The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

NAC - AJAX
Wat ben je kwijt om daar te parkeren Bumme. Moet er binnenkort ook staan!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Die Ada.. heerlijk om te lezen weer! Undecided

Snap alleen nog steeds niet wat er typerend is aan het omroepen van rust/eindstanden in een voetbalstadion?
Moet jij niet in een ander topic gaan zeveren over dat dit een voorbeeld was van die wedstrijden waarin het kan wervelen in het Philips-stadion, en dat alleen Excelsior thuis een uitzondering was? cry

En dat je het niet snapt, is helemaal typerend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Die Ada.. heerlijk om te lezen weer! Undecided

Snap alleen nog steeds niet wat er typerend is aan het omroepen van rust/eindstanden in een voetbalstadion?
Moet jij niet in een ander topic gaan zeveren over dat dit een voorbeeld was van die wedstrijden waarin het kan wervelen in het Philips-stadion, en dat alleen Excelsior thuis een uitzondering was? cry

En dat je het niet snapt, is helemaal typerend.

Leg het me toch maar even uit. Waarom je er opeens PSV bij moet halen is me helemaal een raadsel.
Reply
Ik haal PSV erbij? :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
PSV speelt toch in het Philips Stadion? Maar dat terzijde.. ik wacht nog steeds op uitleg over waarom het omroepen van eind- en ruststanden in een voetbalstadion typerend is. :razz:
Reply
Daar hebben jullie toch een scherm voor?
Reply
Daar doel ik toch ook op?

Maar geen antwoord op mn vraag:
Waarom is het typerend dat er in een voetbalstadion eind- en ruststanden worden omgeroepen?
Reply
Het ging om het omroepen icm de wave nadien, dat leek me toch wel duidelijk. Er wordt dus nog steeds naar Ajax gekeken, ipv gewoon louter naar jezelf.
Reply
Ad Wim Wrote:Het ging om het omroepen icm de wave nadien, dat leek me toch wel duidelijk. Er wordt dus nog steeds naar Ajax gekeken, ipv gewoon louter naar jezelf.

Pff wat een lulkoek weer. Natuurlijk volgt iedereen die PSV een warm hart toedraagt de verrichtingen van concurrenten als Ajax en Feyenoord. Jij denkt dat er Ajax-fans/spelers/trainers zijn die het niks uitmaakt of PSV met 4-1 van de Graafschap wint of 2-2 gelijkspeelt? En in de Arena is er niemand blij als je volgende week doorkrijgt dat PSV 1-0 achter is gekomen? En jij zat niet kwijlend voor teletekst toen PSV 0-1 achterkwam vanmiddag? Naïveling. Je hebt zeker weer ooit een trainer horen blaten dat je niet naar de concurrentie maar alleen naar jezelf moet kijken?

En je hebt nog steeds niet uitgelegd wat er typerend aan is dat bij PSV eind- en ruststanden worden omgeroepen. :eeeek: Of doelde je echt alleen op dat we naar de concurrentie kijken? Nou dan heb ik nieuws voor je.. de tussenstand van een degradatieduel wordt net zo goed vermeld hoor. Xtragaap4de
Reply
Peter Wrote:Je hebt zeker weer ooit een trainer horen blaten dat je niet naar de concurrentie maar alleen naar jezelf moet kijken?
Nee, dat roepen de spelers en trainers van PSV zelf al weken, en terecht. Dat moet namelijk ook, want PSV heeft alles in eigen hand en uberhaupt heb je alleen invloed op je eigen partijen. En als je zo'n riante voorsprong hebt, moet je je concentreren op jezelf en heeft het helemaal geen zin om energie te verspelen aan de concurrentie.
En Ajax en Feyenoord kijken natuurlijk wel naar PSV, want zij zijn van PSV afhankelijk. Dat dat achterlijke Brabantse carnavalpubliek dat niet begrijpt, dat is een tweede.
En aangezien jij tot dat publiek behoort, had ik moeten weten dat je dit natuurlijk allemaal niet zou begrijpen, sorry.
Reply
De dames hebben elkaar weer gevonden, merk ik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Je hebt zeker weer ooit een trainer horen blaten dat je niet naar de concurrentie maar alleen naar jezelf moet kijken?
Nee, dat roepen de spelers en trainers van PSV zelf al weken, en terecht. Dat moet namelijk ook, want PSV heeft alles in eigen hand en uberhaupt heb je alleen invloed op je eigen partijen. En als je zo'n riante voorsprong hebt, moet je je concentreren op jezelf en heeft het helemaal geen zin om energie te verspelen aan de concurrentie.
En Ajax en Feyenoord kijken natuurlijk wel naar PSV, want zij zijn van PSV afhankelijk. Dat dat achterlijke Brabantse carnavalpubliek dat niet begrijpt, dat is een tweede.
En jij behoort tot dat publiek, dus ik had moeten weten dat je dit natuurlijk allemaal niet zou begrijpen.

Ik vind het eerder typerend voor en arrogant van jou dat jij niet naar de concurrentie kijkt als je een paar puntje voorstaat alsof zij opeens niet meer meedoen. Dead
PSV speelt ruk en ieder puntverlies van een concurrent is mooi zolang de titel niet binnen is. Zoals ik vorige week al zei laat PSV met het huidige spel echt nog wel 10 punten liggen dit seizoen, dus een nederlaag van Ajax is iedereen in Eindhoven dolblij. Voor een nederlaag van Ajax wordt overigens zelfs gejuicht als ze 84 punten achterstaan, maar dat terzijde.
Reply
Ekslem Wrote:De dames hebben elkaar weer gevonden, merk ik

Shht. Ik wil gewoon even iets uitgelegd hebben omdat ik het niet snap. :p
Reply
Bumme Wrote:En thuis!

Mooie dag gehad. Geen supergoed spel maar wel spannend. Erg gelachen om de paar debielen die er toch altijd tussen zo'n groep zitten............

Big Brother Ruud ook nog even "toegezongen" met z'n alle. Die gast bleef als allerlaatste zitten met 'z'n poffertjeskop.

Jammer dat de parkeerkosten in het Transferium flink tegenviel maar verder een erg leuke dag geweest met drie punten.

Bumme, als je geen idiote woekerprijzen wilt betalen voor het parkeren in het Transferium, dan heb ik nog een tip voor je, als je die nog niet weet: zet je auto gratis bij metrostation Gein of Reigersbos, en ga met de metro (ook gratis als je dat wilt) naar station Bijlmer.
May The Schwartz Be With You
Reply
Davids stopt dus na dit seizoen..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Berend Botje Wrote:
Bumme Wrote:En thuis!

Mooie dag gehad. Geen supergoed spel maar wel spannend. Erg gelachen om de paar debielen die er toch altijd tussen zo'n groep zitten............

Big Brother Ruud ook nog even "toegezongen" met z'n alle. Die gast bleef als allerlaatste zitten met 'z'n poffertjeskop.

Jammer dat de parkeerkosten in het Transferium flink tegenviel maar verder een erg leuke dag geweest met drie punten.

Bumme, als je geen idiote woekerprijzen wilt betalen voor het parkeren in het Transferium, dan heb ik nog een tip voor je, als je die nog niet weet: zet je auto gratis bij metrostation Gein of Reigersbos, en ga met de metro (ook gratis als je dat wilt) naar station Bijlmer.

of bij mij (van der madeweg) kun je zelfs nog lopen als je dat zou willen (alhoewel het wel een pittig stukje lopen is)
Reply
Of, zoals ik hem de dag ervoor al verteld had, in de Bijlmer, das 1 minuut lopen en gewoon 'open' bij uitwedstrijden. Lesje Bum... :wink: !

Leuke dag, heerlijk die Ruud , wat een lul ben je als dan als laatste weg gaat. En dan die getripte Nakkers, heb me echt werkelijk kapot staan lachen na de wedstrijd. Kwam een of andere spacekees aanrennen, nou heerlijk !

@ Kunnen ad en peutertje even een apart psv topic starten, ipv steeds maar weer Ajax topics te vervuilen.
En Peuter, volgens mij begon jij in de 2e post in deze draad al over psv, kutcalimero.
Reply
On topic dan maar.
Wat staat die Stekelenburg toch te kutten bij indraaiende vrije trappen. Nou staat hij al zo lang onder de lat, maar nog kan hij dat niet aan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
:lol: die Lulring....

Anthony Lurling (NAC Breda, foto) had na afloop van de ontmoeting met Ajax, de nodige kritiek op de Amsterdamse club. Deze uit hij in BN/De Stem. ‘Behalve de naam, is Ajax in niets groot. Ze hebben slechts drie écht goede spelers: Stekelenburg, Huntelaar en Heitinga.’

NAC Breda werd door het verlies door Ajax gepasseerd op de ranglijst. Toch maakt Lurling zich geen zorgen over de toekomst. ‘Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met Ajax alsnog dichten.’ (JvE)
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote::lol: die Lulring....

Anthony Lurling (NAC Breda, foto) had na afloop van de ontmoeting met Ajax, de nodige kritiek op de Amsterdamse club. Deze uit hij in BN/De Stem. ‘Behalve de naam, is Ajax in niets groot. Ze hebben slechts drie écht goede spelers: Stekelenburg, Huntelaar en Heitinga.’

NAC Breda werd door het verlies door Ajax gepasseerd op de ranglijst. Toch maakt Lurling zich geen zorgen over de toekomst. ‘Ik zou er niet van staan te kijken als we het gat van drie punten met Ajax alsnog dichten.’ (JvE)

ik denk dat lulring wel eens gelijk kan hebben.
Reply
Hij had wat mij betreft Gabri ook nog mogen noemen (al moet die het wel erg van zn geschop hebben), maar verder ben ik het ook wel met hem eens. Zou met niks verbazen als Ajax uit PSV, Twente, Heerenveen en Groningen uit maar 1 of 2 puntjes haalt.
Reply
waf Wrote:

Ik denk dat hij Gabri sowieso vergeet.
Daarnaast is het een opmerking die kant noch wal raakt. Wanneer je dit nl. gaat vergelijken met andere nederlandse clubs, zul je nergens meer dan 3 echt goede spelers tegenkomen. Bedoelt hij met echt goed, een iets minder niveau dan top, dan kan ik er nog wel een rijtje aan toevoegen.
Reply
Peter Wrote:Hij had wat mij betreft Gabri ook nog mogen noemen (al moet die het wel erg van zn geschop hebben), maar verder ben ik het ook wel met hem eens. Zou met niks verbazen als Ajax uit PSV, Twente, Heerenveen en Groningen uit maar 1 of 2 puntjes haalt.
sowieso 3 Wink
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:

Ik denk dat hij Gabri sowieso vergeet.
Daarnaast is het een opmerking die kant noch wal raakt. Wanneer je dit nl. gaat vergelijken met andere nederlandse clubs, zul je nergens meer dan 3 echt goede spelers tegenkomen. Bedoelt hij met echt goed, een iets minder niveau dan top, dan kan ik er nog wel een rijtje aan toevoegen.

makaay, gio, landzaat, bruins, guzman. :razz:
Reply
mooi rijtje inderdaad. Maar als dat t niveau is zeg ik: Huntelaar, Heitinga, Stekelenburg, Gabri, Suarez, Vermaelen, Davids, Silva... Icon_twisted
Reply
gittermaster Wrote:mooi rijtje inderdaad. Maar als dat t niveau is zeg ik: Huntelaar, Heitinga, Stekelenburg, Gabri, Suarez, Vermaelen, Davids, Silva... Icon_twisted

helaas, je het over top he, niet net daaronder. en lurling heeft dat restant niet genoemd. en die zit er op.

en pleur sowieso mar op met je davids en silva. :razz:
Reply
maar goed, stel je hebt t over echt goed, zoals hij beweert, dan heeft hij wellicht gelijk, maar dan is daar niet veel raars aan.
Ga het rijtje af:
Feyenoord: Makaay, Gio (vind de rest echt ff iets onder dat niveau)
Ajax: Heijtinga, HUntelaar, Stekelenburg (al kan je bij die laatste ook vraagtekens zetten).
PSV: Gomez, (help ff Peter, heb te weinig van Psv gezien)
Heerenveen: mooi collectief, erg goede strijdlust, maar (nog) geen sprake van echte toppers denk ik.
AZ: uuuuh
Twente: Kufo
Reply
waf Wrote:landzaat

cry Ik heb je hele andere dingen over Dennie horen zeggen... zeg maar in de periode vóór ie bij Feyenoort zat :o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:en pleur sowieso mar op met je davids en silva.
Moest ff iets afzetten tegen Landzaat en Bruins....
en lulring zit op "irritant zijn"
Reply
Heerenveen: Bradley
AZ: Dembele
PSV: Gomes, Salcido (al is die nu zwaar uit vorm), Simons, Afellay. Dzsudzsak en Bakkal komen daarbij als ze bewijzen hun vorm een heel seizoen vast te kunnen houden.
Reply

Forum Jump: