The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Een 2-0 nederlaag en stijf onderaan met 4 pnt. Alle pijlen zijn ook gericht op het tweede deel van het seizoen om genoeg punten te sprokelen en hopelijk veilig te spelen.
Hopen dat ik woensdag win en nog een ronde beker kan meepakken voor het extra geld wat ik wel kan gebruiken om versterking te halen, want momenteel is mijn zwakke punt het middenveld.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Mijn keeper heeft een kopstoot gehad??? Alweer 3 weken bij de rode kruis.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Vier-nul verloren, kansloos voorlaatste Sad !
Reply
3-0 gewonnen van de nummer 3. Volgende week uit tegen de nummer 2 zal lastiger worden. Maar het gat is 4 punten, dus zou eventueel mogen verliezen..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Oeps, vergeten door te geven! Wink
Eerste competitieduel gewonnen met 4-1. Meteen een goal van de nieuwste verdediger! Big Grin

Wel even een vraagje, mijn conditie is namelijk prut:
Ik heb:
4x waardeloos, 3x zwak, 8x matig, 2x redelijk, 3x goed, 1x uitstekend
Ik train nu met 40% conditie. MOet ik hier iets aan veranderen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Als ik jou was zou ik het gewoon zo laten. Het zou zonde zijn om nog meer reguliere training te verliezen. Vooral nu je in het beginne zit.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik vind 40% zelfs nog vrij veel. Ligt er een beetje aan wat de basiself (en vooral je middenvelders) voor conditie heeft en hoe het niveau van je tegenstanders is, maar je kunt het best omlaag doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
eerst even 40 is neits mis mee, ik heb 15 en dat is nu prima
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hyvä maccie,
Olet pyytänyt, että kirjautumisnimesi ja salasanasi lähetetään sinulle: \
Kirjautumisnimi: maccie
Salasana: gaatjulliegeenreetaan
Voit nyt käyttää näitä tietoja kirjautuaksesi sisään sivustolle osoitteessa <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hattrick.org">http://www.hattrick.org</a><!-- w -->

Jos et itse pyytänyt näitä tietoja, on todennäköistä, että joku toinen käyttäjä, jolla on samankaltainen kirjautumisnimi, on niin tehnyt. Älä silti huolehdi - tiedot lähetettiin vain tähän sähköpostiosoitteeseen.

Terveisin,
Hattrickin henkilökunta
Reply
Mac Wrote:Hyvä maccie,
Olet pyytänyt, että kirjautumisnimesi ja salasanasi lähetetään sinulle: \
Kirjautumisnimi: maccie
Salasana: gaatjulliegeenreetaan
Voit nyt käyttää näitä tietoja kirjautuaksesi sisään sivustolle osoitteessa <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hattrick.org">http://www.hattrick.org</a><!-- w -->

Jos et itse pyytänyt näitä tietoja, on todennäköistä, että joku toinen käyttäjä, jolla on samankaltainen kirjautumisnimi, on niin tehnyt. Älä silti huolehdi - tiedot lähetettiin vain tähän sähköpostiosoitteeseen.

Terveisin,
Hattrickin henkilökunta

Dat is nog eens eens supersysteem.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vraagje over jeugdspelers. Als je een speler uit je eigen jeugd doorverkoopt, krijg je dan altijd geld als hij vervolgens weer doorverkocht wordt?
Of moet hij dan per se wedstrijden spelen volgens onderstaande tabel uit de regels mbt de vorige club:

Vorige-clubgeld


0 wedstrijd(en) 0%
1 wedstrijd(en) 0.25%
2 wedstrijd(en) 0.5%
3 wedstrijd(en) 1.0%
4 wedstrijd(en) 1.5%
5 wedstrijd(en) 2.0%
7 wedstrijd(en) 2.5%
10 wedstrijd(en) 3.0%
20 wedstrijd(en) 3.5%
40 wedstrijd(en) 4.0%

Of geldt deze tabel alleen voor spelers die ooit zoveel wedstrijden voor je gespeeld hebben en die door worden verkocht (ongeacht of ze uit je jeugd afkomstig zijn) en staat dit los van je eigen jeugdspelers?
En moeten die wedstrijden competitie-/bekerwedstrijden zijn?


Maw, is het verstandig om een jeugdspeler zo vroeg mogelijk te verkopen zodat je later ook daaruit inkomsten krijgt of zijn die inkomsten marginaal en kan je hem gewoon beter doortrainen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je jeugdspeler doorverkocht wordt vang je altijd 2%, ongeacht hoeveel wedstrijden hij voor je heeft gespeeld.
De eerste keer dat hij doorverkocht wordt krijg je nog eens een extra percentage, dat is wel weer afhankelijk van het aantal gespeelde wedstrijden (zie je tabel).

Financieel het beste is dus een jeugdspeler die vaak voor hoge prijzen wordt doorverkocht, oftewel een echte topper met bijbehorend salaris. Maar om zo'n topper te krijgen moet je of zelf tot torenhoog gaan trainen, of gewoon geluk hebben dat iemand anders dat doet.
Reply
Oke, ik begrijp het, bedankt Sjeffer!

De enige jeugdspeler in mijn selectie popt binnenkort naar uitstekend PM en is 18.5 jaar. Misschien die maar eens verkopen en hopen dat hij doorgetraind wordt.
Maar waarschijnlijk tellen alleen competitiewedstrijden en die heeft hij nog niet gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alle wedstrijden tellen mee gelukkig, zou anders wel erg nadelig zijn voor teams die geen beker spelen.
Reply
Hoe zit het ook alweer met kaarten? tellen rode kaarten uit oefenpotten nu wel of niet mee voor de comp.?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marshall Wrote:Hoe zit het ook alweer met kaarten? tellen rode kaarten uit oefenpotten nu wel of niet mee voor de comp.?
Kom op Marsh! Dat weet je toch nog wel. Zo lang ben je nou ook alweer niet uit geweest.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Die stadion uitbreiding begint zixh echt flink uit te betalen....
Even een opsomming van 1 week tijd.

12-12-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 369 765 € aan entreegeld.
16-12-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 544 817 € aan entreegeld.
19-12-2007 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 369 765 € aan entreegeld.
Een aankomende woensdag ook weer 369 765
Maakt 1,65 miljoen...
The great old Ludwig von...
Reply
*Jalooeeeeeers *
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Antidote Wrote:
Marshall Wrote:Hoe zit het ook alweer met kaarten? tellen rode kaarten uit oefenpotten nu wel of niet mee voor de comp.?
Kom op Marsh! Dat weet je toch nog wel. Zo lang ben je nou ook alweer niet uit geweest.
Sorry, deed er niks meer mee in die tussentijd dus helemaal kwijt... Sad
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Heb ik iets gemist???
Bekijk de spelers van mijn tegenstander en zie deze specialty....

Adrie Emmerink (147926023)
22 jaar en 14 dagen, slecht in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!


Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel herstel

Volgende verjaardag: 28-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 690 €/week
Eigenaar: Fc Wolphaartsdijk
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
The great old Ludwig von...
Reply
Is dat niet die Regainer ? Heb daar iets over gelezen maar nooit echt meer gezien....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
hmmm, nu je het zegt gaat er bij mij ook een belletje rinkelen...
Hij heeft m voor 100k gekocht, dus dat was toen een koopje...
The great old Ludwig von...
Reply
Advies gevraagd:
Mijn doelstelling was om dit seizoen voor behoud en training te gaan maar ik heb deze en komende week (deze week thuis) wedstrijden tegen de nummer 2.
Mijn TS is bedaard en mijn SC sterk.
Wat moet ik doen, deze week normaal en volgende week mots (uit)?
Psychologen inhuren?
Graag wat advies vopor deze comebacker... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zijn verdediging is echt hoog. Kijk maar hoe ik mijn laatste competitiewedstrijd heb gespeeld, daar kun je wat van leren.
Reply
EB Sports Wrote:Zijn verdediging is echt hoog. Kijk maar hoe ik mijn laatste competitiewedstrijd heb gespeeld, daar kun je wat van leren.
=D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ehrm, is er in de tussentijd veel veranderd of moet ik nog altijd met een sarcastisch glimlachje om mijn lippen en gefronste wenkbrauwen naar een reactie van EB "Kelly" Sports kijken? Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Sommige zaken veranderen nooit Marsh... Wink
Reply
Quote:Nurija Stazić (169899062)
18 jaar en 94 dagen, goed in vorm
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Maakt deel uit van het U-20 Crna Gora-team!

Volgende verjaardag: 10-01-2008
Nationaliteit: Crna Gora
Total Skill Index (TSI): 9 140
Loon: 1 116 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Netjes, Jansoe! Daarmee verdring je waarschijnlijk Mirko Bozovic, speler van een bevriend team van me. Die heeft net zijn debuut gemaakt, maar zo te zien zit Stazic véél hoger in zijn stats.
Reply


Forum Jump: