The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Japie bedankt!
Quote:Stam kan het niet meer opbrengen en stopt
29/10/2007 11:10

Aan de carrière van Jaap Stam is abrupt een einde gekomen. De verdediger van Ajax heeft op 20 oktober tegen NEC zijn laatste minuten gespeeld.

De 35-jarige Stam had nog een contract tot medio 2008. Maar de oud-international kan het niet langer opbrengen en heeft zijn contract ingeleverd.

Stam maakte anderhalf jaar geleden zijn opwachting in Amsterdam. De oud-international was de Italiaanse trainingskampen zat. De verdediger koos voor Ajax om zijn carrière af te sluiten. Mede door blessures werd het niet wat hij ervan had verwacht.

Stam kende een rustig begin van zijn carrière. Via FC Zwolle, Cambuur Leeuwarden en Willem II kwam hij in 1995 terecht een topclub. Drie jaar PSV leverden hem een transfer op naar Manchester United.

Na een ruzie met manager Alex Ferguson vertrok Stam opnieuw na drie seizoenen naar Lazio, dat de verdediger in 2004 overdeed aan AC Milan. Ondanks een doorlopend contract verliet hij na twee jaar San Siro.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mits er geen prive-zaken een rol spelen is mijn eerste reactie:

:lol: :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou de persconferentie is ook uitgelekt Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Boeiend.. voegde toch al niks meer toe aan Ajax en nu krijgt de jeugd tenminste de kans.
Reply
Peter Wrote:Boeiend.. voegde toch al niks meer toe aan Ajax en nu krijgt de jeugd tenminste de kans.

Zo'n reactie op het stoppen van een speler, die veel voor PSV en het Nederlandse voetbal betekent heeft!

Mooi gebaar van respect! :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Sneu voor Jaap om op deze manier te moeten stoppen....

(goed nieuws met het oog op woensdag, mag alstublieft Heitinga centraal in de mandekking spelen op Alves? [-o< )
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Boeiend.. voegde toch al niks meer toe aan Ajax en nu krijgt de jeugd tenminste de kans.

Zo'n reactie op het stoppen van een speler, die veel voor PSV en het Nederlandse voetbal betekent heeft!

Oh, ik heb zeker wel respect voor Stam hoor, geweldige speler geweest, maar hij liep al een hele tijd op zn laatste benen. Eerlijk gezegd verbaasd dit nieuws me niet eens.. hij liep van de ene in de andere blessure. Hopelijk spelen privé-omstandigheden iig geen rol, dat zou het wel zuur maken.
Reply
Mukkus Wrote:(mag alstublieft Heitinga centraal in de mandekking spelen op Alves? [-o< )

Ik hoop het, dan is Alves zaterdag misschien blessé. Hakkuh
Reply
Zijn vader is zeer ernstig ziek dus dit kan best weel eens meespelen in zijn besluit.
Het niet spelen van Europees voetbal natuurlijk ook.

Jaap bedankt voor alle mooie dingen (met name bij Oranje en United) , het ga je goed!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Jaap =D>

Jammer dat het zo moet eindigen, het zal voor een groot deel ook een mentale kwestie zijn, want wat voor zin heeft het om nog een half jaar te ploeteren in een dolend Ajax? Had je maar terug naar PSV moeten gaan Jaap.
Reply
Overdune Wrote:Jaap =D>

Jammer dat het zo moet eindigen, het zal voor een groot deel ook een mentale kwestie zijn, want wat voor zin heeft het om nog een half jaar te ploeteren in een dolend Ajax? Had je maar terug naar PSV moeten gaan Jaap.

Als PSV een goed en "warm" bod had gedaan had hij dat ook zeker overwogen....... ze hebben daar niet echt de schoonheidsprijs mee verdiend.
Reply
Tja, dat vond hij niet zo leuk idd, maar terugkomen is vooral een gevoelskwestie en heeft niet zoveel met geld te maken. Dat gevoel was er blijkbaar niet echt, zeker gezien hoe snel hij naar de grootste concurrent ging.
Reply
Bumme Wrote:

Als PSV een goed en "warm" bod had gedaan had hij dat ook zeker overwogen....... ze hebben daar niet echt de schoonheidsprijs mee verdiend.

Je weet totaal niet hoe dat gegaan is. Jammer dat ie gestopt is. Zo'n speler had een mooier einde verdiend.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Oh, ik heb zeker wel respect voor Stam hoor, geweldige speler geweest, maar hij liep al een hele tijd op zn laatste benen. Eerlijk gezegd verbaasd :roll: dit nieuws me niet eens.. hij liep van de ene in de andere blessure. Hopelijk spelen privé-omstandigheden iig geen rol, dat zou het wel zuur maken.

Uit je berichtje blijkt totaal niet dat je respect hebt voor Stam. Als iemand met een mooie carriere plotseling stopt en jij roept doodleuk 'boeiend, hij voegt toch niks meer toe aan Ajax', dan ben je wat mij betreft een enorme flapdrol.

Bumme heeft trouwens gelijk, hij heeft te maken met familieomstandigheden....
Reply
Bumme Wrote:

Spelers die voor een paar knaken meer de aartsvijand Ajax verkiezen boven PSV zijn niet interessant genoeg meer om nog een hoger bod op uit te brengen. Japie is een prima kerel verder maar heeft (behalve bij Kampen) weinig clubgevoel. Hij voetbalt voor zijn centen. Punt uit. Maar ook dat is te waarderen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Tripplexxx Wrote:Uit je berichtje blijkt totaal niet dat je respect hebt voor Stam. Als iemand met een mooie carriere plotseling stopt en jij roept doodleuk 'boeiend, hij voegt toch niks meer toe aan Ajax', dan ben je wat mij betreft een enorme flapdrol.

[baby] Stam was gewoon zwaar over the hill en dus zijn er alleen verliezers als hij nog doorvoetbalt. Prima besluit van Jaap, een speler van zijn kaliber verdient geen afloop zoals het nu liep, dus kan hij beter zo snel mogelijk stoppen. Jammer dat hij niet in de zomer al gestopt is.
Reply
Spelers die je denkt te kunnen halen omdat ze al eerder bij je gespeeld hebben en je ze daarom de indruk geeft dat het je niet echt uitmaakt of ze wel of niet komen verdien je niet.

Jaap heeft vorig jaar zelf aangegeven dat uit het bod van PSV zo weinig waardering sprak dat hij zich afvroeg of hij wel welkom was.

Iedereen maakt dit soort fouten (Ajax deed dit bij Robben) , PSV zal er wel van geleerd hebben.......
Reply
:eeeek: :cry: =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote::eeeek: :cry: =D>

Wat is het nou? :lol:
Reply
Zonde dat een speler van zijn kaliber op zo'n manier stopt.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ekslem Wrote:

Ik zal het voor jou uitleggen:

Verbaasd omdat hij per direct stopt
Teleurstelling omdat hij stopt
Applaus voor een groot speler
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:

Ik zal het voor jou uitleggen:

Verbaasd omdat hij per direct stopt
Teleurstelling omdat hij stopt
Applaus voor een groot speler

Fuck zeg... kun je het mss nog wat duidelijker uitelggen aub :lol:
Reply
Het gevoel dat net bij mij overheerste toen ik dit nieuws las: jammer dat zo'n speler op deze manier z'n carriere moet beeindigen. De voetballer Jaap Stam heeft toch behoorlijk z'n stempel gedrukt op het Nederlandse voetbal.
Ik kan me wel voorstellen dat op dit moment de motivatie om nog door te gaan er niet optimaal meer is als blijkt dat andere zaken in z'n leven een grote rol spelen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Jaap het ga je goed!
Bangkok resident.
Reply
Jaap in betere tijden (dat hij nog fit en lenig was):

[Image: 8132074_89e3a29467.jpg]

Jammer dat hij niet op een hoogtepunt kon stoppen, had hij wel verdiend Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Jaap in betere tijden (dat hij nog fit en lenig was):

[Image: 8132074_89e3a29467.jpg]

Jammer dat hij niet op een hoogtepunt kon stoppen, had hij wel verdiend Sad

Dan had hij bij Milan moeten stoppen.
Zo'n drama is het toch allemaal niet. Het was nou geen absolute wereldvoetballer, gewoon een goede verdediger.
En een stempel drukken.......beetje overdreven.
Komt wel weer nieuw.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Jaap bedankt!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Om bij zijn eigen woorden te blijven!

Te Laat!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou we hebben allemaal de beelden van Jol gezien dus dan weet de ajax aanhang wat ze zondag moeten zingen:

Stand up voor japie stam!! Stand up voor japie stam!! Stand up voor japie stam!! Stand up voor japie stam!! Stand up voor japie stam!! Stand up voor japie stam!!
Stand up voor japie stam!! Stand up voor japie stam!! Stand up voor japie stam!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply

Forum Jump: