The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
GoNZaleZ Wrote:Zodra ik meer dan een seizoen doe, beloof ik niet meer stoppen (om opnieuw te beginnen).

tsja, ik denk uberhaupt dat stoppen geen optie is, maar okay... een restart op de manier waarop jij het doet vind ik nog enigszins te accepteren. Moker heeft hetzelfde gedaan.. Ik ben het er niet mee eens aangezien ik van doorzetten houd maar okay....
Hopelijk krijg je iig een leuk team en denk je meer na over wat je doet (of vraag je het iig eerst hier na voor je het doet) en heeft dat resultaat... Kijk bijvoorbeeld naar Johan, die heeft zich eerst geheel ingelezen en laten voorlichten door Jazz (of was het nu lance? ik haal ze beiden nog steeds door mekander...) en hij doet nu goede zaken en heeft ook zijn team goed op de rails staan voor de toekomst...

Dus: denk eerst goed na! handel niet uit impulsieve gedachten!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Precies Marsh lezen is idd het belangrijkst. Ik ben de Lance die Johan voorlicht, Mac. Hij heeft 7 weken op zijn team gewacht en werkelijk alles gelezen. Hij heeft z'n hele team zelf opgebouwd, ik bevestig alleen(of niet) zijn eigen ideeen, hij heeft daarom bijna geen fout gemaakt. Persoonlijk vind ik het ook bijzonder leuk om zo'n team in opbouw te kunnen volgen. Johan heeft afgelopen zondag zijn 6e competitiewedstrijd ooit al 30* gehaald. Natuurlijk help ik ook graag andere SDers, mocht je willen dat ik je hele team onder de loep neem stuur me dan maar een PB. Ik ben wel eerlijk dus heb je een klote team met een paar klote spelers zal ik je dat zeggen ook. Wink Positief is dat er altijd wat aan te doen valt.
Reply
Vraagje voor de playmakingtrainers. Wat te doen met trainees van 20? Ik ben op dit moment nog 3 20-jarigen aan ’t trainen > ja ik weet ’t het is eigenlijk niet goed. Maar 1 is er 2 weken geleden uitmuntend geworden (train ik tot briljant) en de andere vorige week. Die andere 20-jarige wordt vrijdag(als het goed is) uitmuntend. Zouden jullie hem doortrainen tot briljant of zouden jullie hem verkopen en 17-jarige kopen. Hij heeft redelijk passen en uitstekend conditie.
Reply
Trainen! Stap van uitmuntend naar briljant levert veel meer op dan van goed naar uitstekend. Dat weekje extra betaald zich dus dik terug. Tevens zit je nu midden in het seizoen en kan je deze speler de rest van het seizoen dan nog prima gebruiken. Begin volgend seizoen wanneer de prijzen het best zijn kan je hem dan vet verkopen. Misschien denken PM trainers hier anders over?

Waarom is HT nu al 2 dagen down. Zou er weer iets nieuws komen? Wink
Reply
Tan, ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Mijn 3 basis-IM's zijn 22, 20 en 20 en staan allemaal op het punt om een stap omhoog te gaan. Die van 22 en één van 20 gaan weg. Die ander van 20 is nog te belangrijk met zijn redelijk passen (ik heb een verdedigende coach). De 3 'niet-basis' IM zijn 20, 20 en 18. Ook die 2 twintigjarigen gaan bijna omhoog en worden ook verkocht.

Voor mij is 20 wel de max., maar in sommige gevallen zijn ze te belangrijk voor het eerste elftal.

Omdat ik aan het eind van het seizoen overstap van een verdedigende coach naar een aanvallende, moet ik bij de nieuwe aankopen vooral rekening houden met de stats passen en verdedigen. Ik heb een speler met redelijk passen (die blijft) en daarnaast een heel rijtje met matig passen. Door de aanvallende coach wordt mijn verdediging zwakker en momenteel heb ik geen IM met een hoge stat op verdedigen.

De komende 4 weken gaan er 2 uitmuntende en 2 formidabele middenvelder de TL op......kan ik weer eens lekker kopen!!

Mukkus heeft al een verlanglijstje naar de sint gestuurd;
* Formidabel verdediger met redelijk vleugel
* IM met goed passen (trainable)
* IM met goed verdedigen (trainable)
* IM (trainable)
* Reserve-keepert, goed
* Formidabel winger

Iemand nog iets rondlopen of over een x-aantal weken?
Reply
JAZZ Wrote:Waarom is HT nu al 2 dagen down. Zou er weer iets nieuws komen? Wink

Stond een aankondiging....HT-down van 06:00 voor 300 minuten ofzo.
Misschien is ie de aanvraag van EB aan het verwerken.....
Reply
Mukkus Wrote:
JAZZ Wrote:Waarom is HT nu al 2 dagen down. Zou er weer iets nieuws komen? Wink

Stond een aankondiging....HT-down van 06:00 voor 300 minuten ofzo.
Misschien is ie de aanvraag van EB aan het verwerken.....

Uit onbetrouwbare EB bronnen is vernomen dat ze de gehele random-factor eruit aan het gooien zijn! :wink:
Reply
Bakke Wrote:Ik stem niet, aangezien ik mijn eerste keus mis.

Wat dacht je van de onderste optie... een ander. ?!
Reply
GoNZaleZ Wrote:Ik denk juist heel erg over langere termijn. Daarom stop ik nu, en niet over 4 weken. Zoiets als EB zou ik dus NOOIT doen. Ik zou niet meerdere seizoenen spelen en dan overnieuw beginnen. Ik zie dit meer als ff een warming up op het echte werk. Zodra ik meer dan een seizoen doe, beloof ik niet meer stoppen (om opnieuw te beginnen).

Hopelijk kies je ook een andere naam. GhoeberX doet me een beetje aan gal denken om de een of andere reden :wink:
Reply
@ Mukkus.
Is een uitmuntende winger ook goed. want waarschijnlijk gaat mijn vleugelspeler Rusu komende training naar uitmuntend vleugelspel. jammergenoeg heeft hij maar zwak positiespel.
Anders moet je wachten tot het einde van het seizoen. Want dan heb ik er één in de aanbieding met uitmuntend vleugelspel en redelijk positiespel.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Jazz, nu weet ik helemaal niet meer wie ik een pb moet sturen... Mijn team onder de loep nemen mag altijd... Ik weet na afgelopen weekend in het geheel niet meer wat ik incorrect plaats... Geen kans gehad, nou ja, eentje dan...
Alleen het sturen van HT-pb's is wat lastig nu Smile
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Forever Wrote:@ Mukkus.
Is een uitmuntende winger ook goed. want waarschijnlijk gaat mijn vleugelspeler Rusu komende training naar uitmuntend vleugelspel. jammergenoeg heeft hij maar zwak positiespel.
Anders moet je wachten tot het einde van het seizoen. Want dan heb ik er één in de aanbieding met uitmuntend vleugelspel en redelijk positiespel.

Kun je zijn stats hier even posten. Ik train positiespel, dus dat gaat nog wel omhoog. Ik ben vooral nieuwsgierig naar conditie en passen.
Reply
haha, het gaat 'slightly longer' duren
oftewel: 2x zo lang -> 2 uur langer
Reply
Fulton Wrote:haha, het gaat 'slightly longer' duren
oftewel: 2x zo lang -> 2 uur langer

Waarschijnlijk proberen ze voor een nog niet aangemaakt team (maar waar wel een aanvraag voor is) de randomfactor zeer hoog te zetten..... :wink:
Reply
@Mukkus
als HT weer online is dan post ik wel zijn complete stats.
Maar zo uit mijn hoofd. Hij is meer een 'kale'winger.
Hij heeft een goede conditie en is waardeloos in passen

@Fulton
je moet ff opnieuw het sommetje uitrekenen :wink:
Reply
Forever Wrote:@Mukkus
als HT weer online is dan post ik wel zijn complete stats.
Maar zo uit mijn hoofd. Hij is meer een 'kale'winger.
Hij heeft een goede conditie en is waardeloos in passen

@Fulton
je moet ff opnieuw het sommetje uitrekenen :wink:

oh ja, hij was van 8 tot 11 down he... naja, 1 2/3e keer zo lang dan :wink:
Reply
Forever Wrote:@Mukkus
als HT weer online is dan post ik wel zijn complete stats.
Maar zo uit mijn hoofd. Hij is meer een 'kale'winger.
Hij heeft een goede conditie en is waardeloos in passen

Ik denk nu al dat ik geen interesse heb. Ik zoek toch iemand met minimaal matig positiespel en zwak/matig passen. Waardeloos passen is me te laag.

Misschien heeft Fabian nog iets in de aanbieding?
Reply
Fulton Wrote:
Forever Wrote:@Mukkus
als HT weer online is dan post ik wel zijn complete stats.
Maar zo uit mijn hoofd. Hij is meer een 'kale'winger.
Hij heeft een goede conditie en is waardeloos in passen

@Fulton
je moet ff opnieuw het sommetje uitrekenen :wink:

oh ja, hij was van 8 tot 11 down he... naja, 1 2/3e keer zo lang dan :wink:

Sterker nog: van 06.00 - 11.00 zelfs! Reken het nog maar eens uit... Wink
Reply
Fuckaroni.
Sta ik daar lekker te bieden op een uitstekende winger met matig pm van 18 jaar, komt daar op het laatste moment een Spanjaard overheen. Wij beide een beetje de boel opbieden tot aan de 3 ton, krijg ik een telefoontje (was aan het werk, kan niet weigeren). Telefoongesprek voltooid, speler weg. Ik die gast een berichtje gestuurd waarop hij hem gaat trainen, krijg ik een bericht terug dat hij een winger nodig had en dat hij hem niet traint.
Koop dan geen 18-jarige DOMME LUL!!!
Reply
Ik hou ze op dat moment altijd even aan het lijntje....

"Sorry, meneer, maar het systeem is een beetje traag......"
Ondertussen gewoon een beetje doorbieden en in de gaten houden.
Reply
Ik sta de laatste tijd een beetje in het rood. Nou heb ik al een paar weken deze YP, maar ik train niet op verdedigen maar scoren
Zou het slim zijn en geld opleveren om deze te verkopen en een oudere voor terug te kopen??
Mijn reserve is een redelijke verdediger (halve ster minder)

Anne de Klaver (37411554)
19 years, redelijk form, gezond
A aangenaam who is evenwichtig en oneerlijk.
Has rampzalig ervaring en slecht leiderschap abilities.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 633 €/week
Eigenaar: DVVA
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Reply
of gewoon ja ja uhuh ja zeggen en ondertussen door blijven bieden...dat doe ik altijd Big Grin
Reply
Ik heb maar een middagje vrij genomen en zodoende deze kunnen binnenhalen voor 214.000

Óscar Suárez-Guanes (38961964)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 944 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Kralingen
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Ik heb maar een middagje vrij genomen en zodoende deze kunnen binnenhalen voor 214.000

Óscar Suárez-Guanes (38961964)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 944 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Kralingen
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

Leuke koop, ik ben inmiddels ook weer een beetje op wingerjacht. Kijken wat er is en wat het kost. Het valt me op dat er gigantisch veel goede wingers op de TL staan die uit Spanje afkomstig zijn. Ik heb er zelf ook al één (ook met een geweldige naam; Gonzalo Gato) en zie dat jij nu ook 1 hebt. Opvallend......waarschijnlijk veel wingertrainers in Spanje.
Reply
Peter Wrote:Bezoek allemaal mn clubhuis op <!-- m --><a class="postlink" href="http://club.hattrick.org/fc_erik345/default.asp">http://club.hattrick.org/fc_erik345/default.asp</a><!-- m --> en antwoord allemaal ff in de SD-POLL!!! Wie is de beste HT speler onder de SD'ers?

Ik mis mezelf?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Fulton Wrote:
GoNZaleZ Wrote:Ik denk juist heel erg over langere termijn. Daarom stop ik nu, en niet over 4 weken. Zoiets als EB zou ik dus NOOIT doen. Ik zou niet meerdere seizoenen spelen en dan overnieuw beginnen. Ik zie dit meer als ff een warming up op het echte werk. Zodra ik meer dan een seizoen doe, beloof ik niet meer stoppen (om opnieuw te beginnen).

Hopelijk kies je ook een andere naam. GhoeberX doet me een beetje aan gal denken om de een of andere reden :wink:

Mijn teamnaam zal "Kluivert en Co" zijn en mijn gebruikersnaam zal GHoeberX zijn, een verbastering van mijn echte naam.
Reply
Nieuwe aankoop:

Kim Brennan
TSI = 11 490 , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider


Conditie: waardeloos Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht


voor 1989k. Start morgen tegen Alwin. Smile
Reply
keepers boven uitstekend zijn toch best wel duur...ben ook al op zoek naar een formidabele keeper maar je mag blij zijn als je m voor 1,2 miljoen hebt.
Reply
Deportivo Wrote:
Peter Wrote:Bezoek allemaal mn clubhuis op <!-- m --><a class="postlink" href="http://club.hattrick.org/fc_erik345/default.asp">http://club.hattrick.org/fc_erik345/default.asp</a><!-- m --> en antwoord allemaal ff in de SD-POLL!!! Wie is de beste HT speler onder de SD'ers?

Ik mis mezelf?

Bij de poll 'Welke SD nieuwkomer denkt dat hij het helemaal is?' zal je zeker niet ontbreken Depor! Wink
Reply
Mukkus Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ik heb maar een middagje vrij genomen en zodoende deze kunnen binnenhalen voor 214.000

Óscar Suárez-Guanes (38961964)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 944 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Kralingen
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

Leuke koop, ik ben inmiddels ook weer een beetje op wingerjacht. Kijken wat er is en wat het kost. Het valt me op dat er gigantisch veel goede wingers op de TL staan die uit Spanje afkomstig zijn. Ik heb er zelf ook al één (ook met een geweldige naam; Gonzalo Gato) en zie dat jij nu ook 1 hebt. Opvallend......waarschijnlijk veel wingertrainers in Spanje.

Supporter>>Statistieken>>Trainingsstatistieken>>Espana

Trainingstype Aantal teams Percentage
Algemeen 10465 32 %
Conditie 2524 8 %
Spelhervattingen 196 1 %
Verdedigen 4235 13 %
Scoren 4119 13 %
Lange pass (vleugelspel) 994 3 %
Schieten 327 1 %
Korte pass 1216 4 %
Positiespel 6091 19 %
Keepen 2453 8 %

==========
Daar kan het dus niet aan liggen.....

ps. wat train je met schieten??
Reply


Forum Jump: