16-12-2007, 04:30 PM
utrecht 1-0 door van Dijk
De rest 0-0 bij rust
De rest 0-0 bij rust
Make tea, not war
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
GRO-WII UTR-HER VIT-EXC
|
16-12-2007, 04:33 PM
Waarom staakt de politie in Utrecht niet?
16-12-2007, 04:43 PM
:letitallout: last minute wissel Silva Out --> Wielaert IN :letitallout:
We can't, can not get, we can not get enough!!
16-12-2007, 04:54 PM
Berg geel, Lovre geel.
Gaat lekker weer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
16-12-2007, 04:54 PM
Ekslem Wrote::letitallout: last minute wissel Silva Out --> Wielaert IN :letitallout: [baby]
16-12-2007, 05:26 PM
Goal Heracles kan er ook nog wel bij, pffff.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
16-12-2007, 05:33 PM
er zat een luchtje aan die gele kaart van poepon
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
16-12-2007, 07:54 PM
Net terug uit het stevenskoude Utrecht. Goede eerste helft waarin Gluscevic een dot van een kans kreeg maar een véél slechtere tweede helft.
Dat was het wel zo'n beetje :roll:
16-12-2007, 09:23 PM
Kleine Jan Wrote:Geen spanning dit keer? :notfunny: Netzoals bij jou in bed?
17-12-2007, 11:15 AM
Vret Mien Gras Wrote:Kleine Jan Wrote:Geen spanning dit keer? :notfunny: ![]() Ik sta nog in de tubantia, bij het foto van het uitvak. De tekst bij de foto; Al moeten ze het meer dan anderhalf jaar zonder uitzege doen, de fans van Heracles Almelo blijven hun club trouw. Het uitvak in Stadion Galgenwaard was gisterenmiddag bezet door zo'n 200 trouwe supporters, die hun trots voor de 26e keer op rij niet zagen winnen buiten het eigen stadion. Mooie foto met nog mooiere woorden. Die ga ik bewaren, toch nog een soort van beloning voor alle ellende buiten eigen huis. Van die 26 keer ben ik er 12 keer bijgeweest met absoluut dieptepunt de 9-0 nederlaag bij Heerenveen en de kansloze missie in Waalwijk en Tilburg. Maar clubliefde maakt alles goed. Verder moet ik nog zeggen dat ik respect heb voor Utrecht op de manier hoe we werden ontvangen. Heracles ontvangt bezoekers van de tegenpartij nu al zo'n 20 jaar met gratis broodjes en koffie. Utrecht doet dit normalitair niet heb ik begrepen maar wij kregen wel gratis koffie en broodjes bij aankomst. Soort tegengebaar dus, netjes!
17-12-2007, 11:50 AM
200 man mooie woorden? Das gewoon wat iedere ploeg minimaal meeneemt naar Utrecht. :o Uiteraard wel lovenswaardig dat je er vaak bij bent.
17-12-2007, 12:04 PM
Peter Wrote:200 man mooie woorden? Das gewoon wat iedere ploeg minimaal meeneemt naar Utrecht. :o Uiteraard wel lovenswaardig dat je er vaak bij bent. Ik vind het juist voor die 200 man mooie woorden. Het zijn ook altijd dezelfde gezichten die je in het uitvak ziet. Bovendien zijn we maar een kleine club waarvan het meereizen ook nog is niet beloond wordt. Meer dan de helft van de tijd stap je in de auto\bus in de wetenschap dat het weer drinken uit de gifbeker wordt. Het (uiteraard negatieve) record is 33 uitwedstrijden op rij zonder winst en ik heb het nare voorgevoel dat wij daar overheen gaan. Aantallen in het uitvak zeggen mij in zo'n geval niets, zonder mijzelf op te hemelen heb ik veel respect voor mijn mede supporters die er elke keer weer staan in de barre kou. En dat na een lange klotereis en 90 minuten lang baggervoetbal inclusief kansloze nederlaag. Maar ooit zullen we weer een uitwedstrijd winnen en die zal beter smaken dan welke overwinning dan ook. Ik hoop dat ik er dan bij ben!
17-12-2007, 12:12 PM
Legion Wrote:er zat een luchtje aan die gele kaart van poepon sms poep on naar 2345 wilt U geen sms meer ontvangen, sms dan shouk off naar 2345. :razz:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
17-12-2007, 12:29 PM
joep Wrote:Legion Wrote:er zat een luchtje aan die gele kaart van poepon KNVB heeft hem nu een schikkingsvoorstel gedaan. 75 euro boete wegens wildpoepen.
Oh, my god, we bought Kenny!
17-12-2007, 12:54 PM
Mukkus Wrote:joep Wrote:Legion Wrote:er zat een luchtje aan die gele kaart van poepon :notfunny: En twas trouwens toch Shouk ov?
17-12-2007, 01:45 PM
D'r an met de lippe Wrote:Ik sta nog in de tubantia, bij het foto van het uitvak.De tekst bij de foto; :eeeek:
17-12-2007, 03:49 PM
Flixieluv Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Ik sta nog in de tubantia, bij het foto van het uitvak.De tekst bij de foto; Leuk geprobeerd, maar jij snapt net als ik dat daar gewoon een groot compliment naar de supporters toe staat.
17-12-2007, 04:46 PM
D'r an met de lippe Wrote:Flixieluv Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Ik sta nog in de tubantia, bij het foto van het uitvak.De tekst bij de foto; Da's mooi. Maar nog steeds 26 wedstrijden op rij uit niet gewonnen. Wat heb je nou in godsnaam aan mooie woorden? Punten, daar hebbie wat aan. Altijd dat gezeik over' trouwe' supporters. Een hond is trouw, supporters zijn hartstikke gek.
17-12-2007, 05:51 PM
Mukkus Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Flixieluv Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Ik sta nog in de tubantia, bij het foto van het uitvak.De tekst bij de foto; Heracles heeft vooral veel aan kunstgras. Zonder dat was het eeuwig totodivisie.
17-12-2007, 07:40 PM
Flixieluv Wrote:Mukkus Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Flixieluv Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Ik sta nog in de tubantia, bij het foto van het uitvak.De tekst bij de foto; Vandaar dat Ajax altijd bovenin meedraait; op die grasmat kan ook niemand anders ballen.
17-12-2007, 08:06 PM
Mukkus Wrote:Da's mooi. Maar nog steeds 26 wedstrijden op rij uit niet gewonnen. Wat heb je nou in godsnaam aan mooie woorden? Punten, daar hebbie wat aan. Altijd dat gezeik over' trouwe' supporters. Een hond is trouw, supporters zijn hartstikke gek. Joh, vertel mij wat. Alsof ik liever mooie woorden heb dan punten :waf: Maar met de uitslagen moeten wij het doen, dat is voor mij geen reden om een compliment over het publiek mooi te vinden. En ach, dat je dingen als trouwe supporters gezeik vind komt waarschijnlijk omdat je zelf niet weet hoe het is om supporter te zijn. Heracles is veel meer dan alleen het resultaat. Liever met Heracles onderin de eerste divisie dan met welke club dan ook CL winst. Grenzeloze liefde. Uiteraard ga ik naar Heracles om een pot voetbal te zien maar bovenal ga ik naar Heracles omdat ik van deze club houd. Als ik technisch vaardig voetbal met fraai combinatiespel wil zien schakel ik wel naar sport 1. Vret Mien Gras Wrote:Vandaar dat Ajax altijd bovenin meedraait; op die grasmat kan ook niemand anders ballen. :lol: Meneer praat ook zonder de feiten te kennen. Toevallig werden de punten in het kampioensjaar vooral buiten Almelo behaald en gingen we thuis nog een paar keer flink op de bek.
17-12-2007, 09:25 PM
ik voetbal sinds kort op kunstgras en ik weet niet of dat hetzelfde soort is als in almelo maar ik vind het echt prima. dat had ik nooit verwacht.
17-12-2007, 10:08 PM
D'r an met de lippe Wrote:omdat je zelf niet weet hoe het is om supporter te zijn. Lieve schat, ik heb al langer een seizoenskaart bij Heerenveen dan dat jij 'Heracles' kan zeggen.
17-12-2007, 10:09 PM
waf Wrote:ik voetbal sinds kort op kunstgras..... [gay]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|