The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Succes allemaal weer vanavond Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Thanx iedereen! Ik ben nog steeds in mijn nopjes. Mijn beide U20 spelers hebben overigens beide gespeeld afgelopen vrijdag.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
De kampioenschap van de huidige nummer 1 heb ik kunnen uitstellen: hij staat al 3-0 achter in onze wedstrijd.
Reply
Kampioenen Kampioenen kampioenen Oleee oleeeeeee =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
EB Sports Wrote:De kampioenschap van de huidige nummer 1 heb ik kunnen uitstellen: hij staat al 3-0 achter in onze wedstrijd.
Mijn wedstrijd uiteindelijk gewonnen met 3-1. De nummer 1 moet nog minstens 1 keer verliespunten pakken, zodat ik de nummer-1-positie kan overnemen.
Reply
In een uitverkocht huis de koploper met 6-1 vernederd, directe handhaving komt steeds dichterbij.

Ben ook erg tevreden met de leuke ratings die met een 3-4-3 opstelling (twee middenvelders, één vleugel naar het midden) te halen zijn:

Middenveld: uitstekend (laag)
Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: formidabel (hoog)
Linkeraanval: goed (hoog)
Reply
Duidelijke 2-0 overwinning tegen de nummer 3. Het blijft ongelofelijk gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nog 1 punt achter directe promotie. ZOu niet meer fout mogen gaan eigenlijk gezien de dtegenstanders die nog komen.
Hopelijk redden de mannen het
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vraagje: wat is het verschil, in een 3-5-2 systeem, tussen een vleugelspeler 'Naar het midden' en 'Extra Centrale Middenvelder' zetten? Is ie bij 'Naar het midden' tussen vleugelspeler en IM in en bij 'Extra Centrale Middenvelder' helemaal IM?
Verandert het nog iets aan de opstelling?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je geeft zelf al t antwoord,
Geloof dat bij naar het midden hij 70% vleugel houdt en 30% IM ofzo, maar weet dat niet helemaal zeker...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:je geeft zelf al t antwoord,
Geloof dat bij naar het midden hij 70% vleugel houdt en 30% IM ofzo, maar weet dat niet helemaal zeker...

toch nog voor dit en komend seizoen,
daarna zal de ME veranderen..
Reply
Ad Wim Wrote:Vraagje: wat is het verschil, in een 3-5-2 systeem, tussen een vleugelspeler 'Naar het midden' en 'Extra Centrale Middenvelder' zetten? Is ie bij 'Naar het midden' tussen vleugelspeler en IM in en bij 'Extra Centrale Middenvelder' helemaal IM?
Verandert het nog iets aan de opstelling?

Let op dat je niet een 3-5-2 creëert met meer dan drie centrale middenvelders, anders verkloot je je training. 3-5-2 met twee vleugelspelers 'naar het midden' is prima, een 3-5-2 met vier centrale middenvelders niet.
Reply
Oke bedankt, maar ik neem aan dat je speler die als 'Extra Centrale Middenvelder' zet niet als zodanig training krijgt, maar gewoon als buitenspeler...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjeffer Wrote:
Ad Wim Wrote:Vraagje: wat is het verschil, in een 3-5-2 systeem, tussen een vleugelspeler 'Naar het midden' en 'Extra Centrale Middenvelder' zetten? Is ie bij 'Naar het midden' tussen vleugelspeler en IM in en bij 'Extra Centrale Middenvelder' helemaal IM?
Verandert het nog iets aan de opstelling?

Let op dat je niet een 3-5-2 creëert met meer dan drie centrale middenvelders, anders verkloot je je training. 3-5-2 met twee vleugelspelers 'naar het midden' is prima, een 3-5-2 met vier centrale middenvelders niet.
Ah oke, dat is zeker nuttig, want ik speel al 3-5-2 met drie centrale middenvelders en ik wilde een buitenspeler ook als extra centrale middenvelder zetten. Maar dat is dus niet zo slim...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dacht al zoiets... is idd niet slim, veelgemaakte fout door de beginnende (of herintredende :wink: ) HT'er.
Reply
Da's altijd lekker, die doordeweekse (onverwachte) inkomsten:

Quote:10-10-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 16 210 € aan entreegeld.
10-10-2007 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 38 500 €
10-10-2007 Je ontvangt voor deze speler: 460 €. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
09-10-2007 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.
09-10-2007 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 1 400 €
08-10-2007 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 28 620 €
08-10-2007 Je hebt een speler verkocht en 1 139 750 € ontvangen.

Ik sta nu voor het eerst (en waarschijnlijk voor langere tijd) rond de 1,5 miljoen euro.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
10-10-2007 Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 20 619 €.

Oefenwedstrijdje =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:10-10-2007 Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 20 619 €.

Oefenwedstrijdje =D> =D> =D>

10-10-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 21 967 € aan entreegeld. :razz:
Reply
Eikel :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
KOm ik aan met mijn 4507 :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
12-10-2007
Je club heeft 26 320 € opgestreken, omdat je voormalige speler Giovanni Tucci (70705359) onlangs is verkocht voor 752 000 €.

heeeerlijk Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vraagje (volgens mij heet Anti het aantwoord ooit al eens gepost, maar kan ook iemand anders zijn geweest):

Ik ben weer geld aan het investeren in het oude jeugdsysteem, staat inmiddels weer op slecht. Nu schijnt er een verdeling te zijn, iets van 5.000 euro tot een bepaalde hoogte en vanaf dat moment 10.000 euro etc.etc.

Iemand die dat (nog) weet, hoe dat in elkaar steekt?

bvd,
mukkus
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Uit mijn hoofd:

5.000 rampzalig tot matig
10.000 matig tot redelijk
20.000 redelijk tot uitstekend

Vanaf rampzalig iedere week 20k erin stoppen is wel iets sneller, maar logischerwijs een stuk duurder.
Reply
eindelijk voor het eerst alle 12000 in het stadion. raar tegen de nr. 4 en geen derby en niet al te best weer..maar toch lekker voor de centjes.
maar meteen uitbreiden van het geld denk ik
Reply
Sjeffer Wrote:Uit mijn hoofd:

5.000 rampzalig tot matig
10.000 matig tot redelijk
20.000 redelijk tot uitstekend

Vanaf rampzalig iedere week 20k erin stoppen is wel iets sneller, maar logischerwijs een stuk duurder.

Kan iemand dit bevestigen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik dacht dat 5000 korter mocht, tot zwak of misschien zelfs tot slecht. 10k-->20k klopt volgens mij wel
Reply
lijkt me te kloppen.. alleen het matig zou ik veranderen door zwak..

Vanmiddag 2-2 gelijkgespeeld tegen n°1.
Dit geeft de volgende stand

1. Fc ex-Breivelde 13 49 - 17 28
2. Track United 13 46 - 17 28
3. kfc moerbeke A 13 30 - 9 28
4. KFC de SiMs 13 43 - 23 25
5. Sporting Kwakkerie 13 25 - 25 16
6. de valkskes 13 28 - 25 15
7. FC Team-Equal 13 23 - 38 11
8. De hete stoten 13 1 - 91 0

volgende week staat
De hete stote - FC Team-Equal
kfc moerbeke - Fc ex-Breivel
de valkskes - KFC de SiMs
Track United - Sporting Kwak

op het programma.

Of ik al dan niet kampioen speel, hangt dus af van een andere match Sad
Als ik win, en moerbeke ook, dan ben ik kampioen Big Grin

spannend :eeeek:
Reply
Heren, dank u. Ik ga nog even door met de 5000 tot zwak.
Prettige wedstrijd en prettige avond!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1-6 winst.
Hopelijk staan we nu boven de directe promotie streep. Volgende week nog de nummer twee thuis. moet ook te doen zijn met mots.

Mocht de streep ver weg zijn dan overweeg ik om te piccen voor p/d
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fraaie 7-0 zege, 260 hatstats, en veilig gespeeld. Volgend seizoen weer in V. :Big Grin
Reply


Forum Jump: