The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Box Brother Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb nu bijna de neiging om ter adoratie een 'EB Sports-Federatie' op te starten.....

Krijg je nog genoeg leden ook (moet er 5 hebben toch ?) Wink

Daar was ik ook niet bang voor...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
EB Sports Wrote:Je kan beter de nieuwe wedstrijdsstats gebruiken.


wat heb ik aan buitenaards laag?

Dat staat toch nie leuk
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dit is handig om zelf de rating kunnen uitrekenen. Bijv.: als je matig (zeer hoog) middenveld heb, kun je al vaststellen dat je op het middenveld 60 punten heb gehaald. (3x20, waarbij rampzalig (heel laag) 1 punt is, rampzalig (laag) 2 punten, enz.) Verder is het handig, omdat je anders vele malen goddelijk zie. Zelf ben ik helemaal voorstander om de nieuwe wedstrijdsstats te gebruiken.
Reply
EB Sports Wrote:Dit is handig om zelf de rating kunnen uitrekenen. Bijv.: als je matig (zeer hoog) middenveld heb, kun je al vaststellen dat je op het middenveld 60 punten heb gehaald. (3x20, waarbij rampzalig (heel laag) 1 punt is, rampzalig (laag) 2 punten, enz.) Verder is het handig, omdat je anders vele malen goddelijk zie. Zelf ben ik helemaal voorstander om de nieuwe wedstrijdsstats te gebruiken.
Ik zie liever 5 keer goddelijk in mn ratings OSmile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jansoe Wrote:
Quote:Nurija Stazić (169899062)
18 jaar en 94 dagen, goed in vorm
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Maakt deel uit van het U-20 Crna Gora-team!

Volgende verjaardag: 10-01-2008
Nationaliteit: Crna Gora
Total Skill Index (TSI): 9 140
Loon: 1 116 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh

En hij heeft vanavond zijn debuut gemaakt :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Jansoe Wrote:
Quote:Nurija Stazić (169899062)
18 jaar en 94 dagen, goed in vorm
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Maakt deel uit van het U-20 Crna Gora-team!

Volgende verjaardag: 10-01-2008
Nationaliteit: Crna Gora
Total Skill Index (TSI): 9 140
Loon: 1 116 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh

En hij heeft vanavond zijn debuut gemaakt :8:

Crna Gora, welk land is dit in godsnaam ?? Klinkt als een land wat grenst aan Bora Bora.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Jansoe Wrote:
Jansoe Wrote:
Quote:Nurija Stazić (169899062)
18 jaar en 94 dagen, goed in vorm
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Maakt deel uit van het U-20 Crna Gora-team!

Volgende verjaardag: 10-01-2008
Nationaliteit: Crna Gora
Total Skill Index (TSI): 9 140
Loon: 1 116 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh

En hij heeft vanavond zijn debuut gemaakt :8:

Crna Gora, welk land is dit in godsnaam ?? Klinkt als een land wat grenst aan Bora Bora.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Crna Gora, welk land is dit in godsnaam ?? Klinkt als een land wat grenst aan Bora Bora.....

Flevoland.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
@ Box: Montenegro Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Feli met je U20 speler Jansoe! Zal hem bij de lijst toevoegen.
Als je nog één wilt....heb er nu één te koop staan.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Feli met je U20 speler Jansoe! Zal hem bij de lijst toevoegen.

Dank u! :Big Grin

Quote:Als je nog één wilt....heb er nu één te koop staan.

Neu. Ik heb nog hoop dat mijn winger uit Ghana een A international wordt, dan heb ik ook nog eens een primeur bij SD :wink: Daarnaast heb ik te weinig geld voor een bovennatuurlijk winger op dit moment. En mijn trainingsplaatsen zijn volledig bezet op dit moment :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Nu de buitenaardse wingtrainee Louis Cigala zojuist een rode 4 achter zijn naam ziet staan is de druppel die de he-le grote emmer in de bestuurskamer van The ButtKickers deed overlopen, gevallen.

"We gaan iets nieuws doen" riep voorzitter Vietjes direct toen Cigala kermend van de pijn de catacomben opzocht. "We kappen met dat gewing en gaan de boel dichtspijkeren!".

Bij de Konterschoppers is de voorzitters wil wet en dus wordt er vanaf volgende week verdedigen getraind. Mischien gaat er dan ook weer een frisse wind :wink: waaien door de club The ButtKickers. Is wel nodig ook.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Iemand enig idee hoe lang de tl-hausse gaat aanhouden.
Reply
Volgens mij is t al ietsje aan t afnemen...
The great old Ludwig von...
Reply
Een 4-1 overwinning en daardoor afstand genomen van degradatie. Sta nu redelijk veilig op een 4e plaats. Als ik deze plek kan behouden tot het eind van het seizoen dan ben ik dik tevreden voor mijn eerste seizoen in V. Als ik komende week win, kan ik zelfs een beetje aansluiten met de top 3.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik heb alle bots nu gehad en sta zowaar derde. De nummer 5 en 6 moet ik ook nog wel kunnen hebben, en dan word ik waarschijnlijk 4e. Maar op de bank staat bijna een miljoen. Volgend jaar wat versterkingen en ik moet mee kunnen doen om de promotieplekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
??? heb met 3-1 verloren van de nr 3. sta nu gedeeld eerste, maar ik had dit niet verwacht. dan maar de rest van het seizoen vlammen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:??? heb met 3-1 verloren van de nr 3. sta nu gedeeld eerste, maar ik had dit niet verwacht. dan maar de rest van het seizoen vlammen.
Niet verwacht dat je 3-1 verloren heb of dat je gedeeld eerste sta?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
4-0 gewonnen van de nummer 7 dus terecht 4e momenteel. Zal ook de hoogst haalbare positie zijn voor dit seizoen (na de 6-1 en 7-1 tegen de nummer 1, ouch!).
Wel meteen al flink wat blessures dit seizoen. Liggen er nu al 4 in de lappenmand.. Sad

Wel meteen een tweetal vraagjes:
- Mijn economie loopt nog voor geen meter. Wat zijn ook alweer de basisprincipes hiervoor? 8 econoompjes inhuren toch om je sponsorgeld te pompen? Kun je er verder nog wat aan doen? Nee toch?
- Mijn conditie is flink opgepompt inmiddels. Nog 2 zwak en 2 matig en verder alles redelijk en up (zelfs een formi). Ik had de conditietraining nog op 40% staan. Die kan nu wel naar beneden neem ik aan? Wat is aan te raden, 15%?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:4-0 gewonnen van de nummer 7 dus terecht 4e momenteel. Zal ook de hoogst haalbare positie zijn voor dit seizoen (na de 6-1 en 7-1 tegen de nummer 1, ouch!).
Wel meteen al flink wat blessures dit seizoen. Liggen er nu al 4 in de lappenmand.. Sad

Wel meteen een tweetal vraagjes:
- Mijn economie loopt nog voor geen meter. Wat zijn ook alweer de basisprincipes hiervoor? 8 econoompjes inhuren toch om je sponsorgeld te pompen? Kun je er verder nog wat aan doen? Nee toch?
- Mijn conditie is flink opgepompt inmiddels. Nog 2 zwak en 2 matig en verder alles redelijk en up (zelfs een formi). Ik had de conditietraining nog op 40% staan. Die kan nu wel naar beneden neem ik aan? Wat is aan te raden, 15%?

Geen economen, maar woorvoeders leveren extra sponsorgeld op. en daarnaast zorgen dat je niet in de min komt. Dus geduld hebben.
Conditie 15% is wel goed, ligt er vooral aan wat voor conditie je trainee's en middenveld hebben. Trainee's kunnen met 15% zelfs nog wel in conditie stijgen. Ouwe bokken (iets van 28+) zullen langzaam in conditie zakken. Maar dat compenseer je wel door het percentage in het tussenseizoen een keer op 60% te zetten.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:
Marshall Wrote:4-0 gewonnen van de nummer 7 dus terecht 4e momenteel. Zal ook de hoogst haalbare positie zijn voor dit seizoen (na de 6-1 en 7-1 tegen de nummer 1, ouch!).
Wel meteen al flink wat blessures dit seizoen. Liggen er nu al 4 in de lappenmand.. Sad

Wel meteen een tweetal vraagjes:
- Mijn economie loopt nog voor geen meter. Wat zijn ook alweer de basisprincipes hiervoor? 8 econoompjes inhuren toch om je sponsorgeld te pompen? Kun je er verder nog wat aan doen? Nee toch?
- Mijn conditie is flink opgepompt inmiddels. Nog 2 zwak en 2 matig en verder alles redelijk en up (zelfs een formi). Ik had de conditietraining nog op 40% staan. Die kan nu wel naar beneden neem ik aan? Wat is aan te raden, 15%?

Geen economen, maar woorvoeders leveren extra sponsorgeld op. en daarnaast zorgen dat je niet in de min komt. Dus geduld hebben.
Conditie 15% is wel goed, ligt er vooral aan wat voor conditie je trainee's en middenveld hebben. Trainee's kunnen met 15% zelfs nog wel in conditie stijgen. Ouwe bokken (iets van 28+) zullen langzaam in conditie zakken. Maar dat compenseer je wel door het percentage in het tussenseizoen een keer op 60% te zetten.

:-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Antidote Wrote:
Nr. 12 Wrote:??? heb met 3-1 verloren van de nr 3. sta nu gedeeld eerste, maar ik had dit niet verwacht. dan maar de rest van het seizoen vlammen.
Niet verwacht dat je 3-1 verloren heb of dat je gedeeld eerste sta?

Dat ik zou verliezen
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Zit een beetje in een impasse. Een trainee is vorige week gestegen in PM, de andere stijgt waarsch komende week, maar die hebben helemaal 0 bijstats (overals waardeloos), zie hieronder. Een paar andere trainees hebben enigszins bijstats: veel hebben zwak passen en een paar zwak/matig verdedigen.

Wat te doen? Gewoon die twee trainees verkopen en nieuwe trainees aankopen met betere bijstats en dan misschien een paar weken trainen op passen (wat Gitter een tijdje geleden aangaf), zodat die anderen ook beter worden in passen? Of gewoon deze trainees verkopen en blijven trainen op PM? Of deze trainees doortrainen?
Financieel zit ik wel goed, dus ik hoef ze daarvoor niet per se te verkopen.


Quote:Jay van Iterson
TSI = 780, 18 jaar en 60 dagen, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos


Quote:Rutger Bax
TSI = 810, 19 jaar en 37 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Heb die laatste trouwens al proberen te verkopen, maar voor 180K ging hij niet weg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gewoon optrainen toto formidabel pm
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En dan verkopen? Of dan nog even trainen op passen? Ik heb zo'n gevoel dat bijstats steeds belangrijker worden en dat mensen niet zo snel meer een trainee kopen met puur en alleen maar PM...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als je ze nu doortrint tot al je PMérs wat zijn doorgetraind kan je iedereen op passen trainen. Anders ga je je training aanpassen voor 2 spelers

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's zonde
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tja, nu hebben mijn andere trainees er natuurlijk ook wat aan, waaronder 3 gasten met formidabel PM en zwak passen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tja dan ook

Maar als je het aflget op het middenveld eerst nog even braaf doortrainen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mijn vraag was eigenlijk bedoeld in hoeverre trainen op passen een juiste investering is. Levert het de investering op als ik nu bijv 3 weken op passen train en dan verkoop? Jullie hebben daar meer ervaring mee en weten die kwaliteiten meer op waarde te schatten.
Of is het zonde van de PM-training? Met passen train ik natuurlijk ook mijn wingers en aanvallers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het levert zeker wel meer op voor spelers om te verkopen.
Maar ik ben zelf niet zo van even training aanpassen om een speler te verkopen.
Met zwak passen is hij nog steeds niet veul waard
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: