checks.
SkrilaX verhoogt $7.00.
bats123 folds.
HarryBierdop calls $7.00.


Turn (3c 3d 3s Jh):
HarryBierdop checks.
SkrilaX checks.


River (3c 3d 3s Jh 5h):
HarryBierdop verhoogt $23.50.
SkrilaX verhoogt $154.10.
HarryBierdop calls $45.65.


Onthulling:
SkrilaX vertoont 3h 2h.
SkrilaX heeft 3h 3c 3d 3s Jh: Four of a Kind
HarryBierdop vertoont 5c 5s.
HarryBierdop heeft 3c 3d 5c 5s 5h: Full House


Pot Samenvatting:
$84.95 is terug gegeven aan SkrilaX (uncalled).
Totale pot: $163.30
SkrilaX wint $161.30.
Huisaandeel: $2.00

------------------------

Vrijdag tijdje gecashgamed op stars en daar speel ik, in tegenstelling tot everest, altijd vrij LAG. Ik had natuurlijk alweer een ziek raising % voor deze hand en die gast midnightTokr had me al 2 of 3 x gereraised als ie in positie zat. Hij counterde gewoon mijn LAG spel.. de 3e keer had ik er echter genoeg van en besloot indien er een gevaarlijk board kwam te gaan bluffen en voor de hele buy in te spelen. Het kon ook makkelijk hier in principe omdat we allebei met meer dan 150 big blinds zitten.

Tafel 'Crux II' 6-max Plaats #1 is de button
Plaats 1: MidnightTokr ($163.10 in chips)
Plaats 2: zwillinger78 ($26.75 in chips)
Plaats 3: Poker4Elite ($153.60 in chips)
Plaats 4: BLACKICE781 ($96.25 in chips)
Plaats 5: HarryBierdop ($155.70 in chips)
Plaats 6: xRonWildx ($104.10 in chips)
zwillinger78: zet small blind $0.50
Poker4Elite: zet big blind $1
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan HarryBierdop [4c 7s]
BLACKICE781: foldt
HarryBierdop: raiset $3 naar $4
xRonWildx: foldt
MidnightTokr: raiset $8 naar $12
zwillinger78: foldt
Poker4Elite: foldt
HarryBierdop: callt $8
*** FLOP *** [6c 6s Kh]
HarryBierdop: checkt
MidnightTokr: bet $16
HarryBierdop: callt $16
*** TURN *** [6c 6s Kh] [Jd]
HarryBierdop: checkt
MidnightTokr: bet $36
HarryBierdop: raiset $46 naar $82
MidnightTokr: foldt
HarryBierdop won $126.50 van pot
HarryBierdop: laat hand niet zien
*** SAMENVATTING ***
Totale pot $129.50 | Rake $3
Board [6c 6s Kh Jd]
Plaats 1: MidnightTokr (button) foldde op de Turn
Plaats 2: zwillinger78 (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 3: Poker4Elite (big blind) foldde voor de Flop
Plaats 4: BLACKICE781 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: HarryBierdop won ($126.50)
Plaats 6: xRonWildx foldde voor de Flop (bette niet)

--------------

En de laatste... als je LAG speelt wordt je afbetaald :8:

PokerStars Spel #12322933703: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 28/09/2007 - 17:06:33 (ET)
Tafel 'Crux II' 6-max Plaats #6 is de button
Plaats 1: chaimpyo ($93.80 in chips)
Plaats 2: zwillinger78 ($57.50 in chips)
Plaats 3: Poker4Elite ($96.85 in chips)
Plaats 4: BLACKICE781 ($124.75 in chips)
Plaats 5: HarryBierdop ($247.45 in chips)
Plaats 6: xRonWildx ($119 in chips)
chaimpyo: zet small blind $0.50
zwillinger78: zet big blind $1
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan HarryBierdop [5c 5d]
Poker4Elite: callt $1
BLACKICE781: foldt
HarryBierdop: raiset $4 naar $5
xRonWildx: foldt
chaimpyo: callt $4.50
zwillinger78: callt $4
Poker4Elite: callt $4
*** FLOP *** [5h 4d 9s]
chaimpyo: checkt
zwillinger78: bet $4
Poker4Elite: raiset $4 naar $8
HarryBierdop: callt $8
chaimpyo: callt $8
zwillinger78: foldt
*** TURN *** [5h 4d 9s] [Jc]
chaimpyo: checkt
Poker4Elite: bet $20
HarryBierdop: raiset $214.45 naar $234.45 en is all-in
chaimpyo: callt $80.80 en is all-in
Poker4Elite: callt $63.85 en is all-in
*** RIVER *** [5h 4d 9s Jc] [2c]
*** SHOWDOWN ***
Poker4Elite: toont [Jd 9d] (twee pair, Boeren en Negens)
HarryBierdop: toont [5c 5d] (three of a kind, Vijven)
HarryBierdop won $6.10 van bij pot
chaimpyo: gooit hand weg
HarryBierdop won $287.40 van hoofd pot
Poker4Elite zit uit
*** SAMENVATTING ***
Totale pot $296.50 Hoofd pot $287.40. Bij pot $6.10. | Rake $3
Board [5h 4d 9s Jc 2c]
Plaats 1: chaimpyo (small blind) gooide weg [9h Jh]
Plaats 2: zwillinger78 (big blind) foldde op de Flop
Plaats 3: Poker4Elite toonde [Jd 9d] en verloor met twee pair, Boeren en Negens
Plaats 4: BLACKICE781 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: HarryBierdop toonde [5c 5d] en won ($293.50) met three of a kind, Vijven
Plaats 6: xRonWildx (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Die eerste hand:

Dat die gast UTG raist met 32s :|

En waarom raise je hem niet op de flop? Nu weet je niet waar je staat. Ik neem aan dat je hem op Aas-hoog of een hoger paar zet?

En ik weet niet of hij het zo goed speelt, hij heeft gewoon geluk dat jij hit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk speelt hij hem goed! Hij bet gewoon netjes zijn geflopte qauds uit.. dat had ik iig niet gedacht! Waarom zou ik daar gaan raisen? Wat weet ik als ie mij callt? Wat weet ik als ie mij raist? Daarnaast.. waarmee ga ik daar checkraisen.. bijna altijd alleen met een paartje 44 t/m TT. Dus zelfs als ik daar checkraise kan ie mij daar nog makkelijk re-raisen met AK of iets dergelijks omdat ie weet dat ik dan toch niet kan callen. Als ik checkraise ga ik alleen maar de pot opblazen. Als ie daar AA heeft dan gaat ie mij flatcallen waarna ik in ieder geval de turn moet leaden waarna ik eigelijk al een heel eind pot commited ben aangezien ik maar met $80 aan tafel zit.

Ik check-call dus gewoon voor pot control, even kijken of ie de turn doorzet en zo ja hoe. Zo hou je de pot klein en krijg je toch genoeg info of ie AK heeft of toch een overpair... op de river dacht ik dat ie AJ of AA had en was als de dood voor JJ. Aan 23s/34s en 35s uiteraard niet eens gedacht. En waarom ie die raist? Das het mooie van die handen.. simpel weg te gooien, als je hit ben je binnen. Daarnaast nog gewoon een goeie kans om je tegenstander na de flop te outplayen. (waarom denk je dat ik 47o raise die 2e hand, echt niet omdat dat zo'n mooie kaarten zijn :wink: )
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik weet niet hoe hij speelde natuurlijk. Als hij met heel veel raiste preflop, is het toch niet zo gek om zijn c-bet te raisen?
In dit geval wil hij het over laten komen als een c-bet en probeert je te trappen. Als jij hier flink raist en hij callt, weet je dat je verslagen bent en hij zeer waarsch een overpair heeft, en kun je de hand opgeven in mijn ogen. En ik had als ik hem was de turn gebet. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De turn uitbetten is echt zo ongelooflijk DONK (het tegen de initial raiser inbetten heet dan ook niet voor niets donkbetten)! Nogmaals.. wat kan je daar dan uitbetten op de turn? Een J? Die bet je toch niet uit daar tegen een initial raiser in? Je wordt dan zo vaak geraised met complete air dat het gewoon niet winstgevend is, die paar handen ( Kxs en sc's) die je daar een hand laat folden wegen echt niet op tegen alle handen die je daar uit de pot gaan drukken terwijl je makkelijk de beste hand kan hebben.

Let er op ad dat mensen minder snel zullen gaan bluffen op kleine potten en zo gauw een pot groot wordt mensen ineens tot veel meer in staat zijn. Als je de pot klein houdt (potcontroll) dan kom je minimaal 80% van de keren tot een showdown tegen handen als AQ/AK omdat zij het meestal ook wel best vinden om met een gemiste flop de pot te pakken, ze denken immers dat hun A-high waarschijnlijk genoeg is.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:De turn uitbetten is echt zo ongelooflijk DONK (het tegen de initial raiser inbetten heet dan ook niet voor niets donkbetten)! Nogmaals.. wat kan je daar dan uitbetten op de turn? Een J? Die bet je toch niet uit daar tegen een initial raiser in? Je wordt dan zo vaak geraised met complete air dat het gewoon niet winstgevend is, die paar handen ( Kxs en sc's) die je daar een hand laat folden wegen echt niet op tegen alle handen die je daar uit de pot gaan drukken terwijl je makkelijk de beste hand kan hebben.
Rustig aan, Harry, sjonge. Ik bedoel natuurlijk dat ik in ZIJN situatie de turn had gebet, en dat zeg ik trouwens ook gewoon :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
harry_bierdop Wrote:Let er op ad dat mensen minder snel zullen gaan bluffen op kleine potten en zo gauw een pot groot wordt mensen ineens tot veel meer in staat zijn. Als je de pot klein houdt (potcontroll) dan kom je minimaal 80% van de keren tot een showdown tegen handen als AQ/AK omdat zij het meestal ook wel best vinden om met een gemiste flop de pot te pakken, ze denken immers dat hun A-high waarschijnlijk genoeg is.
Hier heb je gelijk in inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sorry te snel gelezen :oops: !

Ik had de turn hier ook gecheckt in zijn geval. Zelfde als laatst met die AK situatie... als je de flop bet en de turn checkt is dat voor je tegenstander zoooo vaak een teken van zwakte. Omdat het dan precies lijkt dat je alleen maar de flop c-bette en vervolgens de hand opgeeft. Zo pak je vrijwel zeker een extra bet op de river... ook als die 5 niet was gevallen had ik iets van $19 uitgebet echter had ik daarna een raise van hem geinstaturbofold :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:als je de flop bet en de turn checkt is dat voor je tegenstander zoooo vaak een teken van zwakte.
Of juist niet, maar zo kun je bezig blijven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lastige hand net in de $2 rebuy. Die gast kwam net bij me aan tafel, en ik wist dus niet hoe ie speelde. Later bleek dat hij onwijs agressief was en een soortgelijke flop met AQ ook zo bette. Dus ik had eigenlijk moeten pushen denk ik, maar ik was bang voor een overpaar.
Misschien moeten reraisen preflop, maar dat vind ik altijd lastig met AK. Misschien uit moeten betten op de flop ipv chekcen, maar zoals ik al zei was ik bang voor een middle pair en dat ik een reraise dus neer zou moeten leggen...


Start spel 2152597718.

frankmag is zitplaats 1 met 27.460.
AdWim is zitplaats 4 met 41.730.
Spevel81 is zitplaats 5 met 8.070.
Dad2bordeaux is zitplaats 6 met 39.449.
anna@@ is zitplaats 7 met 24.810.
emmebi1965 is zitplaats 8 met 96.413.
Aki27 is zitplaats 9 met 52.280.

De dealer is zitplaats 0.

frankmag plaatst een blind van 1.000.
AdWim plaatst een blind van 2.000.
frankmag plaats een ante of 200.
AdWim plaats een ante of 200.
Spevel81 plaats een ante of 200.
Dad2bordeaux plaats een ante of 200.
anna@@ plaats een ante of 200.
emmebi1965 plaats een ante of 200.
Aki27 plaats een ante of 200.

(AdWim krijgt As Kh.)

Pre-flop:

Spevel81 folds.
Dad2bordeaux folds.
anna@@ folds.
emmebi1965 folds.
Aki27 raises 6.400.
frankmag folds.
AdWim calls voor 6.400.

De flop is
2h 2d 3d.

AdWim checks.
Aki27 zet 19.200 in.
AdWim kiest fold, toont As Kh.
19.200 is terug gegeven aan Aki27.

Aki27 mucks.
Aki27 wint de pot van (19.200).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:als je de flop bet en de turn checkt is dat voor je tegenstander zoooo vaak een teken van zwakte.
Of juist niet, maar zo kun je bezig blijven...

Nou dat is het nou juist.. 9 van de 10 keer is het zwakte omdat je het vrijwel alleen kan doen als je de nuts hebt echter als je, dus in dit geval ik, de river lead en dan wordt geraised weet je dat je beat bent echter probleem was nu dat ik de 5 hitte hehe!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Lastige hand net in de $2 rebuy. Die gast kwam net bij me aan tafel, en ik wist dus niet hoe ie speelde. Later bleek dat hij onwijs agressief was en een soortgelijke flop met AQ ook zo bette. Dus ik had eigenlijk moeten pushen denk ik, maar ik was bang voor een overpaar.
Misschien moeten reraisen preflop, maar dat vind ik altijd lastig met AK. Misschien uit moeten betten op de flop ipv chekcen, maar zoals ik al zei was ik bang voor een middle pair en dat ik een reraise dus neer zou moeten leggen...


Start spel 2152597718.

frankmag is zitplaats 1 met 27.460.
AdWim is zitplaats 4 met 41.730.
Spevel81 is zitplaats 5 met 8.070.
Dad2bordeaux is zitplaats 6 met 39.449.
anna@@ is zitplaats 7 met 24.810.
emmebi1965 is zitplaats 8 met 96.413.
Aki27 is zitplaats 9 met 52.280.

De dealer is zitplaats 0.

frankmag plaatst een blind van 1.000.
AdWim plaatst een blind van 2.000.
frankmag plaats een ante of 200.
AdWim plaats een ante of 200.
Spevel81 plaats een ante of 200.
Dad2bordeaux plaats een ante of 200.
anna@@ plaats een ante of 200.
emmebi1965 plaats een ante of 200.
Aki27 plaats een ante of 200.

(AdWim krijgt As Kh.)

Pre-flop:

Spevel81 folds.
Dad2bordeaux folds.
anna@@ folds.
emmebi1965 folds.
Aki27 raises 6.400.
frankmag folds.
AdWim calls voor 6.400.

De flop is
2h 2d 3d.

AdWim checks.
Aki27 zet 19.200 in.
AdWim kiest fold, toont As Kh.
19.200 is terug gegeven aan Aki27.

Aki27 mucks.
Aki27 wint de pot van (19.200).

Nou goeie fold denk ik... al drukt die idioot hier natuurlijk gewoon op de "bet pot" button en dan is het 9 van de 10 keer zowiezo een donk. Ik zou hier na de flop je toernooileven niet meer op het spel zetten. Hij kan zomaar ook AK/AQ hebben maar dan van ruiten. Dan heb je max splitpot... ik had hem hier preflop misschien wel all in geknalt!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
PokerStars Spel #12399437034: Hold'em Limit ($0.25/$0.50) - 02/10/2007 - 17:08:38 (ET)
Tafel 'Hera V' 6-max Plaats #2 is de button
Plaats 1: pokerkev ($12.40 in chips)
Plaats 2: hydrazionz ($5.30 in chips)
Plaats 3: Jules_MF ($11.60 in chips)
Plaats 4: ssmss ($5 in chips)
Plaats 5: Relyt02 ($5.05 in chips)
Plaats 6: Ekslem ($11 in chips)
Jules_MF: zet small blind $0.10
ssmss: zet big blind $0.25
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan Ekslem [3c Qc]
Relyt02: foldt
Ekslem: callt $0.25
pokerkev: foldt
hydrazionz: callt $0.25
Jules_MF: foldt
ssmss: checkt
*** FLOP *** [9h Ac Tc]
ssmss: checkt
Ekslem: checkt
hydrazionz: bet $0.25
ssmss: foldt
Ekslem: callt $0.25
*** TURN *** [9h Ac Tc] [3d]
Ekslem: checkt
hydrazionz: bet $0.50
Ekslem: callt $0.50
*** RIVER *** [9h Ac Tc 3d] [Jc]
Ekslem: checkt
hydrazionz: checkt
*** SHOWDOWN ***
Ekslem: toont [3c Qc] (een flush, Aas hoog)
hydrazionz: gooit hand weg
Ekslem won $2.25 vanpot

Ik checkte hier expres op de river in dehoop dat hij zou betten (niet dus) en dan raisen. Had ik hier beter meteen kunnen betten?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik denk dat het goed is dat je checkt, omdat hij constant bet en je dus er vanuit kunt gaan dat hij uit betten komt. Hij zal wel vermoeden dat je op een draw zat en die kan je met die klaveren boer op meerdere punten hitten. Dus als je had gebet, had hij waarsch gefold, dus uiteindelijk hetzelfde resultaat.

Tip: Q3 is een hele matige hand, zou ik niet spelen als ik jou was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had em geraised na zijn turn bet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Ik had em geraised na zijn turn bet.

Met een paar drieen en een fush draw? Vond het eigenlijk wel prima om goedkoop de river te zien.

@Ad: Ik weet dat het een hele klote hand was, maar was zo'n fast table met weinig spelers. Er werd heeel los gespeeld dus vewachtte bij de anderen ook niet echt veel. Dus ik dacht ik wil voor die paar centen wel de flop zien met de kand op een flush draw. Was het niets geweest had ik gefold.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Q3 zou ik preflop idd weggooien, of andere preflop raisen zodat je een sterke hand representeert en eventueel op de flop de pot te kunnen oppakken met een continuation bet. Maar zelfs op een fast shorthanded table moet je deze gewoon 99 van de 100x weggooien.

river is beetje read afhankelijk, als het een goeie speler is dan zal hij altijd behind checken met een gevaarlijk board als deze (straight en flush draw) dus dan had je idd uit moeten betten. Minder goeie speler zou waarschijnlijk wel gebet hebben ja en dan was een check een goeie move geweest.
Reply
PokerStars Spel #12409825524: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 03/10/2007 - 05:32:26 (ET)
Tafel 'Praxidike' 6-max Plaats #4 is de button
Plaats 1: pinchy ($137.20 in chips)
Plaats 2: Fumanchu70 ($144.45 in chips)
Plaats 3: counterfit17 ($100 in chips)
Plaats 4: DtcMess ($109.95 in chips)
Plaats 5: wellwell_78 ($100.35 in chips)
Plaats 6: HarryBierdop ($96.50 in chips)
wellwell_78: zet small blind $0.50
HarryBierdop: zet big blind $1
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan HarryBierdop [4h 4s]
pinchy: foldt
Fumanchu70: raiset $4 naar $5
counterfit17: foldt
DtcMess: foldt
wellwell_78: foldt
HarryBierdop: callt $4
*** FLOP *** [9d Ts 9s]
HarryBierdop: checkt
Fumanchu70: checkt
*** TURN *** [9d Ts 9s] [4d]
HarryBierdop: checkt
Fumanchu70: checkt
*** RIVER *** [9d Ts 9s 4d] [Qd]
HarryBierdop: bet $8
Fumanchu70: raiset $14 naar $22
HarryBierdop: ?????????????????????????????????????

Raise of call??
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik zou callen (Hij zit met kans op FH met drie negens).
(al denk ik dat hij met een straat zat en daarom raisde)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ik zou sowieso raisen en verlies accepteren als hij hogere fh heeft....
Maar gok dat ie flush gehit heeft
Maar goed dat ben ik Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Geen idee wat voor speler het is, maar met een paar vrouwen had-ie de flop wel gebet zou je zeggen. Waarom zou je 2x checken op zo'n board tenzij je een beregoeie hand hebt gehit? Maar goed, als ie denkt dat je wilt stealen met die bet van 8 en je daarom reest, zou je kunnen reraisen. Als ie dan fold heb je net zoveel verdiend als met een [gay] call. Als ie na jouw reraise alles erin gooit... wat doe je dan? :|

Ik zeg dus call :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
maar wat heb ji gedaan Harrie en wat was t resultaat?
The great old Ludwig von...
Reply
Flush kon ik wel een heel eind uitsluiten denk ik omdat ie die in positie zeker wel gebet zou hebben.

Hij heeft hier dus of KJ of TT/99 of misschien T9. Van die handen beat ik er maar 1 dus heb gecallt. Hij had toch KJ waardoor ik, deze keer, toch wat value mis. Denk wel een goeie call op de lange termijn..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Flush kon ik wel een heel eind uitsluiten denk ik omdat ie die in positie zeker wel gebet zou hebben.

Hij heeft hier dus of KJ of TT/99 of misschien T9. Van die handen beat ik er maar 1 dus heb gecallt. Hij had toch KJ waardoor ik, deze keer, toch wat value mis. Denk wel een goeie call op de lange termijn..

Mwoah... als je had geraist was ie 95% zeker pleite geweest en zoals je zegt: de flush was niet echt een optie. Een betere hand zou altijd over jouw raise heen zijn gegaan, dus die extra value had je alleen maar gehad tegen een domme aap die z'n mediocre hand niet kan wegleggen. Derhalve: die call is goed.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hehe nou tree als ik hier raise naar 50 callt ie echt wel... 90% zeker! Zo'n goeie speler was het zeker niet...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:hehe nou tree als ik hier raise naar 50 callt ie echt wel... 90% zeker! Zo'n goeie speler was het zeker niet...

Zeg dat dan meteen! Dan was die call gewoon ontzettend dom :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
eens dat deze niet meer wordt afgelegd??

PokerStars Spel #12410593332: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 03/10/2007 - 07:20:39 (ET)
Tafel 'Lotis' 6-max Plaats #5 is de button
Plaats 1: HarryBierdop ($136.85 in chips)
Plaats 2: elvirto ($74.45 in chips)
Plaats 3: tommywm44 ($48.85 in chips)
Plaats 4: thaboom ($26.40 in chips)
Plaats 5: Ypsel ($244.50 in chips)
Plaats 6: peetje1967 ($12.80 in chips)
peetje1967: zet small blind $0.50
HarryBierdop: zet big blind $1
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan HarryBierdop [Ah Ad]
elvirto: foldt
tommywm44: foldt
thaboom: foldt
elvirto verlaat de tafel
skibbel komt aan tafel op plaats #2
Ypsel: raiset $4 naar $5
peetje1967: foldt
HarryBierdop: raiset $9 naar $14
Ypsel: callt $9
*** FLOP *** [7h 9h 6h]
HarryBierdop: bet $14
Ypsel: raiset $216.50 naar $230.50 en is all-in
HarryBierdop: callt $108.85 en is all-in
*** TURN *** [7h 9h 6h] [7s]
*** RIVER *** [7h 9h 6h 7s] [2h]
*** SHOWDOWN ***
HarryBierdop: toont [Ah Ad] (een flush, Aas hoog)
Ypsel: gooit hand weg
HarryBierdop won $271.20 vanpot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot $274.20 | Rake $3
Board [7h 9h 6h 7s 2h]
Plaats 1: HarryBierdop (big blind) toonde [Ah Ad] en won ($271.20) met een flush, Aas hoog
Plaats 2: elvirto foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: tommywm44 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: thaboom foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: Ypsel (button) gooide weg [Th Kh]
Plaats 6: peetje1967 (small blind) foldde voor de Flop
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik had m denk ik ook niet afgelegd, maar volgens mij is het verstandig om t wel te doen. Maar natuurlijk afhaknelijk van tegen wat voor apen je speelt. Dat is echt de belangrijkste factor bij mij om beslissingen te nemen.. Maar die discussie is eerder gevoerd Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Tja, je had odds :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: