The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Mukkus Wrote:Thanks. Hopelijk gaat Mossander nog richting de 3,5M en Dourado (redelijk ervaring/redelijk leiderschap) naar de 100.000. Met de cash die ik nog heb, moet voor een dikke 4M een leuke keepert te kopen zijn.

vooralsnog nog altijd 1.8M en 12k...
Reply
Deadline is pas over 24 uur......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
yeaaaah en mn volgende ht blunder is een feit!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
met mn domme kop een rampzalig in vorm zijnde verdediger gekocht voor veeel te veel geld, omdat mn verdediging half in de kreukels ligt
ik heb em voor veel minder de tl weer opgedonderd.
Wie heeft er 50k over, zodat ik effe verder kan zoeken naar passende verdedigers
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
5 fysio's en nu al 3 blessure's 3x3 weken...1x1 week...allemaal IM's :S
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Box Brother Wrote:
Hattrick Wrote:Claus Größling (37359402)
20 jaar, goed in vorm, gezond

Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 4 310
Loon: 1 656 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AC Newcastle
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Kosten waren net iets meer als 1 miljoen, ik sta nu dus weer in de min (25.000) maar dat kan ik hebben. Hij komt op een trainee plek maar ik moet mijn aanval versterken. Hij blijft leuk meetrainen maar echt veel zal zijn training niet opleveren.

Hoe doen de andere PM-trainers dat ? Hebben jullie nog trainees op de vleugel staan en is dat lucratief of hebben jullie 2 goeie vleugels voor in de wedstrijden ?

Nu morgen nog 1x inloggen met HAM om mijn training te bekijken en eventueel iemand op de TL te gooien omdat hij naar briljant is gepopt....en dan pas zondag weer kijken....

Ik heb voor mijn competitiewedstrijden 2 ervaren vleugels, Voor friendlys gewoon 2 18-jarige trainees..
Reply
Mac Wrote:mossander = 1.8 milli
dourado = 11 000

Kan/wil iemand nog even een update geven?

bvd
Mukkus
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik kijk effe
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dank u.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoogste bod:
3 300 000 € door metallsparkarna
dat is mossander

Hoogste bod:
17 000 € door Jointen
dourado
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
He, die Mossandert gaat lekker. Misschien dattie zelfs nog doorloopt naar de 4M.
Thanks, Boca.

Enne, die Dourado heeft redelijk ervaring /redelijk coach. Goed scoren met matig passen en koppen. Nog maar 30 jaar. (ziekelijk, dat typ ik dus gewoon uit mijn blote hoofd hier neer......als je me vraagt wanneer me trouwdag is, moet ik nadenken..... :wink: ) Gaat er ook nog wel voor 100k uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukk wil je boca ff met rust laten die jongen moet leren...Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
hehe ben al klaar voor vandaag hoor depor Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tsja Muk ... ik heb dus een uitstekend scoren/matig passen matig ervaring/redelijk leider voor 'maar' 450.000 verkocht ... viel mijn bar tegen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box, ik had die Enn Linnus toch van je gekocht, die winger? Die heeft inmiddels redelijk condite (was matig) en is al aardig op weg naar goed positiespel (was ook matig). Even ter info.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hmm .. die komt niet bij mij vandaan ... wel van een andere SD-er....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Volgens mij van Vietjes.
Reply
Oh. Ik dacht dat het Box was......maar jah. Ik kan niet inloggen om het te checken. Oh God, wat mis ik het! Morgenvroeg weer even! JOEPIE!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lol!!! Wat een ziek stelletje zijn we ook!!! En Mac een tijdje geleden maar lullen over 'hoe cool ben jij?'... Lol!!

:Big Grin

WE ARE NERDS!!!! YEH!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ik niet :8:
Reply
Geregistreerd op: 22-6-2004
Berichten: 5778

Zo even vlot uitgerekend: gemiddeld 16 berichten per dag... mwah Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
knap marsh! helemaal zelf uitgerekend?

Total posts: 5778
[4.08% of total / 15.49 posts per day]
Reply
ik ga je inhalen :^o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
JIJ MOET LEREN!!! Big Grin

We zijn ook wel nerdjes Big Grin heb een week niet kunnen inloggen en in bed liggende jezelf afvragen hoe de wedstrijd gegaan is...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
pffffffff... je belt er zelfs over ... Ik kan nu, met het schaamrood op mijn wangen, zeggen dat ik van 2 teams de spelers en basis 11 kan opdreunen ... hoe kansloos kan je het hebben....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ach, wat betreft verslaving moeten mensen zich denk ik afvragen wat het eerste is dat ze doen als ze vrijdag wakker worden en wat men doet als men zondag wakker wordt (of zaterdag voor de echte Die-Hards onder ons Wink )

Overigens is die trouwdag uitspraak van Mukkus wel één van de leukste die ik de laatste tijd heb gehoord.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Ik zwom gisteren baantjes in het zwembad van mijn hotel en (ter verveling) probeerde ik ieder baantje een speler of oud-speler van mijn team te noemen die ooit in een competitiewedstrijd of friendly heeft gespeeld.

Ik kwam tot 39.... (van de 45 totaal, net nagekeken)

Tsjah, tikje verslaafd... :wink:

Was overigens wel moe na die 39 baantjes...
Reply
El Parasito Wrote:
Box Brother Wrote:
Hattrick Wrote:Claus Größling (37359402)
20 jaar, goed in vorm, gezond

Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 4 310
Loon: 1 656 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AC Newcastle
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Kosten waren net iets meer als 1 miljoen, ik sta nu dus weer in de min (25.000) maar dat kan ik hebben. Hij komt op een trainee plek maar ik moet mijn aanval versterken. Hij blijft leuk meetrainen maar echt veel zal zijn training niet opleveren.

Hoe doen de andere PM-trainers dat ? Hebben jullie nog trainees op de vleugel staan en is dat lucratief of hebben jullie 2 goeie vleugels voor in de wedstrijden ?

Nu morgen nog 1x inloggen met HAM om mijn training te bekijken en eventueel iemand op de TL te gooien omdat hij naar briljant is gepopt....en dan pas zondag weer kijken....

Ik heb voor mijn competitiewedstrijden 2 ervaren vleugels, Voor friendlys gewoon 2 18-jarige trainees..

Box, als je daar geld mee wilt verdienen had je er beter eentje kunnen kopen die A. 18 of 19 jaar is en B. minimaal zwak PM heeft.

A. Traint natuurlijk net wat sneller, en dat scheelt extra als ie maar 50% meetraint
B. Van slecht naar zwak PM trainen levert geen klote op, geen hond betaalt meer voor een winger met zwak PM dan diezelfde winger met slecht PM. Mensen zoeken echter wel vaak op minimaal matig, of nog beter, redelijk PM. Vanaf zwak omhoog trainen zou dus wat meer moeten opleveren.

Let wel, wingers zijn voor PM trainers nimmer een vetpot, en voor de trainee die ik aanraad betaal je ook iets meer dan je nu hebt gedaan. Maargoed, mijn filosofie is dat je met iedere trainee wat moet verdienen. Ik speel dan ook niet zoals Para met ervaren gasten op de vleugels, maar met 19-jarigen met goed vleugel en (nu) redelijk PM.
Reply
Box Brother Wrote:pffffffff... je belt er zelfs over ... Ik kan nu, met het schaamrood op mijn wangen, zeggen dat ik van 2 teams de spelers en basis 11 kan opdreunen ... hoe kansloos kan je het hebben....

Ja wat dan...ik moet toch weten hoe mijn jongens het gedaan hebben ?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
El Parasito Wrote:
Box Brother Wrote:
Hattrick Wrote:Claus Größling (37359402)
20 jaar, goed in vorm, gezond

Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 4 310
Loon: 1 656 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AC Newcastle
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Kosten waren net iets meer als 1 miljoen, ik sta nu dus weer in de min (25.000) maar dat kan ik hebben. Hij komt op een trainee plek maar ik moet mijn aanval versterken. Hij blijft leuk meetrainen maar echt veel zal zijn training niet opleveren.

Hoe doen de andere PM-trainers dat ? Hebben jullie nog trainees op de vleugel staan en is dat lucratief of hebben jullie 2 goeie vleugels voor in de wedstrijden ?

Nu morgen nog 1x inloggen met HAM om mijn training te bekijken en eventueel iemand op de TL te gooien omdat hij naar briljant is gepopt....en dan pas zondag weer kijken....

Ik heb voor mijn competitiewedstrijden 2 ervaren vleugels, Voor friendlys gewoon 2 18-jarige trainees..

Ik heb ook op de vleugelplaatsen alleen maar trainees. In het verleden trainde ik ze van matig pm (in combinatie met goed vleugelspel) naar goed pm en verkocht ik ze weer. Ik deed er zo'n anderhalf tot 2 seizoenen over en verdiende er per trainee nogal verschillend op. Het minste was zo'n 1,5-2 ton en het meeste zo'n half miljoen. Nu heb ik 1 uitstekend(goed PM), 1 formidabel(matig pm) en 1 uitmuntend winger(redelijk PM) en daarnaast nog 1 met matig vleugel en formidabel PM(speelt als winger nhm).
Reply


Forum Jump: