Threads: 312
En ook Feyenoord is weer niks. Dramatisch laag tempo, vooral Hofland en Lucius doen meer fout dan goed. Als de top 3 zo blijft ballen als dit weekend is dit het jaar voor Twente om kampioen te worden. Tis echt allemaal 3x niks.
Threads: 34
Misschien is het grasveld te nat.
Threads: 97
Kampioen wordt je tegen de kleintjes, volgende week zullen ze er wel weer staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
EB Sports Wrote:Misschien is het grasveld te nat.
Misschien wel ja. :lol:
Threads: 84
Ad Wim Wrote:wordt je
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 40
Die bal van Makaay was geen kans, maar een mogelijkheid volgens Kieft... :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Jansoe Wrote:Die bal van Makaay was geen kans, maar een mogelijkheid volgens Kieft... :roll:
Net als die vrije trap van Vertonghen gisteren. :p
Threads: 208
Ik hoor alleen maar reddingen van timmer :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 6
ok, ik begin nerveus te worden...
Quatro Wrote:ok, ik begin nerveus te worden...
Als ze zo blijven aanklooien volledig terecht, maar als ze dadelijk even 10 minuten het tempo opschroeven scoren ze er zo 1 of 2.
Bahia onderkant lat in de 90e minuut en Fer mist alleen voor de keeper in dezelfde minuut. :eeeek:
Afgelopen :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 5
Lullig voor Feyenoord.. op het eind zat VVV er echt helemaal doorheen. Feyenoord heeft nu de pech die Willem II gisteren had.. de goal wilde gewoon niet meer vallen. Roda, NAC en Twente staan alweer lekker dicht bij de tob 3.
Nogmaals, kampioen word je tegen de kleintjes...
Threads: 122
Lekker rondje zo, geweldig veel punten voor cappie Makaay..........
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Ad Wim Wrote:Nogmaals, kampioen word je tegen de kleintjes...
Nou.. PSV wint thuis niet van Roda, Ajax thuis niet van NAC en Feyenoord uit niet van VVV. Wie heeft het dan het minst slecht gedaan en wordt kampioen?
Dat zien we aan het einde wel. Het is iig leuk en spannend in de top.
Threads: 40
Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Nogmaals, kampioen word je tegen de kleintjes...
Nou.. PSV wint thuis niet van Roda, Ajax thuis niet van NAC en Feyenoord uit niet van VVV. Wie heeft het dan het minst slecht gedaan en wordt kampioen? 
Zijn de nummers 4 en 5 tegenwoordig ook al kleintjes? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
centre court Wrote::lol: 
The great old Ludwig von...
Jansoe Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Nogmaals, kampioen word je tegen de kleintjes...
Als je thuis niet van de subtoppers wint (sterker nog: kansloos verliest) ben je in mijn ogen net zo goed geen titelkandidaat als wanneer je in Venlo niet verder komt dan 2x de lat.
Threads: 131
Peter Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Nogmaals, kampioen word je tegen de kleintjes...
Als je thuis niet van de subtoppers wint (sterker nog: kansloos verliest) ben je in mijn ogen net zo goed geen titelkandidaat als wanneer je in Venlo niet verder komt dan 2x de lat.
Een kansloze nederlaag thuis lijkt me toch significant slechter dan een treurig gelijkspel uit. Ik moet de samenvatting van VVV-Fey nog zien, maar PSV had ook met een 0-6 verlies niet mogen mopperen....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 2
gittermaster Wrote:centre court Wrote::lol: 
:lol: :lol: :lol: Terecht!
Peter Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Nogmaals, kampioen word je tegen de kleintjes...
Als je thuis niet van de subtoppers wint (sterker nog: kansloos verliest) ben je in mijn ogen net zo goed geen titelkandidaat als wanneer je in Venlo niet verder komt dan 2x de lat. Dus Ajax, Psv en Feyenoord zijn allemaal niet echt titelkandidaat? :roll:
Threads: 21
Datzelfde Feyenoord zal donderdag wel instemmen met een kleinere eredivisie, omdat deze wedstrijden te verwaarlozen zijn en het de kwaliteit van het Nederlandse voetbal omlaag haalt. Idem dito voor Ajax, die gisteren met hangen en wurgen nipt wist te winnen in Tilburg en het imago van 'lucky ajax' weer volledig aanscherpte.
Threads: 76
feyenoord heeft duidelijk moeite met de slechtere tegenstanders. dat was ook tegen excelsior en ajakkes al gebleken.
ik vind dat ook wel verklaarbaar, omdat je automatismen nodig hebt om het kapot te spelen. en misschien mag je dat het eerste seizoen nog niet verwachten.
hoe het ook zij, groningen uit mag je verliezen, vvv uit moet je winnen. gewoon slecht dus.
Threads: 76
waf Wrote:Flixieluv Wrote:gittermaster Wrote:centre court Wrote::lol: 
:lol: :lol: :lol: Terecht!
oh god, heb je hem ook weer eens. 
:roll: Je moet es opletten voordat je post, wafmans.
Zoals jij prima weet heb ik (net zo goed als jij) kak aan de imo treurige gewoonte om supporters uit te lachen vanwege het verlies van hun cluppie. Mannetje centtekort denkt daar echter zoals wel vaker blijkt heel anders over, en laat zich als Ajax verliest steeds op een dergelijke wijze (met knurftige smilies)daarover op het forum uit. Zo ook na Ajax-NAC. Ik heb toen bewust niet gereageerd, omdat ik dat eigenlijk hem in de kaart vond spelen. Nu ik zag dat Gitter (waarschijnlijk ook geïrriteerd door de herhaalde stupiditeit van centtekort) op de "man" (dus op dumbo centtekort, NIET op feyenoord!!!) speelde, vond ik het een goed moment om daarop aan te haken. Niets meer, niets minder dan dat!
Niet zo piepen, dus.
Threads: 22
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
|