Threads: 312
Was van mij uit inderdaad direct op cc gespeeld... Vandaar ook de qoute.
Uiteraard ben ik er niet minder blij om dat Feyenoord hier puinten verspeeld, maar das een andere discussie
The great old Ludwig von...
Threads: 76
Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:gittermaster Wrote:centre court Wrote::lol: 
:lol: :lol: :lol: Terecht!
oh god, heb je hem ook weer eens. 
:roll: Je moet es opletten voordat je post, wafmans.
Zoals jij prima weet heb ik (net zo goed als jij) kak aan de imo treurige gewoonte om supporters uit te lachen vanwege het verlies van hun cluppie. Mannetje centtekort denkt daar echter zoals wel vaker blijkt heel anders over, en laat zich als Ajax verliest steeds op een dergelijke wijze (met knurftige smilies)daarover op het forum uit. Zo ook na Ajax-NAC. Ik heb toen bewust niet gereageerd, omdat ik dat eigenlijk hem in de kaart vond spelen. Nu ik zag dat Gitter (waarschijnlijk ook geïrriteerd door de herhaalde stupiditeit van centtekort) op de "man" (dus op dumbo centtekort, NIET op feyenoord!!!) speelde, vond ik het een goed moment om daarop aan te haken. Niets meer, niets minder dan dat!
Niet zo piepen, dus.
lul gewoon niet, als je het zelf kut vindt als cc dat doet, moet je het zelf ook niet doen. instemmen met 3 smileys bij iemand anders die cc terechtwijst vind ik net zo treurig.
net zoals het terechtwijzen van cc al treurig is. want dat is wat mij betreft alleen maar op een goedkope manier proberen te verbloemen dat je net zo triest bent als cc zelf.
Depor Wrote:Ach wafmans jank toch niet zo, wij verliezen en en dan zijn de F'noorders blij en strooien met smileys, en nu komt ie terug....
dat zul je mij niet zien doen.
ik jankte trouwens niet, ik gaapte.
Threads: 2
waf Wrote:lul gewoon niet, als je het zelf kut vindt als cc dat doet, moet je het zelf ook niet doen. instemmen met 3 smileys bij iemand anders die cc terechtwijst vind ik net zo treurig.
net zoals het terechtwijzen van cc al treurig is. want dat is wat mij betreft alleen maar op een goedkope manier proberen te verbloemen dat je net zo triest bent als cc zelf.
En nu is het aan mij:  Waf geeft weer eens zijn klinkklare ongelijk niet toe, en knalt maar weer eens een paar rammelende argumenten (het vetgedrukte slaat echt nergens op, en je kulargumenten krijgen echt niet meer kracht als je "wat mij betreft" eraan toevoegt) "er door" om alsnog "z'n gelijk te halen". What's new.
Flixieluv Wrote:waf Wrote:lul gewoon niet, als je het zelf kut vindt als cc dat doet, moet je het zelf ook niet doen. instemmen met 3 smileys bij iemand anders die cc terechtwijst vind ik net zo treurig.
En nu is het aan mij: Waf geeft weer eens zijn klinkklare ongelijk niet toe, en knalt maar weer eens een paar rammelende argumenten (het vetgedrukte slaat echt nergens op, en je kulargumenten krijgen echt niet meer kracht als je "wat mij betreft" eraan toevoegt) "er door" om alsnog "z'n gelijk te halen". What's new.
oh ja, als jij iets klinkklaar ongelijk vindt, dat is dat zo. :roll:
ik vind cc treurig, ik vind gittermaster nog treuriger door daar op te reageren en ik vind jou treurig om vervolgens als een kesnich hard mee te gaan zitten lachen. kennelijk vind je dat vervelend (en dat is begrijpelijk :razz: ) maar een mening heeft weinig met wel of niet gelijk hebben te maken. zou jij toch moeten weten.
en als je mijn argumenten vindt rammelen, dan moet je die weerleggen en dat is het een beetje cc-achtig om maar zonder motivering hard te gaan roepen dat het kulargumenten zijn. :razz:
en 'wat mij betreft' was niet erbij vermeld 'om argumenten meer kracht te geven' dus ik weet niet waar je het over hebt. :razz:
je 'whats new', tot slot, geeft de kinderachtige lading van je post een waardig slot. :roll:
ik zie hier een vergrotende trap...
Treurig, treuriger, maar ik mis nog treurigst. :roll:
Er zijn veel dingen die ik treurig vind, als ik daar elke keer op moet reageren dan zal het aantal treurige posts drastisch toenemen...
en ik ga nu die "treurige" smaenvatting maar ff kijken...
gittermaster Wrote:ik zie hier een vergrotende trap...
Er zijn veel dingen die ik treurig vind, als ik daar elke keer op moet reageren dan zal het aantal treurige posts drastisch toenemen...
ik reageer ook niet altijd, maar wel als het van personen komt die ik hoger had ingeschat. :razz:
en omdat je anders in de war raakt met je vergrotende trap: in de samenvatting zat ik de treurigste van iedereen, en dat was blom en zijn medegebrachte grensrechters. wat een blinde teringmongolen zijn waren dat zeg! :razz:
waf Wrote:gittermaster Wrote:ik zie hier een vergrotende trap...
ik reageer ook niet altijd, maar wel als het van personen komt die ik hoger had ingeschat. :razz:
en omdat je anders in de war raakt met je vergrotende trap: in de samenvatting zat ik de treurigste van iedereen, en dat was blom en zijn medegebrachte grensrechters. wat een blinde teringmongolen zijn waren dat zeg! :razz:
Maar dat is bekend Waf. Hij was vorige week in de Arena en Sneijder heeft t ook al eens gezegd, echter hij kreeg er toen een x-aantal wedstrijden voor :razz:
gittermaster Wrote:waf Wrote:gittermaster Wrote:ik zie hier een vergrotende trap...
Maar dat is bekend Waf. Hij was vorige week in de Arena en Sneijder heeft t ook al eens gezegd, echter hij kreeg er toen een x-aantal wedstrijden voor :razz:
maar los van deze druiloor had fainoid evengoed moeten winnen natuurlijk. :wink:
Threads: 13
Makaay die mist voor open goal, is vrij zeldzaam te noemen.
[ada wim modus]Het zat Feyenoord niet mee. 2x lat, onterecht buitenspel etc.
[/ada wim modus]
Die Fer schijnt lekker gespeeld te hebben. Lieten ze dan weer erg veel van zien bij studio neus. Nou ja volgende week maar live kijken tegen AZ dan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
waf Wrote:oh ja, als jij iets klinkklaar ongelijk vindt, dat is dat zo. :roll:
ik vind cc treurig, ik vind gittermaster nog treuriger door daar op te reageren en ik vind jou treurig om vervolgens als een kesnich hard mee te gaan zitten lachen. kennelijk vind je dat vervelend (en dat is begrijpelijk :razz: ) maar een mening heeft weinig met wel of niet gelijk hebben te maken. zou jij toch moeten weten.
en als je mijn argumenten vindt rammelen, dan moet je die weerleggen en dat is het een beetje cc-achtig om maar zonder motivering hard te gaan roepen dat het kulargumenten zijn. :razz:
en 'wat mij betreft' was niet erbij vermeld 'om argumenten meer kracht te geven' dus ik weet niet waar je het over hebt. :razz:
je 'whats new', tot slot, geeft de kinderachtige lading van je post een waardig slot. :roll:
Wat is een kesnich? :razz:
Je eerste opmerking (enkele posts geleden) was iets in de trant van "oh, daar heb je hem ook weer", met  erbij, hetgeen gelet op de strekking van de eerste post van cc suggereert dat je uit die post opmaakte dat ik iemand ben die lacht om het falen van fnooit. Vertel mij nou niet dat dat anders was. Ik reageerde daarop om aan te geven dat je het - zoals je had moeten weten - verkeerd zag: ik vind het nl. (zoals eveneens reeds aangegeven) ook triest (om maar 1s een ander woord te gebruiken :razz: ) om te lachen om andere supporters hun "ongeluk". In plaats van gewoon te erkennen dat je op dat vlak fout zit - je weet namelijk weldegelijk beter van mij, en had de "meelachpost" dus zoals ook al uit je latere posts blijkt in eerste instantie gewoon verkeerd geïnterpreteerd - ga jij vervolgens bleren dat mijn post sowieso (hoe je het ook wendt of keert) "treurig" is. Een schoolvoorbeeld van het niet willen toegeven dat je fout zit, me dunkt.
Lekker joh.
waf Wrote:Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:gittermaster Wrote:centre court Wrote::lol: 
:lol: :lol: :lol: Terecht!
oh god, heb je hem ook weer eens. 
:roll: Je moet es opletten voordat je post, wafmans.
Zoals jij prima weet heb ik (net zo goed als jij) kak aan de imo treurige gewoonte om supporters uit te lachen vanwege het verlies van hun cluppie. Mannetje centtekort denkt daar echter zoals wel vaker blijkt heel anders over, en laat zich als Ajax verliest steeds op een dergelijke wijze (met knurftige smilies)daarover op het forum uit. Zo ook na Ajax-NAC. Ik heb toen bewust niet gereageerd, omdat ik dat eigenlijk hem in de kaart vond spelen. Nu ik zag dat Gitter (waarschijnlijk ook geïrriteerd door de herhaalde stupiditeit van centtekort) op de "man" (dus op dumbo centtekort, NIET op feyenoord!!!) speelde, vond ik het een goed moment om daarop aan te haken. Niets meer, niets minder dan dat!
Niet zo piepen, dus.
lul gewoon niet, als je het zelf kut vindt als cc dat doet, moet je het zelf ook niet doen.
Dat is de hele strekking van mijn bericht aan jou: ik doe het dus niet zelf. Maar je gaat om toch maar je gelijk te halen door met een onterechte "subsidiaire" opmerking:
instemmen met 3 smileys bij iemand anders die cc terechtwijst vind ik net zo treurig.
... En dat heeft dus geen bal met je eerste post te maken, die ging alleen over zgn. leedvermaak van mijn kant. Maar nog meer subsidiair:
... Eh, ja, goed verhaal. :roll: Hier hoef ik niet 1s op in te gaan.
Snap je 't nu?
Omkoopschandaal!
Threads: 114
Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Flixieluv Wrote:Je eerste opmerking (enkele posts geleden) was iets in de trant van "oh, daar heb je hem ook weer", met erbij, hetgeen gelet op de strekking van de eerste post van cc suggereert dat je uit die post opmaakte dat ik iemand ben die lacht om het falen van fnooit. Vertel mij nou niet dat dat anders was.
kijk nu wordt mij pas duidelijk hoe je aan je gezwets komt. het begint bij jou dus bij de hierboven weegeven onjuiste veronderstelling. er staat namelijk: daar heb je hem ook weer 'eens'. je post niet zo vaak, maar je bent er als de ratten bij als cc wordt afgezeken omdat hij ooit ajakkes heeft uitgelachen.
Quote:Ik reageerde daarop om aan te geven dat je het - zoals je had moeten weten - verkeerd zag: ik vind het nl. (zoals eveneens reeds aangegeven) ook triest (om maar 1s een ander woord te gebruiken :razz: ) om te lachen om andere supporters hun "ongeluk".
je kan aangeven wat je wilt, en blijven volhouden dat je er niet direct om lacht, maar ik vind dus dat gelach om het afzeiken van cc omdat hij ooit ajakkes heeft uitgelachen een niet minder triest niveau.
Quote:In plaats van gewoon te erkennen dat je op dat vlak fout zit - je weet namelijk weldegelijk beter van mij, en had de "meelachpost" dus zoals ook al uit je latere posts blijkt in eerste instantie gewoon verkeerd geïnterpreteerd - ga jij vervolgens bleren dat mijn post sowieso (hoe je het ook wendt of keert) "treurig" is. Een schoolvoorbeeld van het niet willen toegeven dat je fout zit, me dunkt.
dat jij hele andere dingen leest in mijn post dan ik bedoel, en daar dan conclusies uit trekt, moet je mij niet euvel duiden. jouw meelach post heb ik duidelijk en helaas goed geinterpreteerd. jammer, had ik niet verwacht van je. :razz:
Quote:Lekker joh.
duhuh
Flixieluv Wrote:Dat is de hele strekking van mijn bericht aan jou: ik doe het dus niet zelf. Maar je gaat om toch maar je gelijk te halen door met een onterechte "subsidiaire" opmerking:
wat een chaos man, die post van je. :razz: dat is mijn hele strekking dus van mijn post aan jou: met dat meelachen doe je het dus wel zelf. :roll:
Quote:... En dat heeft dus geen bal met je eerste post te maken, die ging alleen over zgn. leedvermaak van mijn kant. Maar nog meer subsidiair:
dat was wel degelijk de strekking van mijn eerste post. dat jij er heilig van overtuigd bent van niet, maakt dat echt niet anders.
Quote:... Eh, ja, goed verhaal. :roll: Hier hoef ik niet 1s op in te gaan.
dat is mijn mening en daar had je beter wel op in kunnen gaan, want nu leg je het ten tweede male (ten onrechte) ongemotiveerd terzijde. mijn punt: iemand in dit geval uitlachen die ajakkes ooit heeft uitgelachen is van het zelfde ranzige niveau als uitlachen zelf
Quote:Snap je 't nu?
ja, ik snap dat je geen hol van mijn punt begrijpt.
Mukkus Wrote:Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
En Blom maar denken dat het voor hem bedoeld was.. je ziet hem met dollartekens in de ogen loeren.
Threads: 27
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
En Blom maar denken dat het voor hem bedoeld was.. je ziet hem met dollartekens in de ogen loeren. 
Dan is ie nog dommer dan ik dacht, met die kutkoers van de dollar...
Fabian Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
En waarom denk je dat hij dom is? Door zijn haarkleur of omdat hij in jou ogen vaak niet goed fluit? Ben je dan automatisch dom? :-k
Threads: 35
Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
En waarom denk je dat hij dom is? Door zijn haarkleur of omdat hij in jou ogen vaak niet goed fluit? Ben je dan automatisch dom? :-k
Zucht wie is er nou dom?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Bocaloca Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
Zucht wie is er nou dom?
Beantwoord de vraag gewoon ipv nutteloze replies op de man.  Mag je meteen aangeven waarom ik dom ben. :8:
Threads: 114
Oh, my god, we bought Kenny!
Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
Zucht wie is er nou dom?
Beantwoord de vraag gewoon ipv nutteloze replies op de man. Mag je meteen aangeven waarom ik dom ben. :8:
[baby]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
En weer komt Boca niet met argumenten. Beetje jammer.
Threads: 27
Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
En waarom zou ik aan jou moeten uitleggen waarom ik iemand als dom neerzet ?
Overigens heeft dat niets met mijn post van doen, je geeft je eigen domme opmerking gewoon een andere lading!
:
Peter Wrote:En weer komt Boca niet met argumenten. Beetje jammer.
Als ik een reply geef met argumenten weet jij meteen waarom je dom bent.
Dit wil ik je niet aandoen
waf Wrote:Flixieluv Wrote:Je eerste opmerking (enkele posts geleden) was iets in de trant van "oh, daar heb je hem ook weer", met erbij, hetgeen gelet op de strekking van de eerste post van cc suggereert dat je uit die post opmaakte dat ik iemand ben die lacht om het falen van fnooit. Vertel mij nou niet dat dat anders was.
kijk nu wordt mij pas duidelijk hoe je aan je gezwets komt. het begint bij jou dus bij de hierboven weegeven onjuiste veronderstelling. er staat namelijk: daar heb je hem ook weer 'eens'. je post niet zo vaak, maar je bent er als de ratten bij als cc wordt afgezeken omdat hij ooit ajakkes heeft uitgelachen.
Wat lul je nou, gast. Lekker traag trouwens, dat je nu pas achter de strekking van mijn stelling komt. Had gewoon mijn eerste post goed gelezen (of iemand anders om hulp gebraagd :razz: ). Ik zeik idd zelf wel eens cc af, net zo goed als hij dat probeert met mij. Jij suggereert echter dat ik de hele tijd in een hoekje zit te wachten tot iemand anders dat doet, om me vervolgens met "ja, ja!" daar bij te voegen. Als ik mij 1 keer bij iemand aansluit die dat doet, wil dat dan zeggen dat ik dat de hele tijd doe? :roll:
Quote:Ik reageerde daarop om aan te geven dat je het - zoals je had moeten weten - verkeerd zag: ik vind het nl. (zoals eveneens reeds aangegeven) ook triest (om maar 1s een ander woord te gebruiken :razz: ) om te lachen om andere supporters hun "ongeluk".
je kan aangeven wat je wilt, en blijven volhouden dat je er niet direct om lacht, maar ik vind dus dat gelach om het afzeiken van cc omdat hij ooit ajakkes heeft uitgelachen een niet minder triest niveau.
:roll: Ik begrijp dus zoals nu tig keer gezegd DAT je dat vindt, maar IK VIND dat dus wel heel wat anders, en jij ging eerst van het andere uit (niet dat je dat ooit zal toegeven, daarvoor ken ik je al te lang).
Quote:In plaats van gewoon te erkennen dat je op dat vlak fout zit - je weet namelijk weldegelijk beter van mij, en had de "meelachpost" dus zoals ook al uit je latere posts blijkt in eerste instantie gewoon verkeerd geïnterpreteerd - ga jij vervolgens bleren dat mijn post sowieso (hoe je het ook wendt of keert) "treurig" is. Een schoolvoorbeeld van het niet willen toegeven dat je fout zit, me dunkt.
dat jij hele andere dingen leest in mijn post dan ik bedoel, en daar dan conclusies uit trekt, moet je mij niet euvel duiden. jouw meelach post heb ik duidelijk en helaas goed geinterpreteerd. jammer, had ik niet verwacht van je. :razz:
Mijn post heb je dus (zie boven, en meerdere andere posts daarover) niet goed geïntepreteerd, vandaar dat je ook met "subsidiaire" onderbouwingen van je poging tot afzeiken van mij komt.
Quote:Lekker joh.
duhuh
Bocaloca Wrote:Peter Wrote:En weer komt Boca niet met argumenten. Beetje jammer.
Blijkens al je andere bijdragen op dit forum kom je hier juist alleen om mensen uit te lachen, maar nou wil je t opeens niemand aandoen.
Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Typisch Feyenoorders.....een cornervlag proberen om te kopen!
En waarom zou ik aan jou moeten uitleggen waarom ik iemand als dom neerzet ?
Omdat je hier op een discussieforum bent waar je je mening kunt geven zolang je die kunt onderbouwen met argumenten? Als je ergens geen argumenten voor hebt kun je het net zo goed niet posten, voegt dan weinig toe he zo'n loze opmerking die verder kant noch wal raakt.
Peter Wrote:Bocaloca Wrote:Peter Wrote:En weer komt Boca niet met argumenten. Beetje jammer.
Blijkens al je andere bijdragen op dit forum kom je hier juist alleen om mensen uit te lachen, maar nou wil je t opeens niemand aandoen. 
No more arguments needed
|