The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennisteams voor Excell Sheet
1 Kohlschreiber,Philipp €825 0
2 Acasuso,Jose €540 0
3 Murray,Andy €1420 15
4 Gicquel,Marc €700 4
5 Andreev,Igor €810 1
6 Cilic,Marin €377 0
7 Gulbis,Ernests €470 0
8 Mahut,Nicolas €528 0
9 Tsonga,Jo-Wilfried €523 0
10 Fish,Mardy €790 1
11 Karlovic,Ivo €949 15
12 Benneteau,Julien €585 0
13 Ljubicic,Ivan €1780 1
14 Vliegen,Kristof €507 0
15 Ancic,Mario €835 25
16 Verdasco,Fernando €860 7
€12499

Ljubicic en Acasuso als gok. Voor de rest toch voor Murray gegaan ipv Tursunov en Pasha.
En Andreev vanwege het uitvallen van Haas. Geen Seppi dus. Hopen dat Falla daar komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dlouhy,Lukas €318 0
2 Gicquel,Marc €700 4
3 Clement,Arnaud €745 1
4 Kohlschreiber,Philipp €825 0
5 Cilic,Marin €377 0
6 Pashanski,Boris €385 0
7 Gulbis,Ernests €470 0
8 Seppi,Andreas €515 0
9 Tsonga,Jo-Wilfried €523 0
10 Ancic,Mario €835 25
11 Tursunov,Dmitry €1020 1
12 Murray,Andy €1420 15
13 Vliegen,Kristof €507 0
14 Mahut,Nicolas €528 0
15 Benneteau,Julien €585 0
16 Verdasco,Fernando €860 7
17 Bjorkman,Jonas €615 0
18 Mathieu,Paul-Henri €1265 15
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tursunov, Murray, Pashanski en Dlouhy?! Je wilt toch 1e worden?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tursunov, Murray, Pashanski en Dlouhy?! Je wilt toch 1e worden?!

Dlouhy pakt 7 punten.
Pashanski is al rendabel.

Kwartfinale tussen Tursunov en Murray
Dus 4 spelers 46 punten
kosten 3000

en goede kans op finale
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik hoop dat tursunov gaat verrassen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom pakt Dlouhy 7 punten? Heb je de resultaten van die Chekhov gezien de laatste tijd?! :eeeek:

Pashanski is rendabel inderdaad, maar ik had liever Acasuso, kans op meer.

En waar is je favoriet Andreev!?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom pakt Dlouhy 7 punten? Heb je de resultaten van die Chekhov gezien de laatste tijd?! :eeeek:

Pashanski is rendabel inderdaad, maar ik had liever Acasuso, kans op meer.

En waar is je favoriet Andreev!?

ik ga voor seppi

laatste kwart heb ik meer geinvesteerd, omdat ik daar meer/goedkopere kansen zie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ik hoop dat tursunov gaat verrassen
Dat lijkt me niet gezien zijn vorm. Daarom heb ik hem uiteindelijk ook niet genomen, al haalt ie wel vrij zeker 12 punten. Ik wilde voor de echte punten gaan met finalisten in Murray en Ljubo en niet dat gesprokkel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom pakt Dlouhy 7 punten? Heb je de resultaten van die Chekhov gezien de laatste tijd?! :eeeek:

Pashanski is rendabel inderdaad, maar ik had liever Acasuso, kans op meer.

En waar is je favoriet Andreev!?

ik ga voor seppi

laatste kwart heb ik meer geinvesteerd, omdat ik daar meer/goedkopere kansen zie
Je had ook allebei kunnen nemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik hoop dat tursunov gaat verrassen
Dat lijkt me niet gezien zijn vorm. Daarom heb ik hem uiteindelijk ook niet genomen, al haalt ie wel vrij zeker 12 punten. Ik wilde voor de echte punten gaan met finalisten in Murray en Ljubo en niet dat gesprokkel.

ljubicic is ook niet echt in vorm natuurlijk.
kan zomaar verliezen van querrey of tipsa
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Waarom pakt Dlouhy 7 punten? Heb je de resultaten van die Chekhov gezien de laatste tijd?! :eeeek:

Pashanski is rendabel inderdaad, maar ik had liever Acasuso, kans op meer.

En waar is je favoriet Andreev!?

ik ga voor seppi

laatste kwart heb ik meer geinvesteerd, omdat ik daar meer/goedkopere kansen zie
Je had ook allebei kunnen nemen...
klopt, maar andreev moet kwart halen om rendabel te zijn.
ik denk dat seppi te sterk is.
ik heb trouwens ook bjorkman.
ik weet niet wat ik daarvan moet denken :|
ik had een aantal keuze's, maar hoop dat hij in dat zwakke kwart kan verrassen, al zal bolelli al lastig worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja inderdaad, en daarom noem ik het ook een gok Idea
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja inderdaad, en daarom noem ik het ook een gok Idea

maar hij kan ook zomaar de finale halen, als die service gaat lopen.
het wordt iig weer en interessant weekje.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en ik hoop op een stuntje van clement
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ook over gedacht, maar toch maar Gicquel genomen. Clement is niet veel meer en komt denk ik sowieso niet voorbij halve finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ik nog een theoretische kans had op de nummer 1 plek, dan ging ik alles of niets spelen en voor de verrassingen.

Die nummer 1 gaat niet zoveel gokken lijkt me en of je nou 3e of 9e wordt.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Kooltje, als het je in volgende weken niet of moeilijk lukt met de sheet, stuur me dan even een pm, ik ben wel bereid over te nemen (of bijvoorbeeld in de weken dat jij moeilijk zitSmile
Reply
Tripplexxx Wrote:Als ik nog een theoretische kans had op de nummer 1 plek, dan ging ik alles of niets spelen en voor de verrassingen.

Die nummer 1 gaat niet zoveel gokken lijkt me en of je nou 3e of 9e wordt.....
Zijn we het toch een keer eens, precies mijn idee dit.

Met zo'n gevoel heb ik zelf ook een team gemaakt. Top 20 is nu toch wel zo goed als zeker, dus maar voor wat verrassingen gegaan om zo hoog mogelijk te eindigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ga nu beginnen mindlight..komt goed deze week
Reply
Zie gelukkig weinig tot geen Ljubo, hup Ivan!

Zie ook nauwelijks Andreev, veel mensen wisten dus waarsch niet dat Haas op had gegeven. Zie ook veel PHM en Wawrinka. Lijken me flinke gokken, maar die kunnen goed uitpakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1 Gicquel,Marc €700 4
2 Kohlschreiber,Philipp €825 0
3 Ancic,Mario €835 25
4 Murray,Andy €1420 15
5 Pashanski,Boris €385 0
6 Mahut,Nicolas €528 0
7 Gonzalez,Fernando €2255 25
8 Verdasco,Fernando €860 7
9 Benneteau,Julien €585 0
10 Mathieu,Paul-Henri €1265 15
11 Cilic,Marin €377 0
12 Gulbis,Ernests €470 0
13 Tsonga,Jo-Wilfried €523 0
14 Vliegen,Kristof €507 0
15 Fish,Mardy €790 1
Reply
Zie ook nauwelijks Gasquet, die had ik eerst ipv Ljubo. Toch ook goede kans op finale en zelfs winst...

Murray kan trouwens mijn week flink verkloten door van Mirnyi te verliezen. Want dan komt Tursunov in de halve finale en misschien wel finale en dat moet natuurlijk niet.
Maar hij staat tegen zowel Mirnyi als Tursunov goed voor in H2H, dus ik verwacht wel wat van hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Zie gelukkig weinig tot geen Ljubo, hup Ivan!

Zie ook nauwelijks Andreev, veel mensen wisten dus waarsch niet dat Haas op had gegeven. Zie ook veel PHM en Wawrinka. Lijken me flinke gokken, maar die kunnen goed uitpakken.
Ik wist idd niet dat Haas had afgezegd. Anders had ik waarschijnlijk ook wel Andreev gehad. Waar hadden jullie die info vandaan?
PHM stroomt zo door naar de halve finale, Wawrinka moet dan wel een ongelooflijke uitschieter hebben. Maarja na vorige week durf ik niets meer uit te sluiten...
Reply
omyaca Wrote:PHM stroomt zo door naar de halve finale.
Icon_question

Kijk je dan niet heel makkelijk over Baghdatis en Ferrer heen?! :roll:
En dan moet hij nog van Dancevic zien te winnen. Vorige week ging het ook niet makkelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik verwacht weinig van Ferrer op deze ondergrond en Baghdatis in deze vorm. En Dancevic lijkt me een van de makkelijkere eerste ronde lotingen. En hoezo ging het vorige week niet makkelijk?
Reply
sheet is er...veel verschillende spelers...hup jarkko
Reply
omyaca Wrote:Ik verwacht weinig van Ferrer op deze ondergrond en Baghdatis in deze vorm. En Dancevic lijkt me een van de makkelijkere eerste ronde lotingen. En hoezo ging het vorige week niet makkelijk?
Omdat hij heel nipt won van Fish en Gasquet. En ik denk wel dat Ferrer kan presteren op een dergelijke ondergrond. En hij zal ook moeten als hij naar Shanghai wil, zeker als Gonzo, Murray, Gasquet en Ljubo een goede week gaan hebben, wat er wel inzit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dank je Kool.

Buurs, geen Fish?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer kan zich beter richten op volgende week. Nu moet hij 3 partijen winnen (die kans lijkt me vrij klein) om er 10 punten op vooruit te gaan, volgende week kan dat met 1 overwinning.
Reply
Thnx Kool! =D>
Reply


Forum Jump: