The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Fey - Gra
#1
Quote:Herstelde Slory richt zich op De Graafschap
30/10/2007 14:50

Feyenoord-trainer Bert van Marwijk begroette Andwelé Slory weer bij de groepstraining. Het KNVB-bekerduel met FC Groningen komt nog te vroeg voor de aanvaller.

'Of ik er zondag tegen De Graafschap wel bij kan zijn, is nu nog moeilijk te zeggen', zegt Slory op de Feyenoord-website. 'Het kan mij in principe niet snel genoeg gaan, maar ik moet wel voorzichtig blijven natuurlijk.'

Dit seizoen bleef de bijdrage van Slory beperkt tot één competitieduel. Bij de competitiestart tegen FC Utrecht ging het mis met de aanvaller. Een gebroken middenvoetsbeentje hield hem sindsdien aan de kant.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Ben benieuwd of van Marwijk nu van dat 4-5-1 gaat afstappen.
Reply
#3
Peter Wrote:Ben benieuwd of van Marwijk nu van dat 4-5-1 gaat afstappen.

je kunt het ook 4-3-3 of 4-4-2 of zelfs 4-2-4 noemen, dus ik begrijp werkelijk niet wat je moeilijk zit te doen.
Reply
#4
En systeem met 4 verdedigers, 2 controlerende middenvelders, 3 aanvallende middenvelders en 1 spits lijkt mij een schoolvoorbeeld van 4-5-1. Als jij bedoelt te zeggen dat een 4-5-1 zeer aanvallend kan zijn, dan ben ik dat met je eens. Ik heb het ze 1x met eigen ogen zien spelen en toen was het dat overigens echt niet, maar waar zie jij Slory in het huidige systeem spelen dan? Denk niet dat hij goed uit de verf zal komen als hij vanaf het middenveld moet komen, Slory lijkt me meer een echte buitenspeler.
Reply
#5
Peter Wrote:En systeem met 4 verdedigers, 2 controlerende middenvelders, 3 aanvallende middenvelders en 1 spits lijkt mij een schoolvoorbeeld van 4-5-1. Als jij bedoelt te zeggen dat een 4-5-1 zeer aanvallend kan zijn, dan ben ik dat met je eens. Ik heb het ze 1x met eigen ogen zien spelen en toen was het dat overigens echt niet, maar waar zie jij Slory in het huidige systeem spelen dan? Denk niet dat hij goed uit de verf zal komen als hij vanaf het middenveld moet komen, Slory lijkt me meer een echte buitenspeler.

het is zo'n zinloos gelul. als hofs of guzman of bruins naast makaay speelt is het 4-4-2. thuis spelen ze vaak alle 4 voorin dus dan is het meestendtijds 4-2-4. je wilt het graag in een hokje duwen, maar dat is gewoon onzin. dat je je visie betrekt op 1 uitwedstrijd bij psvee (ik vermoed dat je die bedoelt) is het ook een beetje veel karig.

zogezegd speelde psvee tegen sparta ook 4-5-1. lazovic en farfan stonden niet dieper dan bruins en hofs doorgaans staan. noem het 4-3-3, noem het 4-5-1, het klopt allebei.
Reply
#6
En toch denk ik dat Slory niet in het huidige Feyenoord-systeem past. :razz:
Reply
#7
Peter Wrote:En toch denk ik dat Slory niet in het huidige Feyenoord-systeem past. :razz:

past prima. hij kan als 2de spits uit de voeten, maar ook als diepe links of rechtsbuiten. kun je met een hangende middenvelder spelen, en met eentje die wat dieper staat.

net zoals bij oranje 88 (vanenburg-koeman).
Reply
#8
Ekslem Wrote:
Quote:Herstelde Slory richt zich op De Graafschap
30/10/2007 14:50

Feyenoord-trainer Bert van Marwijk begroette Andwelé Slory weer bij de groepstraining. Het KNVB-bekerduel met FC Groningen komt nog te vroeg voor de aanvaller.

'Of ik er zondag tegen De Graafschap wel bij kan zijn, is nu nog moeilijk te zeggen', zegt Slory op de Feyenoord-website. 'Het kan mij in principe niet snel genoeg gaan, maar ik moet wel voorzichtig blijven natuurlijk.'

Dit seizoen bleef de bijdrage van Slory beperkt tot één competitieduel. Bij de competitiestart tegen FC Utrecht ging het mis met de aanvaller. Een gebroken middenvoetsbeentje hield hem sindsdien aan de kant.

Quote:Andwélé Slory is op de weg terug. De vleugelaanvaller van Feyenoord, die in de openingswedstrijd tegen FC Utrecht (0-3) zijn middenvoetsbeentje brak, trainde vandaag weer mee met de selectie. Slory hoopt over twee weken zijn rentree te kunnen maken.

Feyenoord ontvangt op zondag 11 november in de eigen Kuip Ajax. Slory richt zich op de Klassieker. Het duel met De Graafschap, die komende zondag op het programma staat, komt sowieso te vroeg voor de snelle aanvaller. Slory maakt maandag zijn rentree voor Jong Feyenoord.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#9
Ik zie de Graafschap net zeer makkelijk scoren uit bij Roda twee keer zelfs, dat heeft Feyenoord nog niet zomaar gewonnen. Ze moeten de superboeren niet onderschatten.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
Peter Wrote:Ben benieuwd of van Marwijk nu van dat 4-5-1 gaat afstappen.

Ach ja, PSV speelt altijd lekker aanvallend cry

Niet dat ik voor Feyenoord ben maar wat een idiote opmerking weer van je...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#11
Vret Mien Gras Wrote:Ik zie de Graafschap net zeer makkelijk scoren uit bij Roda twee keer zelfs, dat heeft Feyenoord nog niet zomaar gewonnen. Ze moeten de superboeren niet onderschatten.

Timmer meesturen bij corners.... :wink:
Reply
#12
:lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#13
Fabian Wrote:Timmer meesturen bij corners.... :wink:
Dat zal helpen.....:roll:

[Image: marianne.jpg]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#14
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Ben benieuwd of van Marwijk nu van dat 4-5-1 gaat afstappen.

Ach ja, PSV speelt altijd lekker aanvallend cry

Ja, eindelijk weer eens :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:Ben benieuwd of van Marwijk nu van dat 4-5-1 gaat afstappen.

Ach ja, PSV speelt altijd lekker aanvallend cry

Niet dat ik voor Feyenoord ben maar wat een idiote opmerking weer van je...

Waar heb ik het over PSV? :roll: Wie van De Guzman-Hofs-Bruins tel jij als spits? Ik vind het wel terecht dat SD ze allen als middenvelders in de database heeft. Dat een 4-5-1 aanvallender kan zijn dan 4-3-3 of 4-4-2 is duidelijk, maar dan mag ik me toch nog wel afvragen of van Marwijk mss defensiever gaat spelen (meer zekerheid op het middenveld zodat Slory voorin acties kan maken zonder veel risico) dan nu omdat Slory terugkomt?

Er zijn trouwens maar weinig ploegen die Sparta-uit met 4 aanvallers durven te spelen toch?

En uit je 2e zin mag ik opmaken dat jij alleen wilt discussieren als het Ajax verdedigen betreft ofzo? :roll:
Reply
#16
Feyenoord gaat winnen met 2-0, 2x Makaay. Ik zal ze in ieder geval weer flink gaan aanmoedigen vanaf vak R !!!
Sterk in Rotterdam
Sterk in Nederland
Niets is sterker dan dat ene woord
FEYENOORD
Reply
#17
Welkom Het Legioen! =D> Je bent toch geen gloryhunter he?
Reply
#18
En aangezien jij wrs een kenner bent, denk jij dat ze weer gaan verliezen van groningen?
Bangkok resident.
Reply
#19
Peter Wrote:Er zijn trouwens maar weinig ploegen die Sparta-uit met 4 aanvallers durven te spelen toch?

begin je weer? niet reageren op mijn laatste opmerking en dan gewoon weer het zelfde vertellen. :roll:

later als je groot bent kun je me misschien uitleggen wat het verschil is tussen iemand die als aanvaller te boek staat maar teruggetrokken op het middenveld speelt (zoals 3 psveerjers tegen sparta), en iemand die als middenvelder te boek staat die in de aanval speelt (zoals 3 feyenoorders elke wedstrijd). oftewel, houd eens op met dat irritante hokjesdenken.

en is perez opeens een aanvaller?
Reply
#20
Perez is onze dieptse spits :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ekslem Wrote:Perez is onze dieptse spits :razz:

zondag was dat de koef. of hij was te lui om mee terug te lopen telkens, dat kan ook. :wink:
Reply
#22
Het Legioen Wrote:Feyenoord gaat winnen met 2-0, 2x Makaay. Ik zal ze in ieder geval weer flink gaan aanmoedigen vanaf vak R !!!
Vergeet de trommel niet!!! :8:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#23
Kennedy Wrote:
Het Legioen Wrote:Feyenoord gaat winnen met 2-0, 2x Makaay. Ik zal ze in ieder geval weer flink gaan aanmoedigen vanaf vak R !!!
Vergeet de trommel niet!!! :8:

En zo een vlag op een stok, kan je mooi rondjes rennen Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
waf Wrote:
Peter Wrote:Er zijn trouwens maar weinig ploegen die Sparta-uit met 4 aanvallers durven te spelen toch?

begin je weer? niet reageren op mijn laatste opmerking en dan gewoon weer het zelfde vertellen. :roll:

later als je groot bent kun je me misschien uitleggen wat het verschil is tussen iemand die als aanvaller te boek staat maar teruggetrokken op het middenveld speelt (zoals 3 psveerjers tegen sparta), en iemand die als middenvelder te boek staat die in de aanval speelt (zoals 3 feyenoorders elke wedstrijd). oftewel, houd eens op met dat irritante hokjesdenken.

en is perez opeens een aanvaller?

Dus jij wilt gaan beweren dat Lazovic, Perez en Farfan veel kaas hebben gegeten van meeverdedigen? :8:

Vandaag stond er in het wedstrijdverslag van NAC-AZ in VI nog een mooi stukkie over opstellingen. Daarin werd de kerstboomtactiek van AZ (4 verdedigers, 3 controlerende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders en 1 spits) een klassieke 4-5-1 genoemd. Als je die 2 en 3 omdraait is dat mi nog steeds een klassieke 4-5-1. Zoals als zo vaak gezegd kan een 4-5-1 zeer aanvallend zijn, maar Hofs, Bruins, De Guzman, Sahin en Gio zijn allemaal middenvelders net als dat Farfan, Lazovic en Koevermans alle drie spitsen zijn.
Reply
#25
Peter Wrote:Welkom Het Legioen! =D> Je bent toch geen gloryhunter he?

Dat lijkt me niet als ik al 10 jaar een seizoenskaart heb :wink:

Als ik een gloryhunter was geweest had ik mezelf wel AZ-supporter genoemd :wink:
Sterk in Rotterdam
Sterk in Nederland
Niets is sterker dan dat ene woord
FEYENOORD
Reply
#26
=D>
Reply
#27
misschien een Xtragaap4de -vraag, maar ben er ff uitgeweest, las dat hofs "knieklachten" had. Wordt hij er weer bij verwacht dit weekend?
The great old Ludwig von...
Reply
#28
gittermaster Wrote:misschien een Xtragaap4de -vraag, maar ben er ff uitgeweest, las dat hofs "knieklachten" had. Wordt hij er weer bij verwacht dit weekend?

dat verwacht ik niet aangezien hij eerst nog een operatie moet ondergaan...
Wie dit leest is gek
Reply
#29
ok thx...
The great old Ludwig von...
Reply
#30
Hofs ligt er 4 weken uit helaas. Hij moet een kijkoperatie ondergaan
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: